Kaktus piller - Tømmermænd


Seberg
 Share

Recommended Posts

Hej MOL,

jeg overvejer at prøve at købe de her omtalte kaktus piller mod tømmermænd for at se om det har en virkning da jeg går rundt i 2-3 dage med tømmermænd eller symptomer på at jeg har været på druk :)

Kender i nogle hjemmesider eller butikker hvor jeg kan købe disse piller billigt da jeg synes det er dyrt at betale 129 kr for 30 stk.

Prisen er selvfølgelig ikke afgørende hvis de har den virkning som kan få mine dage til at gå meget nemmere :) kan dog også lade være med at drikke men det sker aldrig. :tongue:

I må også gerne dele jeres erfaringer hvis i har prøvet pillerne?

:4thumbup:

mvh Seberg

Link to comment
Share on other sites

Tjek det nye M blad nr. 132 på side 40, nederst på siden, så finder du svaret.

Jep har fået bladet os derfor jeg fik interesse for det igen:) men det er den sundelinie jeg har tjekket og der koster det 129 :wink: Så hvis der er nogen som kender et billigere sted at bestille ville det være perfekt

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL,

jeg overvejer at prøve at købe de her omtalte kaktus piller mod tømmermænd for at se om det har en virkning da jeg går rundt i 2-3 dage med tømmermænd eller symptomer på at jeg har været på druk :)

Kender i nogle hjemmesider eller butikker hvor jeg kan købe disse piller billigt da jeg synes det er dyrt at betale 129 kr for 30 stk.

Prisen er selvfølgelig ikke afgørende hvis de har den virkning som kan få mine dage til at gå meget nemmere :) kan dog også lade være med at drikke men det sker aldrig. :tongue:

I må også gerne dele jeres erfaringer hvis i har prøvet pillerne?

:4thumbup:

mvh Seberg

Min erfaring er, at de hælper mod kvalme/opkastninger, men at de ikke tager hovedpinen. Kvalmen er dog bestemt også værd at blive af med.

Link to comment
Share on other sites

Hmm - spørgsmålet er, om det ikke bare er det store glas vand, man skal drikke sammen med pillerne, der gør, at man undgår lidt af dehydreringen?!?

Og hvordan er det nu med doserne??

Er det ikke før, under og efter, man skal tage pillerne sammen det der føromtalte store glas vand..

Jeg tror ikke rigtig på dem - og jeg HAR prøvet dem..

Edited by nasmus
Link to comment
Share on other sites

Har selv prøvet dem før jeg blev evidensbaseret, så at sige :smile:

min holdning er det er en omgang bras, det er mig bekendt ej heller dokumenteret. Som nasmus siger er det højest sandsynligt glassene med vand som der kraftigt understreges skal tages sammen med pillerne i brugsvejledningen der giver effekt. Tror mange vil blive overraskede over at opleve hvor meget et par glas vand under drukturen, eller en god kande vand før man går i seng, kan gøre ved tømmermænd.

Link to comment
Share on other sites

Har selv prøvet dem før jeg blev evidensbaseret, så at sige :smile:

min holdning er det er en omgang bras, det er mig bekendt ej heller dokumenteret. Som nasmus siger er det højest sandsynligt glassene med vand som der kraftigt understreges skal tages sammen med pillerne i brugsvejledningen der giver effekt. Tror mange vil blive overraskede over at opleve hvor meget et par glas vand under drukturen, eller en god kande vand før man går i seng, kan gøre ved tømmermænd.

Jep som regel drikker jeg også vand gennem aftenen og et stort et inden jeg smutter i seng. Men ved ikke hvorfor om det er fordi jeg indtager meget alkohol eller om det er min krop der har svært ved at afbrænde det efterfølgende. Som jeg læste et sted nedsætter alkohol ens krops forbrændingsprocess med op til 75 %. Men hvis nu de her kan hjælpe på det vil det jo være fantastisk..

Det er blevet dokumenteret at det virker, kan dog ikke finde linket lige nu, men mener jeg fandt noget på http://da.wikipedia.org

Men i kender ikke nogen steder der er billigere end de 129 kr?

:smile:

Edited by Seberg
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share