Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

1 time siden, vestjyden skrev:

Tillykke med ejendommen. Sådan et lille landbrug giver vel plads til et lille gym :smile:

Tak tak

Jeg har gym hjemme i dag, men ja, det bliver lidt større i det nye. Plus jeg nok kan få plads til lidt traktordæk og andet udendørs gøgl

Link to comment
Share on other sites

Overskudet er begrænset. Jeg har udfordret "skæbnen" og sagt op, samtidig med at vi jo skal flytte. Starter nyt job 1 Januar.......

I min "rus" tænkte jeg det kunne være sjovt at køre en omgang GVT inspireret aften træning.....Dumt

Flat dumbell pres

9x10x34

1x9x34

 

Triceps meldte sig ud af kampen på sidste rep

Link to comment
Share on other sites

Lidt Mandags pres. Jeg føler søvn underskud, og er helt bombet i "sanse indtryk" med bolig salg, køb, realkredit, advokat, opsigelse, ansættelse, flytning, bygge godkendelser, passe det ekeisterende arbejde, varme op til det nye, og passe familie livet samtidig. Yeeehaaaa!

 

Bænkpres med stop

8x70

3x110

3x120

1x130

1x135

1x140

3x2x130

 

Taget i betragtning af hvor lidt jeg laver konventionel bænkpres (ihvertfald det sidste halve års tid), er det vel ok. Jeg ville dog ønske mig at de 140, var 150. Mest fordi 150 er sådan et fornuftigt "rundt" tal når det kommer til bench 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share