Lyskeproblem - how to fix?


ajooba
 Share

Recommended Posts

Hej,

Siden sommeren 2012 har jeg haft et par skavanker. En dårlg akillessene og en dårlig lyske. Det første er jeg langt om længe ved, at få bugt med.

Lyskeproblemet opstod i en fodboldkamp, hvor jeg ikke havde rørt en bold i 6-7 måneder. Til gengæld havde jeg løbet rigtig meget ved siden af. Det var fodbold på hygge niveau, men jeg farede rundt og fyrede al min energi af. Der er så bare lige det, at når man bare løber, så foregår det i samme retning - lige ud. I fodbold vender og drejer man sig konstant

Så jeg overbelastede min ene lyske og har måske revet noget over (?). Synes det er mærkeligt jeg kan mærke det den i dag - dagligt. Det er noget man vender sig til at leve - de gener der er. Samtidig har jeg haft lange perioder, hvor jeg ikke har løbet pga. den anden skade - det er også noget jeg godt kan løbe med, sålænge jeg ikke vender og drejer mig

..men optimalt er det jo tydeligvis ikke.

Har I nogen erfaringer med noget lignende? Nogen der har prøvet akupuntur eller noget i den dur? Jeg er lidt mistroisk over for bare at lave nogle standard øvelser i et fitness center - når det har varet 1½ år

Edited by ajooba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share