Mera Peak, Himalaya Nepal, 6465 moh, oktober


Bjergtrold
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg også lige kigget i loggen. Lyder spændende med Hillerød tri. Jeg skal også selv deltage, dog sølv-ruten og så er det mit første stævne. Så det bliver godt at få prøvet!

Thumbs up til aktiviteten, du får rørt dig en del.

Thank you Mr Flamster :hippy: og jeg kan jo se i din log, at du selv får fyret nogle dræber løbe intervaller af + er godt kørende på cyklen, så skal da nok blive en fest i Hillerød.

Sjovt nok var stævnet vel et af de rigtig tidlige indenfor tri i DK og jeg kan huske da Blovstrød løverne (min gl løbeklub) dannede en tri fraktion og Jørgen Emil Hansen (efter sigende) under bruseren øvede sig i crawl armtaget.

Nu er alting overhalet indenom af Challenge familien og tilmeldingen til Hillerød vist ikke den største. Vi må dog stadig gøre det til en super dag og i bedste fald med noget august sommer sol.

Træning d 22.7

Løb

Karusseltur i Hillerød 15 k - super stænger - nice

For at sige det pænt vist også godt carbet op på kylling med tilbehør + hjemmebagt kage i går :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nu på vej til Sjælland for et møde med reserveforældre i morgen der skal nås "in due time" og måske kær veninde også :wub:

:crybaby: :crybaby: :crybaby:

Nå... der kommer altid en sporvogn, og en bjergtrold til ;) Håber det gik nogenlunde i går !

Tak for beskedder og undskyld fraværet her på kanalen..men efter, at vi skiftede tlf.selskab for 1½ md siden, er der visse steder på nettet, vi ikke kan komme- og MOL er (desværre) een af de steder... og da der sjældent er tid til molling på jobbet - med mindre man møder for tidligt, som idag f.eks., så føler jeg mig lidt udenfor ...

Men jeg satser vildt på at være i Hillerød og ude på ruten d. 19 august - og så skal der dælme :alright: råbes højt... det forlyder, at een af mine spidskompetencer er at heppe :cheer::poking::cheer::clap: .... men ok, jeg har også øvet mig nogen gange :cheer::cheer::cheer:

:shades:

Link to comment
Share on other sites

:crybaby: :crybaby: :crybaby:

Nå... der kommer altid en sporvogn, og en bjergtrold til ;) Håber det gik nogenlunde i går !

Tak for beskedder og undskyld fraværet her på kanalen..men efter, at vi skiftede tlf.selskab for 1½ md siden, er der visse steder på nettet, vi ikke kan komme- og MOL er (desværre) een af de steder... og da der sjældent er tid til molling på jobbet - med mindre man møder for tidligt, som idag f.eks., så føler jeg mig lidt udenfor ...

Men jeg satser vildt på at være i Hillerød og ude på ruten d. 19 august - og så skal der dælme :alright: råbes højt... det forlyder, at een af mine spidskompetencer er at heppe :cheer::poking::cheer::clap: .... men ok, jeg har også øvet mig nogen gange :cheer::cheer::cheer:

:shades:

:hippy: :sun: :hippy: :sun:

Tusind tak søde og jeg skal være en af de første til at anerkende dine cheerleader evner - hvor har jeg dog nydt godt af dem mange gange indeed. Skal lykkes med f.s.k. træf one way or another og jeg vil være super taknemmelig for al opbakning d 19.

Tanker !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Update

Long time no log see og helt vildt som dagene flyver.

Træning d 23.7

0

Virkelig træt ovenpå Sjællandstur

Træning d 24.7

Yoga

Ashtanga 1.serie - super dejligt

Træning d 25.7

Landevej

Knapt 60 k - Sommerhus udenfor Dyngby t/rt dog på citybike da Focus er hos racer doktoren :1112:

Super træt i varmen ovenpå job men lykkedes mig at få pakket rygsæk og trillet sydpå over Norsminde i strålende sol, vel fremme havdyp med familie inkl mine små nevøer, skift til lille kjole og så laks på grill nydt udendørs :4thumbup: Endnu et skift til lidt lunere cykeltøj og så hjemad via Odder med solen som en stor rød kugle i horisonten. Trætte stænger men med en utrolig god og koncentreret følelse i krop og sjæl, stabilitet i trådet, hængen på og først og fremmest et af den slags øjeblikke der gør det tydeligt for mig, hvorfor jeg også holder rigtig rigtig meget af landevejscykling.

Træning d 26.7

Ýoga

Ashtanga - 1. serie. Flere og flere ting der lykkes og føler mig indimellem mere smidig på 2 x praksis ugentlig end dengang jeg dyrkede yoga næsten dagligt. Kommer selvfølgelig også igennem væsentlig flere øvelser nu og tonser jo selvfølgelig heller ikke 3 timers cardio dagligt længere.

Træning d 27.7

Spin

1 h med super instruktør Daniel - begynder at være meget bedre til at arbejde mig ind i cykeltræningen nu og svede igennem

Løb

1 h - lette ben fraset dejlig yoga bagside ømhed

Træning d 28.8

Spin

2 h med Daniel

Løb

60 minutter

Mentalt dejligt med udholdenhedspassene og føler mig absolut lidt mere som cykeltrold nu. De næste uger skal byde på mere svømning og intensitet frem for mængde i træningen.

Madmæssigt har vægt oscilleret lige over og lige under 55 kg og altså stadig lavere end startvægt. De fleste måltider kører regelmæssigt, faldgruppe bla spisen ude som gæst, hvor jeg somehow synes, at det kan virke for iøjnefaldende at sige nej til det hele og spise mikroportioner. Lyder helt skørt at skrive det men måske alligevel en øjeåbner fordi det kommer til at handle om at være mere optaget af, hvad andre tænker, end at fokusere på, hvad der er vigtigt for mig. Køren i bil og tog gør også noget ved min hjerne, hvor følelsen af at være småkøresyg gør det meget sværere at sige nej til mad, især i kombination med Viborg job stress. I morges var jeg så godt nok helt puffet op og Michelin woman og håber ikke, at dagens vejning var repræsentativ. Anyhow ikke give op jagten på de sundere vaner. Har helt fået indarbejdet termokande the med på job og det er super lækkert.

Træning d 29.7

0

Meget determineret på morgencykling til Viborg men opgav alligevel og mest fordi jeg kommer derud for at være på og skarp og ikke kan tillade mig og sidde og være træt i et hjørne. Havde stadig kun city bike hjemme så det vejede også tungt.

Træning d 30.7

Bodyflow

1 h nice - havde også løbesko og ipod klar men kunne alligevel mærke de 5 timers træning fra fredag/lørdag så stod over og må fyre den aw på et andet tidspunkt. Svømmecoach Pape annoncerede ellers ferie på fb i dag og her havde jeg ellers pønset på noget svømmekonsulent bistand til at optimere plaskebaske passene lidt. Well skal kun svømme 1000 m og er indstillet på, at det ikke bliver i olympisk guldtid men lidt gode råd skader jo aldrig.

That´s it & that´s that.

Fortsat dejlig uge til boardet - her 4 dage til ferie :heartpump: hvilket jeg iøvrigt tænkte på da jeg lørdag morgen hoppede fra seng til brusebad til træningstøj og så lige i et par joggingbukser og en skaljakke udover = klar til mere dejlig træning og lille forsmag på, hvordan jeg gerne tilbringer min 'staycation' de næste uger - nemlig på bootcamp i mit eget hood og selvfølgelig med afstikker til Hillerød.

:hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Træning d 31.7

Yoga

Yin style med Paul Grilley - hofte åbning 70 min helt fantastisk og overraskende hårdt. Faldt i søvn på måtten under afspænding.

Havde ellers pakket svømmetasken men kom først fra hospitalet kl 17 og fik så tilgengæld hentet racer hjem og restitueret noget mere. Begynder virkelig at trænge til ferie :hippy: Planen morgenspin :bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

.............. :hippy: Planen morgenspin :bike: :bike: :bike:

:blush::slut: hrrmmmm.. trods to vækkeure der ringede 4.30 endte jeg alligevel med at snooze sove og først komme op aaalt for sent, efter endda at have klamret mig til et stort glas Nespresso, for overhovedet at kunne overskue dagen.

Well heldigvis snart ferie!!!!

Træning d 1.8

Cardio

Cross trainer 40 min - dejligt

Bodyflow

1 h og også meget dejligt. Ligesom sidste sommer mærker jeg tydeligt, hvordan den lidt hyppigere praksis gør, at jeg kommer dybere ind i øvelserne = at de giver meget mere både til styrke og smidighed. Ekstra lang afspænding og herlig snak med instruktør S efterfølgende inkl om fælles bekendte, it´s a small world :hippy:

Link to comment
Share on other sites

. Ekstra lang afspænding og herlig snak med instruktør S efterfølgende inkl om fælles bekendte, it´s a small world :hippy:

Det er nemlig helt rigtigt. Tror aldrig jeg har mødt nogen, hvor vi ikke kunne finde fælles bekendte, hvis vi altså satte os ned for at finde ud af det. Danmark er et lille stammesamfund! - om det så var til en fest på Lolland, fandt vi fælles bekendte i Nordjylland :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 2.8

Løb

Jog - 25 min - trætte ben - ved squtte rigtig hvad de små ben har at brokke sig over i tiden men satser på, at det bliver bedre

Bodyflow

1 h

Morgenvægt 54.4 så i rigtige retning og betydeligt bedre tilpasset nye vaner nu - det hjælper og nu ved jeg også, at jeg skal fortsætte selvom der er dage med udsving opad. Stod i Netto og kiggede på lakridshjul og Alt for damerne med super god tankegang om principielt bare at kunne købe + fortære - men samtidig det forhold at have valget og fornemmelsen af, at det ville være dejligt istedet bare at køre hjem til sund aftensmad og nøjes med det. At det var en bedre måde at være god ved mig selv på i modsætning til de hundrede vis af gange, hvor jeg har haft gjort det modsatte - måske tusindvis af gange og bare har haft været mega utilfreds med mig selv. Nå i morgen kan jeg sagtens falde i med et eller andet men prøver at huske på følelsen af, hvor overraskende nemt det nogle gange er at gøre noget andet.

Også selvom jeg i måske 25 år har troet, at det var svært for ikke at sige umuligt at ændre på vaner.

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Træning d 3. + 4.8

0

Fredag kom jeg vældig sent fra hospitalet da jeg skulle have styr på en hel masse inden ferien og brugte så en del tid på skummel plan om tidlig morgencykling til Viborg, der så igen blev mit Waterloo, også selvom jeg stod op kl 4. Vil simpelthen prøve at cykle der ud fx på fredag, hvor jeg først skal være fremme til noget 10 minutters undervisning kl 10 og derfor har bedre tid til at n.. rundt på nogle sideveje. Meget af vejen er der cykelsti men de steder, hvor der ikke er, vil det være livsfarligt at cykle - ja så får brug for lidt overblik og overskud. Har fundet nogle tracks inde på GPSies. Var nu også af en eller anden grund ekstremt træt i kroppen fredag og kunne mærke, at det var blevet betydeligt bedre, da jeg i går aftes cyklede hjem fra Batman film i en usædvanlig smuk aften. I øvrigt en på mange mange måder meget vellykket film.

Træning d 5.8

Løb

Ca 17 k Moesgaard t/rt

Ovenpå flere dage uden træning havde jeg typisk nok følelsen af knapt at kunne sætte det ene ben foran det andet men vejret og Århusbugten var jo helt fantastiske medspillere og pludselig gled det ligeså stille. Ved vandposten ude ved Moesgaard tumlede jeg ind i en anden løber, som jeg så endte med at ligge og løbe om kap med nærmest hele vejen til Dalgas Avenue. Først lå han ca 7 m bag mig og helt intuitivt satte jeg nok lidt ekstra fart i stængerne. Da vi nåede Ørnereden var der rimeligt kog i kedlen og vi løb to forskellige veje, lidt senere mødtes vi dog igen og det føltes som en formalitet at glide forbi og ligesom lukke den dér. Ved mit gamle sweet spot Djævlekløften gik det dog som så ofte før, at jeg pludselig var helt sukkerkold og så var det min tur til at blive grundigt sat. Forbi Kajakklubben Pan kiggede han sig dog tilbage, hvilket jeg til enhver tid vil tage som et tegn på pres og inden jeg næsten indhentede ham stoppede han og drak af en vandflaske. Ved Varnapalæet blev jeg så indhentet igen og troede, at løbet var kørt men vandflaske skulle åbenbart smides ud og jeg fik et langt stykke indad Strandvejen med Miles Davis, Kind of Blue melodiøst i ørene og små fødder der trippede, som om de var betalt for det, indtil min nye ven lige inden krydset ved Dalgas Avenue strøg forbi mig men kun for (ligesom mig) at stavre over krydset og ligeså stille sejle op mod næsten hjemme. Well :bowdown: :1356: - han løb squ godt den unge mand, så tak for kampen og kunne være fedt at vide, hvem det var. Fedt for mig at mærke lidt liv i stængerne og en dejlig dagsorden at få sat for ferien, hvor jeg vil nyde at træne, træne træne og kunne hvile + sove og spise sundt. Skal selvfølgelig trappe ned til Hillerød, men har det alligevel sådan, at det vigtigste er at få noget godt ud af de her tre uger og så må jeg tage det som en lang træningstur. Er jo ikke et mål jeg har kæmpet for i årevis og tilrettelagt min træning efter, men vil selvfølgelig gerne 1. gennemføre 2. have det sjovt 3. gøre mit bedste - vel hjemme sad jeg indhyllet i mit bjerghåndklæde og så afslutningen på kvindernes marathon i London. Fååårk altså, hvor løber de hurtigt og smukt.

Har ellers givet mig selv et lille dogme / benspænds projekt nemlig at leve af de madvarer jeg lige nu har i huset, sålænge som muligt, så nu er der bare med at få kogt linser + spelt, skrællet gulerødder og ikke forfalde til diverse fristelser.

Planen er noget yoga senere men nok mere sandsynligt Yin end Yang præget ashtanga.

Fortsat dejlig weekend / sommer til boardet :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Med de klassiske toner i ørerne bliver verden jo et bedre sted at være :4trumpet:

Helt enig superløber + racerlyn Henrik :hippy:

Træning d 7.8

Yoga

Ashtanga - 1. serie - fabelagtig hjemmetræning. Er bare noget helt andet når praksis ikke ligger i forlængelse af en intens og travl dag med en milliard bolde i luften men snarere bare folder sig ud ovenpå soven længe, dejlig Nespresso, lidt havregrød og tulren rundt med praktiske gøremål indtil det føltes helt rigtigt at gå i gang. Meget mere af den slags.

Spin

Knapt 2 h

Først med, for mig, ukendt instruktør L der dog gjorde det rigtig rigtig godt og bestemt en instruktør jeg vil opsøge igen og derefter et dejligt flowfyldt gensyn med super instruktør J, der stadig formår at lægge en super stram og intens linie, hvor du samtidig som deltager hele tiden selv er ansvarlig for din intensitet. Rammerne med god musik, fysiologisk træningsopbygning og en god spirit lyser fra podiet men du skal selv ind og se dybt og ja holde kæden stram, eller som god ven og instruktør M ville sige det, finde bid i trådet, lige det punkt, hvor det ikke går galt men samtidig der, hvor der sker noget.

Undervejs sad jeg og udtænkte overvejelser omkring Det Østjyske Bakkeløb på onsdag. Kørte jo meget af ruten og kender bakkerne fra mange år tilbage, både fra Århus rundt men også fra forårs løbet med udgangspunkt i Skanderborg. Har dog været ude af gamet i så mange år, at tanken om mange cyklister, højt tempo og svære nedkørsler virker noget skræmmende på mig. Omvendt kan jeg jo køre mit eget løb langt tilbage og det ville være en rigtig god øvelse for mig. Har 14 transport kilometer hver vej og det kunne være en god måde at finde lidt ind i trådet på.

Planen for i morgen er ashtanga yoga, bane intervaller (400 m) og svømning :hippy:

Søde drømme til boardet :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej smukke Bjergtrold og :1356: for den træning du lægger for dagen. Tillykke med ferien og alle de lækre ting, du skal lave.

Håber du kan finde tid til en restitutionstur for benene og motion for stemebåndende sammen med Spinderella og undertegnede en dag i din ferie. Vi kan jo starte med en frisk gåtur og slutte af med te og snak. Enten i midtbyen eller "på landet" hos mig. Der er jo en lille dame, som gerne vil hilse på dig :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Hej smukke Bjergtrold og :1356: for den træning du lægger for dagen. Tillykke med ferien og alle de lækre ting, du skal lave.

Håber du kan finde tid til en restitutionstur for benene og motion for stemebåndende sammen med Spinderella og undertegnede en dag i din ferie. Vi kan jo starte med en frisk gåtur og slutte af med te og snak. Enten i midtbyen eller "på landet" hos mig. Der er jo en lille dame, som gerne vil hilse på dig :heartpump:

:hippy: hola søde Stine, tusind tak for hyggelig hilsen og tænkte sjovt nok på Jer alle tre da jeg var ved "vores" bænk på svømmestadion i dag og jeg vil meget gerne mødes til hygge og the. Måske i virkeligheden allerbedst i Jeres egne rolige omgivelser og der er i hvert fald også en sød lille prinsesse trold jeg gerne vil hilse på + de store svømmeprinsessser :blahblah::shades: Jeg er ret fleksibel så lad os endelig skrives ved :yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 7.8

Løb

12 x 400 m på NRGI stadion fra morgenstunden. Fik næsten ny app til at du med total interval kontrol og næsten planlagt musik. Plus havde smuk solfyldt tid inden regnen. Planen lidt luft under vingerne, fart i stængerne men ikke all out, mælkesyremareridt eller betonlår de næste 2 uger. Løbet er kørt mht formopbygning men rart lige at mærke forskellen på trippen rundt på banen og det long slow distance tempo, der kommer til at fylde i næste weekend igen.

Tog ikke tid på de første 3 runder men skyder på, at de lå mellem 100 og 95 sekunder

Derefter 1.33 1.33 1.32 1.32 1.32 1.30 1.32 1.34 1.34,

Opvarmning ca 3-4 k og nedjog 2-3 k

Yoga

Ashtanga 1. serie til og med Navasana og derefter direkte til finishing asanas, faktisk rart at have lidt mere overskud til dem men grundlæggende føles det mere og mere som om den ene asana bare tager den anden = afslappet koncentration

Svøm

1000 m, første møde med svømmestadion meget længe, bedre end frygtet og kunne godt have klaret lidt mere men trængte til at få varmen i saunaen og de næste dage kommer til at byde på meget mere svøm.

Derudover fabelagtigt inspirerende kaffe pas i godt selskab :hippy:

Well that´s it & that´s that.. i morgen en ny husalfe og troldetrænings dag

Link to comment
Share on other sites

Træning d 8.8

Svøm

1500 m i godt selskab inkl med gode tips - var ellers træt i dag men med god fornemmelse af alligevel ligeså stille at arbejde mig igennem vandet.

Spin

45 min - Spinning basis hos Daniel, igen træt men god følelse, masser af sved, ro og koncentration

Bodyflow

1 h, afspænding = fredfyldt hvile tilsidst var most welcome og lå stadig på min måtte da resten af holdet sad op :blush:

Igen i dag et dejligt og inspirerende kaffe pas - kan jo ligefrem helt vænne mig til den slags :hippy:

Morgenvægt 53.7 kg men har så tilgengæld taget revanche idag med et par 1000 KJ over budgettet inkl chokolade :4eat:

På vej til svømmestadion satte min cykel sig iøvrigt fast i en smal passage med for tæt kontakt til et gammelt cykelstativ og styr røg op i min mave, der så heldigvis var godt emballeret bag skaljakke og cardigan. Følte dog på ingen måde for teknisk krævende Harlev løb. Er tilgengæld i gang med forberedelserne til fredag morgen og cykeltur.

I morgen mere svøm, yoga og nok også noget bodyflow for er sååå dejligt :clown2: :clown2:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 9.8

Yoga

Ashtanga 1. Serie. Valgte at lytte mere til trætheden i dag og fik så tilgengæld ordnet nogle ting med racer + indkøb der burde hjælpe til, at landevejscruise i morgen kunne blive en realitet. Igen i dag lidt rigeligt refeed men tilskriver det ekstra astma medicin først på ugen og håber snart at være tilbage i steady state. Om ikke andet aktiviteter i farvandet til at få knaldet noget energi af.

Søde drømme til boardet :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 10.8

Svøm

Open water ca 800 m - temmelig koldt i det og jeg var lidt bange for at gå i krampe eller pludselig miste grebet, så vendte konservativt og kunne måske godt have haft svømmet lidt længere. Anyhow på med en masse skiundertøj og så picinic på stranden med triveninde J = totalt tøse kagle pas mens det lidt skumle vejr blev forvandlet til en meget smuk sommeraften, klart og lunt.

Træning d 11.8

Landevej

Ca 125 k - har jo kun motion - onlines ruteopmåler men vil virkelig overveje at overgive mig til noget Garmin eller den slags for er nu smart at kunne se nøjagtigt kørt distance.

Århus - Tilst - Ans - Rødkærsbro - Bjerringbro - Langå - Hadsten - Hinnerup - Århus

(har haft prøvet at gemme ruteopmåling som link og kopiere browserens indhold ind som link men funker ikke - bliver nødt til at købe den Garmin ting)

Syntes, at det kørte overraskende godt med bid i trådet og afslappet balance på cyklen, kører stadig ikke super hurtigt ned ad bakkerne men især ude på landet var der fint rul i cyklen og jeg følte mig godt tilpas på vejene, dog ikke i de passager, hvor hovedvej A26 var uden cykelsti, dertil var der for meget og tung trafik men fandt jo så tilgengæld en masse langt mindre befærdede ruter og især strækningerne mellem Rødkærsbro og Hadsten var super super fede med masser af udsyn og gode muligheder for at give gas. Inden jeg tog afsted var jeg ellers ved at piske en rigtig kyllingestemning op, hvor jeg nærmest var helt i panik over næste weekend og vred på mig selv over altid at skulle række efter ting der er en tand for vanskelige... well er faktisk ved at læse en bog om, hvordan hjernen hele tiden søger mod det velkendte og bliver stresset når der er "ugler i mosen" - ja og samtidig så frigør det jo masser af god energi at udforske nyt terræn og i dag i mit tilfælde opdage, at jeg squ godt kan cykle en lille tur.

Nå carbede så også op undervejs med Bounty og Kit Kat men har vist også forbrugt lidt energi. I morgen Viborg og i lyset af dagens oplevelser i hvert fald færdig med at pønse på cykeltur derud for bliver for bøvlet med det små sideveje og køren uden om motorvejsstrækningerne. Well fra på mandag skulle togene også køre helt normalt heeele vejen og fra d 1.9 lukker svømmehallen (Viborg) igen først kl 18

Håber at alle har haft nydt det fantastiske vejr og ønsker god vind til alle CC deltagere i morgen

:hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

@JernHenrik

Meeen turen løber jo ret tæt på Gudenåen så måske du kunne svømme den :bubblebath:

@Arcus

Tak for tippet og jeg har faktisk også tidligere haft kigget på sådan en integreret pulsur / GPS fætter

Lige nu tror jeg dog, at jeg ville gå målrettet efter noget GPS navigation med stor skærm til at montere på cyklen såsom GARMIN 800 Edge og fx kunne udnytte alle de tracks der liggger fx på GPSies. Nå vi får se, hvor hooked jeg bliver på lange cykelture efter søndag.

Træning d 12.8

0

Træning d 13.8

Yoga

Ashtanga light, indledende, siddende med stop lige før Navasana + afsluttende

Var stadig godt træt i kroppen så tog den med ro inden skønt kaglepas

Træning d 14.8

Løb

12 x 200 m i roligt tempo dvs på 45 sekunder programsat og måske 1-2 s hurtigere. Pause 1 min og 15 s

Samlet set 5 k afjog+ opvarmning

Yoga

Ashtanga 1. serie

Ikke lige min dag i dag men ovenpå praksis vidunderligt nulstillet inde i hovedet og klar til en god nats tiltrængt søvn

Har jo længe haft set forskellige progonoser for weekenden men de seneste er da helt vilde. Selvom varme kan være hårdt så gør solen mig glad og det vil være super bare at kunne køre igennem i top og tights.

:hippy:

Link to comment
Share on other sites

Du prikker til min dårlige samvittighed med ikke at komme igang med open water - bla i Randers juni 2013 - ville gerne, men urealistisk mål! - orker ikke at komme i form :blahblah:

:blahblah::poking::yo:

Visse vasse super svømmer Henrik. Helt urealistisk er det nu ikke, hvis du ville det :shades:

Træning d 15.8

Svøm

Open water ca 1000 m :bubblebath: :bubblebath:

Top lækkert vand i dag. Tilpas temperatur, klart pga den smukke eftermiddagssol og kun enkelte baby brandmænd.

Dog noget mere bølgegang og på et tidspunkt kunne jeg i hvert fald mærke mit maveindhold rutche lidt rigeligt rundt, så tog det lidt forsigtigt men stadig en fabelagtig måde at træne + væren i elementerne på.

Pønsede på noget yoga men tror, at det bliver en god bog på sofaen i stedet og gør jo ikke noget, at jeg tager det lidt stille. I gamle dage restituerede jeg nærmest en hel uge op til et marathon og på sin vis kommer jeg til at være længere i gang på søndag.

Har 3 forskellige vejrudsigter for Hillerød på søndag; Yr.no, DMI og byvejrsapp - betydelig forskel i forhold til om det er 27 grader eller 20, i sidstnævnte tilfælde vil jeg være lidt betænkelig ved at cykle i helt svømmevådt tøj og i førstnævnte tilfælde ved jeg, at det gik fint både i Silkeborg og til sprint stævne i Esbjerg for nogle år siden. Vil også afhænge meget af vinden - alene i dag småfrøs jeg nede ved Ballehage men ligeså snart jeg var tilbage ved min gade og lige en tand tilbage fra kysten var det jo superfint og varmt. Nå pakker bare til det hele så jeg er beredt.

Efter i sidste uge at have været helt nede og snuse til 53 kg + er vægten nu igen over 54 men det er IKKE tiden til at spare på kalorierne i de næste dage og så må jeg bare tilbage på sporet på den anden side af søndag.

Søde drømme til boardet :hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

  • Bjergtrold changed the title to Mera Peak, Himalaya Nepal, 6465 moh, oktober

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share