2 billetter til LOADED CUP til salg!


Keler
 Share

Recommended Posts

Hey alle - Jeg har 2 biletter til Loaded Cup i ringsted d. 29 April til salg - Jeg er selv blevet forhindret i at komme, og vil gerne af med dem hurtigst muligt. Ved godt jeg er sent ude, men hvis der er nogen har mulighed for at hente dem i Silkeborg kunne det være klasse. I dag, i morgen eller lørdag. Kan selvføgelig også sende dem, men så skal det godt nok snart være.

Hvis det har nogens interresse så skriv eller ring - 60195422

Pladserne er på række 7.

Link to comment
Share on other sites

Har forsøgt at ringe nogle gange!! Men enten telefonsvarer eller også bli'r der lagt på. :dry:

Send dem FLUKS til:

Kent Kirkegaard Jensen

Kingosvej 59, st. mf.

2630 Taastrup

Hvis du sender inden 17.00, er der go' mulighed for at jeg har dem i morgen! :superman:

Penge finder vi ud af, no problem. Jeg ringer til bank og overfører, men send dem ASAP! :blush:

EDIT: Spørg lige i posthuset om de kan nå frem til fredag. Ellers kan jeg ikke bruge dem, og så køber jeg i stedet på posthuset. Så de SKAL nå frem til fredag, for lørdag kl. 10 smutter jeg jo fra bopæl til Ringsted, så jeg tør ikke satse på, at posten når frem lørdag formiddag inden jeg er kørt. :dry: Så der skal fart på nu. :bigsmile:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Har forsøgt at ringe nogle gange!! Men enten telefonsvarer eller også bli'r der lagt på. :dry:

Send dem FLUKS til:

Kent Kirkegaard Jensen

Kingosvej 59, st. mf.

2630 Taastrup

Hvis du sender inden 17.00, er der go' mulighed for at jeg har dem i morgen! :superman:

Penge finder vi ud af, no problem. Jeg ringer til bank og overfører, men send dem ASAP! :blush:

EDIT: Spørg lige i posthuset om de kan nå frem til fredag. Ellers kan jeg ikke bruge dem, og så køber jeg i stedet på posthuset. Så de SKAL nå frem til fredag, for lørdag kl. 10 smutter jeg jo fra bopæl til Ringsted, så jeg tør ikke satse på, at posten når frem lørdag formiddag inden jeg er kørt. :dry: Så der skal fart på nu. :bigsmile:

Hehe, nå det var dig? :laugh: Jamen de er sendt så de skulle være fremme i morgen - Sorry, anede ikke hvem det var så tænkte vi hellere måtte sende dem i et anbefalet.. :smile: men de skulle være fremme i morgen så ikk?

Link to comment
Share on other sites

Kongen og jeg har købt billetterne. Du havde æren at tale med kongen :cool::wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Okay - god tur drenge :smile: - Satme også træt af jeg ikke kommer med, men blev som sagt lidt for dyrt :cry:

Hils derovre :superman:

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share