Mugges log


mugge
 Share

Recommended Posts

Maxpuls er meget individuelt, så "burde" holder ingen steder. 23 over den teoretiske værdi er dog alligevel en sjat. Var det kun en kort peakværdi, har du sikkert været forbi noget elektrisk støj af en slags - jeg har tossede værdier på cykelcomputeren eller udfald, når jeg passerer bestemte huse. Lå pulsen deroppe i længere tid, så er det omvendt ikke usansynligt at det er korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 80,8 kg

Squat

1x10x20 kg

1x10x30 kg

3x8x 55 kg

SDL

5x5x67,5 kg

DB bænkpres

5x5x 24 kg

DB skulderpres

1x5x16 kg

2x4x16 kg

1x3x16 kg

1x2x16 kg

Det var ikke så meget, men det var hårdt.

 

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

10,57 km iFrb. have og Søndermarken på 1 time 14 minutter,54 sek. Det giver et tempo på 7,05 min/km. Det er med en gns puls på 118 bpm og maxpuls på 170 bpm. Det var stort set lige efter at have været ude at gå i toenhalv time med drengen på pokemon go tur. Så de gamle ben er lidt ømme nu. 

Link to comment
Share on other sites

9,19  km løbet rundt om Damhussøen og Damhusengen og anlægget v. Jens Jessensvej på 59,51 minutter,Tempo 6,27 min/km. Gns puls 130 BMP, Max. puls 172 BNP. Maxpulsen kom derop lige, da jeg var startet og løb langs S-togslinjen. Så det var nok noget strømpåvirkning.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 80,2 kg

Squat

10x20 kg

5x5x50 kg. Benene var lidt ømme ovenpå gårsdagens løbetur, så jeg tog nogle lette sæt og prøvede at lave dem teknisk rigtige.

SDL

5x5x72,5 kg

BB bænk

2x5x50 kg Højre skulder brokkede sig så jeg nøjedes med to sæt.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

9,22 km løbet Damhussøen og Damhusengen og anlægget v. Jens Jessensvej på 1 time 2 minutter, 58 sekunder.Tempo 6,50 min/km. Pulsmåling urigtig, da jeg ikke fik strammet remmen nok. Det bliver så sidste løbetur inden, jeg skal løbe E-løb på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 80,1 kg. Vil bulke lidt nu. Jeg vil prøve at styrketræne tre gange om ugen. Løb så en måske to gange.

DB bænkpres

5x10kg

2x5x25 kg

1x4x25 kg

3x3x25 kg

Seated rows i maskine

5x5x75 kg

DB skulderpres

2x5x18 kg

1x4x18 kg

2x3x18 kg

 

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Så var det Eremitageløb. Det blev klaret på 1 time og 20 minutter og 25 sekunder. Det giver et gns. tempo på 6,07 min/km. Det kan jeg kun være tilfreds med. Gns. puls på 142 bpm og maxpuls på 174 bpm.  Den højeste puls var op til mål, så jeg fik struktureret mit løb rimelig godt.

 

Nu skal der så skrues ned for løb og op for styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share