Motta's Log - Tri, Træning og snart tredive...


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Det er en interessant kombination at gå sine egne veje og at søge anerkendelse. Hvorfor så ikke bare gå de andres vej til at starte med? :ninja:

God pointe, men tror jeg skaber og tilfredsstiller min egne behov ved at gå mine egne veje. Jeg kigger så bare lige over skulderen og ser om jeg har nogen med og om det jeg laver giver dem grund til at anerkende mig :smile:
Link to comment
Share on other sites

Gym Time!

post-5949-0-00479000-1363803144_thumb.jp

Dagen er gået med at være til aktivering, og samtidig sidde på stikker overfor telefonen, men den er forblevet tavs idag. Jeg giver det til weekenden, og så begynder jeg at placere mine tanker andre steder. Dagens arbejde har været med at lave CV, og selvom jeg føler mit CV er udemærket, så er jeg åben overfor nye perspektiver og tager det konstruktivt at få at vide hvad der kan gøres bedre. Kort fortalt, skal der laves et kompetence CV, fremfor et kronologisk CV, og det giver egentligt meget god mening i forhold til de stillinger jeg søger efter. Efterfølgende var det ud at networke lidt, inden den stod på træning i FDK. Jeg har kigget lidt tilbage i loggen, og planlagde så min træning udfra det med en svag progression. Jeg ramte kilo og reps helt perfekt, og fik en super WO!

Squat

10+10x20Kg (Alm + Overhead)

5x60kg

3x80kg

3x3x105kg

Frivend

3x60kg

3x65kg

3x70kg

2x75kg

2x80kg

1x85kg (fail på første rep)

2x80kg

3x70kg

3x70kg

3x70kg

Dødløft

5x100kg

5x110kg

5x120kg

5x125kg

5x130kg

Seated Goodmornings

15x20kg

15x40kg

15x40kg

Hanging Toes to Hands (Leg Raise)

3x5xBw

Facepulls + Triceps Pushdowns

2x15x20kg + 2x15x15kg

/Done

Link to comment
Share on other sites

Det lyder MEGA fedt med sådan en psykologtest, der tilsyneladende er så hardcore! Det er sgu sådan man får noget ordentligt feedback/forståelse.

Håber du kommer videre.

Man finder ihvertfald ud af at det er serious business og de er ligeglade med dig hvis ikke du lever op til både dit intelligens-niveau og har den beskrevne personlighed.

Jeg har nok lært mere om mig selv den seneste uge, end det sidste år. Vildt.

Thx for støtten.

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Two gange træning på en dag!

post-5949-0-66313400-1363969159_thumb.jp

Det er ved at være længe siden at jeg har trænet to gange på en dag, men lysten, motivationen og kroppen er ved at være klar på lidt øget træningsmængde. Jeg er dog forsigtig og holder lidt igen, således var det en easy omgang svømning der stod på programmet for eftermiddagen. Modsat gav jeg den rimelig pænt smadder på spinning-cyklen imorges, og en 32min serie i bakke-intervaller med stående og siddende spurter satte sine spor på kablerne. Men it's all good, og jeg fandt heldigvis det perfekte tråd der gjorde jeg kom igennem timen.

Efter spinning gik der lige snak og hygge i den, så jeg kom for sent til min aktivering på fredriksberg. Men heldigvis skulle vi bare sidde og lave CV og opdatere kompetence profil mv. Det har faktisk været rart at bruge lidt tid på at finde ud af hvad man er god til, og mærke efter hvad man så gerne vil bruge det til. Mit CV sidder pænt meget i skabet nu, og jeg glæder mig til at sende det ud og se hvad der bidder på det. Jeg fik ihf nogle rigtig pæne kommentarer fra de andre på kurset :smile:

Weekenden står for døren, og højdepunktet bliver middag med vino og gourmet imorgen hos kæresten. Vi har inviteret 4 venner på mad, og skal så stå og lave creme de la creme af gode råvarer, med dertil hørende vin. Det bliver dejligt, og jeg har givet mig selv lov til at have en hyggelig aften. Så tager vi regningen søndag. Men nok om det, og i stedet lidt tal fra idag!

Dagens Tal

50min Spinning, 32min hovedserie

2000M Svømning

200m Op

8x25M Ben

200M Catch

100M Løs

10x25M Sprint

100M Løs

50-100-150-200-150-100-50 Arme
4x25M Dyk

3x20-30sek Vejrtrækning

/Nico

Ps. Der ligger lidt på bloggen fra idag. Var ovre at give et foredrag igår til en flok førsteårs triathleter, og efterfølgende forfattede jeg dagens indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg lige kørt mig igennem de sidste par indlæg, og først og fremmest tillykke med samtalerne - jeg krydser også fingre herfra.

Så var der det med overtræningen, og selvom jeg ikke ved det helt store, så er mit indtryk nogle gange at det er med overtræning som det er med influenza - alle tror det er det de fejler. Og hvad mener jeg så med det? Jo, du har i en lang periode kørt med en høj mængde træning, så derfor virker det lidt underligt at det først skulle komme til udtryk nu. Eller stil det anderledes op - følte du dig udbrændt inden Abu Dhabi? I min optik rammer man først overtræning når man går fra en lille mængde træning til en stor mængde træning på kort tid, og det har du efter min mening ikke rigtig gjort.

Det jeg mere tror du er røget ind i er den helt klassiske tomhed efter at have "peaket", noget du også har oplevet flere gange før hvis du læser din log igennem. AD blev måske ikke lige det du havde håbet på med noget sygdom op til konkurrencen og en DNF, og det har nok påvirket dit humør endnu mere end du umiddelbart tror. Du er jo en relativt følsom person, ment på den måde at du måske tager negative oplevelser mere til dig end du burde.

Noget der lige slog mig var at du skrev at du ville gå væk fra de skemalagte træningspas, og derefter "skemalægger" din træning med lette svømmeture, styrkepas i FDK, søndagsture på cyklen etc :bigsmile: Er det at gå bort fra skemalagte træningspas? Jeg ved godt at det ikke helt er det samme, men du har jo mentalt allerede lagt planer for hvordan træningen skal være.

Motta, take a chill pill. Du har lige haft dit første peak efter en kæmpemæssig indsats op mod AD, og der er ingen tvivl om at du rent mentalt og fysisk lige skal indhente pusten så du kan komme igang igen. Følger vi de klassiske træningstanker så er du i din transition periode. Det betyder generelt at du skal neddrosle din mængde, men stadig holde dig igang. Tro mig, du skal nok genfinde lysten og motivationen så snart det er 10 grader udenfor, solen skinner, og Strandvejen kalder. Husk også på at du er kommet fra Abu Dhabis 30-35 grader til minusgrader. Det sætter altid en dæmper på tingene.

Så det er min tanke omkring det her - men det er selvfølgelig stadig op til dig hvad du føler for :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

>Godt indlæg, Froggy. MOL er jo tankernes aflads-plads, så alt hvad der skrives behøves ikke altid være hele sandheden. Ikke desto mindre, er der en følelse i kroppen som jeg ikke har haft før. Sæsonen er igang, og jeg er sund og rask. Så lad os se hvad der sker.

Træning igår blev en tur på landevejen, og selvom det var bidende koldt og med blæst lige i fjæset, så var det en af den slags ture man værdsætter når man er kommet hjem, sidder i sofaen og har en dejlig summende fornemmelse i benene. Jeg havde selskab af Henrik, som er ved at udvikle sig til et bæst, og som er in contention for hawaii kval pladser til sommerens Nice Ironman. Han løber 5Km lige under 16min, og det jeg så af hans cykling igår det lover godt!

Men turen gik op ad strandvejen, og ved Høje Skodsborgvej tog vi turen op og ned 10x, og kørte efterfølgende til Hørsholm, kongevejen, Lyngby og så hjem. En tur på lige omkring 50Km, og med massere af højdemeter. Dagen idag indbyder også til en tur udenfor, men jeg ved ikke om jeg lige får tid til at cykle :smile:

Træning: 2timers cykling, 50km inklusiv 10xBakkespurt

/N

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Squat

20x20Kg

8x50Kg

4x6x90Kg

2x6x100Kg

RackPulls (Low Box)

8x50Kg

6x90Kg

3x130Kg

2x3x150Kg

Seated Goodmornings

2x15x35Kg

DB Press

8x22Kg

8x28Kg

3x8x32Kg

DB Curls

4set + Dropset

DB Extensions

2set

Facepulls + PullDowns

2set + 2set

/Done

Link to comment
Share on other sites

Dagens Tanker og gårsdagens træning

Igår var egentligt en fin nok dag, indtil efter frokost hvor jeg fik en mail med svar fra job-samtalerne. Allerede i det øjeblik jeg ser der er en mail, tænker jeg at det er negativt svar - og ganske rigtigt. En halv-kedelig mail, fyldt med floskler og tomme sætninger omkring "et stærkt felt", "en flot indsats og god samtale", "et ønske om held og lykke i jobsøgningen". Jeg følte mig lidt halv sur ovenpå den mail, da jeg føler jeg både har investeret tid og indsats i deres firma, og så får man sådan en omgang fæces tilbage. Jeg tog ingen forhastede beslutninger igår og har ladet den bundfælde sig, samt snakket med diverse personas omkring udfaldet. Og jeg vil nok senere idag ringe til dem og bede om en ordentlig forklaring da jeg ikke kan bruge deres mail til noget som helst.Jeg var egentligt ikke motiveret til at tage til spinning igår aftes, men et par gode venner og lidt overtales gjorde jeg kom afsted. Efterfølgende fandt vi lidt indisk mad og satte os hjem til mig, hvor kæresten havde været en skat og ryddet lidt op. Nogen gange er det alt der skal til for at skabe klarsyn og give lidt overskud. Noget jeg har manglet kraftigt på det seneste. Desværre.Men trænet blev der igår, og som skrevet blev det til lidt spinning. Det fede er at FDK Parken har fået de nye bodybikes med watt-måler på og kadence måler, dvs mega effektiv træning. Især når instruktøren er kompetent, og selv har kørt med måler de sidste 2 sæsoner.

Timen var mest af alt en introduktion til wattmåler og hvad den kan bruges til, og afslutningsvis kørte vi en 10min FTP test. Jeg lå en del under mit forventede, men alt in mente tilsvarede testen meget fint udgangspunktet.

55min Spinning, 25min avg 217w, 10min FTP 312w = 296.4w = 3.29w/Kg

Efter instruktørens udsagn kræves en FTP på 3-3.5w/kg for at kunne køre opad og være med på deres La Marmotte hold.

/Nico

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Nederen med jobbet, men op på hesten igen. God ide lige at give dem et kald og eventuelt lige få uddybet hvad det var der gjorde at de ikke valgte dig. Måske kan du så være endnu bedre forberedt næste gang du skal til en samtale.

Der er i øvrigt næsten intet som at komme hjem til en lejlighed hvor der enten er blevet ryddet op eller støvsuget. Min kæreste gør det også engang imellem, da hun ved jeg går og er irriteret over at min lejlighed er rodet, men ikke selv føler jeg har overskuddet til at gøre noget ved det. I stedet hænger det over mig som en pligt jeg skal have gjort, og så stresser over at jeg ikke får det gjort. Så det er bare super lækkert.

Husk i øvrigt på at 10 minutter FTP test er et ret ringe udgangspunkt. Normalt er 20 minutter i forvejen lidt shaky, da det jo trods alt er en time det skal dække over. På 10 minutter vil du højst sandsynlig kunne køre den endnu hårdere hjem, og klare en længere periode, set ud fra testens varighed, i anaerobt. Så du skal nok lige regne med at din FTP vil være endnu lavere. Men husk så på at det kun er på den maskine det vil være sådan. De 3-3,5 watt/kg er et godt udgangspunkt, men kun hvis alle er blevet testet på samme maskine. Jeg har læst om flere der har kunnet træde 350 watt i en time på en hjemmetræner, og så er blevet skuffede over at være kommet over på en SRM og se at de måske kun trådte 280 watt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kom igen Motz! Synes også det er en god idé at kontakte dem, det viser også engagement fra din side. Måske de har mulighed for at gemme dit CV, såfremt der kommer et lignende job? Man ved aldrig.

Når det så er sagt, tror jeg det er begrænset hvor meget du vil få ud af den snak, i og med en fravælgelse på det stadie, typisk vil være pga. nogle ting du ikke kan ændre ved.

On the bright side, vi har da fået et fornuftigt aktieudbytte i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nederen med jobbet, men op på hesten igen. God ide lige at give dem et kald og eventuelt lige få uddybet hvad det var der gjorde at de ikke valgte dig. Måske kan du så være endnu bedre forberedt næste gang du skal til en samtale.

Der er i øvrigt næsten intet som at komme hjem til en lejlighed hvor der enten er blevet ryddet op eller støvsuget. Min kæreste gør det også engang imellem, da hun ved jeg går og er irriteret over at min lejlighed er rodet, men ikke selv føler jeg har overskuddet til at gøre noget ved det. I stedet hænger det over mig som en pligt jeg skal have gjort, og så stresser over at jeg ikke får det gjort. Så det er bare super lækkert.

Husk i øvrigt på at 10 minutter FTP test er et ret ringe udgangspunkt. Normalt er 20 minutter i forvejen lidt shaky, da det jo trods alt er en time det skal dække over. På 10 minutter vil du højst sandsynlig kunne køre den endnu hårdere hjem, og klare en længere periode, set ud fra testens varighed, i anaerobt. Så du skal nok lige regne med at din FTP vil være endnu lavere. Men husk så på at det kun er på den maskine det vil være sådan. De 3-3,5 watt/kg er et godt udgangspunkt, men kun hvis alle er blevet testet på samme maskine. Jeg har læst om flere der har kunnet træde 350 watt i en time på en hjemmetræner, og så er blevet skuffede over at være kommet over på en SRM og se at de måske kun trådte 280 watt :bigsmile:

Jep, kunne også godt mærke det trak lidt dybere spor end jeg havde regnet med. Det og så Abu Dhabi har nok sat sine spor, og jeg troede faktisk jeg var mere "ligeglad" med den slags setbacks, men jeg er nok alligevel en lid følsom fucker. Jeg fik ringet til dem, og jeg fik givet udtryk for mine oplevelser under samtalen samt spurgt ind til en afklaring. Jeg syntes han var lidt vag og veg i sine forklaringer, men fair nok, de skylder vel ikke mig andet? Afslutningsvis fik jeg forklaret om muligheden for virksomhedspraktik og der lyste hans stemme pludselig op. Det der irriterer mig lidt er at jeg til samtalen fik at vide der var 2 stillinger, og nu under samtalen var det klart de kun havde ansat 1 kandidat. Det virker til at de pludselig har fået kolde fødder, og er bange for at hive 2 nye kandidater ind der skal læres op. Anyways, bolden er på deres halvdel igen, og jeg afventer om de vil have mig i praktik.

Mht FTP test, så skal den nok ses i lyset af at den skal være så nem som overhovedet mulig at lave for en spinning-sal. Du skal virkelig have nogle top-motiverede atleter for at lave en 20min all-out. Og det hold vi sad på var, indrømmet klart over gennemsnittet, men så igen er det meget forskelligt hvad folk ønsker i deres træning. Dog ser det ud til at jeg skal stå for en månedlig watt-test for tri-holdet, så kan vi se folks fremgang henover sommeren! Det bliver superfedt og sjovt at se hvem der pludselig rykker sig helt vildt i takt med at vi kommer ud og de får shredded kilo af på de lange ture.

Kom igen Motz! Synes også det er en god idé at kontakte dem, det viser også engagement fra din side. Måske de har mulighed for at gemme dit CV, såfremt der kommer et lignende job? Man ved aldrig.

Når det så er sagt, tror jeg det er begrænset hvor meget du vil få ud af den snak, i og med en fravælgelse på det stadie, typisk vil være pga. nogle ting du ikke kan ændre ved.

On the bright side, vi har da fået et fornuftigt aktieudbytte i dag :smile:

Thx PP. Og ja, fravælgelsen kunne han ikke rigtig komme ind på. Det var hverken personligt eller fagligt, men simpelthen et spørgsmål om en anden kandidat der kunne "træde hurtigere ind i stillingen" end de mente jeg kunne.

Siger du lige til hvis du ser nogle gode opslag derude :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Tid til at få tanker væk fra det hele og tid til lidt træning. Igår var en møg dag, hvor jeg bare lå hele dagen på sofaen og gloede tomt ud i luften. Kæresten var her heldigvis til at muntre mig lidt op, men det meste af dagen blev brugt i fosterstilling. Jeg fik ikke lavet det store, og lysten til at træne var ikke lige til stede, så jeg tog bare en helt stille dag på kontoret. I løbet af aftenen fik jeg det bedre, og begyndte så at lege lidt rundt i wordpress. Jeg har længe tænkt på at have en decideret blog, frem for min egen side hvor jeg skriver om mig selv (det kan godt blive lidt for meget, især når jeg ikke er bedre), men en blog er lidt mere neutral og giver stadig muligheden for at skrible lidt, hvilket jeg har fundet ud af tænder mig en del. Bloggen fokusere naturligvis på triathlon, da det ligesom er min verden, men mon ikke med tiden der også kommer lidt generel trænings-snak derinde? Der er i hvertfald mange muligheder. Men kig derind ved lejlighed, og giv endelig feedback på siden. Den ligger på http://transitionzonen.wordpress.com/ og hvis man liker siden, vil man automatisk få feeds på ens facebook.

Imorges var jeg heldigvis i klart bedre humør og overvejede først en tur på cyklen i forårs-solen. Men jeg valgte lige først at få overstået mit styrkepas fra igår og så må vi se om jeg når en tur på cyklen senere :smile:

Dagens Tal

Squat

10x20Kg

5x50Kg

3x90kg

3x95Kg

3x100Kg

3x105Kg

3x110Kg

Frivend

5x50Kg

3x60Kg

2x70Kg

2x70Kg

2x70Kg

2x70Kg

2x70Kg

2x70Kg

2x70Kg

2x70Kg

Dejlig volumen på frivend - Spillede godt idag med godt hiv i korpus!

Dødløft

5x90Kg

5x130Kg

5x130Kg

5x130Kg

-Tung, men sad djævlme godt i baglår, baller og erectoren!

Military

6x50Kg

6x50Kg

6x50Kg

6x50Kg

-Ik' mere tilbage

Support:

DB Press - 3x10x24Kg

DB RDR - 3x15x8Kg

DB Curls - 3x15x8Kg

Hangin' Leg Raise - 2x5xBw

Lige rigeligt nok med volumen til en triathlet, men så igen do what makes you happy!

/Nico

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Tid til at få tanker væk fra det hele og tid til lidt træning. Igår var en møg dag, hvor jeg bare lå hele dagen på sofaen og gloede tomt ud i luften. Kæresten var her heldigvis til at muntre mig lidt op, men det meste af dagen blev brugt i fosterstilling. Jeg fik ikke lavet det store, og lysten til at træne var ikke lige til stede, så jeg tog bare en helt stille dag på kontoret. I løbet af aftenen fik jeg det bedre, og begyndte så at lege lidt rundt i wordpress. Jeg har længe tænkt på at have en decideret blog, frem for min egen side hvor jeg skriver om mig selv (det kan godt blive lidt for meget, især når jeg ikke er bedre), men en blog er lidt mere neutral og giver stadig muligheden for at skrible lidt, hvilket jeg har fundet ud af tænder mig en del. Bloggen fokusere naturligvis på triathlon, da det ligesom er min verden, men mon ikke med tiden der også kommer lidt generel trænings-snak derinde? Der er i hvertfald mange muligheder. Men kig derind ved lejlighed, og giv endelig feedback på siden. Den ligger på http://transitionzonen.wordpress.com/ og hvis man liker siden, vil man automatisk få feeds på ens facebook.

Jeg havde samme tanke inden jeg valgte at starte min egen blog. For mit vedkommende bliver det ikke mindre spændende at læse om folk på "lavere niveau" og med mere realistiske målsætninger. Forstået på den måde, at der er virkelig mange derude som har et i min verden lidt urealistisk mål om, at ville kvalle til hawaii, bare fordi de godt kan lide opmærksomheden som det medføre at have denne drøm/"mål".

Op med humøret! Og når det kommer op, er jeg sikker på at du også er ser ovenstående med andre briller :-)

Go' påske!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke du vil have en blog, når du er så priviligeret at have dit eget domæne. Det er 10 gange federe at have sit eget domæne - hvis du spørger mig. Du kan jo bruge det til lige hvad du vil! Det er nok en del nemmere at skabe trafik gennem en Word Press blog, hvilket er den eneste fordel jeg kan se umiddelbart.

Kunne du ikke have ændret opsætningen på dit site, og fået transitionzonen ind som en selvstændig sektion eller lign.?

Link to comment
Share on other sites

Update

Lørdag

Stod den på styrketræning (igen), men med en smule løb først på bånd for at vænne tilbage til den front også. Det er ingen hemmelighed at jeg har holdt igen på løbet, og det har været en god ting både mentalt og fysisk. Jeg døjede med lidt småskavanker omkring Abu Dhabi og nu er de næsten forsvundet. I hvert fald har jeg mærket meget mindre til både venstre baglår og højre achilles, men jeg frygter dog der ikke skal meget til at ribbe op i det igen. Jeg har dog svært ved at vurdere hvor slemt det står til og hvor alvorligt jeg skal tage det, men det piner mig en smule at der er disse små irritationer.

Men ellers stod lørdagen på familie-hygge, og om aftenen kørte vi så videre til kærestens familie i sommerhuset ved Marielyst. Der sidder jeg ligenu, og skriver denne update.

Løbebånd: 15min, 5.42-->5.30/Km

Squat

10x20kg

8x60kg

5x80kg

6x90kg

3x95kg

3x100kg

3x100kg

3x100kg

3x105kg

3x105kg

3x105kg

-Ikke helt sikker på antallet af sæt, men en masse gode sæt omkring den 100kg og lidt over. Godt med tryk i benene, og masser af dynamisk arbejde på lårbasserne.

Goodmornings

15x20kg

2x15x40kg

Leg-Press

8x40kg

6x120kg

6x160kg

3x6x190kg

6x220kg

DB Press

10x20kg

3x10x30kg

Laterals

3x8x12.5kg

Curls + Extensions

3set + 3set

Leg Raises + Pull-Ups

3set + 8, 7, 6

Søndag

Idag skulle benene så testes igen med lidt let løb og det bliv en fin tur rundt i nabolaget i meget afdæmpede 5.30-5.45/Km. Jeg havde kæresten på slæb, og hun rendte ind i lidt sidestik. Men alt i alt fint. Jeg kunne dog godt mærke lidt til baglåret efter 3km, og har haft lidt en strammende følelse her til eftermiddag. LORT.

Løb, 5.2Km

Link to comment
Share on other sites

Mandag holdt jeg påske i familiens skød. Mormor + Morfar havde Diamantbryllup (shit det er egentligt ret vildt når man tænker over det!), så der var en hyggelig anledning med mange rørende øjeblikke. Ikke nemt at se sin ellers stærke mormor blive rørt til tårer pga ens tilstedeværelse. Og slet ikke da Morfar holdt en kortfattet tale, hvor han startede med ordene "Vi var ikke sikre på vi ville nå denne dag" (Han har været meget syg det seneste år).

Idag har jeg så været til lorte-aktivering, og den første begejstring har godt nok lagt sig igen. Det er blevet en tynd kop the, og alle fordomme omkring spild af tid og mangel på kvalificeret læring kom til udtryk idag. Vi brugte 45min på at få forklaret noget så banalt som en søgning i en simpel database, hvorefter vi havde 4.30time til at sidde og lave arbejde der tager 10-15min MAX!. Motivationen er der til at finde et arbejde. STRAKS!

Heldigvis havde jeg en cykel-tur på programmet kl 15 med drengene, så efter hurtig skift af dæk og følgende påklædning røg jeg mod Farum og ud til Tyren. Det blev til 2 fine omgange, begge lagt lige omkring 19-20minutter (35-36Km/t i snit) og en røvfuld watt, da der var god vind på strækningen! Derefter hjem og fjerne 250g pasta og kylling-fillet.

Dagens Tal: 75Km Cykling, (2xTyren, 19.15 og 19.30)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag Træning

AM

Løbebånd

10min Opvarmning -->5.30/Km, 2% Elevation

2min @4.45, 2%

p1min

2min @4.45, 3%

p1min

2min @4.45, 4%

p1min

2min @4.45, 5%

p1min

2min @4.45, 6%

10min Cooldown

Styrke

High-Box-Squat, 8x60kg, 5x100kg, 3x3x140kg

RackPulls, 8x60kg, 5x100kg, 3x5x140kg

DB Shoulder, 3x8x24kg

Guns, 3set+3set

PM

2.5times Cykling med Kalle

15Km Opvarm.

6x6min Overgearing (2min Pause)

10min Rul

5xBakkeSpurt @Slotsbakken

15Km Rul hjem

/Mast

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share