pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen....

Fandt denne site ret tilfældigt da jeg søgte information på nettet om egnet steder at træne i Odense.

Er rigtig glad for at være her på siden... :bigsmile:

Jeg valgte CCS og begyndte i dag med at købe 6 mdrs medlemskab. :4thumbup:

Efter et frygligt år med mange problemer, har jeg stået i stampe og ikke haft mulighed for at arbejde. ( har ellers altid haft hårdt fysisk arbejde ) Min kondi er = O Mine muskler er faldet sammen. :confused:

Rent psykisk har jeg fået det bedre og jeg tror på, at med reglemæssigt træning, vil give mig både glæde, overskud og ikke mindst formen tilbage.

Jeg mødte op i centeret i morges for første gang uden at have bestilt intro..

oO Pinligt Oo.

:blush:

Sagde som det var.. "Jeg ingen kondi havde og ingen muskler og måtte bare i gang i dag!"

En medarbjde var hurtig i replikken og sagde

" Den er fin du, klæ om og følg med mig om 4 min"

DAMN. tænkte jeg.... det sku da effektivt her!

:bigsmile:

Jeg har trænet styrke før i tiden dog aldrig hold ting "arobics osv"

Skyndte mig og var klar... Jeg skulle deltage i noget der hed "Core"

En kæmpe bold, nogen vægte og en måtte blev lagt foran mig... Hmmm

Musikken blev tændt og så var jeg igang....

:blink:

Det kræver mere end det ser ud til... balance.. muskler (som jeg ikke troede jeg havde mere) av av... og smidighed også.... :blink:

Hårdt ja men meget roligt og man er ikke i tvivl om træning tag fat i en del muskler... *S*

Alt i alt en super start. :smile:

Så gik turen rundt for at kigge mig omkring efter en hurtig gennemgang fra træneren om de hold hun mente jeg bør deltage i.

Jeg er alene med to børn så aften træning kan blive ret svært at få til at passe sammen... men jeg vil gøre mig umage og tag en snak med naboerne.

Man kan ikke andet end få et nej... og håbe på et ja!

Jeg fik også bestilt intro til på fredag hvor jeg kan få lagt en trænings program...

Glæder mig vildt!

Mål;

At træne min 5 dage om ugen ( går hjemme stadig og har brug for at lave en rutine i formiddages timerne som ikke handler om andet end at få mig selv på toppen)

Jeg ønsker at få en smækker krop og en god kondi igen. Selvom jeg er en gl tøs vil jeg gerne kunne følge med.

:tongue:

Jeg er 167 cm

vejer ca 65 kg

Mit program

Mandag, torsdag og lørdag

Opvarning; 10 min i ro maskinen

Squat

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Udfald frem

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Død løft

2 x 8kg x 3 sæt x 12 med håndvægte

Død løft m/ strakte ben

2 x 8kg x 3 sat x 12 med håndvægte

Kropshævning m/ støtte

70kg x 3 sæt x 12 tag kilo af som tiden går

Knæ og håndstøttende roning

11,5kg x 3 sæt x 12

Liggende brystpres

2 x 4kg x 3 x 12

Siddende håndvægtpres

supineret greb

2 x 2kg x 3 x 12

Mavebøjninger på bold

4 x 12

Rotex eller siddende cykle

20 - 25 min

Onsdage;

Core hold

10 Feb 2005 nye program

Mandag;

Bænk press

Squat

Dips

Skrå brystpres

Mave crunch

Mave øvelser på bold

Onsdag;

Dødløft

Knæ og håndstøttende roning

Kropshævninger

Ryg bænk

Fredag;

Squat

Bænk press

Bænk press

Millitery

Maveøvelser

Hertil må jeg gerne tag nogen isolations øvelser hvis jeg skulle kede mig :cooldance: Blot skrive dem i min log til skue for træner og Blackmore.

Hvis i har nogen gode råd vil jeg være ydest taknemlig for dem.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Velkommen til MOL  :4thumbup:

Selv om du har nævnt dine mål, så er ordet "smækker" krop langt fra præcist nok. Hvis du vil præciserer, hvad du gerne vil opnå, så er jeg sikker på, at de fleste herinde vil gøre, hvad de kan for at hjælpe dig.

God træning

Hr. Kirchebrandt

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil jeg meget gerne hvis blot jeg vidste det...

Jeg ved nok meget mere efter imorgen når jeg får lagt en trænings program i centeret.

Glæder mig vildt til den er lagt!

Og tak for velkomsten.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til MOL  :4thumbup:

Selv om du har nævnt dine mål, så er ordet "smækker" krop langt fra præcist nok. Hvis du vil præciserer, hvad du gerne vil opnå, så er jeg sikker på, at de fleste herinde vil gøre, hvad de kan for at hjælpe dig.

God træning

Hr. Kirchebrandt

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil jeg meget gerne hvis blot jeg vidste det...

Jeg ved nok meget mere efter imorgen når jeg får lagt en trænings program i centeret.

Glæder mig vildt til den er lagt!

Og tak for velkomsten.

<{POST_SNAPBACK}>

Velbekomme. :smile: Tag evetuelt et kig i nogle af MOL-pigernes logbøger, måske finder du inspiration dér?

Mht. dit ønske om at træne 5 gange om ugen, så kan jeg kun sige, at du nok skal tage den med ro. Een af de typiske begynderfejl er at lægge ud med 110% og så rende i overtræning med tilhørende skader. Uden at kende mig og dine behov, så vil jeg anbefale styrketræning 2-3 gange om ugen + tilhøre cardiotræning fx. løb, spinning eller lign.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Hr.Kirchebrandt taler The Truth!! Forvent total backup fra MOL´lerne :wink: ... Er selv N00b her på Boardet - men - Gawd dayum - én modtagelse jeg har fået :4thumbup: ...Så jeg får asap banket min log sammen ...

Husk: Hård træning ER aldrig spildt!! :wink:

Respect - L@rs!

Link to comment
Share on other sites

Hr.Kirchebrandt taler The Truth!! Forvent total backup fra MOL´lerne  :wink:  ... Er selv N00b her på Boardet - men - Gawd dayum - én modtagelse jeg har fået  :4thumbup:  ...Så jeg får asap banket min log sammen ...

Husk: Hård træning ER aldrig spildt!!  :wink:

Respect - L@rs!

<{POST_SNAPBACK}>

Det glæder mig meget at være her og har brugt en del tid på at kigge på de mange logs.. endnu meget jagon jeg slet ikke forstår mig på men jeg lærer det nok hen af vejen...

I taler et helt andet sprog til tider *GGG*

I kan tro jeg vil træne for vildt og håber jeg igennem min log her vil kunne vise jer mit slid og forhåbenlige smukke resultater. *S*

Link to comment
Share on other sites

I kan tro jeg vil træne for vildt og håber jeg igennem min log her vil kunne vise jer mit slid og forhåbenlige smukke resultater. *S*

<{POST_SNAPBACK}>

*Fnis* :bigsmile: ... *placerer sig foran skærmen og anventer billeder* :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hi hi. i skal få billeder her i min log bog som det skrider frem. alt hvad jeg har nu er billeder af en utrænet krop... sorry

:raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Mht. dit ønske om at træne 5 gange om ugen, så kan jeg kun sige, at du nok skal tage den med ro. Een af de typiske begynderfejl er at lægge ud med 110% og så rende i overtræning med tilhørende skader. Uden at kende mig og dine behov, så vil jeg anbefale styrketræning 2-3 gange om ugen + tilhøre cardiotræning fx. løb, spinning eller lign.

Hr. K

Rigtig godt råd :smile:
Hr.Kirchebrandt taler The Truth!! Forvent total backup fra MOL´lerne  :wink:  ... Er selv N00b her på Boardet - men - Gawd dayum - én modtagelse jeg har fået  :4thumbup:  ...Så jeg får asap banket min log sammen ...

Husk: Hård træning ER aldrig spildt!!  :wink:

Respect - L@rs!

Enig, bortset at bare lidt for hård træning kan være spildt, pga. skade

eller overtræning.

Vilkommen her i forumet og god træning :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Husk: Hård træning ER aldrig spildt!!  :wink:

Respect - L@rs!

<{POST_SNAPBACK}>

Disagree... En skade er fandme noget pis... Det er et helved at være skadet, og bare kunne se ens resultater gå sin vej...

Få styr på teorien så får man også nemmere gode resultater ístedet for at spilde sin tid på ineffektiv træning

Link to comment
Share on other sites

Mht. dit ønske om at træne 5 gange om ugen, så kan jeg kun sige, at du nok skal tage den med ro. Een af de typiske begynderfejl er at lægge ud med 110% og så rende i overtræning med tilhørende skader. Uden at kende mig og dine behov, så vil jeg anbefale styrketræning 2-3 gange om ugen + tilhøre cardiotræning fx. løb, spinning eller lign.

Hr. K

Rigtig godt råd :smile:
Hr.Kirchebrandt taler The Truth!! Forvent total backup fra MOL´lerne  :wink:  ... Er selv N00b her på Boardet - men - Gawd dayum - én modtagelse jeg har fået  :4thumbup:  ...Så jeg får asap banket min log sammen ...

Husk: Hård træning ER aldrig spildt!!  :wink:

Respect - L@rs!

Enig, bortset at bare lidt for hård træning kan være spildt, pga. skade

eller overtræning.

Vilkommen her i forumet og god træning :4thumbup:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

tusind tak *S*

Ja men nu er jeg ikke en der træner hele kroppen hverdag... tag heller lidt hverdag...

Blander kondi og styrke isammenråd med træner.

Ønsker på ingen måde at træne mig til skader eller til at tabe lysten. *S*

Jeg har bare ikke haft en hverdag i snart i et år og synes at det her vil kunne give mig en daglig rytme og overskud samt komme ud iblandt andre. *S*

Link to comment
Share on other sites

Husk: Hård træning ER aldrig spildt!!  :wink:

Respect - L@rs!

<{POST_SNAPBACK}>

Disagree... En skade er fandme noget pis... Det er et helved at være skadet, og bare kunne se ens resultater gå sin vej...

Få styr på teorien så får man også nemmere gode resultater ístedet for at spilde sin tid på ineffektiv træning

<{POST_SNAPBACK}>

*Smiler varmt*

Jeg gøre intet uden en træner i centeret har rådgivet mig i morgen og løbende i min træning.

Rigtig nice er det du kommer med dit råd her til mig *S*

Klem til dig og de andre.

Link to comment
Share on other sites

*yikes* :blink: ..folk er godt oppe på dupperne iaften, må vist hellere omformulere mig selv, inden jeg bliver lynchet hér:

Husk: Hård træning, som bliver gjort i harmoni med din krops evner samt grænser - og selvfølgelig, altid udført - med omtanke - så man undgår overtræning og skader - samt at udføre det hele med et lille smil - ER aldrig spildt!! :wink:

.. Så burde den vist være i vinkel.. and if not... PLBBT :tongue:

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

*yikes*  :blink:  ..folk er godt oppe på dupperne iaften, må vist hellere omformulere mig selv, inden jeg bliver lynchet hér:

Husk: Hård træning, som bliver gjort i harmoni med din krops evner samt grænser - og selvfølgelig, altid udført - med omtanke - så man undgår overtræning og skader - samt at udføre det hele med et lille smil - ER aldrig spildt!!  :wink:

.. Så burde den vist være i vinkel.. and if not... PLBBT  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er i orden for nu, men du er hermed sat under observation :nissetunge:

Anyway, vekommen Pivedyr, gid din log må blive opdateret hyppigere end min :w00t:

Lyder dejligt at du allerede føler dig velkommen i centeret og her.

Der er en masse fantastiske artikler på forsiden om kost og træning, en ren guldgrubbe.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

*yikes*  :blink:  ..folk er godt oppe på dupperne iaften, må vist hellere omformulere mig selv, inden jeg bliver lynchet hér:

Husk: Hård træning, som bliver gjort i harmoni med din krops evner samt grænser - og selvfølgelig, altid udført - med omtanke - så man undgår overtræning og skader - samt at udføre det hele med et lille smil - ER aldrig spildt!!  :wink:

.. Så burde den vist være i vinkel.. and if not... PLBBT  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er i orden for nu, men du er hermed sat under observation :nissetunge:

Anyway, vekommen Pivedyr, gid din log må blive opdateret hyppigere end min :w00t:

Lyder dejligt at du allerede føler dig velkommen i centeret og her.

Der er en masse fantastiske artikler på forsiden om kost og træning, en ren guldgrubbe.

<{POST_SNAPBACK}>

1000 tak... Jeg er i fuld sving med at læse mig igennem siden men ting tar tid... og så er det heldigt jeg er en tålmodig sjæl *S*

Det er fantastisk at mærke hvordan man bliver budt velkommen med varme.

Link to comment
Share on other sites

Så kom dagen hvor jeg skulle have lagt en program i centeret. Jeg mødte op i god tid med høje forventninger og spænding!!

En rar ung mand tog varmt imod mig og afsted det gik i en samtalerum uden håndtag. ( Han satte en stol foran døren... Yiks... tænker man et kort øjeblik *GGG* NOT)

Jeg fortalte kort op omkring den sidste år og hvorfor jeg ønsket at træne..Han lyttet opmærksom og tog papir frem. Jeg vidste som jeg havde nævnt her at jeg ingen muskler eller kondi havde og ville rådgives på en proff måde og have en trænings program som jeg kunne leve med.

Han som en af jer sagdre... Man skal træne hele kroppen helst et helt års tid´inden man træner forskellige dele af kroppen på hver sin dag. :bigsmile:

Så nu skal jeg træne styrke med fri vægte mandag, torsdag og lørdag. Program

er blevet lagt med fik den ikke i dag da den skulle skrives og laves personligt.

Onsdag forsætte jeg med på holdet med "Core"

Så var det tid til at få prøvet lidt....

Jeg er vild med ro maskinen så den var oplagt som opvarmning.

Dere3fter skulle jeg lære squat og et andet måde hvor den en fod er fremme og man bøjer den anden ben...

Damn det river for hårdt i baller og lår...

Glæder mig til at lære det helt!!!

Så var der alle mulige variationer med vægte og stænger og vild smadret var jeg... arme, ben og mave rystet på den fede måde....

I AM OUT OF SHAPE!

afslutning var på min nyeste legetøj... bolden... maven´skulle også trænes....

Manden formået at vække en hel del af mine muskler som har ligget og sovet alt for længe... så her ligger jeg i min seng og er BUSTET!

Der er meget jeg må lære den næste par uger for kordination er godt nok nødvendigt at lære før man kan behærske gulvet i en center uden at grine af sig selv... :blink:

Alt i alt en super dag men jeg tror næppe jeg kan træne imorgen :raisebrow:

Måske er det bedst at vente til mandag... *S*

Link to comment
Share on other sites

Manden formået at vække en hel del af mine muskler som har ligget og sovet alt for længe... så her ligger jeg i min seng og er BUSTET!

Der er meget jeg må lære den næste par uger for kordination er godt nok nødvendigt at lære før man kan behærske gulvet i en center uden at grine af sig selv...  :blink:

Alt i alt en super dag men jeg tror næppe jeg kan træne imorgen  :raisebrow:

Måske er det bedst at vente til mandag... *S*

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile: ... Perfekt, lyder som en herlig dag.. Og seriøst, føles det ikke rart??? at være seriøs busted, efter en omgang herlig træning...... me thinks so!! :wink: ...hi hi..

Kan sagtens genkende nogle af sagerne du nævner.. bla. mht at grine af sig selv... Dét punkt er jeg så, godt nok ikke kommet over endnu :blush: *lol* ... Lur mig til StepBody/BodyCombat - og det er indlysende, hvorfor den ene hane griner af sig selv :blush::bigsmile:

Tommlen op fra Toppen af DK - til Kvinde i Syd!!! :4thumbup:

Go Weekend - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share