Brænd fedt og øg styrke


Hagalas
 Share

Recommended Posts

Er den intet værd??

Der er angivet en diæt, men skrives intet om personens udgangspunkt.

Der er angivet et helt ordinært træningsprogram hvor det mest "cutting edge" er at der er en sprint dag.

Derudover er det fuldstændigt hjernedødt at øge volumen så meget på så kort tid som han gør (fra uge 1-4 til uge 5-8)

Det kan være man misser en masse fordi jeg ikke ved om der er anden info det sted hvor du har downloadet det.

Men som udgangspunkt virker det totalt uinterresant.

Link to comment
Share on other sites

Programmet stinker, så vi må håbe at kostdelen virkeligt rykker.

Egentligt utroligt at hans kostråd virker for alle. Der er ingen differentiering på nogen måde.

Kostdelen kan også laves betydeligt bedre og mere interessant... Og ja sjovt at en fyr på 120 kg skal spise det samme som en på 70 kg :cool:

Link to comment
Share on other sites

Point taken.

Jeg vil bare gerne være i stand til at gaine muskel og brænde fedt samtidig :smile: Så jeg var nok lidt ukritisk :blush:

Bare begynd at træne, så sætter det sig meget flottere på kroppen. Efter du har fået dine begyndergains kan du evt. cutte dig ned i vægt..

Men held og lykke med det :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Her er geniet bag programmet:

15.jpg

:laugh:

Jeg kan lige se det for mig hvordan han har siddet og tænkt "nu vil jeg lave et program som forbrænder fedt og giver styrke" og så sætter sig ind til computeren og sammensætter den slags makværk. GO TVERDAL! hahaha

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share