kan jeg blive højere


Micki745
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er en dreng på 13 ½ år. Jeg er 165 cm høj, men vil gerne vokse lidt lidt mere end jeg gør fordi jeg er en af de mindste af drengene i min klasse. Jeg vil bare gerne høre om i der ude har nogle gode ideer til hvordan jeg kan vokse lidt mere evt. lave mig en kost plan eller sådan noget, men håber på at i har nogle gode ideer:). :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hastigheden du vokser med er ikke noget man bare piller ved uden der er noget seriøst galt, og efter hvad jeg lige kan se er 165cm over gennemsnittet for en på din alder.

Det eneste jeg lige kan komme på du selv kan gøre på at påvirke din højde er ved ikke at spise nok, så vokser du måske ikke så hurtigt som du ellers ville have gjort. Det er dog nok primært kendt fra gymnastikpiger, der pga hård træning og sparsom kost bliver udvokset senere end normalen.

PS: Kun én tråd pr spørgsmål, tak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er en dreng på 13 ½ år. Jeg er 165 cm høj, men vil gerne vokse lidt lidt mere end jeg gør fordi jeg er en af de mindste af drengene i min klasse. Jeg vil bare gerne høre om i der ude har nogle gode ideer til hvordan jeg kan vokse lidt mere evt. lave mig en kost plan eller sådan noget, men håber på at i har nogle gode ideer:). :4thumbup:

Det må være nogle høje drenge i din klasse hvis du er en af mindste og 165 cm!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share