Sommerklar


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Hva så Drenge! og Piger ;D

:cooldance:

Når... men lige nu er jeg så på æde kur for at få bygget nogle muskler op....

Jeg har taget 5 kg på på 2 måneder :D SÅ det syntes jeg er nice!

Men jeg har en lille plan for at blive sommerklar...

Jeg vil blive ved med at være i stort kalorieoverskud til midten i april, og så vil jeg begynde at konditionstræne rigtig meget...

Hvis jeg gør sådan, tror i så at jeg kan nå at blive meget markeret til sommertid? ( juli )

Er der ellers noget man kan gøre for at blive mere markeret hurtigt... ( vil ikke tabe muskel masse ; jeg vejer jo kun 68 kg, 180 høj, 16 år )

Håber i fyrre nogle fede svar af!

Tak - Christoffer!

Link to comment
Share on other sites

Hva så Drenge! og Piger ;D

:cooldance:

Når... men lige nu er jeg så på æde kur for at få bygget nogle muskler op....

Jeg har taget 5 kg på på 2 måneder :D SÅ det syntes jeg er nice!

Men jeg har en lille plan for at blive sommerklar...

Jeg vil blive ved med at være i stort kalorieoverskud til midten i april, og så vil jeg begynde at konditionstræne rigtig meget...

Hvis jeg gør sådan, tror i så at jeg kan nå at blive meget markeret til sommertid? ( juli )

Er der ellers noget man kan gøre for at blive mere markeret hurtigt... ( vil ikke tabe muskel masse ; jeg vejer jo kun 68 kg, 180 høj, 16 år )

Håber i fyrre nogle fede svar af!

Tak - Christoffer!

<{POST_SNAPBACK}>

Bare min mening, ser da ikk ret fedt ud at blive super markeret med din højde og vægt, så hellere få en masse muskler og så lidt mindre markeringer

Link to comment
Share on other sites

Jeg er overbevist om, at hvis du træner og tager mere masse på, vil det ende med at se federe ud end hvis du begynder at cutte nu :smile:

68 kg til 180 cm er altså bare ikke ret mange kg, så du har formentligt ikke ret meget fedt. Hvis jeg var dig, ville jeg fortsætte på samme måde i et par måneder, og så evt. gå i gang med at cutte derefter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay...

Jeg ved godt det lyder lidt underligt - 68 kg ; 180 cm -

Men jeg er jo bare en lille teenager :P Hehe

Jeg vil prøve at fyre den lås med styrketræningen.....

<{POST_SNAPBACK}>

Det er der såmænd ikk noget underligt i, sådan er der mange der har det.

Men ville give meget bedre udbytte hvis du ex tog 10kg extra på og så tog det derfra :bigsmile:

Er selv igang med lidt af det samme og er ikk engang sikker på jeg tager mig af at det snart er sommer så man skal være strand klar

Link to comment
Share on other sites

Tak drenge...

Men det er jo ikke jer der skal på fisse-ferie til Lloret den 28/6 :D

Hehe

Jeg tror det bliver ret svært for mig at tage 10 kilo på... :S:S

<{POST_SNAPBACK}>

Som sagt, så tror jeg at lige meget hvor du skal hen og få noget på den dumme, så vil du få mere ud af at fortsætte med at gaine vægt i et par måneder :wink: For en på din størrelse burde en omgang cutning heller ikke tage så lang tid... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg scorer sq da ;D

Hehe...

Okay! Fordi i er så smarte så begynde jeg at cutte 1 maj istedet! Nååårh nej! Der skal drikkes for sygt 1 maj!!!!! Kom i fælledparken!!!!

Og 2 maj er hovedet nok ikke det allerbedste!!!!! :D

Så jeg cutter 3 maj! Er det iorden??

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Nu skal du jo huske, at dine kostvaner ( f.eks druk) har en ret negativ effekt på din træning, hvis du overdriver :smile:

Når det er sagt, så lyder det våsentligt mere fornuftigt i mine ører :smile:

Edit: Væsentligt, selvfølgelig :tongue:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share