Hvem vinder Touren?


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

Okey, hvad er jeres bud på en top 3 placering?

Mit bud:

1. Lance Armstrong: Han vil satse alt for at få sin 5. sejr og det er svært at se, hvem der skulle kunne true ham.

2. Tayler Hamilton: Det virker som om, at er i form og er en af de få, som kan slå Armstrong på tidskørelserne og desuden er han trænet meget for at blive bedre i bjergene. Mon ikke Riis har givet ham nogle fif ;)

3. Botero: Ja, nu må det være hans tur til at komme på skamlen. En komplet rytter, hvad mere kan man sige.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Nægter at afgive et bud. Af erfaring ved jeg, at mine bud aldrig holder i byretten ligegyldig hvor fornuftige de er.

Jeg mener - hvem fan.. i hel... kunne gætte af Sydkorea og Tyrkiet ville ryge i semifinalerne og at Frankrig og Argentina ville ryge ud allerede i indledende runde i VM 2002. :angry: :retard: :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Armstrong snupper sejren igen, men er ret overbevist om at han ikke vinder så klart som de sidste par år.

Kampen om de øvrige podiepladser bliver hård. Der er mange seriøse bud, Botero kunne gå hen og blive den største udfordrer til Armstrong, såfremt han undgår den totale offday, som han har for vane at have i bjergene. Han er lige så stærk som texaneren på enkeltstarterne og ruten ligger godt til ham i år, da der ikke er så mange bjergetaper som slutter på toppen.

Beloki har på det seneste vist rigtig god form og han plejer at komme velforberedt til Touren. Sidste år prøvede han at angribe Armstrong, men han var ikke stærk nok. Han er i mine øjne en kedelig rytter, men han bør kører mere offensivt end han plejer og udnytte sit stærke hold. I Azevedo og Serano har han to hjæpere som kan sidde med helt til finalen på de hårde bjergetaper.

Ullrich er et stort spørgsmålstegn. Er han klar til et løb på 3 uger efter sin lange pause? Jeg tror det, han har ikke set så fed ud i foråret som i de foregående år. Hvis han rammer topformen kan han være den største trussel for Armstrong. Et andet spørgsmål er sammenholdet på Bianchi-mandskabet, vil de spanske ryttere Plaza, Garmendia og Casero indordne sig og kører for Ullrich? Det er jo ingen hemlighed, at Casero følte sig til side sat, da Ullrich kom til holdet.

CSC bør sætte sin lid til, at Hamilton finder formen fra foråret. Såfremt det lykkedes er jeg overbevist om at han kører i top 5, muligvis top 3. Med tilgangen af Bekim og Luttenberger, samt udmeldingen fra Riis om at Nicky Sørensens rolle bliver at hjælpe Tyler virker holdet mere homogent end sidste år med henblik på klassementet.

Af andre navne som kan blande sig i top 5 kan nævnes Mancebo fra iBanesto, Iban Mayo fra Euskatel, Ivan Basso og Aitor Gonzalez fra Fassa Bortolo, samt muligvis Leipheimer fra Rabobank.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er overbevist om at den hedder 1.Armstrong 2.Beloki.

3 ved jeg ikke. Den er meget åben, men Tyler har en klar chance. :)

Hvad med Prologen?

Jeg elsker VIRKELIG at se enkeltstarter - mit bud er på Davis Millar, eller måske Bodrogi fra Ungarn, han kan sku træde en STOR mølle

Den tar' Lance også. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad med Prologen?

Jeg elsker VIRKELIG at se enkeltstarter - mit bud er på Davis Millar, eller måske Bodrogi fra Ungarn, han kan sku træde en STOR mølle :)

Jeg tror lidt på Michael Rogers på prologen.

Mit bud er at LA vinder løbet lige så komfortabelt som de senere år, der skal nok være en eller to, der (næsten) kan følge med opad, men næppe nogle som kører en super god enkeltstart.

Til gengæld er der mange egnede kandidater til de 2 øvrige podiepladser.

Ullrich er den helt store joker i mine øjne.

Ziggymund :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med Prologen?

Jeg elsker VIRKELIG at se enkeltstarter - mit bud er på Davis Millar, eller måske Bodrogi fra Ungarn, han kan sku træde en STOR mølle :)

No DOubt...enkeltstarter er mandens kamp mod tiden, mere ærligt kan det næppe være. Millar er også mit bud, men er den lang nok ??

Tror ikke at LA tager den, og skulle han gøre det er det blot en magtdemontstration for så at afleverer trøjen igen dagen efter. Han gider ikke forsvare den. Det ligger også i hans arrogance, at de andre hold liige skal føle de er med inden han slår til ;)

jeg tror LA vinder samlet igen i år, det eneste der kan vælte ham er et elelr flere hodl der nærmest kører på at splitte hans hold ad. Kan man splitte dem har man en chance, det er ikke nok at amputere et par ryttere, for US Postal er så komplet et hold at de kan erstatte hinanden langt hen af vejen. Tyler Hammilton tror jeg på i top 5 - men top 3.....jeg håber og tror, men spørgsmålet er om håbet er nok ??

Jeg tror faktisk der er flere der bejler til en toip 3, men hvis Botero er et godt bud, han må sgu være sulten nu...Beloki er hårdfør, men jeg ser at Squatfather har skrevet en Liepheimer på også, det synes jeg er godt set. Spørgsmålet er om han er hårdfør nok over tre uger, men så er han bestemt en komplet rytter nok hvis det er. men jeg tør sgutte sætte navne på nr. 2-3

Link to comment
Share on other sites

med mindre noget er fucked up tror jeg Armstrong vinder...

Beloki er god, men de gange han udfordrede Armstrong direkte sidste år var det uden resultat. men han har dog sagt at hans forberedelser i år skulle være bedre, så.... jeg tror han kan blive en 2'er, og måske tættere på lance end sidste år.

Botero..uhyggelig stærk rytter, men er han stabil nok til at komme i top 3???? jeg tror dog at han har en god enkelstart i sig, og han kan også være endda rigtig god i bjergene!! (Bjergtrøjen i 2000 så vidt jeg husker ??)

En af de ryttere der kunne have fået en top 3 var Herras, men nu kører han jo for Lance så :rolleyes:

Ullrich..tja, forventningerne er lave og han kan da godt gå hen og tage en etappe, men med hans knæskader på det sidste og forvirringerne omkring holdet..jeg tror ikke han har den mentale styrke til at være 110% på

Hamilton...spændende. han er i hvert tilfælde stærk og i stand til at bide en hel masse i sig, så.. top 3 hvis det hele klapper!

Glæder mig!!!

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, Hamilton appellerer jo desværre ikke til tronen længere :( Men jeg synes nu man har set en Ullrich kører godt. Han er i hvert fald stærkere end han har givet udtryk for. Jeg tror godt på en topplacering til ham nu. Men det handler jo også om et hold for at komme i top 3 - kan han det ???

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, Hamilton appellerer jo desværre ikke til tronen længere  Men jeg synes nu man har set en Ullrich kører godt. Han er i hvert fald stærkere end han har givet udtryk for. Jeg tror godt på en topplacering til ham nu. Men det handler jo også om et hold for at komme i top 3 - kan han det ???

Det tror jeg helt sikkert, han kan.

Han skal bare sidde på hjul af Beloki, og slå ham på enkeltstarterne. Så er andenpladsen sikret. Jeg tror faktisk, det er så simpelt.

Men igen Ullrich har engang imellem en off-day, og det har Beloki aldrig haft. En dag off og man ryger 3-5 placeringer ned.

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, Hamilton appellerer jo desværre ikke til tronen længere  Men jeg synes nu man har set en Ullrich kører godt. Han er i hvert fald stærkere end han har givet udtryk for. Jeg tror godt på en topplacering til ham nu. Men det handler jo også om et hold for at komme i top 3 - kan han det ???

Det tror jeg helt sikkert, han kan.

Han skal bare sidde på hjul af Beloki, og slå ham på enkeltstarterne. Så er andenpladsen sikret. Jeg tror faktisk, det er så simpelt.

Tror desværre du er lidt for optimistisk Fistandantilus. Blaudzon sagde efter holdløbet i går, at Tyler ikke kunne køre med mere end 70% nede i bøjlen. Hvis det er rigtigt, hvordan skal det så ikke gå på enkeltstarterne for slet ikke at tale om bjergene? Øv, øv, øv!

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, Hamilton appellerer jo desværre ikke til tronen længere  Men jeg synes nu man har set en Ullrich kører godt. Han er i hvert fald stærkere end han har givet udtryk for. Jeg tror godt på en topplacering til ham nu. Men det handler jo også om et hold for at komme i top 3 - kan han det ???

Det tror jeg helt sikkert, han kan.

Han skal bare sidde på hjul af Beloki, og slå ham på enkeltstarterne. Så er andenpladsen sikret. Jeg tror faktisk, det er så simpelt.

Tror desværre du er lidt for optimistisk Fistandantilus. Blaudzon sagde efter holdløbet i går, at Tyler ikke kunne køre med mere end 70% nede i bøjlen. Hvis det er rigtigt, hvordan skal det så ikke gå på enkeltstarterne for slet ikke at tale om bjergene? Øv, øv, øv!

Ziggymund :bike:

øhhh, det er ULLRICH Klaus og Fistan taler om.....som JEG forstår det. Og her vil jeg klart give KJ og Fistan ret. Ullrich underspiller i meget høj grad sin rolle, og det tempo som Bianchi kørte teamstarten i - det viser at han er langt stærkere end han giver udtryk for. Jeg ved ikke med jer, men hans SER faktisk også LETTERE ud end han tidligere har gjort - jeg tror han er skarpere end nogensinde

Link to comment
Share on other sites

Nå for den da, jeg kan åbenbart ikke læse og forstå :4oops:

Men jeg vil da gerne gentage mig selv og sige at Ullrich stadig er tourens største joker.

Der er rigtig mange om de 9 nederste pladser i top 10.

Beloki, Heras, Botero, Vinokourov, Guerini, Gonzales, Basso, Garzelli, Simoni, Mercado, Mancebo, Millar, Moncoutié, Sastre, Azevedo, Zubeldia, Mayo, Brochard, Dufaux, Virenque, Ullrich, Casero, I. Gutierrez Cataluna, Moreau, Boogerd, Astarloza, Noé og Rebellin. Damn, der er mange at vælge imellem, og jeg har nok glemt et par stykker :blink:

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Der er rigtig mange om de 9 nederste pladser i top 10.

Beloki, Heras, Botero, Vinokourov, Guerini, Gonzales, Basso, Garzelli, Simoni, Mercado, Mancebo, Millar, Moncoutié, Sastre, Azevedo, Zubeldia, Mayo, Brochard, Dufaux, Virenque, Ullrich, Casero, I. Gutierrez Cataluna, Moreau, Boogerd, Astarloza, Noé og Rebellin. Damn, der er mange at vælge imellem, og jeg har nok glemt et par stykker :blink:

Du har glemt Pellizotti, Caucchioli og Serano. :)

Men et mogle af navnene på din liste er efter min mening lidt for optimistiske. Feks.; Boogerd, Astarloza, Brochard og Rebellin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share