At dele den daglige motion op.


Maja Lunow
 Share

Recommended Posts

Jeg er ganske gevaldigt overvægtig og det skal af igen!

Derfor har jeg jo ekstra fokus på at få min daglige motion, men men.....

Jeg syntes at det er svært at finde motivationen om aftenen, hvor jeg typisk har tiden til det. I sær fordi jeg først kan komme igang når mine piger er puttet og før jeg så er færdige, er det nærmest sengetid.

Derfor tænkte jeg på hvad det betød forbrændingsmæssigt, hvis jeg delte det op i 10 minutters forløb, bestående af 5 min kredsløbstræning og 5 min styrketræning?

Altså 10 min om morgenen, 10 min når jeg kommer hjem fra arbejde og så 10 - 20 min om aftenen.

Edited by Maja Lunow
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Specielt mangel på tid i forhold til træning, kan være en rigtig svær opgave..

Det vil jo være et spørgsmål om at kunne spise rigtig og så få 10-20 minutters effektiv træning klaret. 4-5 gange om ugen hvert fald.

Jeg faldt for nylig over en ret effektiv træningsform, der kan bruges lige hjemme på stuegulvet eller ude i haven - og effekten er enorm på grund af den høje intensitet, uanset hvilket form niveau, du ligger på. Alle træningerne kan tilpasses præcist til dit niveau og man får altid maksimalt udbytte. Så længe man forsøger at give sig selv fuldt ud.

Og så tager det kun 20 minutter for en hel dags træning!

Prøv lige at kigge ind på deres Youtube kanal:

Det er ret cool og så er det gratis!

Held og lykke med det!

Jeg er ganske gevaldigt overvægtig og det skal af igen!

Derfor har jeg jo ekstra fokus på at få min daglige motion, men men.....
Jeg syntes at det er svært at finde motivationen om aftenen, hvor jeg typisk har tiden til det. I sær fordi jeg først kan komme igang når mine piger er puttet og før jeg så er færdige, er det nærmest sengetid.

Derfor tænkte jeg på hvad det betød forbrændingsmæssigt, hvis jeg delte det op i 10 minutters forløb, bestående af 5 min kredsløbstræning og 5 min styrketræning?
Altså 10 min om morgenen, 10 min når jeg kommer hjem fra arbejde og så 10 - 20 min om aftenen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share