QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Golf er god lavintens cardio. Tror du at kongen spiller golf?

Jeg kan faktisk godt faa pulsen op, naar jeg staar paa driving rangen. God med sved bliver der ogsaa produceret.

HKH er en excellent golf spiller. Han gaar i handicap 0 og har slaaet alle de gode. Alt blegner i hans royale skaer. Og i en alder af 84 er det ret godt gaaet. Han laver ogsaa powerbuilding.

Link to comment
Share on other sites

SLAPMANDSNEDBRYDNING!

Maa vaere det omvendte af powerbuilding og saaledes lige noget for mig, eftersom powerbuilding aabenbart er for de fede og slappe. Jeg er tynd og slap og idiot.

Jeg har brugt den sidste uge paa nogle low volume traeninger for lige at vurdere, hvordan skavankerne har det efter en maaneds traening med hovedet under arme: Masser af sets, masser af reps og hoej frekvens (frekvens betyder i dette tilfaelde, at jeg rammer de enkelte boeffer 3-4 gange i loebet af ugen). Jeg kalder det HUB - Hovedet Under Bispen, og haaber ikke kirken foeler sig forulempet af den slet skjulte hentydning, (fik I den venner?) og kommer efter mig (Hvad med den?). Konlusionen er, at min ryg har det godt, men min venstre albue er blevet en anelse irriteret. Jeg tror dog, at dette primaert skyldes mit sving i golfen og mine sving i Hondaen, og efter jeg er blevet opmaerksom paa det, har jeg justeret mit sving og mit rat - jeg haaber og tror, at det hjaelper.

Fik to timers massage i gaar af en aeldre dame, der kunne sit kram. Hun var ekstremt god til at finde de punkter, hvor jeg har spaendt (hov, hvad med den?), og isaer min yoke havde godt med knuder. Ogsaa rotatorboefferne fik en ordentlig omgang. Det er min plan at besoege hende 1 til 2 gange om ugen, da jeg ligesaa godt kan udnytte at saadan en tur kun koster 82 kroner (og igen?).

BB'ede og spillede derefter en ordentlig omgang golf i gaar. Golf er en vigtig del af kulturen paa min arbejdsplads, og man siger jo: "Skik foelge eller land Fly," og da jeg ikke kan faa saadan en venstreorienteret filminstruktoer ned paa jorden (fik I den friends?) har jeg foelt mig noedsaget til at springe paa golfen - jeg overvejer desuden at investere i et par Shox (fik i ogsaa den?)

Plan banan er at fortsaette med HUB en maaned mere og saa hoppe paa en mere konventionel 2 split.

BUM!

I aften er det babser og ben og bug og bisps! Jeg kalder det for traening med 4.B!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg hylder de mange morsomheder i dit indlæg, netop fordi de er morsomme!

Hyldest er slet ikke noedvendigt. Bare De foeler dem underholdt.

Jeg forstod ikke den sidste! :crybaby:

I den sidste er vi ude i et ordspil, der benytter sig af at golf, baade er et spil for tykke maend, og en bil til prollede Amagerpiger. Her paa motion-online.dk/fora huserer netop en saadan, og hun goer gerne opmaerksom paa, at hun ejer shox i store maengder. Der er tale om en dobbeltspydighed (fik du den?).

Men nok om det.

* * *

OKAY!

Sagde jeg efter at have forsoegt at doedloefte i gaar, men inden da traenede jeg med brystpartiet. (Brystpartiet er en politisk bevaegelse, der gaar ind for flere patter til alle. De er endnu ikke kommet over spaerregraensen herude.)

Skraa DB press:

20 @ 45 lbs.

15 @ 50

12 @ 60

7 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

6 @ 70

10 @ 60

10 @ 60

OK Pattestyrke.

DB curls:

12 @ 20 lbs.

12 @ 25

10 @ 30

10 @ 35

10 @ 40

10 @ 40

10 @ 40

10 @ 35

10 @ 30

Massoesen flaaede min biceps fra hinanden - hvilket var tiltraengt i forgaars, men den koerte udmaerket. Mere vaegt paa naeste gang.

Doedloeft:

12 @ 50

12 @ 90

12 @ 110

12 @ 110

12 @ 110

4 @ 110

Der foregaar et eller andet i de nederste laendehvirvler, som jeg ikke er tilfreds med. Min ryg har det som naevnt fint generelt, men der er et spaend/niv, som ikke foeles godt lige naar jeg traekker fra udgangspositionen, og jeg kan ikke bevaege mig ud af det under loeftet ved at spaende mere eller mindre op... Jeg vil ikke risikere en skade, og da jeg alligevel primaert loefter for at imponere mig selv, skifter jeg til smal sumo O.K.S. (OKS er en smart forkortelse - en fordanskning af det populaere angelesaksiske AKA) semisumo. (Hvad kalder man i oevrigt en halvfed japaner? Ja, du gaettede det: Semi Sumo!)

EZ curls/db curls:

4-5 saet. Relaxed wrist med DB.

Benpres:12 @ 110

12 @ 140

12 @ 150

12 @ 150

12 @ 150

Masser af power. Tungere naeste gang

Laeg:

5 x 10 - 15 @ 100-120

Baenkpres:

3 @ 50 skulderbrok

12 @ 50

12 @ 60

10 @ 65

10 @ 67,5

10 @ 70

9 @ 72.5

Hm... og bumbum... Baenk eller CG baenk hver gang fra nu!

21's:

4 x 21

Dip ab:

2 x 10

Spread eagle:

15

Dynamisk planke:

30 sek

Pec deck:

3 x 15 @ 50 - 65

Netop saadan blev det traenet denne dag.

Fra i aften fejrer vi nytaar herude. Det kaldes "Sonkran", og der skulle efter sigende gaa gevaldig med vandkamp i den. Jeg har derfor koebt mig en vandpistol til min bil, saa jeg kan skyde efter de andre trafikanter. Nytaarets komme betyder ogsaa, at jeg har fri onsdag, torsdag og fredag.

Havde egentlig regnet med at skyde nytaaret ind med en 100 hestes brandert allerede i aften, men jeg har et moede med L.A., og de kan aabenbart ikke klokken, for det foregaar omkring kl. 00:00 Bangkok tid.

Link to comment
Share on other sites

I aften er det babser og ben og bug og bisps! Jeg kalder det for traening med 4.B!

Jeg troede dette var den sidste morsomhed!?

Hyldest er slet ikke noedvendigt. Bare De foeler dem underholdt.

Jeg hylder at hyldest slet ikke er nødvendigt, og føler mig samtidig underholdt!

(Brystpartiet er en politisk bevaegelse, der gaar ind for flere patter til alle. De er endnu ikke kommet over spaerregraensen herude.)

Hihi!

Skraa DB press:

20 @ 45 lbs.

15 @ 50

12 @ 60

7 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

6 @ 70

10 @ 60

10 @ 60

OK Pattestyrke.

Fornem pattestyrke!

Fra i aften fejrer vi nytaar herude. Det kaldes "Sonkran", og der skulle efter sigende gaa gevaldig med vandkamp i den.

Det gad jeg sørmerøvhulsme godt at attendere!

Havde egentlig regnet med at skyde nytaaret ind med en 100 hestes brandert allerede i aften, men jeg har et moede med L.A., og de kan aabenbart ikke klokken, for det foregaar omkring kl. 00:00 Bangkok tid.

De må være samkønsinteresserede i L.A.!

Link to comment
Share on other sites

Hold da op for en vandkamp.

Jeg har ogsaa traenet lidt, men ikke noget jeg gider logge. Var et smut tilbage for at aendre titel paa loggen, og saa kom jeg til at laese lidt. Der lader til at mine styrke gains stoppede i 2006... Er jeg boesse eller hvad?

Naah, men jeg er lidt boesset i oerene og halsen saa ingen traening i gaar og i dag. I morgen faar den en paa lampen.

Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke være svært at opdrive. Er det alt vandkampen, der har spillet et pus?

Le pracis!

Har faat uanede maengder grumset thaivand og oel ind i oerene, samtidig med at jeg har rendt rundt vaad og semi-kold i mange timer.

Er nogenlunde i dag og hygger mig rigtigt med at haelde nogle draaber nitroglycerin i hoerekanalerne hver anden time.

Jeg fik i oevrigt disse draaber ved at gaa paa apoteket, pege paa mine oerer og lave tudefjaes. (Naeste gang prover jeg at pege paa bisps).

Link to comment
Share on other sites

Siger det så bum i ørene?

Nærmere boble-boble

* * *

CAPTAIN AMERICA TRÆNING!

Kan I huske den her venner?

Træning for at blive ligeså nice som Cap blev det til efter arbejde. Jeg er stadig ikke helt 100%, men fik en flot mængde energi, da jeg var kommet hjem. Jeg bor et sted med 16 etager og et legehus ved side af. Derfor blev det til:

UH pull-ups:

12

Brede Dips:

12

OHWG pull-ups:

6

Neutral grip dips:

10

Løb op på 16. og gå ned på tæer.

UH pull-ups:

8

Brede Dips:

10

OHWG pull-ups:

6

Neutral grip dips:

10

Forsøgte mig også med nogle muscle up, men det er jeg ikke frisk nok til.

Nyhed om Captain America's velbefindende, som man ikke skal åbne, hvis man vil bevare sin barnetro:

Han er død

Link to comment
Share on other sites

Traening fredag med super god pattesovs, og siden er det ikke blevet til saa meget da tre islandske piger er dukket op paa matriklen. Det betyder ogsaa at jeg starter mandag med at vaere i 10 timers soevnunderskud, og eftersom Lagoon dukker op paa onsdag bliver jeg en meget traet dreng, der skal bo inden i mig det naeste stykke tid.

Proever en gang leg i aften med trappeloeb og pull-ups og dips inden jeg kollapser.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja, i gaar traenede jeg for foerste gang i en uge, og inden da, havde jeg ikke traenet i en uge. Det skyldes at jeg har haft besoeg af islandske toeser og Lagoon, og saa maa man jo prioritere.

Styrken var ok, WC'en var i bund - ikke overraskende. Men dejligt at faa traenet igen. Smutter til Europa i ti dage fra paa loerdag til en omgang blandet ferie og business.

Bummelums.

Link to comment
Share on other sites

DELICIUOS THAI TRAINING!

Blev der traenet.

Pattemands med dumme klokker paa den skraa facon:

20 @ 40 lbs.

15 @ 45

12 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

9 @ 60

10 @ 50

15 @ 40

Her kom brystpartiet rigtigt nok paa arbejde. Var faktisk staerk (relativt til min slaphed) i sidste uge med en 8'er paa 70. Jojo.

DB curls:10 @ 25

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 25

Squat:12 @ 30 front

12 @ 60 front

12 @ 60 back

12 @ 65 front

12 @ 60 back

Stille og roligt. God teknik. Ingen krumning i ryggen. VL sko paa.

Rev EZ curls:

12 @ 40 lbs

12 @ 40 lbs

12 @ 40 lbs

Benpres:

12 @ 120

12 @ 140

12 @ 140

Laeg:

4 saet med 120 - 140

DB pres:

2 x 15 @ 50 lbs

Flade Flies:

2 x 12 @ 25

Ikke god flad

DB squats:

2 x 12 @ 110 lbs

Statisk hold i bunden paa de sidste reps.

Var det det? Det var det vist.

I morgen traening i TSK!

Hvabehar!

FUCK jeg glaeder mig til at komme til DK!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share