QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Nogle gange mindes jeg den gang jeg var studerende ved Koebenhavns Universitet. Hold kaeft mand et driverliv. Dog uden saa mange slanter, men stadig, der var da mad i munden. Det var dejligt at sove 10 timer hver dag.

Jeg loller altid lidt af folk der mener de har det hårdt på de humanistiske studier på KU - man laver jo intet og tilmed reduceres arbejdsmængden mere og mere jo længere man kommer ind i studiet. Jeg mindes tit mit 6. semester med 3 timer ugentligt fra 10-13 om fredagen; it's a hard knock life. Disse dage er dog ovre med det evindelige tidskonsumerende gruppearbejde på ITU :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Pump på ballerne er vigtigt når der skal affyres.

U know it!

Jeg loller altid lidt af folk der mener de har det hårdt på de humanistiske studier på KU - man laver jo intet og tilmed reduceres arbejdsmængden mere og mere jo længere man kommer ind i studiet. Jeg mindes tit mit 6. semester med 3 timer ugentligt fra 10-13 om fredagen; it's a hard knock life. Disse dage er dog ovre med det evindelige tidskonsumerende gruppearbejde på ITU :unhappy:

Praecis. Jeg vil saa medgive, at man kan laegge vaesentlig mere i studiet end jeg gjorde, men for satan, at man faar den SU, som man goer for at laese humaniora = ikke relevant for kommende arbejdsopgaver i 90% af tilfaeldene, er langt ude. Jeg laeste medievidenskab, fordi jeg ikke havde nogen anelse om, hvad jeg ville lave, naar jeg blev voksen. Det ved jeg stadig ikke.

edit: stave og trykke

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

U know it!

Praecis. Jeg vil saa medgive, at man kan laegge vaesentlig mere i studiet end jeg gjorde, men for satan, at man faa den SU som man goer for at laese humaniora = ikke relevant for kommende arbejdsopgaver i 90% ad tilfaeldene er langt ude. Jeg laeste medievidenskab, fordi jeg ikke havde nogen anelse om, hvad jeg ville lave, naar jeg blev voksen. Det ved jeg stadig ikke.

Jeg læser også på universitetet fordi jeg ikke ved hvad jeg ellers skal lave og absolut ingen ide har om hvad jeg vil være når jeg bliver stor. Nogle ser det som et problem, jeg ser det som et udgangspunkt - som den kære Kasper Spez ville have sagt.

(jeg vil også gerne medgive jeg kunne have brugt flere kræfter på studiet, men har man en svaghed for at springe over hvor gærdet er lavest, er det svært at lade være på et studie hvor der er ALLE muligheder for at gøre det)

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Lying triceps ext.:

15 @ 20 lbs

12 @ 25

10 @ 25

10 @ 25

10 @ 25

Justerede lidt paa teknikken, da min albue, som har generet lidt over de sidste par maaneder brokkede sig. Jeg havde ellers troet at endnu en traeningspause havde faaet den tilbage paa ret koel, men det lader ikke til at vaere tilfaeldet. Jeg fandt tilgengaeld ud af, at jeg kan afhjaelpe smerten fuldstaendig ved at starte extensionen med en lille bevaegelse i skulderleddet. Den bliver altsaa ikke koert 100% strict, men til gengaeld kan jeg saa maaske undgaa den musetyfus, pest og snotnaese i albuen som har nedkaempet saa store og flotte fyre som Don Mega og til dels Clark Kent.

Jeg gør som regel det samme i push-downs, da min venstre albue nogle gange er en svagpisser. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

STORE KREBINADER!

California-WOW-Pole-Dance-XXX.jpg

Maaske er det dette jeg skal lave i CalWOW

Ja, traening af boeffeladerne skulle der foregaa. I forgaars havde jeg det, jeg kalder sovedag, men denne gang lykkedes det mig dog at faa kastet noget aftensmad sammen i form af den altid appetitlige ret: Aeg med tun og groentsager. Jeg tog en flot omvej paa vej hjem fra job, og det tog mig saaledes en time at bevaege mig omkring 15 km i fugleflugtslinie. Trafikken herude paa u-landet er taet i oejeblikket. Og den taette trafik i ojeblikket skyldes, at den lille regntid for alvor er begyndt, og det betyder syndfloder og torden og lynild. Flere gange om ugen slaar der lyn ned i mit bygninskompleks og forstyrrer min nattesoevn. Det er en del af et komlplot som nogle afguder staar bag, der har laest om min Thor-traening, er jeg sikker paa.

Nok sludder. Her kommer der slapsmandsabejdud:

Hiv-ned-mands:

15 @ 70

12 @ 80 V grip

En thaibanan eller to havde stjaalet hivop-stativet, men de var nu faerdige med at fylde, og jeg hoppede derover:

Hiv-op-mands:

10 UH

7 OH

6 WG

7 UH

5 OH

Dyppedrengs:

15

12

12

12

12

Skvattefyr:

15 @ 50

15 @ 60

15 @ 65

15 @ 65

10 @ 65

10 @ 65

Jeg havde egentlig lovet min interwebven Clark Kent at koere 10 x 15, men dem maa han have til gode, for jeg var pludselig maegtig homoerotisk i bentoejet, og maatte stoppe her. Det foregik i squatsko!

Laterals:

5 x 10 @ 20 lbs

DB rows:

12 @ 80 lbs

12 @ 80

12 @ 80

Lying DB extensions:

20 @ 20

15 @ 25

12 @ 30

12 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

Braendte lige i tribiceps!

DB skulderpres:

2 x 15 @ 30 lbs

Benpres:

15 @ 120

15 @ 130

Bergur bagskulder:

12 @ 20 lbs

12 @ 20 lbs

Cable push downs:

2 x 15 @ 30 V grip

Hanging crunches:

10

Bummelums. Det var vist det. Fik mig en dejlig overraskelse, da jeg paa mit job modtog en lille pakke, der indeholdt en par straps uden padding. Det var min prot pusher Bill fra Phuket Health Shop, der havde sendt dem til mig, selvom jeg hverken havde bedt om dem eller noget. Det er fandeme god service! I aften er der traening i California WOW med en pige, jeg ikke kan huske hvordan ser ud. Det ligger heldigvis paa Sukhumvit Soi 23, saa der er ikke langt til zeh gogo, hvis alt ramler og jeg har vaeret i byen med vodka goggles!

Link to comment
Share on other sites

Ja lige praecis. Maaske er det ikke vores albuer der er noget galt med, men Jane Fonda!

Repped!

Bummelums. Det var vist det. Fik mig en dejlig overraskelse, da jeg paa mit job modtog en lille pakke, der indeholdt en par straps uden padding. Det var min prot pusher Bill fra Phuket Health Shop, der havde sendt dem til mig, selvom jeg hverken havde bedt om dem eller noget. Det er fandeme god service! I aften er der traening i California WOW med en pige, jeg ikke kan huske hvordan ser ud. Det ligger heldigvis paa Sukhumvit Soi 23, saa der er ikke langt til zeh gogo, hvis alt ramler og jeg har vaeret i byen med vodka goggles!

Ville have reppet dette for god BB-service. Men det er åbenbart krævende at reppe Jane Fonda, for det ene rep har åbenbart opbrugt min dagskvote. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

... men denne gang lykkedes det mig dog at faa kastet noget aftensmad sammen i form af den altid appetitlige ret: Aeg med tun og groentsager.

Samme ret fik jeg til aften i går - jeg kalder det bare Salad Nicoise. Ok, mine grøntsager var nok nærmere salatingredienser, men der var både tun og æg. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Samme ret fik jeg til aften i går - jeg kalder det bare Salad Nicoise. Ok, mine grøntsager var nok nærmere salatingredienser, men der var både tun og æg. :4mewantfood:

Salad Nicoise? Really? Er det ikke lidt til den samkoensorenterede side, for en saa muskelopbyggende ret?

* * *

CALIFORNIA WOW what a STENCH!

Ja, saa blev der traenet i California WOW for en stank af sved, men det kommer jeg tilbage til. Inden da vil jeg fortaelle om i tirsdags, hvor jeg underholdt med det jeg kalder "Scheibye's-Super-Supplement-Show". Det foregaar inden hver traening, hvor jeg med et udvalg af udvalgte boetter, boxe og shakers blander pulver med vand og maelkeprodukter i stor stil. Dette tiltraekker altid en del opmaerksomhed (hvem husker ikke glo-mayn), fordi Menneske Thailand, hverken indtager dette, hint eller noget som helst efter, foer eller under traening. I gaar var det en dame paa omkring 65, der var meget interesseret i, hvad jeg blandede, og om det var godt, og hvorledes og hvordan. Jeg underholdt hende med insulin, blodsukkerniveauer og proteinoptagelse, og hun flexede sin gun og spurgte om det kun var godt, hvis man traenede for store boeffemands. Thaier er skide venlige.

Naah, men i gaar skulle jeg ind til byen og traene. Jeg havde en aftale med en lille himtregimsepige om en tur i California WOW, og hun var faktisk baade fit og zoed, og jeg blev flot flirtet med af den boessede saelger, der forsoegte at faa mig meldt ind.

Det var et ret godt center med noget tungere vaegte, mere BB stemning og langt mindre boesseri, end FitnessFirst. Jeg gaar i oejeblikket og overvejer at flytte taettere ind mod byen og vil i den anledning muligvis skifte til CALWOW, som jeg kalder dette sted. De har en del centre rundt omkring og life time membership for 5,500 kr.

Flad DB pres:

20 @ 45 lbs

15 @ 50

12 @ 55

10 @ 60

8 @ 65

8 @ 65

10 @ 60

12 @ 50

Saadan var det vist. Under disse oevelser for musklerne begyndte der pludselige at stinke lidt af ulaekkerhed, og min fintfoelende, supersansende naese fik snart opsporet at det drejede sig om et trekloever af fyre, der stankede. Fy for den. Store boeffer, hullede tanks, sved, skaeg og store tattoveringer: Det er i orden. Klam kropslugt: Ud med det! Hvordan kan man undgaa at opdage at man stinker saa meget, at det kan duftes flere meter vaek?

Supersettet med:

DB curls:15 @ 25 lbs

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

8 @ 35

8 @ 35

Jeg havde fremragende tryk paa. Min morgenvaegt ligger i oejeblikket paa omkring 89.5 og med den patenterede thai belysning + pump, ser det helt fornuftigt ud.

Skraa DB pres:

13 @ 50 lbs

13 @ 50

12 @ 50

12 @ 50

Tror baenken var lidt hoejere end den jeg koerer paa i FF. Og det var godt. Kunne maerke den helt oppe i toppecs, hvor den skal sidde. Stof til eftertanke.

RW curls:

4 x 10 @ 10

Fantastisk pump!

Incline Flies:

2 x 10 @ 30 lbs

21's:

3 x 21 2 20 lbs.

Dip ab:

2 x 10

Fremragende traening! Tror jeg traenede med lidt kortere pauser end saedvanligt, eller ogsaa var det fordi, der var varmere i lokalet. Jeg svedte i hvert fald som en falang paa Krabi. CALWOW er absolut paa listen over mulige nye centre.

Link to comment
Share on other sites

Haha - fuck jeg ligner en fucking vatarm på det billede!

Jeg ville få travlt i FW. Ikke mindst med at skyde på mig selv.

Jada, men jeg ville hellere poste billeder.

* * *

Hej venner :smile:

Har sprunget et par opdateringer over, men der har også været gået påskehare i den, og nu er jeg blevet møgforkølet sandynligvis udløst af at rende rundt uden tøj på, spise som en anorektiker og booze som en booser.

Ikke desto mindre kommer her beretningen om

VERDENS DYRESTE KAKAO!

ChristianBB havde for nylig luftet det faktum, at man i IRMA kunne få en kakao til mange penge. Rigtig mange. Vi gættede på omkring 25 kr. da, der var gættekonkurrence i TSK i sidste uge, men ak - tæt på var vi ikke.

Christian og jeg gik derfor i IRMA for at købe denne VERDENS DYRESTE KAKAO og se om indholdet mon var ekstra anabolsk - måske man endda fik mere anabol for pengene. Inden længe havde vi fundet frem til denne legendariske drik, der viste sig at være - ja lad os bare sige halvdyr:

billede0150.jpg

En literpris på 79 kr.! Wauw wenner!

Det var Christian, der investerede og han åbnede ballet med en smagsprøve:

billede0152.jpg

Man kan næsten se begejstringen og nysgerrigheden igennem den toughe BB-attitude. Bemærk huen!

Nåh, men jeg fik også lov at smage og kunne konkludere, at disse De Mørke Guders Tårer havde en stærk chokoladesmag - lidt som dyr chokolade. Vi pattede drikken i os. Christian noget mere end jeg, men efterhånden følte vi os begge en anelse kvalme. Jeg kunne ikke drikke mere - og det samme gjaldt min BB-makker. Vi følte os faktisk snart så oppustede som efter en ordentlig omgang koteletter med ekstra, grillet på Fidel Gastro med kul med 40% andet og tilsat en gang bearnaise fra Power Grill. og vi ytrede stort set simultant de berømte ord: "Jeg skal skide"... Jeg kan normalt bælle en liter kakao i en ruf, men den utrolig dyre kakao endte sine dage på anden vis:

billede0153.jpg

Kan I huske energiindhold og fordeling af næringsstoffer ? :bigsmile:

PS: beklager jeg hiver HELE den gamle post med ind i mit spørgsmål, meen et flot indlæg fortjener at stå i sin helhed :smile:

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Kan I huske energiindhold og fordeling af næringsstoffer ? :bigsmile:

PS: beklager jeg hiver HELE den gamle post med ind i mit spørgsmål, meen et flot indlæg fortjener at stå i sin helhed :smile:

No problemo. Jeg har selv vaeret et smut i fortiden paa grund af de links der og siddet og laest tilbage i loggen.

Jeg husker desvaerre intet om energiinholdet, men mon ikke den stadig kan faas i Irma?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

TRAENINGS MED ILD!

Ja, saa skulle det gamle boeffetoej manipuleres til vaekst. Der gaar ondsindede rygter, om at jeg slacker paa flotmandstraeningen, og rygterne har det paa sig, at det de sidste par uger kun er blevet til to traeninger per uge. Jeg vejer ogsaa efterhaanden det samme som en fjer lavet af uran.

Og saa er der kulturel info:

I Thailand oplever man faenomenet Pretty, naar man gaar i supermarkedet. En Pretty er en forholdsvis koen pige, som staar foran et givent produkt og siger "Sawadee Kaaaar" (det betyder goddag). Der staar saaledes en Pretty foran maelken, youghurten, juicen, groomingsudstyret, toiletpapir, vaskemiddel, vin og oel, osv og forsoeger at forfoere en til impulsindkoeb - den hopper jeg ikke paa, men har alligevel indkoebt baade veganermad og en rulle garn for nylig. En ufattelig maengde pretties er der rundt omkring, og saadan bliver en tur i Tops til en dejlig oplevelse, hvor man kan koebe en maelk og kigge paa damer.

Flad DB baenk:

20 @ 45 lbs

15 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

9 @ 60

12 @ 50

15 @ 40

Her gik der ild i patterne

DB bisp: (strikket som Jane Fonda, ville have gjort det)

15 @ 20 lbs

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

Udfoerte lidt forskellige kneb for at ramme lige i gebisserne. Saa begyndte det at ryge fra piberne. Der gaar som bekendt ikke roeg, uden at der ogsaa er brand, saa jeg skyndte mig over til de tre herrer, der noed lidt tobak og bad dem om at skodde - det gjorde de saa, og da de havde sejlet baglaens i 30 sekunder var jeg tilfeds (huhu).

Saa var der:

15 mand paa en doedloeftskiste: Hiv ohoej og en hel flaske Barcardi Breezer. (som den gamle sang gaar).

12 @ 50 kg

12 @ 80

12 @ 80

12 @ 80

Det er semisumo og det gav lidt anledning til en lille irritation i den ene side af ryggen til sidst. Ikke noget voldsomt dog.

Revers gebis:

8 @ 70 lbs

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

Laeg:

15 @ 100 kg + 20 @ bw

12 @ 110 + 15 @ bw

12 @ 110 + 15 @ bw

Benpres:

20 @ 120 kg

15 @ 130

Ej, hvor slapt, jeg tog kun to saet

Leg ext:

12 @ 45

12 @ 50

Leg curls:

12 @ 36

12 @ 39

Herefter tog fanden ved mig - inspireret af al den konditionscykelads, som mine internetvenner nedskriver i logsne, og jeg besteg en kondicykel og hamrede 410 Watt af i 1.30 min derefter 1.30 min pause og saa 380 watt i 1.30 minut. Herefter doede jeg naesten, og gik hjem og spiste kylling.

Og her til sidst det altid populaere segment: Dagens gaade: (den er nem i dag).

(Dagens praemie er et rigig bamsekrammer fra vores alle sammens tjr!)

Hvad kalder man den tohovede armboejer, paa en praest der har braekket armen og faaet paafoert en ikke-boejelig stoetteanordning?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

DB bisp: (strikket som Jane Fonda, ville have gjort det)

15 @ 20 lbs

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

Bum for en 150 % SpøerRangeTM!

Udfoerte lidt forskellige kneb for at ramme lige i gebisserne. Saa begyndte det at ryge fra piberne. Der gaar som bekendt ikke roeg, uden at der ogsaa er brand, saa jeg skyndte mig over til de tre herrer, der noed lidt tobak og bad dem om at skodde - det gjorde de saa, og da de havde sejlet baglaens i 30 sekunder var jeg tilfeds (huhu).

Haha det var tilpas plat til at jeg synes det var sjovt :laugh:

Og her til sidst det altid populaere segment: Dagens gaade: (den er nem i dag).

(Dagens praemie er et rigig bamsekrammer fra vores alle sammens tjr!)

Hvad kalder man den tohovede armboejer, paa en praest der har braekket armen og faaet paafoert en ikke-boejelig stoetteanordning?

Gebispen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share