QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

TRANSFORMER TRANSFORMATION!

rosie-huntington-whiteley-21500.jpg

Tramsformers 3 er en dokumentarfilm om nogle bodybuilderrobotter, der slås. Denne lille dame er også med. Hun bliver introduceret via sin numse.

edit: hold da op et stort billede.

Og så var der træning, og det var i FitnessFirst. Trænede bagkæde og skuldre i fredags og fik mig to timers massage i går (lørdag), der var så smertefuld, at det gjorde pænt nas og også rimelig avs. Især mine lægge, quads, hoftebøjere og baller var i forvejen ømme, og når en middelsvær thaidame tilbringer det meste af de nævnte to timer med at gå rundt ovenpå disse muskler, så får man helt lyst til at fælde en tåre.

I dag var det blevet tid til triceps og yoke.

Pull-downs:

7 WG + 6 oh + 6 uh @ 70 kg

7 WG + 6 oh + 6 uh @ 75

7 WG + 6 oh + 6 uh @ 80

6 WG + 5 oh + 5 uh @ 80

6 WG + 5 oh + 5 uh @ 80

Jeg er blevet inspireret til dette lille nummer af Jim Stoppani ph.d. (Artiklen kan findes i det Flex-blad, som BBergur har glemt på mit badeværelse).

Dips Sherif Kasket:

12 @ bw

10 @ 5 kg

8 @ 10

8 @ 10

8 @ 10

Intet sovs i tricepskanden.

Calves:

20 @ 80 kg

20 @ 80

Læggene har været smadrede efter massagen, så de skulle bare lige have lidt blod.

DB rows:

10 @ 80 lbs

10 @ 80

10 @ 80

10 @ 80

Decline db pullovers:

12 @ 25 lbs

12 @ 30

10 @ 35

10 @ 35

Min albue er i risikogruppen, så det blev pull-overs i stedet for extensions. Tynd albuekoger på højre.

Machine yoke:

12 @ 45 kg

12 @ 55

12 @ 55

Swiss ball crunches:

20

10

Avs den er god!

Shrugs:

12 @ 90 lbs

12 @ 90

Triceps kick backs:

10 @ 20 lbs

12 @ 20 lbs

Burpees:

10

10

Er du vimmer det er hårdt!

En ok træning, men uden den store kontakt til bøfferne. Især triceps vare helt væk.

Senere på dagen svømmede jeg omkring 200 meter i pølen og kunne konstatere, at min skulder er off på fly.

Og så tre minutters løb i bare tæer. Jeg har ikke kunne løbe for alvor i mange år pga. kronisk seneskedehindebetændelse, men jeg har læst, at mange har gode erfaringer med barefeet/fivefinger løb, så jeg starter blødt ud med at løbe på bare tæer.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Sig mig en gang - er De lavet af glas?

Krystalglas

* * *

PATTERNE!

Jeg havde planer om en gang doom and destruction for pattebøfferne, men min Doomness blev i den grad overgået af to unge falangknøse på omkring 18 åringer. De var relativt utrænede, men det er der jo kun en ting at gøre ved. Derfor kørte de high incline db pres, masser af sæt og masser af forced. Vi snakker halvdelen af hvert sæt som forced. Derefter incline db bænk, så flad db bænk, så skulderpres med db. Derefter bænkpres med stang og partiel reps og så incline bænk med stang også partiel. Alt med 50% ar repsne forced. Jeg har set meget idioti i min træningstid, men det her er tæt på at tage kagen.

Min egen idiotiske træning foregik sådan her:

Incline DB pres:

20 @ 40 lbs

15 @ 45

12 @ 50

8 @ 60

10 @ 60

5 @ 70

5 @ 70

8 @ 60

8 @ 60

12 @ 50

13 @ 45

Ikke meget sovs i pressen i dag.

DB curls:

15 @ 20 lbs

12 @ 25

12 @ 30

12 @ 35

10 @ 40

10 @ 40

10 @ 40

12 @ 35

12 @ 30

12 @ 25

Sådan ca. Kører strict ad h til.

Calves:

20 @ 100 kg + 10 bw

15 @ 100 + 10 bw

15 @ 100 + 10 bw

Reverse curls:

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

Flad DB pres:

10 @ 45

10 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

Min krystalskulder brokkese sig lidt, så jeg gik ned og kørte lidt rotator. Det harjeg ikke gjort siden jeg kom herud.

21's:

21 @ 25 lbs

21 @ 20 lbs

Cardio:

5 minutter for fuld Uwe på kondicykel

5 minutter for fuld Uwe på elipse maskineriet.

Avs det var hårdt med noget cardio.

Og så klogede jeg mig om den danske narkopolitik i Berlingske i går. Se her: http://www.b.dk/kronikker/stop-den-globale-narkokriminalitet

Som nævnt andetsteds er jeg lidt irriteret over at Berlingske drejer kronikken ved at give den en anden overskrift og en underrubrik, der sætter fokus på organiseret kriminalitet, hvilket ikke var hovedpointen, men hvad kan man gøre...?

Link to comment
Share on other sites

TJR>> Det er netop der jeg træner. Altså ikke i trøjen, men i stedet.

Mads og Jaaaaaanie>> Spanks

* * *

MOTORCY!

EasyRider.jpg

Sådan siger man motorcykel på thai. Det skyldes at thaierne er dovne og sparer den sidste stavelse væk. På samme måde hedder kilometer blot kilo, og Tissue bliver til titu (ja det er jo så ikke helt det samme, men jeg løb tør).

Jeg er ved at blive verdensmester i at tage taxa. Jeg tager en taxa til træning, der er lige omkring 15 km, og derefter en taxa hjem fra træning, der er lige omkring 10 km. Det er pisse dekadent og lidt mærkeligt, for hvordan kan der være længere den ene vej end den anden? Følg med:

I dag havde jeg et ærinde inde i byen. Jeg stod foran Central Bangna og tog så en taxa. Det thailandske vejnet er imidlertid opbygget med snedigheder, u-vendinger, ensretninger, traffiksløjfer os spaghettisammenfletninger, og det gik derfor hverken værre eller bedre, end at jeg - efter at have kørt 4.9 km ifølge taxameteret, og uden at have kørt forkert - befandt mig 20 meter, fra det sted, hvor jeg prajede taxaen.

Heldigvis bestod mit ærinde i at hente en motorcykel inde i byen, og jeg er således nu blevet flot ekviperet med en Honda CBR (lad være med at spørge til motorstørrelsen) og en hjelm i Star & Stripes - samme model som Peter Fonda sporter herover, (husk at se Easy Rider, hvis du ikke allerede har set den. Fremragende film). Jeg kørte den omkring 30 km hjem igennem Bangkok uden at fare vild. Det var ligeud og så til venstre, derefter ligeud og så venstre, så ligeud og venstre, venstre, venstre, og så var jeg hjemme. Hold kæft, hvor er det fedt at køre kværn igen- det har jeg savnet, og det gør min transport til træning noget nemmere at overskue. Plan banan er nu at finde et tørklæde, a la dem Billy The Kidd og hans venner brugte, når de røvede tog for et par år siden, og et par vintage goggles, der passer til min hjelm. Helt sikkert. Og så er planen i øvrigt at køre pænt, da det er pænt farligt ikke at køre pænt her i distriktet.

Men inden alt dette blev der trænet:

Squat:

15 @ 40 kg

15 @ 60

15 @ 65

15 @ 70

15 @ 75

15 @ 77.5

15 @ 80

En helt hæderlig omgang og uden at få ondt i hverken ryg eller knæ. Squat er dog modbydeligt og jeg fik en hovedmandspine, som blev værre under benpressen. Mistænker, at jeg ikke har fået nok salte pog elektrolytter indenbords de sidste par dage, hvor jeg har spist sundt og drukket heftigt med vand - nåh ja og svedt som en voldtægtsmand.

Laterals:

12 @ 15 lbs

12 @ 20

12 @ 20

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 20

12 @ 15

Sådan ca.

Benpres:

15 @ 100 kg

12 @ 120

10 @ 140

10 @ 140

8 @ 140

Bergur bagskulder:

10 @ 20 lbs

10 @ 20

10 @ 20

10 @ 20

3d skulder:

10 laterals + 10 front raises + 8 måge @ 20 lbs

10 laterals + 10 front raises + 8 måge @ 20 lbs

10 laterals + 10 front raises + 8 måge @ 20 lbs

Leg extensions:

10 @ 45

10 @ 45

Swiss ball crunches:

15

10

Rotator:

2 x 12 @ 2.5 kg

Udstrækning

Jamen det var det. Og så ind og hente MC og spise middag og få to timers oliemassage. Sidstnævnte var spild af penge. Der er enorm forskel på hvad massagedamerne kan, og fra nu af sværger jeg til Health Land og intet andet. Den omgang i dag, var bare at blive nulret lidt - duer ikke!

Link to comment
Share on other sites

Hvor stor motor har den?

Lad mig bare sige, at den går 0 til 100 på noget så hidsig!

Den er godt brugt, og indtil videre har den ikke kostet noget, da jeg låner den, men regner med at betale en slat som tak, når den skal afleveres igen.

Jeg har i øvrigt trænet yoke og triceps i dag. Måske der kommer en post om det i morgen.

Link to comment
Share on other sites

God kronik og gode 15-reppere i ben! 4thumbup.gif

Thanks SMG!

Du har altså handlet med Tonni Bonde..

Fy for en skefuld - FODERSLUSE!

* * *

DEN UOVERVINDELIGE JERNMANDEN!

Denne Jernmandstræning startede med det jeg kalder:

Cardio åh-åh:

20 minutter på motorcykel!

Der var en bus, der dyttede af mig undervejs, muligvis fordi jeg så så smart ud med mine nittehandsker. Nåede at få mig en solskoldning på armene.

CG pull-downs:

15 @ 60

12 @ 70

12 @ 75

12 @ 80

8 @ 85

9 @ 85

8 @ 85

OH Pull-ups:

6

5

Sheriff Dips:

10

15

12 @ 5

12 @ 10

10 @ 15

10 @ 15

8 @ 15

10 @ 10

15

15

DB shrug rows:

12 @ 45

12 @ 50

12 @ 60

12 @ 60

Sikke en lorteøvelse jeg havde opfundet der.

DB pull-overs:

12 @ 25

12 @ 30

12 @ 35

12 @ 40

12 @ 35

Wide row machine:

10 @ 45

10 @ 55

10 @ 55

Triceps ext:

12 @ 30

12 @ 35

Cardio:

Rotex 5 minutter for fuld smadder!

Triceps push downs:

12 @ 35

12 @ 35

Calf: (det betyder læg. Hvorfor jeg ikke bare skriver læg er der ingen der ved.)

15 @ 100 + 15 @ bw

15 @ 100 + 15 @ bw

Glemte jeg at strække ud? Måske?

Cardioede hjem igen på min MC. Det er sgu herligt med sådan en lille maskine mellem benene (hihi).

Link to comment
Share on other sites

Se det er sgu cardio! Jeg deler helt din glæde for at "cykle" på den måde. Selvom jeg måske kunne forestille mig at trafikafviklingen dernede sætter sine begrænsninger på hastigheder, hvis ellers man har sit liv bare nogenlunde kært.

Kan du ikke smide et link til den kronik for de uindviede?

Link to comment
Share on other sites

Se det er sgu cardio! Jeg deler helt din glæde for at "cykle" på den måde. Selvom jeg måske kunne forestille mig at trafikafviklingen dernede sætter sine begrænsninger på hastigheder, hvis ellers man har sit liv bare nogenlunde kært.

Kan du ikke smide et link til den kronik for de uindviede?

MC er bare fedt, men du har helt ret, det er ikke stedet at køre ræs. Temperaturen gør desuden, at man gerne kører ubeskyttet (blot i t-shirt), så jeg prøver at tøjle begejstringen og holde farten nede. Min veninde som jeg har lånt MC'en af har kørt semiprofessionelt for Team Red Baron og kan nogle fantastiske historier, om uheld hun har været ude for. Hun fremviser fx et par ar og forklarer om, hvordan det var fra dengang hun tog en u-svingkurve, hvilket foregår på en hævet vejbane omkring 5 meter over kørebanen, men mister kontrollen og falder ud over kanten og ned på vejbanen, hvor hun lander på taget af en bil.

Jeg ved ikke, hvor meget, der er røver, men det er i hvert fald nogle gode historier og nogle store ar. Hun holdt i øvrigt op med at køre med sin 1-årige søn på styret af sin CBR 750'er, da hun blev påkørt bagfra af en lastbil.

Frisk pige.

Kronikken er her: ) http://www.b.dk/kronikker/stop-den-globale-narkokriminalitet

Det er ellers hård cardiotrænings på sådan en MC. Du skal jo sikkert undvige og dreje tit. Hvad var gennemsnitspulsen?

Pulsen var lige oppe at ringe på omkring 3000, da jeg gik i stå midt på en heftigt trafikkeret vej. Fandt ud så ud af, at det var det med gearet, så faldt den lidt igen.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

MC er bare fedt, men du har helt ret, det er ikke stedet at køre ræs. Temperaturen gør desuden, at man gerne kører ubeskyttet (blot i t-shirt), så jeg prøver at tøjle begejstringen og holde farten nede. Min veninde som jeg har lånt MC'en af har kørt semiprofessionelt for Team Red Baron og kan nogle fantastiske historier, om uheld hun har været ude for. Hun fremviser fx et par ar og forklarer om, hvordan det var fra dengang hun tog en u-svingkurve, hvilket foregår på en hævet vejbane omkring 5 meter over kørebanen, men mister kontrollen og falder ud over kanten og ned på vejbanen, hvor hun lander på taget af en bil.

Jeg ved ikke, hvor meget, der er røver, men det er i hvert fald nogle gode historier og nogle store ar. Hun holdt i øvrigt op med at køre med sin 1-årige søn på styret af sin CBR 750'er, da hun blev påkørt bagfra af en lastbil.

Frisk pige.

Kronikken er her: ) http://www.b.dk/kronikker/stop-den-globale-narkokriminalitet

Pulsen var lige oppe at ringe på omkring 3000, da jeg gik i stå midt på en heftigt trafikkeret vej. Fandt ud så ud af, at det var det med gearet, så faldt den lidt igen.

Ja jeg vil sige at når først man har taget en tur på røv og albuer iført jeans og t-shirt, uden handsker og hjelm - så har man ligesom prøvet det med at køre i t-shirt. Kan slet ikke finde mig tilpas uden et minimum af udstyr, men der er nok helt sikkert forskel på at skulle køre i ekstrem varme et sted hvor farten aldrig kommer specielt højt op og så at være en drengerøv i provinsen, på nærmest ubefærdede småveje.

Det lyder da godt nok som en noget frisk veninde! Om historierne så er sande skal man jo ikke hæfte sig ved, historier har det jo med at blive bedre med tiden.

Tak for linket, den vil jeg lige få læst.

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at der er kommet gang i loggen/træningen igen. Jeg håber at kosten spiller. Flotte 15 reps i bøjning af benene. Og her mener jeg vel egentlig benstræk og ikke bøj. Det danske sprog er fjollet.

Link to comment
Share on other sites

Hej i logxen. Jeg har været et smut i det smukke nordlige Thailand i nogle dage og i morgen tidlig er jeg af sted på et lille smut til øen Koh Samet. I dag har jeg derfor udført en hurtig omgang pull-ups, dippere, horisontal pull-ups og maveøvelser i legestativet. Til stor undren for de kære vagtfolk.

Ha' det godt venner. Der trænes rigtig BB igen på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share