QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Den er god! ("god" råbt med udtalt d)

Sikke noget pjat!

Jeg ville have reppet, men jeg er all out of reps, så den har du til gode. Jeg har brugt mine reps på Mambo, der lavede en god gang røg med heffehurtig i en anden tråd.

OMG, OMG, OMG :w00t: :w00t: Hvor? HVOR?!

Er der tale om spasmageri eller deciderede løjer?!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville have reppet, men jeg er all out of reps, så den har du til gode. Jeg har brugt mine reps på Mambo, der lavede en god gang røg med heffehurtig i en anden tråd.

Roeg var det. Tak for dit link, saa vi alle kunne se, hvad du mente.

HA HA HA HA HA

DENN LOG ER SIMPELTHEN FULD AF SKÆGE OG FINURLIGE BEGIVENHEDER OG TRÆNINGZ - JA, MORSOMHEDER I STRIDE STRØMME FRISTES MAN NÆSTEN TIL AT SIGE!!!

HA HA HA HA HA

Og ogsaa sludder!

OMG, OMG, OMG :w00t: :w00t: Hvor? HVOR?!

Er der tale om spasmageri eller deciderede løjer?!

Det var praecist, hvad jeg taenkte: Hvor? Og hvad drejer det sig om?

Hihi jeg tog fejl - det var JUNKER, ikke heffe, der blev hevet i kæden. Det er lige her, friendo.

Jeg vil kalde det løjer. Eller måske spasmageri er bedre?

Ah... Der var linket. Tak for det!

Jeg vil i oevrigt mene, at der er tale om en lille morsomsheds.

Et torv er i oevrigt saadan et der ligger i Lyngby. Lyngby Torv kaldes det. Et tov er saadan et der ligger i Herlev. Herlev Tov. (Altsaa i bassinet i Herlev). Her bor salt.

* *** *** **** *

Jeg laver primaert disse stjerner for at markere, at jeg har fundet ud af, hvordan man laver dem.

Og saa en maaling af straalingsniveauet her i loggen:

(Jeg har glemt, hvordan man laver googlemeter, og jeg gider ikke gaa tilbage og tjekke.) Here goes: (der kommer en vurdering af googlemeteret i en edit, da jeg poster, og saa tjekker om det virker. Saa kan I alle sammen grine med.)

Amen FH! Man kan ikke lave firkantede paranteser paa det her lorte Mac tastatur. MAC er lort! Ligesom soesmaelk! chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

edit: Wauw det virkede, og saa alligevel ikke...

FUCK HVOR JEG DOG HADER MAC! Imens jeg skrev ovenstaaende, fik jeg kombitastet INSERT keyen, og maatte derfor google, hvordan mine spastiske fingre havde magtet dette. Foerste svar "lol Many years of using macs and I have never made that observation :)" Okay Douche bag, men saa kan du jo passende lade vaere med at svare. Eller hov, hvad nu hvis jeg principielt er enig med dig i, at INSERT keyen er overfloedig, men MAC - som ellers har besluttet at den er overfloedig - altsaa alligevel har puttet den ind under en eller anden hemmelig tastekombi - ville det saa vaere smart at vide?

Svaret er: Maaske!

(Insert paa MAC = fn + return).

Jeg kan heller ikke lave print screen!

Og efter denne positive tilkendegivelse af livet kommer her lidt traenings:

Lille dame: "Why are you kissing your arms?"

Jeg: "I am not kissing my arms."

Lille dame: "What are you kissing?"

Jeg: "I am kissing my flexed bicep!"

Lille dame: "Why do you do that?"

Jeg: "Because I am

BICEPXUAL!

Hov vent...

Skraa patter:

20 @ 40 lbs

17 @ 45

12 @ 50

11 @ 60

11 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

9 @ 60

9 @ 60

12 @ 50

12 @ 45

Brag og knald i babser og bryster

edit2: Chr BB var staerk i denne forleden!

DB Bisps:

15 @ 20 lbs

15 @ 25

12 @ 30

12 @ 35

10 @ 40

10 @ 40

10 @ 40

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 30

Noget i den stil. En del af dem blev koert alternating.

Doedloeft:

12 @ 60 kg

12 @ 90

10 @ 110

10 @ 110

10 @ 110

10 @ 110

At lade vaere med at traene doedloeft i 7-9 maaneder har en effekt paa ens styrke i oevelsen, lader det til. Stof til eftertanke. Det lader til at styrken er omvendt proportinal med den tid, der gaar, hvor traening udelades... Hm... Jeg vil traekke mig tilbage til mit bibliotek og fundere over dette, imens jeg nyder en pibe lakrids.

EZ-curls:

10 @ 60 lbs

10 @ 70

10 @ 80

10 @ 80

Ville gerne have kort lidt reverse curls, men min hoejre underarm var fuldstaendig oem i det naermest paa en maade agtigt (efter squash i gaar). Jeg havde desuden en let rumlen i maven, saa jeg traenede EZ curls i stedet. Jeg har ikke traenet den i et stykke tid, fordi jeg ikke synes, at den har siddet saa godt. Jeg vil faktisk skrive, at jeg syntes, at den sad daarligt. Ny synes jeg, at den sidder godt. Mere vaegt lader til at goere forskellen. Jeg vil faktisk sige at antallet af kilo er ligefrem proportionalt med kontakten til muslingerne. Det samme goer sig gaeldende indenfor perledykning.

Jeg har lavet en tegning for at illustrere, hvad jeg mener: (Tror det eller ej, jeg har ikke brugt viskelaederet en eneste gang):

post-2616-083450100 1301280266_thumb.jpg

Baenkpres:

15 @ 50

12 @ 60

12 @ 65

10 @ 65

10 @ 65

Hihi venner. Og jeg er licenseret styrkeloefter.

Jeg fik en ny ven her. En fyr paa 58. Jeg har lagt maerke til, at han fyrer den af med ret tunge vaegte i forhold til, at han er en ikke saa kaempe fyr. 65 kg. kunne han fortaelle mig, at han vejede. Og saa snakkede vi om kosttilskud. Min foerste ven hernede som er thai, men ikke homo.

21's

21 @ 25

21 @ 25

21 @ 20

21 @ 20

Hellige makrel, den sad godt. Mere af det!

Benpres:

12 @ 110

12 @ 130

12 @ 150

12 @ 150

12 @ 150

Store ben tak

Benkroel:

10 @ x

10 @ x + 10 lbs

10 @ x + 20 lbs

Flies:

10 @ 30 lbs

10 @ 35

Slut og bum.

Cardio (hihi):

Golf - 120 bolde. Koerte flot!

Jeg har fundet ud af af jeg mangler yoke paa den midterste og nederste del af traps, efter at have fundet ud af, at jeg har to spejle i min lejlighed, der kan stilles, saa man kan se sin yoke. Nogen gode forslag fra Team Yoke?

edit: Jeg traenede ogsaa laeg! 4 saet med 110 kilo for 15 reps! Der skal snart mere volumen paa!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu opfyldt mit løfte om at reppe. Det sidste indlæg er reppet pga. den utrolige mængde sludder det indeholder. Utroligt!

Jeg taenkte det samme. Var lige ved at skrive en disclaimer.

Utroligt saa meget sludder, der kan komme ud af mig. Det maa vaere fordi jeg ikke kan faa opfyldt mit daglige mundtlige sludderbehov, som du jo ellers gerne er maal for, og derfor bliver jeg noedt til at udtrykke det skriftligt i stedet.

edit: Og saa rundede vi indlaeg nummer 6000. Utrolige maengder sludder!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg sad faktisk lige og tænkte hvad er det for et smart grafik program du bruger, det ligner faktisk tilnærmelsesvis PAINT - som nok faktisk er det eneste program faktisk, jeg faktisk savner til min mac?

og har du fundet ud af det med de firkantede parenteser? På min laver man dem faktisk ved alt+8/9

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad faktisk lige og tænkte hvad er det for et smart grafik program du bruger, det ligner faktisk tilnærmelsesvis PAINT - som nok faktisk er det eneste program faktisk, jeg faktisk savner til min mac?

og har du fundet ud af det med de firkantede parenteser? På min laver man dem faktisk ved alt+8/9

:smile:

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad faktisk lige og tænkte hvad er det for et smart grafik program du bruger, det ligner faktisk tilnærmelsesvis PAINT - som nok faktisk er det eneste program faktisk, jeg faktisk savner til min mac?

Tillad mig at le - hihi. De tror da vel ikke, at jeg - med mit forhold til MAC - koerer med et MAC styresystem? De laver sjov, ikke? Jeg koerer Windows! Hvilket ogsaa goer mig i stand til at superbruge Paint.

Jeg kan ikke lave firkantede parenteser. Alt + 9/8 virker ikke. Det er muligvis, fordi jeg korer Windows paa min MAC...

Mvh

Bill Jobs aka Steve Gates

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

:blink:

Nå det spottede du godt va! Man kan da heller ikke snige noget forbi dig va?

Tillad mig at le - hihi. De tror da vel ikke, at jeg - med mit forhold til MAC - koerer med et MAC styresystem? De laver sjov, ikke? Jeg koerer Windows! Hvilket ogsaa goer mig i stand til at superbruge Paint.

Jeg kan ikke lave firkantede parenteser. Alt + 9/8 virker ikke. Det er muligvis, fordi jeg korer Windows paa min MAC!

Mvh

Bill Jobs aka Steve Gates

i see.. det giver jo supergod mening... eller noget. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke flere reps fordi jeg har brugt dem på noget andet. Huske andet hvad huske er jeg ikke det kan.

Hov, der byttede jeg om på ordene i sætningen.

Mit grundlag for at give dig reputationspoint er fordi du sviner MAC.

Dette er godt.

Hilsen en person der aldrig har brugt MAC. Derfor er jeg meget kvalificeret til at sige at det er lort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er svært imponaderet over denne logz.

Imponaderation!

Jeg har ikke flere reps fordi jeg har brugt dem på noget andet. Huske andet hvad huske er jeg ikke det kan.

Hov, der byttede jeg om på ordene i sætningen.

Mit grundlag for at give dig reputationspoint er fordi du sviner MAC.

Dette er godt.

Hilsen en person der aldrig har brugt MAC. Derfor er jeg meget kvalificeret til at sige at det er lort.

Aha... Jeg har proevet mac. Det virker - IKKE!

Team Yoke går i tænketank og vender tilbage med svar, efter bodybuilding.

Jeg glaeder mig til, at hoere hvad Team Yoke (The Yoker & TrapMan) er kommet frem til.

* * *

Saa er der paa ny blandede bolcher fra udkants-Danmark:

SALE UP 20%

Staar der paa et skilt i Tops Supermarket. Skiltet markerer, at der i dets umiddelbare naerhed befinder sig faerdigretter, som vist nok var rigtigt laekre paa et tidspunkt, men som - efter europaeiske standarder - ikke rigtig er det laengere. Jeg er ikke helt klar over, hvad skiltet betyder. Kan man spare 20%? eller er udsalgsprisen sat op med 20%, fordi varerne nu har vaeret igennem en modningsprocess. "Ad, hvor er du klam," siger folk med lav braektaerskel og kaster op udover sig selv og det hele, saa gamle protshakerester splatter ud paa skaermen og glider ned og laegger sig til rette i tastaturet, inden de bliver fejet ned i en skaal saa de kan genfortaeres Armada style, men de har heller ikke set de fisk, der ligger til toerre i den biks, hvor jeg tidligere kobte klamt koed. Vi snakker de samme fisk, i stuetemperatur, frit fremme paa disken lige under pathoejde uge efter uge. Lagoon og jeg diskuterede ivrigt, hvor meget vi hver isaer skulle have for at spise en af dem, men naaede vist aldrig frem til en konklusion. Tror maaske det var mere end 25 danske kroner. Konklusionen er, at raad lader til at bidrage med en mervaerdi til foedevarer i Kongeriget Thaimandsland. Velbekomme.

Thaier er i ovrigt utroligt glade for floejter. Og ogsaa pinde og lygter. Alt, hvad der kan bruges til at dirigere med. Og det goer man saa. Med esktra oven paa. Naar man koerer ind - og isaer ud - bliver man floejtet og dirigeret i alle retninger og til overmaal. Og der er fuldstaendig nytteloest for det foregaar typisk i passager, hvor man kun kan koere en vej, i en retning, uden modkoerende trafik, og alligevel staar der en eller anden douche bag og dirigerer, imens han floejter, og fem meter senere staar der en mere. I gaar lagde jeg maerke til en floeftenist, der floejtede mig i sin retning og vedblev med at floejte, indtil min bil havde passeret og var mere end 20 meter vaek. Jeg stoppede bilen og gik tilbage og trykkede ham i haanden, som tak for hans indgriben, der gjorde mig i stand til at foere min bil sikkert igennem dette minefelt af ufarligheder. Og saa kom jeg i tanker om, at det bare var noget jeg forestillede mig, men maaske naeste gang.

Og saa blev der traenet for yokesovsen.

Pull-ups:

10

8

7

7

7

6

6

6

Puha!

Dips:

15

20

18

16

16

16

15

12

Store arme skal man have.

Laterals:

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

Midter yoke maskine:

10 @ 45

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 55

Jeg kiggede mig om efter en maskine/oevelse, der kunne ramme min midter-yoke, der som naevnt halter lidt. Fandt et stykke technogym, som sad nogenlunde. Besluttede mig for at se, hvor meget doms, der kom ud af den, og konklusionen i dag er ikke overvaeldende positiv. Tror, at det bliver flere DB rows med albuerne ude, der bliver kuren, medmindre Team Yoke kommer med fremragende ideer.

V push Downs:12 @ 30

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

Lying DB triceps:

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

Laterals + DB skulderpres:

10 @ 25 + 9 @ 35

10 @ 25 + 9 @ 35

10 @ 25 + 9 @ 35

10 @ 25 + 9 @ 35

10 @ 25 + 9 @ 35

DB tricep og ovenstaaende blev koert som et fremragende triple saet.

Laegs:

5 x 15 @ 110

Bergur bagskulder:

4 x 10 @ 25

Fedtede rundt med forskellige eksperimenter til yoken, men det blev ikke til noget serioest.

Paa vej hjem fra traening gik jeg som altid i Tops, og herefter for jeg vild i parkeringstaarnet. Jeg husker normalt lige paa, hvilken etage jeg har parkeret, men naar man parkerer paa en ny etage hver dag, kan den smutte og saa kan man risikere at ende med at lalle rundt paa fire forskellige etager for at lede efter sin vun. Jeg havde parkeret paa 3.5! Det opdagede jeg, da jeg for tredje gang kiggede efter bilen paa denne etage, til stor morskab for en af de utallige parkeingsvagter/dirigenter, der floejtede mig et stykke og viste sig at vaere den verdensberoemte floejtetoes Michaela Petri.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

TRAENING AF MUSLINGERNE!

Onsdag var jeg ude at spise middag med en pige, en katoi og en boesse. Sikke en fest! Jeg fik en ordentlig omgang (mad altsaa). Og da moerket trak sin kappe over landet Siam var tiden inde. Til at se om der var noget sovs i kanderne.

Baenkpres:

20 @ 40 kg

15 @ 60

12 @ 70

10 @ 75

9 @ 77,5

8 @ 77,5

6 @ 77,5

9 @ 72,5

6 @ 70

Baenk giver et godt sus i patterne, som jeg plejer at sige.

Jeg skal ikke under 10 reps i baenken, for saa begynder min skulder at drille (den driller ellers ikke rigtig laengere paa trods af, at jeg ikke traener rotator).

Jeg skal holde spaendet paa alle reps af samme aarsag.

Jeg skal huske mit kompas og min lygt'.

Jeg skal huske mine kontrolklip

Jeg skal huske mine kontrolklip

Sur seniorsergent: "Kontrolnumre"

Jeg skal huske mine kontrolklip

Sur seniorsergent: "Kontrolnumre!"

Jeg skal huske mine kontrolnumre

Hihi, sikke en herlig dokumentar.

"Hvad vil I vaere?"

"Jaegere! Hr. Seniorsergent!"

DB BCPS:

15 @ 30 lbs

8 @ 40 Alternating

8 @ 40 alternating

8 @ 40 alternating

8 @ 40 alternating

10 @ 40 Hovsa! alternating

10 @ 40 alternating

10 @ 35

Bispene var traette efter soendag... Fik jeg at vide da jeg ringede til Roskilde Domkirke. Jeg var desuden traet i mine biceps efter masser af brag i dem i soendags.

Squat:

I squatsko. Ja jeg har importeret mine squatsko. Jeg har ikke mange jordiske egendele, som jeg har taget med herud til Slaraffenland, men mine squatsko er her: Jeg lovede for et par aar siden at jeg ville squatte 300 i dem. Det bliver nok 300 lbs.

12 @ 60 kg

12 @ 70

12 @ 80

10 @ 85

10 @ 85

6 @ 80

Lavede lidt mobilitet ind imellem. Jeg kan ikke gaa saa dybt som jeg kunne engang uden at begynde at krumme i ryggen. Det er mine hofteboejere, der bliver trukket sammen og stive af at sidde saa meget ned, som jeg goer i mit nye slipsedyrsjob. Skraedderstraek lader til at vaere en OK loesning.

EZ curls:5 @ 90 lbs

5 @ 90 lbs

5 @ 90

8 @ 90

8 @ 90

Bispene fik pludselig ny styrke... efter at have modtaget en aabenbaring fra Jebus! Fik jeg at vide efter at have talt med Loegum Kloster. Jeg fik selv pludselig mere power i piberne efter tredje saet.

Skraa DB pats:12 @ 50

11 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

12 @ 50

DB squat/Goblet squat:

12 @ 60 lbs

12 @ 70

12 @ 80

12 @ 80

12 @ 80

Bum bum... Proevede noget goblet squat. Den koerte fint og ROM er stoerre end DB squat, men jeg synes, at den braender mindre end DB... Skal lige eksperimentere lidt mere med det, tror jeg.

Laeg:

5 x 12 @ 110 kg

Leg extension:

12 @ 50 kg

12 @ 60

10 @ 65

10 @ 65

Ville have koert lidt flies, men skulderen var ikke helt tilfreds med det, saa jeg droppede det og trillede hjem for at give et par mikroovnskoteletter 10 minutter for meget paa hver side. Jeg havde en gang et kursus paa uni, hvor det var en fyr, der mente at man fik kraeft, SARS og snotnaese af at spise mad, der var tilberedt i en mikroovn. Han var fandeme en idiot!

Slutz!

edit: I aften skal der traenes YOKE!

edit2: stave stave

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Onsdag var jeg ude at spise middag med en pige, en katoi og en boesse. Sikke en fest! Jeg fik en ordentlig omgang (mad altsaa). Og da moerket trak sin kappe over landet Siam var tiden inde. Til at se om der var noget sovs i kanderne.

[...]

Bisperne var traette efter soendag... Fik jeg at vide da jeg ringede til Roskilde Domkirke. Jeg var desuden traet i mine biceps efter masser af brag i dem i soendags.

[...]

Bisperne fik pludselig ny styrke... efter at have modtaget en aabenbaring fra Jebus! Fik jeg at vide efter at have talt med Loegum Kloster. Jeg fik selv pludselig mere power i piberne efter tredje saet.

Hohohoho det er sjovt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal huske mit kompas og min lygt'.

Jeg skal huske mine kontrolklip

Jeg skal huske mine kontrolklip

Sur seniorsergent: "Kontrolnumre"

Jeg skal huske mine kontrolklip

Sur seniorsergent: "Kontrolnumre!"

Jeg skal huske mine kontrolnumre

Hihi, sikke en herlig dokumentar.

"Hvad vil I vaere?"

"Jaegere! Hr. Seniorsergent!"

Er der nogen, der melder fra?

(2:43, 8:00 og 8:45 min. inde sker der morsomme ting)

Edited by Freaky Peak
Link to comment
Share on other sites

ROBOTSTRISSERMANDEN!

Overvejer jeg at begynde kalde mig efter foelgende samtale fandt sted:

Jeg [flexer laaret]: "I need this to be bigger"

Lillemor: "No no no, then you will look like RoboCop!"

Jeg var ikke utilfreds med den kommentar.

Ulaekker loerdag, hvor jeg egentlig troede, at jeg skulle vaere aedru, men endte med at vaere godt gammeldags bankelam. Kan ikke huske, hvordan jeg kom hjem til min trolovede, og soendagstraeningen blev udskudt. Men i fredags, blev der traenet ryg og tris og skulder.

WG pull-downs

Dips

DB rows

Laterals

Skulderpres

Face pulls

Calf

DB tri extensiosn

V push downs

Bergur bagkulder

Var vist det, der blev traenet. Kan ikke huske, hvor meget det blev til, men mon ikke jeg lavede et sted imellem 1 og 61 saet og reps af hver. Det tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

ASSIMILERING!

I Thailand hylder vi kongen hver mandag ved at traekke i gult toej. Ikke desto mindre foregik min traening senere paa dagen i en sort tank top, som jeg gennemsvedte i en saadan grad, at jeg maatte duppe mig med min kongelige hyldestskjorte efter traeninge, for ikke at oversvoemme Tops - her var der muligvis tale om majestaetsfornaermelse. Efter traeningen assimilerede jeg mig i den kulturelle tumbler ved at spise rugbroedsmadder med pinde, som den eneste hvide mand i et supermarked i en parkeringskaelder. I morgen fejrer vi dagen for det nuvaerende monarkis opstaaen ved at holde fri. Det glaeder jeg mig til at fejre. Jeg vil hylde kongedoemmet ved at sove laenge, traene yoke og spille golf. Lidt royalist har man vel alle dage vaeret.

Jeg var smadret efter weekend og arbejde i gaar og overvede at droppe traeningen, men da to veninder fra Danmark er dukket op herude og skal serviceres i aften, blev jeg noedt til at faa den klaret.

Skraa DB baenk:

17 @ 45 lbs

15 @ 50

10 @ 60

6 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

9 @ 60

9 @ 60

SUS! i barmen

DB biceps:10 @ 25 lbs

10 @ 30

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

Min venstre biceps var en anelse irriteret paa de foerste par saet. Efter traeningen var den hoejre. Jeg masserede og havde pludselig en irritation paa indersiden af albuen... Den er heldigvis naesten vaek her til morgen, men skal helt sikkert vaere obs paa den.

Doedloeft:10 @ 70

10 @ 100

10 @ 110

10 @ 110

10 @ 110

8 @0 100

Bumnbum... Jeg kan maerke min ryg, under de foerste par reps. Men naar jeg spaender helt op er der ikke noget. Lige bagefter er ryggen en anelse saer, men det forsvinder efter faa sekunder. Derefter er ryggen bedre end den var, og her dagen efter er den bedre end foer traeningen. Fandt desuden ud af, at hvis jeg lukker oejnene naar jeg loefter, saa kan jeg bedre holde teknikken, fordi jeg foeler den mere. Ser ogsaa smart ud.

Ez curls:4 x 8 @ 70

Det var det. Ikke mere sovs i mig.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hov - hvem er det?

Ja "hov!" var ogsaa det jeg taenkte, da jeg saa at mine gamle veninder Anna-Sofie og Sisse, som Pecs og jeg moedte paa Kos for halvandet aar siden, var et smut i Bangkok. Derfor inviterede jeg dem ud, saa jeg kunne spille flottenheimer. Jeg er i oevrigt 28 aar, men var alligevel paa Kos for halvandet aar siden. Det kan man sagtens, og jeg planlaegger ogsaa snart at proeve Sunny Beach.

Pigerne ville i oevrigt gerne paa Katoi Bar, saa jeg tog dem med paa Cascade, hvor de blev raget paa af mandedamemandsmaendende.

* * *

H.K.H. Kong Bhumibol Tribue!

Bhumibol.jpg

Og saa traenede jeg jo i gaar. Jeg fik ikke hyldet hans kongelige hoejhed Kong Bumibol med helt saa meget Yoke, som jeg havde planlagt, da jeg har vaeret lidt brugt i muskulaturen paa det sidste.

Det er i oevtigt kommet frem at kongen har haft en fake facebook profil, hvor han kaldte sig Jens Peter Hansen. Et meget normalt navn hernede.

Pull-ups:10

10

8

7

7

Fem saet!

Dips:12

15

15

15

10

Fem saet.

DB rows: Strict as HELL og med ekstra squeeze (altsaa ikke juicen, men klemmeri).

12 @ 80 lbs

12 @ 80

En masse udstraekning aka hygge med de lokale.

Slut dut.

Og saa spillede jeg golf. Foerst hyldede jeg kongen med 80 bolde paa driving rangen og saa paa min foerste 9-huls par 3 bane. Det gik mildest talt lidt blandet. Jeg slog nogle rigtigt gode slag til aere for kongefamilien, men fra tee'en skoed jeg ogsaa omkring 5-6 bolde helt OB (det er golfsprog og betyder "Oud af Banen". Men det var sjovt, og jeg glaeder mig til, at jeg kan skyde ligeud naesten hver gang. Dette gaar ellers meget godt - for det meste - paa driving rangen, men naar der er pres paa, og man ikke har 10 bolde fra samme position, er det pludselig noget helt andet. Gik i oevrigt runden samme med Flette Flex og dennes ringforlovede.

Bagefter skoed jeg 80 bolde mere fordi jeg gerne ville laere at skyde ligud.

Og saa havde jeg ondt i albuen.

Tillykke til kongefamilien herfra.

Bonus info:

I Thailand raaber man gerne imens man koerer en spinningtime. Instruktoeren raaber: "Waaha" og saa skriger alle cyklisterne "Wahaa" tilbage. Det larmer forfaerdeligt, giver mig lange loeg og lyder heller ikke saa rart. Jeg tror, at det er saadan en slags tvaerforms.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share