Mera Peak, Himalaya Nepal, 6465 moh, oktober


Bjergtrold
 Share

Recommended Posts

godmorgen, søde duo :secret:

Som tidligere nævnt, husk solcremen og smør den på på søndag - du får brug for den og top og tights, for uno har jo selvfølgelig bestilt GODT vejr på søndag!

Familiebesøg aflyst og jeg har hele dit race på mit program... Nu skal jeg så lige finde et godt sted at være, så jeg kan komme hurtigt rundt :yahoo: og :poking::4whip::cheer::clap: - og ikke mindst tage billeder undervejs og når du ræser over målstregen med armene over hovedet og kæmpe fucking seje kællingesmil på læberne!

Link to comment
Share on other sites

@Spinderella - tusind tak søde super svømmer og jeg glæder mig til vi skal catche up på det hele - tanker til dig i London

@Henrik - thx :hippy:

@Vivsen - allerede nu mange gange tak for hepning og ja med dig on the side vil jeg kæmpe med den sidste rest energi + lidt til og så får vi se om det rækker :blush:

Læser pt bogen "What makes your brain happy & why you should do the opposite" - meget spændende og i forhold til at levere varen fremhæver forfatteren forsøg, der understøtter en helt særlig tilgang til det at præstere:

Somehow skulle det lige at spørge os selv om vi kan nå et mål i højere grad bære frugt end blot blindt at fortælle os selv, at vi kan. Ja lyder skørt men i hvert fald en chance for, at dette bliver sangen jeg skal synge i Store Dyrehave på søndag. For en sikkerheds skyld har jeg nu også mixet en playliste til ipoden med god blanding af yndlingssange fra de sidste år + Miles Davis og et klassisk dejligt nummer der for mig går way back. På random + repeat vil jeg hele tiden kunne finde den rette sang til lige at holde gejsten oppe.

http://www.youtube.com/watch?v=NfiKT1N670M

Træning d 16.8

Svøm

2000 m

Super dejligt svømme pas og begynder virkelig at trænge til at få fyret kroppen og en masse energi af

Yoga

Yin style 70 min hofteåbningsserie - fantastisk

Selvom temaet for i morgen er superkompensation nemlig 0 træning 2 dage før race day - ja så kunne jeg godt finde på at have lidt mere yin yoga for er virkelig godt.

Ellers er Focus racer efterhånden så nusset og nypudset, at den er næsten selvlysende og kufferten ved at være loaded med en masse forskelligt til alverdens vejrlig.

Søde drømme :hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Håber du når at få mine beskeder både her og på FB, for jeg vil da lige endnu en gang ønske dig HELD OG LYKKE!!! :smilerock::4whip: :4flex: :cheer: :cheer: :cheer: Du kommer til at styre for vildt :devil:

10000 tak for alle hilsner søde + tak for tilliden - ja føler mig i hvert fald KLAR :hippy: og glæder mig til at komme i gang.

Træning d 17.8

0

Dvs lige bortset fra Pippi Langstrømpe Move med racer i den ene arm og kuffert + pose i den anden og rygsæk på ryggen - ud og ind ad toget, samt op over Tietgens bro. Valgte også af uransagelige årsager at gå til toget med pick pack i højhælede sandaler og frygtede pludselig for vabler eller ligtorn men en god nats søvn gjorde underværker.

Træning d 18.8

Løb

Lille skovjog 4-5 k meget stille med små ryk af få sekunders varighed, ligesom antrit, knapt effekt på pulsen men godt for hjernen.

Derefter få runder af få k på racer for bare lige at tjekke det hele og havde også cyklen oppe at hænge i formiddags for smøring, tjek af gear + bremser. Meget beroligende ligesom syarbejde, som jeg også nussede med i går. Hjernen er vist nødt til at tankehvile lidt når vi arbejder med vores hænder så mere af den slags.

Kørte ruten igennem i bil i formiddags og ovenpå et dejligt fodbad lige nu vil jeg liste mig til lidt yoga for optimering af søvn og vejrtrækning. Trådte på noget stikkende lige før men håber ikke, at det gør varig skade.

Will ve back

:hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

vil selvfølgelig gerne 1. gennemføre 2. have det sjovt 3. gøre mit bedste

Ovenstående citat mig for nogle uger siden vedr Hillerød Triathlon - guldrute (1000 m svøm, 74 k cykling, 20 k løb)

Well og kan foreløbig skrive Tjek, Tjek, Tjek :hippy: - hjulpet af verdens bedste support team havde jeg en skøn dag på kontoret og kom hjem i 4.50.46, blev nr 68 ud af 131, nr 2 i min klasse og nr 12 blandt 25 kvinder på den lange rute. Skriver noget mere om selve dagen på et andet tidspunkt og er i gang med at prøve at pejle mig ind på ca mellemtider, idet tidstagningen hos Events4U f.. up. Well er heller ikke noget dyrt og raffineret stævne men nok en af Danmarks ældste trikonkurrencer med 30 års jubilæum næste år. Ja så føler mig absolut lidt på sporet af den tabte form og stadig igang med at genvinde, inkl med lyst til mere :smilerock:

Et par stemningsbilleder fra dagen

post-53826-0-61090400-1345549445_thumb.j

post-53826-0-23803900-1345549959_thumb.j

I går powerwalk ned igennem Gribskov, Indelukket, op igennem Hillerød og tilbage til Hillerød øst via Barokhaven og Gl Holmegårdsvej.

I´ll be back :hippy:

Link to comment
Share on other sites

:blush: :blush: :blush: tak søde! was a pleasure :smile:

jaja, ok, når sandheden skal frem, så havde jeg vist en "shutgun fremme" en enkelt gang..... :gun2: (eller var det en skovl ? :hehe: ) :heartpump:

:hippy: Søde det var årets bemærkning, som jeg glæder mig meget til at citere dig for. Completely priceless.

Og tak endnu engang for super prof support + godt selskab

Link to comment
Share on other sites

Sådan :)

Thx :hippy: så faktisk en gruppe modkørende cykelryttere på et tidspunkt mellem Skævinge og Meløse, nær St Lyngby men nåede ikke at se om der var en rød stålhest involveret :blush: - var iøvrigt et stævne, hvor det var tilladt at drafte men i og med det ikke vil være stilen på evt andre races jeg kommer til at deltage i, så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne vænne mig til at være aLone out there :hippy:

Iøvrigt spændt på at se billeder af nyt lyn med Campagnolo :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 21.8

Spin

1 h hos meget old school men super dygtig "lidt som i de gamle trance dage" instruktør J. Tog det selvfølgelig tilbagelænet men fik alligevel sved på panden og kørt lidt energi rundt i kroppen. Har to små og lidt medtagne negleløse tæer, så der går lige et par dage førend løb bliver aktuelt og vil ikke putte dem i svømmehallen. I morgen skal jeg under alle omstændigheder vaccineres, så medmindre, at spinningbussen kører 6.15, så bliver det vist kun til yoga/bodyflow.

We´ll see

Søde drømme

Link to comment
Share on other sites

Ovenstående citat mig for nogle uger siden vedr Hillerød Triathlon - guldrute (1000 m svøm, 74 k cykling, 20 k løb)

Well og kan foreløbig skrive Tjek, Tjek, Tjek :hippy: - hjulpet af verdens bedste support team havde jeg en skøn dag på kontoret og kom hjem i 4.50.46, blev nr 68 ud af 131, nr 2 i min klasse og nr 12 blandt 25 kvinder på den lange rute.

En fantastisk tid og super placering. Tillykke med det fine resultat. Der er da vist mere i de gamle ben

Link to comment
Share on other sites

Hurra og tillykke :flowers: :flowers: :flowers:

Smukt resultat. Og dejlige billeder af en skøn og glad Bjergtrold :4trumpet: :4trumpet: :wub: :wub:

Glæder mig til at læse race rapport.

Og allermest glæder det mig at læse at du føler dig på sporet af den tabte form....

1000 tak søde Stine og ja det er rigtig dejligt at være nået hertil, kunne træne igen og deltage i dejlige events som i søndags. Glæder mig til at se Jer igen inkl søde prinsesse Julie :hippy:

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk tid og super placering. Tillykke med det fine resultat. Der er da vist mere i de gamle ben

:hippy: Thx super svømmer og jaaaa :blush: ville da gerne prøve at udfordre krop og en sind på en lidt længere distance.

:rolleyes::shades: :4whistling: :innocent::hehe:

Træning d 22.8

Styrke light

Pull ups 5 + 5 + 5 x BW

Dips 10 + 10 X BW

Bænk

12 X 32 kg

9 X 42 kg

Bodyflow

1 h

Havde lige skrevet et lidt længere indlæg om tider fra i søndags men forsvandt og må komme senere

:sleeping: :hippy:

Link to comment
Share on other sites

I morgen tidlig spin med super instruktør Jan (skal op men bliver svært), forhåbentlig noget ashtanga og så kl 18 svøm med triklubben, som jeg netop har meldt mig ind i igen

:bubblebath: :bubblebath: :bubblebath: :bubblebath: :cooldance::biggrin::devil: :devil:

Well frameldte mig spinning timen allerede torsdag aften for kunne mærke, at stængerne var for trætte, men var alligevel uforberedt på, hvor små snyldret og pas på alting jeg var, da jeg vågnede halvsent fredag morgen; måske sidst på ferien blues, post stævne træthed, måske lidt aircon flu ovenpå bodyflow i vådt spinningtøj, vægten der ligger betydeligt højere end for nogle uger siden :ill: :dropjaw: :surrender: BARE ikke min dag men ligeså stille fik jeg dog stablet mig selv på benene, også mentalt, fandt yoga måtten ved 3 tiden og eftersom jeg jo havde en aftale om trisvøm var jeg jo nødt til at dukke op.

Træning d 24.8

Yoga

Ashtanga 1. serie

Svøm

Tema aerob træning ialt 2400 m med Århus 1900 tri

Opvarmning 200 fri

6 x 50 skoddeøvelser

200 arm/ben

200 ryg/cr

Udholdenhed 4 x 150 m i skiftende intensitet

Restitution 200 m

Anaerob 6 x 50, 25 løs på ryggen, 20 sek pause, dyk + sprint

Aerob udholdenhed 500 m, skulle have været 1000 men kortede det lidt

:wub: :wub: :wub::wub: love it!!!!!

Træning d 25.8

spin

2 h med superinstruktør M

Ja og for lidt inspiration en smuk og oplevelsesfyldt bjerg cykelrute i det franske nær Middelhavet, what´s more to want :hippy:

http://oqzmq.ironman...9/IMFR-Bike.pdf

Link to comment
Share on other sites

Hurra for svømmetræning med 1900. Elskede de halvsene fredag aftener med klubben. Det var bare så hyggeligt!

:hippy: H´ola søde Stine og ja havde det nøjagtig lige sådan i fredags. Er nu sikker på, at vi nok skal finde ud af mange flere hyggelige ting at foretage os +/- det våde element. Håber at alt er vel hos Jer :flowers:

Træning d 26.8

Svøm

5400 m medstrøms !! = open water ruten i Gudenåen fra Fladbro til Randers regnskov i ultimativt godt selskab med smukke og seje Spinderella og nogle andre herlige åben vands svømmere. Havde svømmefødderne på, hvilket sammen med strømmen gjorde det muligt i høj grad at nyde landskaberne, solglimtene i vandet, skyerne og den blå himmel. En helt igennem vidunderlig oplevelse og en perfekt afslutning på en dejlig ferie.

Var ellers absolut :chicken: :chicken: :chicken: :chicken: fra morgenstunden efter at have oplevet skybruddet inkl lyn og torden over Århus men kloge S fik motiveret mig til, om ikke andet at pakke grejet og med masser af god kaffe og brunch i maven, gik det jo alt sammen.

Nu tid for at tage masser af dejlige oplevelser og samvær med skønne mennesker med ind i en travl hverdag, hvor job ikke igen skal få lov at suge al energi ud af mig.

Søde drømme til boardet :wootdance:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

  • Bjergtrold changed the title to Mera Peak, Himalaya Nepal, 6465 moh, oktober

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share