31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Jeg er fantastisk glad for mit arbejde. Specielt fordi jeg ikke konstant døjer med 2-3. dags tømmermænd. Ahrem..

lol ja, det var tider! Jeg var i øvrigt forbi Barkin DAWG i dag med SimON - det er æstetik, når det er bedst! Kan LIGE forestille mig dig står deromme og lave cocktails!

Link to comment
Share on other sites

lol ja, det var tider! Jeg var i øvrigt forbi Barkin DAWG i dag med SimON - det er æstetik, når det er bedst! Kan LIGE forestille mig dig står deromme og lave cocktails!

Til gengæld laver jeg færre damer

I dag har været en dejlig dag!

tumblr_mr7gudmnhQ1qabln7o1_500.jpg

Jeg mødtes med mine chefer lidt over middag, til en snak om hvordan det går, og hvad fremtiden skal bringe. Vi var heldigvis rimeligt enige om at kursen var god, og det hele endte op med at jeg blev tilbudt, og accepterede, jobbet som barchef. I praksis kommer jeg til at have lidt flere ansvarsområder i den daglige drift samt tættere kommunikation med ejerne. Dertil selvfølgelig lidt ekstra i lønposen :smile: Mest af alt er jeg glad for at de ønsker at satse på mig, og på de kundskaber jeg er kommet ind med, siden jeg startede. Det føles godt!

I opstemt sindelag fortsatte jeg dagen med indkøb af d-vitamin, og 16 LPer til en femmer stykket.

1239469_10151859397213331_454635698_n.jp

Klokken var blevet 15 og jeg havde egentlig forestillet mig en hviledag, men min roomie fik mig på andre tanker med løftet om en brysttræning. Nogenlunde således forløb det..

Læg i Benpres

10x100+10xBW

10x100+10xBW

10x100+10xBW

10x100+10xBW

10x100+10xBW

Ingen pause

Lav Incline DB Pres

12x24 kg

12x24 kg

10x28 kg

10x28 kg

10x28 kg

Cable Cross

10x20

10x20

10x20

10x20

Decline Leg Lift

10

10

10

10

Wide Chest Press Maskine

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

Min roomie ville gerne squatte, så vi snakkede lidt teknik og fleksibilitet med Simon, der var dukket op i mellemtiden. Selv fortrak jeg til HS Leg Pressen, som jeg har undgået et stykke tid. Vinklen har irriteret min nedre ryg, men til gengæld lader det til at den er mere skånsom for mit knæ. Den bliver nok foretrukket det næste stykke tid..

15x40 kg

12x80 kg

12x80 kg

12x80 kg

12x80 kg

Og det var det! Mine ben trænger seriøst til noget volumen. Det er nu jeg skal huske fornuften.. Hviledag i morgen :smile:

I aften fortjener jeg vist en enkelt cocktail..

Link to comment
Share on other sites

Jeg mødtes med mine chefer lidt over middag, til en snak om hvordan det går, og hvad fremtiden skal bringe. Vi var heldigvis rimeligt enige om at kursen var god, og det hele endte op med at jeg blev tilbudt, og accepterede, jobbet som barchef. I praksis kommer jeg til at have lidt flere ansvarsområder i den daglige drift samt tættere kommunikation med ejerne. Dertil selvfølgelig lidt ekstra i lønposen :smile: Mest af alt er jeg glad for at de ønsker at satse på mig, og på de kundskaber jeg er kommet ind med, siden jeg startede. Det føles godt!

I opstemt sindelag fortsatte jeg dagen med indkøb af d-vitamin, og 16 LPer til en femmer stykket.

Tillykke med den nye stilling! Jeg må snart gøre alvor af at komme forbi BD, er du på arbejde lørdag?

Mmmhh LP'er, minder mig om at jeg skal få købt mig en pladespiller..

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning!

Hypers

15x10 kg

15x10 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

DF/Leg Lift

10

12

HS Leg Press

20x60 kg

20x60 kg

15x100 kg

15x100 kg

15x100 kg

Læg i Benpres

10x100+10xBW

10x100+10xBW

10x100+10xBW

10x100+10xBW

Con Curl

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

OH Rope Extension

15x30

10x35

10x35

10x35

God kontakt - ingen smerter

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tirsdag, hva?

62.jpg

Jeg har haft lidt administrativt (lol) arbejde i går og i dag, så mine træninger er blevet skubbet til sen aften. På en måde kan jeg godt lide at være i centeret om aftenen. Det er mørkt udenfor, der en meget få mennesker og jeg kan gå rundt i min egen verden med pumpende trance i høretelefonerne. På den anden side, så passer det mig bedre at træne umiddelbart efter jeg er stået, så jeg kan gøre det på næsten tom mave. Jeg føler mig lidt mere let og mobil under træningen, og så er dagen ligesom også kommet godt i gang. Under alle omstændigheder er det jo dejligt, at jeg har så stor frihed til at træne udenfor myldertid :smile:

Kroppen har det i øvrigt rigtig godt.. ingen smerte i hverken ryg, knæ, håndled eller skuldre. Dette er dejligt, venner! :smile:

Træningen i dag var rimelig let og kort. Foamroll, stræk, prehab, leg extensions, abs, triceps, underarme, mere stræk

Off i morgen

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den nye stilling! Jeg må snart gøre alvor af at komme forbi BD, er du på arbejde lørdag?

Mmmhh LP'er, minder mig om at jeg skal få købt mig en pladespiller..

Takker! Det var hyggeligt, at i lige kiggede forbi og nød lidt whisky like a couple of bosses. Næste gang skal der være plads i baren, så vi kan komme lidt mere omkring

Tillykke med forfremmelsen :bigsmile:

Tak for det, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanie. Jeg tror det kommer til at fungere godt for mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Hypers

15x10 kg

15x10 kg

15x10 kg

15x10 kg

Hip Thrust

12x60 kg

12x60 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

Læg i Benpres

10x110+10xBW

10x110+10xBW

10x110+10xBW

10x110+10xBW

10x110+10xBW

10x110+10xBW

CG Bænk

12x60 kg

12x60 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

EZ Bar Curl

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

+ Lidt cardio før og efter

Fik endelig set De Fem Benspænd i går. Den vil jeg gerne anbefale hvis man skulle føle sig lidt højpandet.

Link to comment
Share on other sites

Hey BroBach,

jeg har påtaget mig den umulige opgave at finde det perfekte druksted i København. Jeg har dog ikke været meget i byen de senere år så jeg tænkte jeg ville spørge en mand der har fingeren på pulsen.

Nogle kriterier:

1) Det skal være til at få et bord til 6-8 personer på en lørdag aften

2) Det skal ikke være super dyrt (da halvdelen stadig er på SU), men stadig god kvalitet

3) Der skal være både øl og cocktails

Kender du nogle gode steder så jeg kan bruge din viden som min egen og fremstå som en rigtig verdensmand der bare har styr på nattelivet i KBH?

Link to comment
Share on other sites

Hey BroBach,

jeg har påtaget mig den umulige opgave at finde det perfekte druksted i København. Jeg har dog ikke været meget i byen de senere år så jeg tænkte jeg ville spørge en mand der har fingeren på pulsen.

Nogle kriterier:

1) Det skal være til at få et bord til 6-8 personer på en lørdag aften

2) Det skal ikke være super dyrt (da halvdelen stadig er på SU), men stadig god kvalitet

3) Der skal være både øl og cocktails

Kender du nogle gode steder så jeg kan bruge din viden som min egen og fremstå som en rigtig verdensmand der bare har styr på nattelivet i KBH?

Alt afhængig af tidspunkt er det svært at få bord, særligt til 6-8 personer - torsdag er dog lidt lettere at få plads. Det er mit indtryk, at cocktails koster stort det samme på de lidt mere mainstream cocktailbarer, ca. 75-85 kr. for en cocktail og 40-50 kr. for en øl og happy hour (2 for 1) torsdag. Morten har garanteret en bedre viden end jeg på området, men de steder jeg hører, og som matcher dine kriterier, er typisk Kassen, Hornsleth, Fortunen og naturligvis Zefside, der i øvrigt jævnligt bliver frekventeret af MOL-folket :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey BroBach,

jeg har påtaget mig den umulige opgave at finde det perfekte druksted i København. Jeg har dog ikke været meget i byen de senere år så jeg tænkte jeg ville spørge en mand der har fingeren på pulsen.

Nogle kriterier:

1) Det skal være til at få et bord til 6-8 personer på en lørdag aften

2) Det skal ikke være super dyrt (da halvdelen stadig er på SU), men stadig god kvalitet

3) Der skal være både øl og cocktails

Kender du nogle gode steder så jeg kan bruge din viden som min egen og fremstå som en rigtig verdensmand der bare har styr på nattelivet i KBH?

Jeg er desværre ikke den helt rigtige at spørge, eftersom jeg faktisk ikke går særlig meget i byen. Mine arbejdstider forhindrer det..

Alt afhængig af tidspunkt er det svært at få bord, særligt til 6-8 personer - torsdag er dog lidt lettere at få plads. Det er mit indtryk, at cocktails koster stort det samme på de lidt mere mainstream cocktailbarer, ca. 75-85 kr. for en cocktail og 40-50 kr. for en øl og happy hour (2 for 1) torsdag. Morten har garanteret en bedre viden end jeg på området, men de steder jeg hører, og som matcher dine kriterier, er typisk Kassen, Hornsleth, Fortunen og naturligvis Zefside, der i øvrigt jævnligt bliver frekventeret af MOL-folket :smile:

Alle fine bud. Jeg vil tilføje Mesteren og Lærlingen i Kødbyen

Link to comment
Share on other sites

Et par dage siden sidste træning, da jeg har været en tur vestpå for at deltage i min nevøs barnedåb. Det giver på en eller anden måde noget perspektiv på livet at gå rundt med sådan en lille størrelse på armen - også selvom det ikke er mere end 30 min. Selvom jeg som sådan ikke har noget med barnet at gøre, så følte jeg ret hurtigt en form for beskyttertilstand. Jeg kan godt forstå hvorfor piger bliver helt underlige af at bære rundt på andre menneskers babyer :smile:

Jeg blev hængene hos mine forældre indtil tirsdag , hvor jeg havde en vagt senere på dagen. Onsdag var jeg på arbejde fra 11.00 til 19.00 hvorefter jeg mødtes med min Amerikanske kusine, der er i Kbh på forretningsrejse. Vi spiste, drak cocktails på Barking Dog og sludrede om løst og fast. Super hyggeligt! I øvrigt har jeg været en tur på briksen hos en behandler min ene chef har hooket mig op med. Han kiggede på min holdning, trykkede rundt omkring, stak nåle i mine baller/ryg, masserede og flyttede på nogle låsninger. Det var ret sjovt med akupunkturen.. jeg lå og spjættede som en fisk. Det føltes generelt godt det hele :smile:

Dagens Træning

tumblr_mp8tzrm5zK1s9yvwso1_400.gif

Cardio

10 min skrå gang

500 m C2

10 min Cykel

Lidt stræk

BB!

Cable Row

12x40

10x50

8x55

8x55

8x55

Skulderpres i Maskine

12x40

12x40

10x55

10x55

10x55

Leg Extension

12x25 (SL)

15x55

15x55

15x55

Læg i Benpres

10x90+10xBW

10x90+10xBW

10x90+10xBW

10x90+10xBW

10x90+10xBW

10x90+10xBW

10x90+10xBW

Fik kvalme, så valgte at stoppe her. Regner med at klemme en træning ind i morgen

Link to comment
Share on other sites

Loggen bliver svigtet lidt for tiden, men træningen køre skam stadig :smile:

ZdTAlWg.jpg

Ryggen var lidt træls i løbet af weekenden, så jeg bestemte mig for at udsætte løftningen til senere på ugen. I mangel af bedre idéer lavede jeg 45 min cardio. Det var fint nok - der var nogle søde numsepiger at kigge på.

Jeg smed Gymmix 4 sammen i dag, forresten. Det er lidt en 128 bpm fuckfest, men det er opløftende og fyldt med god stemning.

Gymmix 4

Tager en offdag i morgen, og så kan jeg forhåbentlig få et par gode træninger resten af ugen inden jeg tager et smut til Aarhus lør/søndag.

Link to comment
Share on other sites

Trænings!

tumblr_mo92uh2anX1rzhufso1_400.jpg

Oh Hai!

En frygtelig masse arbejde for tiden. Med "En frygtelig masse" mener jeg egentlig ikke så meget igen :smile:

Hvordan går det ellers, friends? Jeg har det sgu ret godt selv, må jeg sige. Mørket kommer langsomt snigende, men det er faktisk helt ok for mig. Jeg er tilpas skandinavisk til, at jeg godt kan nyde den der lidt mere intime og hyggelige stemning, der naturligt følger med efteråret. Bare en varm espresso og noget George Benson, så kører det.

Kroppen har det egentlig også helt ok. Smerten i knæ og håndled er i bero og ryggen er tålelig. Det går lidt frem og lidt tilbage - ligesom så meget andet. (Dette var en joke med seksuelle undertoner)

Opvarmning

Foam roll, cykling, towel chins, stræk

Con Curl

12x14 kg

12x14 kg

12x14 kg

12x14 kg

Benpres (Uniliteralt)

12x30

12x30

8x50

8x50

8x50

Det kunne min hofte godt lide. Det kunne den rigtig godt lide..

Leg Lift

12

12

12

12

CG Bænk

12x60 kg

12x60 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

Læg i benpres

10x80+10xBW

10x80+10xBW

10x80+10xBW

10x80+10xBW

10x80+10xBW

10x80+10xBW

10x80+10xBW

Dejligt!

Link to comment
Share on other sites

Mit venstre knæ var ikke så begejstret for det etbenshalløj i går. Æv..

Hurtig fredagstræning inden en kort åbningsvagt.

Opvarmning

Cykling, PW, skulderøvelser med bands

Hypers

15

15

12x10 kg

12x10 kg

12x10 kg

DB Skulderpres

12x18 kg

12x18 kg

6x28 kg

6x28 kg

8x28 kg

Leg Curl

20x40

20x40

12x55

12x55

12x55

EZ Bar Curl

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

Skull Crushers

12x40 kg

12x40 kg

Link to comment
Share on other sites

Mit venstre knæ var ikke så begejstret for det etbenshalløj i går. Æv..

Prøv kontrollerede (dumbell eller BW) bulgarian split squats hvor du står lidt længere fremme så du ikke får så meget knævandring. Det kan knæene tilgengæld godt lide. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Knæ. Hofterne kan også lide det. Og numsen.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Prøv kontrollerede (dumbell eller BW) bulgarian split squats hvor du står lidt længere fremme så du ikke får så meget knævandring. Det kan knæene tilgengæld godt lide. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Knæ. Hofterne kan også lide det. Og numsen.

Det var sådan jeg blev skadet i første omgang lol.

Jeg regner dog snart med at prøve igen

Link to comment
Share on other sites

En hurtig kommentar til knæsmerter ved et bens løft. Få foam rollet THE SHIT ud af dine quads, før du prøver igen næste gang. LAv derefter stræk for dine hoftebøjere og en generel opvarmning og se om det ikke hjælper.

Har set et utal af folk, der generelt ikke havde knæproblemer, men bare satans stramme quads.

Link to comment
Share on other sites

En hurtig kommentar til knæsmerter ved et bens løft. Få foam rollet THE SHIT ud af dine quads, før du prøver igen næste gang. LAv derefter stræk for dine hoftebøjere og en generel opvarmning og se om det ikke hjælper.

Har set et utal af folk, der generelt ikke havde knæproblemer, men bare satans stramme quads.

Måske lidt umuligt spørgsmål, men hvor længe blev de ved med at døje med stramme quads? Slap de af med det, kun delvist eller skum-ruller de for evigt? ELler?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share