AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Afroman er flot.

Jeg ville meget gerne have et løbebånd og en crosstrainer. Fx i stedet for "spinningcyklerne" og stepmaskinen.

Ja, han har en rimelig vild fysik, men han er lidt crazy, men rigtig flink :hehe:

Ved du, om der er nogen der har spurgt til nyt cardioudstyr?

Jeg synes også, det var godt, at du valgte at trække dig fra det der juice-begejstrede team.

Når jeg f.eks. hører folk indrømme, at de tager amf for at få energi til at komme til træning, så tænker jeg godt nok, at den er helt gal.Og bagefter skal de så måske have en reefer for at komme ned igen. Hvis det skulle gå sådan til, så lod jeg hellere være med at træne.

Det er jeg også glad for, og jeg er helt enig med dig Okse-dreng :smile:

PS Jeg skal til at booke en tid, og finde ud af hvad jeg skal have lavet nu, ihhhhhhhhhhh :clown2:

Der er ingen smiley for "uffe-grin" - ellers havde jeg sat den ind.

Hi hi, nej det er der ikke, og jeg savner stadig min helt almindelige smiley i listen :smile: Kan ikke lide den med åben mund!

Tænkte på dig i dag da jeg tog S-toget. Det er jo helt ekstremt så meget folks cykler fylder på perronen. OMG, nærmest alle tager cykel med!!

Link to comment
Share on other sites

Det er værre så meget de fylder inde i toget. Eller rettere så lang tid det tager på perronen at flette dem ud og ind.

Så sent som i forgårs fik jeg skideballe fra af produktiondirektøren fordi jeg blev 4 minutter forsinket pga. cykler og havde forsinket de efterfølgende 10 tog.

Rimeligt nitten da jeg ellers kører ret råddent for at holde tiderne men jeg kan jo ikke hekse. Og man bliver overdænget med fuckfingre og eder hvis man kører inden alle (dem som egentlig ikke kan være der) er kommet med.

Lige så meget jeg er glad for cykler i min fritid, ligeså irriterende er de når jeg er på arbejde, hehe....

Link to comment
Share on other sites

Ved du, om der er nogen der har spurgt til nyt cardioudstyr?

Jeg ved det faktisk ikke, men jeg har et eller andet indtryk af, at "motionisterne" altid brokker sig over for lidt udstyr til "dem". Om de så mener maskiner til at styrketræne i eller om de (også) mener cardiomaskiner ved jeg ikke.

Jeg synes dog det er et relevant spørgsmål og der har fx før været en cross trainer.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 2. Juni

Lidt eftermiddagstræning kunne det blive til i dag. Benene var ikke helt friske, så de blev kørt igennem i irriterende maskiner. Åh. Men doms er ved at være væk, så næste bentræning må jeg lige fyre den af, for jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke føler jeg har trænet ben :clown2:

Fedt at få lavet nogle af de basisøvelser som jeg ikke har lavet i laaang tid!

Der var både flyttemænd, GASP-klædte fra top til tå og Shox en masse, så jeg følte mig hjemme.

Er meget optaget af, hvad jeg skal have med hjem fra US :4jumpy: Må heldigvis have 2x23 kg + håndbagage med hi hi.

Ben / Skulder

Leg Press

1x8x90

1x8x110

2x8x120

Leg Extension

4x8x35

Leg Curl

4x8x40

Calve Raise (lortemaskine)

4x8x60

Military Press (Drama loves u) :wub:

4x8x25

BB Upright Row (Drama loves u too) :wub:

4x8x25

DB Side Raise

4x8x7

DB Rear

2x8x8

2x8x9

Cardio

5K power walk 7,1 km/t 0,5 %

Link to comment
Share on other sites

Hvis du stadig er på udkig efter tilbud på Pepsi Max, så har de i Kvickly i dag igen 1.5 liter til 10 kr (max seks flasker pr. kunde). Desuden kan man få en 0.5 liter Pepsi Max gratis, hvis man afleverer kuponen fra tilbudsavisen. Også kun i dag.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 3. Juni

Med friske ben, var der ikke nogen undskyldning for ikke lige at snuppe en lang power walk. Er ved at finde rytmen igen på løbebåndet, og når den er der, så er det faktisk ikke så slemt at bruge så lang tid på båndet. De vampyr-serier der kører på TV3 er da ekstremt belastende, og forstår ikke at nogen frivilligt gider at se det. Men så er det godt man har sin iPod og Cult Energy.

Igen i dag, blev jeg overrasket over, hvor mange der går i GASP tøj! Ved ikke om det primært er her på Amager, men talte ca. 10 fyre til træning i dag, som var klædt i GASP. Jeg synes ikke det er flot.

Jeg observerede et par DB's, som loadede en Pure Strength Low Row maskine med 210 kg, og måtte derfor se mig nødsaget til, at flytte fokus fra vampyr-serierne over til dem et kort øjeblik. Uhu uhuuu uhuuuuuu O_O. Den ene fyr sætter sig, og kører øvelsen med 1/100 ROM. Tre reps senere, og de off loader maskinen til 60 kg. OMG. Get real.

Bortset fra det, ok med snacks til træning i dag :smile:

Var forbi Netto :wub: og købe tre agurker til 2 kr./stk.

Cardio

10K power walk 7,3 km/t 1,0 %

Link to comment
Share on other sites

Det ligner at du træner i fw - hvilken af dem?

Hi hi, godt spottet. Det er lidt forskelligt, men primært Ellebjergvel og Englandsvej, fordi jeg kører i bil dertil, og det er gratis og nemt at parkere der.

Hvad med dig (når du styrketræner)?

Hvis du stadig er på udkig efter tilbud på Pepsi Max, så har de i Kvickly i dag igen 1.5 liter til 10 kr (max seks flasker pr. kunde). Desuden kan man få en 0.5 liter Pepsi Max gratis, hvis man afleverer kuponen fra tilbudsavisen. Også kun i dag.

Åhhh, det skulle jeg have vidst! Jeg var ellers lige fordi Englandsvej til træning i dag :unhappy:

Men tak for at du tænkte på mig Hoosi G :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen min legeplads er jo Ellebjergvej. Godt nok ikke særligt tit, p.t. meen jeg kommer da forbi fra tid til anden.

Til gengæld er jeg fuldstændigt umulig at forveksle med en anden: Kradse solstriber fra cykeltøjet og barberede ben - i 80´er-korte shorts.

Jeg formoder at du hilser på :poking:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 4. Juni - US count down T minus 31

Jeg har været i cirkus i dag :clown2: Hvem skulle have troet det på en små-kedelig mandag?

Der var godt med mennesker til workz-out, og med en god dag på arbejde uden alt for mange issues, var jeg tilfreds da jeg skulle i gang. Er begyndt at genkende de forskellige DB's og DQ's. For første gang nogensinde, kørte jeg one arm push down (OMG), og jeg kunne blive ved! Sehr schön.

Da jeg er i gang med sæt nr. 100, kommer to gutter over til TG ben press maskinen som er milimeter fra mig. Hhmm, gad vide hvad der skal ske... Jeg fortsætter min øvelse, og da jeg vender mig om næste gang, er maskinen loaded med 16 store kiks (20 kg). Det er ikke hver dag man ser det i FW, så jeg var spændt på, om det skulle være først gang i mit liv, at jeg så nogen i Shox og GASP(!) køre fuld ROM med så meget vægt på.

Gutterne var ganske flinke, og mit smil blev gengældt flere gange, men jeg kunne simpelthen ikke lade vær med smile så overdrevet mega meget. Min musik i ørerne bliver pludselig overdøvet at råb, og jeg ser at de har sat "øvelsen" i gang. Den ene ven står og skubber bunden ud, mens den anden kører ca. 1/5 ROM.

Da jeg senere går i gang med en anden øvelse lidt væk, er der igen drama ovre ved gutterne! Andre folk er begyndt at stille sig op og kigge på Shox og Co. Jeg lurer, og tæller fra afstand at der nu er 20 kiks på. Huh huh huuuu. Det samme gentager sig som før, og fyrene ved siden af mig, går nu over for at give street credit og props. Shox & Co. forklarer højlydt, at "man får mere testosteron ved at køre med så tung vægt". Wow, off på idioti, on på drama.

Uh, jeg er blevet inviteret til at blive medlem af Temple Gym - det kommer aldrig til at ske :smile:

Bryst / Triceps

DB Incline Bench Press

4x8x16

BB Bench Press

4x8x40

BB Incline Bench Press

2x8x30

2x8x35

Incline Chest Press (M)

4x8x30

BB Skull Crusher

4x8x17

Triceps Rope Push Down

4x8x15

One Arm Cable Push Down

8x8x5

** ******* *********

4x8x7

Cardio

5K power walk 7,2 km/t 1,0 %

Link to comment
Share on other sites

Jamen min legeplads er jo Ellebjergvej. Godt nok ikke særligt tit, p.t. meen jeg kommer da forbi fra tid til anden.

Til gengæld er jeg fuldstændigt umulig at forveksle med en anden: Kradse solstriber fra cykeltøjet og barberede ben - i 80´er-korte shorts.

Jeg formoder at du hilser på :poking:

:smile:

Selvfølgelig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 5. Juni - US count down T minus 30

Endnu en god dag set med træningsøjne. Jeg fik for første gang i lang tid, lavet noget der minder om dødløft??!!

!!!! OK! Jeg var glad og lidt flot i øjeblikket :wub: Så det går stille og roligt fremad.

Nu hvor jeg ikke var så presset på tid, fik jeg lidt ekstra power walk. Lige da jeg startede min power walk, kom en af leg press gutterne fra i går, og tog et løbebånd ved siden af mig. Han smilede sødt. Kort tid efter, var han på vej ud af døren sammen med de andre tre. Kun fordi jeg er så nysgerrig, skulle jeg liiige se hvilken bil de rullede afsted i. Behøver ikke engang skrive hvad det var for én, hi hi. Fordomme længe leve.

Ellers var der søde italienske boys på besøg, og de var let genkendelige med deres lidt stramtsiddende tøj og teksten ITALIA over det hele.

Ryg / Biceps

RDL

4x8x40

Rowing The Drama Boat

4x8x40

Close Grips Pull Down

2x8x50

2x8x45

Wide Grip Pull Down

4x8x40

BB Curl

4x8x25

One Arm Cable Curl

4x8x7,5

DB Con. Curl

4x8x9

DB Wrist Curl

4x8x5

Cardio

7,5K power walk 7,2 km/t 1,0 %

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 6. Juni - US count down T minus 29

Jeg havde en aftale i Helsingør, så efter arbejde måtte jeg skynde mig hjem og hente min drama-mobile. Var sent på den, da jeg også lige skulle have noget at spise, pakke min taske og konversere med min nabo.

Folk kørte som sædvanlig ad h til, og jeg måtte flere gange overhale indenom, fordi vi har for mange drama queens på motorvejene. ÅMG.

Jeg måtte derfor finde et andet sted at træne på vejen hjem, så jeg tog på visit i et lille lokalt center. Eneste pige til stede, ok, det har man prøvet før. Sidst, var jeg lidt sløset med bentræning, og efter min power walk, var jeg sådan OK klar. Så jeg tænkte at jeg skulle starte med noget squat. Det eneste ledige var Smith, min favorit hade maskine. Må være ærlig og skrive, at jeg ikke ved om stangen vejede 20 kg. Jeg tror det. Men det er én af de irriterende ting, når man træner lidt forskellige steder, det er et stort kræmmermarked af udstyr. Jeg måtte opgive at køre Leg Curl, de maskiner er simpelthen IKKE til at justere.

Efter de to første sæt, kommer der en Krudtugle over til mig, og jeg ser hans læber bevæge sig i spejlet. Han vil gerne bruge tha Smith, men jeg må skuffende fortælle ham, at der er en brun pige som optager det. Han virker ok med det, men bruger de næste 15 min. på at sidde og lure, sammen med sin ven, Krudtuglen2. De er begge glade, og smiler meget.

Synes min teknik var meget god, kom rimelig meget i bund, og jeg kunne modsat sidste bentræning, sagtens mærke at de havde lavet noget fornuftigt i dag.

ON? ON!!

Ben / Skulder

Squat (Smith)

4x8x40

Lunges (Smith)

4x8x40

Leg Extension

4x8x40

Seated Leg Press (don't ask)

4x8x75

Military Press

1x8x25

3x8x27,5 (wupzii)

DB Rear Lateral

4x8x8

DB Side Raise

4x8x7

St. DB Press

4x8x12,5

Cardio

5K power walk 7,2 km/t 1,0 %

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 7. Juni - US count down T minus 28

Har lige været i Netto :wub: Købte godt nok kun kildevand, men jeg observerede at de havde 100g Guldkarameller til en 10'er... Tænkte på at købe nogen med til mit arbejde, fordi jeg åbenbart skylder alt mulig sukkerholdigt, selvom de helst ser at det er kage osv. Det er sådan noget "ohhhh, du kommer 3 min. for sent til mødet, så du skal give kage næste gang". Så inden jeg rejser til US og når jeg kommer hjem fra US, er der en meget stor forventning om, at disker op med noget.

Ellers er der det årlige tilbagevendende issue, om hvem der skal/kan løbe DHL stafet. Jeg har ikke løbetrænet i lang tid, men 5K kan man da altid løbe, plus det er kun sjov. Så jeg er sat på som første løber, og tænker at jeg må starte lidt løbetræning op efter US.

Nå! Træning i dag var lidt senere, da jeg kom sent fra arbejde. Det var godt med mennesker, og en god temperatur i centeret. Alt var godt, selvom der ikke var så mange flotte i dag. Humøret var højt, og mine ben var gode, skulle bare lige i gang. Så det blev til 1K ekstra, uha!

Jeg er ikke så glad for BB incline, men jeg tror det er fordi jeg har lidt for meget vægt på. Vil gerne have flotte pecs, lidt a la Grækeren :wub: Hi hi. Skulderen har været ok i dag.

Solen må meget gerne skinne meget mere det næste stykke tid, så jeg kan blive flot brun igen.

Bryst / Triceps

DB Incline Bench

4x8x18

BB Bench Press

4x8x42,5

BB Incline Bench

3x8x35

1x8x32,5

Incline Chest (M)

3x8x30

1x8x35

BB French Press

4x8x20

Rope Push Down

4x8x15

One Arm Push Down

4x8x7,5

** *********

2x8x7

2x8x8

Cardio

6K power walk 7,3 km/t 1,0 %

Link to comment
Share on other sites

Fredag 8. Juni - US count down T minus 29

post-18762-0-52434100-1339180989_thumb.j

ÅMG :4jumpy: Alle vare bare ON til træning i dag! Der var en perfekt fredags-stemning, og næsten ikke en eneste white ass til stede. Me, and the boys. Det er så fedt når folk virkelig smeder den, det smitter! Synes faktisk det var ærgerligt de lukkede, kunne sagtens have brugt 1 time mere, selvom jeg var out of juice på guns til sidst. Afro var der også, men han var lige blevet færdig, i det jeg startede ud på løbebåndet.

Dødløft var igen helt i orden, så det gjorde mig vildt glad. Min ryg bliver flot.

Så nu mangler vi bare lidt godt vejr, så er det hele ved at være ok igen.

Ryg / Biceps

RDL

2x8x40

2x8x45

Pendlay Rows (Drama Style)

2x8x40

2x8x42,5

Close Grip Pull Down

4x8x50

Wide Grip Pull Down

4x8x45

BB Curl (Nigga Style)

3x8x25

1x6x25

DB One Arm Conc. Curl

4x8x9

One Arm Cable Curl

4x8x5

Cardio

6K Power Walk 7,3 km/t 1,0 %

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 9. Juni - US count down T minus 26

post-18762-0-08169300-1339251713_thumb.j

Elsker lørdag! Havde besluttet at træne først, og foretage BB indkøb bagefter. Var ON! og havde igen taget en ny top på i en stærk farve, så jeg så mere brun ud. Går og venter på førstkommende mulighed for at tage til Amager Strandpark, men måske der går lidt tid.

Min krop er ikke glad for at træne tidligt, og synes altid energiniveauet er lidt lavere på det tidspunkt. Derudover, er ben nok der hvor jeg er svagest, og min afro-ass er sjældent samarbejdsvillig i squat. Men i dag var jeg endnu engang nød til at kaste mig over tha Smith(!!). Spurgte et par young boys, hvor meget den stang vejer, og de sagde 10, men var ikke sikre. Så mysteriet forbliver uopklaret, hvorfor jeg har skrevet + foran, dvs. uden stang.

Jeg var imponeret over et par unge fyre, med meget tynde ben, som fyrede vild box squat, hack squat og DL af. Mmhh, så står man selv dér, med med 20 og 25 kg på stangen...

Jeg var lidt i tvivl om hvilket øvelser jeg skulle vælge til benene efter squat og lunges, og nu sidder jeg og undrer mig over, at jeg ikke kørte SDL. Men har helt glemt den øvelse, fordi jeg under ingen omstændigheder kunne køre den da jeg var skadet. Mangler også noget til hammies, så den er på næste gang. Hader ellers TG Calf Raise maskinen, og blev endnu mere irriteret, da ham før mig, havde brugt maskinen til ben-gymnastik og efterladt den med 180 kg på.

I dag lavede jeg også lidt mavetræning hi hi :wub: men har stadig lidt svært ved at lave sidebøjninger, eller også er det fordi jeg er bange for at lave dem.

Ben / Skulder

BB Squat (S)

2x8x+20

2x8x+25

BB Lunges (S)

4x8x+20

Leg Extension

4x8x35

Calf Raise

4x8x40

St. DB Shoulder Press

4x8x12

Military Press

4x8x27,5

DB Side Raise

4x8x8

DB Rear Lateral Raise

4x8x9

Cardio

5K Power Walk 7,3 km/t 1.0 %

Link to comment
Share on other sites

Søndag 10. Juni - US count down T minus 25

post-18762-0-81960100-1339343976_thumb.j

Gæt hvem der har lavet BB high-protein 3-7 % frikadeller igen? Mine evner i et køkken er begrænsede, og hver gang jeg laver frikadeller, kommer jeg en masse ikke-frikadelle-agtige ting i. Jeg er altid sikker på, at de kommer til at smage dårligt, men heller ikke denne gang var det tilfældet. Så det bliver min frokost på arbejde de næste par dage. Jeg er begyndt selv at tage frokost med, så jeg altid ved, at jeg får noget fornuftigt at spise, og ikke skal bekymre mig om, hvad der nu bliver serveret. Derudover, de sædvanlige dåse tun som back-up i skrivebordsskuffen.

Overvejer at starte op med lidt morgen power walk igen. Men så bliver jeg nød til at have andet pas umiddelbart efter job, så jeg ikke skal tage hjem og vende først. For så bliver det lidt for sent, som betyder jeg kommer sent i seng, og ikke får nok søvn. Men det kan være det først bliver efter US drama, at jeg ændrer lidt på rutinen, for lige pt., ved jeg ikke om min krop har overskuddet.

Til træning på Amager i dag, og gensyn med nogle at mine kollegaer. En masse hyggesnak, som lige gjorde træningen 30 min. længere.

Der var fodboldkamp på tv'et, så det passede fint med en 10K. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg løb de sidste 200 (??!!???!!!)m.

Afsluttede med mavetræning igen, lavede lidt for de skrå, og synes selv jeg var ret god. Lidt CF-agtig.

Ingen snacks i dag :unhappy:

Cardio

10K Power Walk 7,3 -> 7,4 km/t 1.0 % -> 1.5 %

Link to comment
Share on other sites

:tongue: Lol, spot on! MC skrev præcis det samme til mig i går. Hi hi.

Jeg skal over og bruge mit Mastercard, drama shoppe, træne sammen med alle mine homies og på Starbucks. Uhhh, og så har jeg også noget familie jeg skal besøge, og det er også hos dem jeg skal bo (i DC).

Link to comment
Share on other sites

Mandag 11. Juni - US count down T minus 24

post-18762-0-71393700-1339444299_thumb.j

Hej, jeg vil gerne starte med at brokke mig over, at der absolut intet er at se i tv.

Derudover, at boobs bliver mindre og mindre. Så på vej ud af døren, måtte jeg lige bruge 5 min. ekstra foran spejlet, for at beslutte hvordan dagens outfit skulle se ud. Som I ved, er det meste Nike tøj med inder-bh, det har jeg skrevet før, og forventer at I husker. Men den inder-bh, er sådan lidt løs i det, så det strammer ikke sådan 100 in "the area". Jeg plejer stort set altid at have en alm. sports-bh inden under, men den top jeg havde valgt i dag, havde en meget dyb udskæring på ryggen... Så jeg valgte at have den på uden alm. sport-bh (ÅMG)!

Men da jeg kom ned i centeret, fortød jeg, og måtte derfor tage min alm. bh på indenunder :unhappy:

Da jeg kom til centeret, var der EKSTREMT mange cykler ude foran, så jeg frygtede at der var packed! Men jeg tror de fleste af dem var til holdtræning, så der var ok plads til mig. Vi havde besøg at Team Shox 400K, men i dag var åbenbart ikke bentræningsdag. Men vi krydsede hinanden ved skrå BB, og de var så høflige over for mig. De er jo meget zøde.

Flies fungerer ikke rigtig for mig pga. den skulder, så tror jeg dropper den fremover. Det er bare så irriterende, fordi jeg så ikke rigtig kan lave meget andet end flad og skrå bænk... og hvis jeg skal have puffet de boobs lidt op, må jeg lige være kreativ.

Bryst / Triceps

DB Incl. Bench Press

4x8x18

BB Bench Press

4x8x42,5

BB Incl. Bench

4x8x32,5

DB Flies

2x8x10

2x8x12

Rope Pull Down

2x8x15

2x8x17,5

One Arm Pull Down

4x8x7,5

Overhead Extension

4x10x20

** *********

4x8x8

Cardio

5K Power Walk 7,3 km/t 1.0 %

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share