Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Min lænd har været fuldstændig ristet efter kombinationen af de 5x202,5, efterfulgt af en 3'er dag i squat og en 8'er dag i squat. Jeg har følt mig som en stor låsning.


Så jeg fik konen til at trampe lidt rundt på mig igår, mens jeg udbrød nogle lyde som kunne leder tankerne hen imod en eller anden form for (Tysk) betalt afstraffelse. Utroligt hvordan smerte kan være virkelig dejligt :-D 

 

Som belønning til mig selv, kørte jeg lidt let dødløft i dag

8x130

8x150

5x170

5x180 Bælte

5x190 Bælte

Link to comment
Share on other sites

Dejligt vejr igår, og minimalt regn. Igen en af de dage hvor livet på gården viser sig fra sin mere charmerende side.

Jeg skulle køre noget pres af en art, men gad ikke lave om på bænk opsætningen. Så jeg kørte bare floorpres igen, da det hele stod klart

8x100

5x110

5x125 Airbutt på 4 og 5

5x120 Air butt på 5

5x120 air butt på 4 og 5

5x115

Link to comment
Share on other sites

I dag bøjede jeg armene, og strakte dem igen. Det lyder egentlig ret nemt.......og det var det overordnet set også

Flat dumbell pres

10x32 (with a twist)

4x8x50

1x4x50 - Fik noget ubalance på rep 5, og kunne ikke recover den. Så blev jeg lige fornærmet og gik ind og drak pepsi max og spiste de der billige kokostoppe. Jeg har en teori om at de giver 3% på toppen

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning igår......Ingen gode undskyldninger ud over det sædvanlige kaos. Jeg havde hele dagen belagt med online møder så jeg blev hjemme fra.

2 håndværkere var igang med at ordne vægge i Senior boligen

Kloakmesteren og søn gravede de sidste meter kloak ind

Vognmanden kom og afhentede containeren med bygge affald

Kommunen kom med Flishuggeren og kværnede gerne

Dem der havde købt vores sofa kom og afhentede den

 

Et konstant rend af mennesker og maskiner.......Det havde været bedre at tage på kontoret.......

Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg sneget mig fra kontoret, og tanket op på konenes nyeste graviditets craveing fra Rema1000


Og så kunne jeg passende bøje benene

 

Ben bøj (Gummiestøvler)

8x102,5

8x112,5

8x132,5 Bælte

8x122,5 Bælte

8x115

 

Jeg er MEGET tæt på mit all time bedste 8RM squat. Det utrolig fint når man tænker på hvor gammel og tyk jeg er. Og hvor meget papir (ok.....det er nok mest emails) jeg skubber

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres dag


Jeg havde egentlig forventet der var skud i tanken. Men det var ikke overvældende. Nu er jeg jo begyndt at tumle lidt med nogle maskiner og noget grej på gården, og jeg ved ikke om det engang i mellem udtrætter mullerne lidt også. De sidste par dage har jeg leget med en halvstor 6 hestes fræser (75Kg). Den kan godt tage lidt ved, så man skal lige have fat i dyret for at den ikke stikker af.

Nå, men det der bænkpres (med stop)

10x70

3x110

3x120

3x130

3x132,5

3x130


Det burde ikke have været det store. Men i dag var det altså lidt tungt i det.

 

Jeg giver det et skud igen en anden dag

Link to comment
Share on other sites

Ved i hvad? Jeg fik faktisk lige glemt en omgang dødløft ud inden klokken slog 12. Ik tosset

Jeg har for mange år siden læst at nøglen til styrke fremgang er progression. Så i dag (for at narre musklerne), så skiftede jeg fra Gummistøvler til Klipklappere. Altså noget af en kontrast. Hvor gummistøvlerne jo er noget der typisk benyttes i marken, og i mudder, er klipklapperne jo typisk en sommerferie beklædning. Jeg tror simpelthen ikke musklerne havde forventet der der nu skulle ske


Dødløft

5x130

5x160

5x180

5x205 Bælte

5x180

 

Det gik jo faktisk udemærket . Der kunne jeg godt have kørt 5kg mere tror jeg. Det gør vi en anden dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde lege kammerat igår. Det var dog ikke meget tid der kunne klemmes ind, da vi var 12 til spisning om aftenen, og jeg havde en nabo forbi til at hjælpe lidt med markerne

 

Closegrip bænkpres med stop

10x60

5x100

5x110

5x115

3x5x110

 

De 5 på 115 føltes for tunge for dagen, så jeg gik ikke tungere

Link to comment
Share on other sites

I dag var det tid til det Athlete X ville kalde "Det værste squat jeg nogensinde har set"


Squat

8x80

3x110

3x130

3x150 bælte

3x152,5 bælte

3x135 bælte

3x135 bælte


Faktisk en udemærket omgang. 3 på 152,5 er jo på ingen måde prangende, men dog skal jeg umiddelbart alligevel så langt tilbage i tiden før jeg sidst har kunne det, at jeg ikke har loggen på min telefon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share