Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Har holdt pause her i weekenden da mine ben var noget slidte i sidste uge. Fredag dog et par håndboldkampe med et lærerhold mod eleverne. Det var hygsomt og naturligvis mest fordi vi vandt. Det varer desværre nok ikke mange år før det bliver svært, for lærerkollegiet bliver sq ikke ligefrem yngre.

I dag først en halvlang gåtur for at få lidt sollys og for at besøge Bilka der havde 30 procent på al legetøj. Skulle desværre have været der fra morgenstunden for de ting jeg havde håbet at købe som julegaver var forsvundet og generelt herskede der kaos.

Har lige nuppet 5 cirkler foran fjernsynet a: 15 squats, 15 lunges, 15 strækkere(20 de to sidste), 15 rygbøjninger (20 de to sidste), 30 sek planke.

I den kommende uge står den på bold og frisbee da vi skal spille ultimate i undervisningen og så skal jeg lige smide et kilo inden næste mandag for at have nået et delmål.

Mentalt går det ad helvede til, men jeg kæmper alt hvad jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag spillede vi kamp.

Modstanderne var usædvanligt uskarpe i første halvleg, så på trods af for mange turnovers og lidt blundere i forsvaret så kom vi sikkert foran. I anden halvleg faldt vi lidt i søvn og glemte at skabe afslutninger tæt på ringen. Kombineret med et par spillere der steppede op og ramte nogle treere hos modstanderne så blev der en overgang lidt "spænding". Heldigvis spillede vi så en anelse klogere og lukkede kampen til vores fordel.

Torsdag træning i Slagelse. Cirkeltræning med god intensitet efterfulgt af 5mod5 halvbane. udemærket træning, men manglede lidt løb.

I dag en smule basket, med et lærerhold mod elever som afslutning på et basketforløb. hygsomt.

Link to comment
Share on other sites

Denne uge har på trods af en storm i et glas vand også budt på lidt bevægelse

Mandag: træning i Slagelse. Kan ikke rigtig huske hvad den bestod af så dan var nok ikke så mindeværdig.

Onsdag: mange mennesker til træning så en masse 5mod5 helbane.

Torsdag: træning aflyst på grund af vind

Fredag: volley med et lærerhold mod elever 4mod6 så vi skulle bevæge os lidt for at få det til at fungere. Rigtig hygsomt.

Lørdag: Har tiltusket mig et gavekort til fitnessworld på 14 dages gratis træning. Lagde konservativt ud i dag, da styrketræning ikke ligefrem er noget jeg har gjort regelmæssigt i LANG tid.

opvarmning 10 min på crosstrainer

4 cirkler med 10 rep af: benpres, low row, chest decline, pull down, strækkere, crunches og 30 sek planke

løbebånd 4 min m 10 km/t, 2 min gang, 4 min m 12 km/t, 2 min gang, 4 min m 12 km/t, 2 min gang, 3 min m 15 km/t, 2 min gang, 3 min m 15 km/t, 2 min.gang,

Desuden lidt volley og et par styrkefinishers med eleverne i løbet af ugen.

Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg spillet en hel masse bold, så er sq øm i stængerne nu.

Først ca 1/2 time en mod en mod en dygtig spiller med unge ben.

Så en times 5 mod 5 uden stop. Slagelses modstandere dukkede ikke op så holdet blev delt i to og vi fik derfor en træning uden "svage led". lækkert. Sluttede af med 1/2 times 3 mod 3.

Bum

Link to comment
Share on other sites

Udemærket træning i dag.

Først dømte jeg en kamp og derefter træning hvor det hovedsagelig var 5mod5 spil.

Mine stænger var så slidte i går at jeg for første gang i laaaaaaang tid havde krampe i begge ben da jeg skulle rejse mig fra sofaen. I morgen hedder det kamp i Kbh mod Viby 2.0. Desværre i en hal jeg af en eller anden ubestemt grund hader at spille i. Nemlig Skt Annæ.

Edited by stinger
Link to comment
Share on other sites

Kære dagbog

Siden sidst er det blevet til lidt motioneren af det gamle luksuslegeme.

Tirsdag var det som sagt kamp. Tjabum, kampen var egentlig præget af god stemning og vi var hele vejen overbevist om at vi ville, selv om den var tæt. Til sidst puttede de dog to gode treere i og sammenholdt med at vi brændte for mange af de store chancer i første halvleg, ikke havde nogen guard med, havde svært ved at løse deres zone i sidste quarter så så endte det med et nederlag på et par pinde. ØV

Onsdag et smut i FW. Her stod den på opvarmning på crosstrainer(15 min) og så en runde cirkeltræning med benpres, low row, rygbøjninger, lunges, decline press. Til sidst et par korte intervaller på løbebånd m. 15 km/t

I går en udemærket baskettræning i Slagelse med en masse skud og 5mod5 spil.

I dag FW 45 min crosstrainer+ 3*20 strækkere.

Link to comment
Share on other sites

Baskettræning aflyst i dag da jeg manglede babysitter. Planlagde derfor en tur i fitness, men så indfandt min mor sig 1 1/2 time før aftalt. Hyggeligt, men ikke godt for forbrændingen.

en lille smule i stuen i stedet inden sengetid. 5 cirkler med 20 squats, 20 lunges, 20 strækkere og 20 rygbøjninger.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag træning i Solrød, som jeg af økonomiske årsager og logistiske årsager overvejer at stoppe med.

Vi var kun 5, men med det i mente fik vi en god træning.

Skud, en mod en turnering(HÅRDT), straffe, 2mod2 turnering, og afsluttende turnering med postmoves.

I dag halv time på løbebånd og 20 strækkere og rygbøjninger

Vægttabet nu på 9,5 kg.

Link to comment
Share on other sites

Fredag blev det til en times badminton med en kollega før en MEGET våd og hygsom julefrokost kaldte.

Lørdag blev derfor lidt tilbagelænet og faktisk kom jeg først ud af døren for at klare lidt julehandel i Bilka, da klokken var 22.30

I dag meldte jeg mig ind i FW. (er nemlig stoppet med basket i Solrød) og det skulle jeg så udnytte.

Det blev til 10 min crosstrainer

Derefter 5 runder af: 10 kb swings 20 kg, 10 halos 14 kg, 10 goblet squats 24 kg, 20 lunges, 20 rygbøjninger af variende art og 20 strækkere.

Til sidst 15 min på crosstrainer der blev ved med at sige: pas på, din puls er høj, selvom jeg lå ca 15 slag fra max. What is up with that :-)

Nu basket i fjerneren og forhåbentlig lidt cardio i morgen, hvis jeg kan være effektiv nok med juleforberedelserne

Link to comment
Share on other sites

En aftentur i FW igen i dag efter en dag der stod på juletræ, rengøring, forberedelse af julemad, indpakning af enorme mængder turtleslegetøj osv.

Det blev til:
10 min på crosstrainer
bænkpres: 10, 10, 10, 10 og 7 med 20, 40, 50, 55 og 60 kg+stangen
supersettet med bent over row db: 5*10 m 16, 18, 20, 22 og 22 kg.
Curls: 5*10 m 12 kg
skulderøvelse (aner ikke hvad den hedder) 5*10
løbebånd: 20 min med 11 km/t.
BUM
merry christmas...jeg holder to dages træningspause mens jeg forkæler junior på alle tænkelige måder

Link to comment
Share on other sites

En tur i FW igen.

Først 20 min på crosstrainer

Så 5 runder med:

10 swings med 20 kg kb

10 Gobletsquats m 24 kg kb

20 lunges bw

10 halos med 14 kg kb

20 strækkere

20 rygbøjninger

30 min på crosstrainer med en puls på 150 (max nok lige knap 180)

God træning og generelt er jeg pænt tilfreds med de sidste 14 dages indsats, selvom det ikke kan sammenlignes med de fleste molbrugere, så er mit formål også et lidt andet.

Link to comment
Share on other sites

I går nåede jeg igen et smut i FW

10 min på crosstrainer

bænkpres 10 reps med 20, 40, 50, 55 og 60 kg+stang

"super"-set m rows med 20 kg db 5*10 reps

curls 4*10 m 14 kg skiftevis med skulderøvelse jeg stadig ikke har gidet at finde navn til.

løbebånd: 4 min m 10 km/t, 2 min gang, 4 min 12 km/t, 2 min gang, 4 min 12 km/t, 2 min gang, 2 min m 15 km/t

Det ender sq med at jeg kommer tilbage på banen

Link to comment
Share on other sites

Nytårstræning:

15 min på crosstrainer

5 runder:

20 swings 20 kg kb

10 halos 14 kg kb

10 gobletsquats 24 kg kb

20 lunges bw

20 strækkere

20 rygbøjninger

30 min crosstrainer m gennemsnitspuls på 153

Derefter en tur til lokal slikpusher for at købe PP-nektar (MAX)

Her fik jeg min nytårsaction da jeg måtte skille ejer og familiemedlem ad, fordi de valgte at fejre nytåret med blodtud og håndmadder. Det var satme dumt. Ved ikke hvad det gik ud på, da jeg ikke er så sprogstærk i arabisk, men fjollet det var det.

Tror forresten der er røget et kilo mere.

Godt Nytår Mol, mit kan kun blive bedre.

Edited by stinger
Link to comment
Share on other sites

En tur i FW. Er forresten positivt overrasket over hbor mange søde piger der frekventerer det etablissement.

10 min på crosstrainer.

Bænkpres: 10×30+stang, 10×40, 10×50, 10×60, 10×40, 15 ×20.

Supersettet med 5×10 db rows m 20 kg.

Skulder pres 3×10 m 14 kg

Skulder øvelse kender ikke navn 3 ×10 m 8 kg.

Db curls 3×10 m 14 kg

Alle supersettet.

15 min på løbebånd m 12 km/t.

Link to comment
Share on other sites

Nåede også lige at ramme FW i dag. Men skal være lidt forsigtig med min albue, så det blev ikke til det helt vilde.

10 min på crosstrainer.

5 cirkler:

10 suitcase squats med 2*14 kg kb

10 weighted lunges m 2*14 kg kb

20 strækkere

20 rygbøjninger

20 crunches

20 skrå mavebøjninger

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har ikke posted i to uger da jeg har kæmpet lidt med: stresssymptomer, sygdom, barn syg og skod albue, der ikke vil virke. derfor ingen styrketræning.

Har vel været FW og brugt crosstrainer en 3-4 gange og så har der været to baskettræninger og en del boldspil med eleverne. Slå stadig med hoste og øm albue, så nu må vi se hvad det bliver til men i dag fir jeg da tre kvarter på crosstrainer og i morgen står den på baskettræning

Link to comment
Share on other sites

hey dommer...når folk bumper sådan er det sguda en fejl...

Slås stadig med voldsom hoste, så er det kun blevet til baskettræning i mandags og i dag siden sidst. Det har til gengæld været to fine træninger, hvor der er blevet svedt og løbet en del.

Har bestilt tid hos lægen til på mandag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share