Styrkeløft i AK FREM


Kousgaard
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 25/8-12

Dejligt med lidt puls træning idag. Har underligt nok savnet intervaltræningen, dog var jeg lidt spændt på hvad lænden ville sige til det. Så lagde roligt ud og varmede godt og længe op i et lavere tempo. Derudover var jeg ved fyssen i torsdags, hvor han kiggede på min lænd. Hans dom var en låsning i muskulaturen også fik jeg lidt dybdegående massage af området, knækket den lidt på plads og afsluttende en god omgang akupunktur imens skulderen samtidigt også fik sine nåle liggende på maven. Spørg lige om jeg var træt i kroppen efterfølgende..

Men faktum er, at alt i lænden sidder som det skal. Men det er kun naturligt, at føle lidt træghed og at lænden bliver hurtigt træt her umiddelbart efter. Så har planlagt, at bygge lidt roligt op på de tunge løft. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

CG Benchpress:

7 x 3 @ 40 kg

1 min rest between sets.

Inverted Row:

3 x 10 @ BW

Cable Rear Delt Raise:

3 x 15 @ 2 blokke

"Sprint"

8 x 10/20 sek

17-19 km/t - Incline: 5%

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/8-12

Var tidligt oppe idag, da jeg havde en tid hos tandlægen nede i byen, så kunne lige så godt få klaret træningen umiddelbart efter og til trods for, at det var tidligt følte jeg faktisk god energi. Fik varmet grundigt op og alt gik som smurt indtil squatten. De første sæt kørte flydende, men da jeg kom lidt op i vægt følte jeg pludseligt at det trak i venstre lænde side over balden, så stoppede der. Heldigvis intet, at mærke efterfølgende. Dog var jeg lige et smut ovre forbi fyssen efterfølgende, hvor jeg har fået en tid imorgen.

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

CG Benchpress:

5 x 5 @ 45 kg

Alle reps kørt med pause på brystet.

Pullups:

3 x 10 @ BW

Band Pull aparts:

3 x 20 @ Red band

Scap Push ups:

3 x 10 @ BW

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29/8-12

Dejligt med lidt puls træning. Efter at have været nede ved min fys igen i mandags, hvor jeg faktisk havde flere spændinger end sidst har jeg valgt, at tage dødløft og squatten af programmet de næste 2 uger også har jeg en tid mere i næste uge. Så håber jeg, at det kan få løsnet lidt op for lænderyggen. Indtil da bliver fokus på lidt over krop + lidt interval og metcons involverende BW ben øvelser for at få rørt stængerne! :smile:

Opvarmning:

Løb + Mobility Drills

"Sprint"

8 x 20/10 sek

17 km/t - Incline: 5%

WOD

5 Runder:

05 Strict Pullups

10 HR Push ups

15 Air Squats

1 min rest between rounds

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Derudover er jeg efter, at have læst "Intermittet Fastin Eksperimentation" af Dr. John Berard (Læs: bogen findes på link!) blevet noget nysgerrig omkring selve IF konceptet og efter, at have hørt lidt om andre og snakket kort med Thierry her på boardet omkring konceptet, har jeg derfor valgt at prøve lidt kræfter med "Leangains" metoden med (16/8 konceptet), Altså 16 timers fasting efterfulgt af 8 timers spise. Har kørt det siden søndag med sidste måltid kl. 22 og dernæst fastet indtil næste dag kl. 14, hvor jeg har trænet ved 10-11 tiden på tom mave. Var dog noget skeptisk angående at træne på tom tang, men har faktisk følt overraskende god energi og selv på mine løbe intervaller idag følte kroppen ikke spor anderledes end hvad den ville have gjort, hvis jeg havde spist forud. Nedenfor har jeg postet mine 3 måltider for de 2 sidste dage også er planen, at jeg vil prøve at give det 14 dage for dernæst af vurdere, hvorvidt jeg føler det var det eller om det er noget jeg kunne tænke mig, at fortsætte med. Vægt, kropsmål og før billeder er ligeledes sikret, så der bliver noget målbart, at drage min slut konklusion ud fra. :smile:

http://www.wannabebi...ittent-fasting/

Mandag

kl. 14:00 - Post workout Smoothie:

500ml Sødmælk, 1 dl. Fløde, 1 banan, 100g blåbær, 20g protein pulver og 20g mandler.

kl. 17:30 - Aftensmad:

250g Oksekød

150g Sweet potatos (ovnstegt m/ oliven olie)

200g Bl.a. grøntsager

Stor portion Tzaiki

500ml Sødmælk

kl. 21:00 - Nat Snack:

250g Skyr

50g Hindbær

20g Peanut butter

20g Hassel/Cashew nuts

20g Acasiche Honning

Tirsdag

kl. 14:00 - Post workout Smoothie:

500ml Sødmælk, 1 dl. Fløde, 1 banan, 100g blåbær, 20g protein pulver og 20g mandler.

kl. 17:30 - Aftensmad:

"Færdigkøbt salat"

2-300g Kylling + Masser af grønt og Cream fraiche dressing.

500ml Sødmælk

kl. 21:00 - Nat Snack:

2 Spejlæg

4 Skiver Bacon

3 Kalkun pølser (100g)

Derudover Omega 3 og Multi vitamin (OminiX) til første og sidste måltid!

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 31/8-12

En prøvelsens dag. Idag var nu min dag 5 på mit IF-eksperiment, hvilket indtil videre er gået over alt forventning. Idag var dog anderledes da jeg skulle op kl. 5 og åbne centeret på Østervold. Normalvis når jeg har de vagter føler jeg mig totalt træt, uoplagt og sulten hele tiden og spiser nemt 2-3 gange på den 6 timers vagt. Men idag efter fastet tilstand fra kl. 21 igår aftes gik det overraskende nemt, havde lidt en morgen periode, hvor jeg følte kort sult en lille halv times tid, men dernæst forsvandt det og da jeg så havde fri og kunne træne kl. 12 følte jeg faktisk god energi under hele træningen og først nu her kl. 13.30 har jeg så fået min power shake (1000 kcal) også står den i aften på hygge hos sviger bedsteforældrene! :4mewantfood:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

CG Benchpress:

7 x 3 @ 40 kg

1 min rest between sets.

Inverted Row:

3 x 10 @ BW

Cable Rear Delt Raise:

3 x 15 @ 2 blokke

WOD

AMRAP 5 min:

5 Deck Squats

5 Burpees

Score: 7 Runder + 3 DSQ

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 05/9-12

Træning med Martin idag efter job. Havde liget et par timer inden hold. Så det blev til en ganske udmærket omgang med lidt puls. Efterfølgende en tur ud og spise Sushi sammen med kæresten. Så der kunne blive loaded godt up og imorgen endnu mere mad når kæresten fylder år, I like! :4mewantfood:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

WOD

3 Runder:

30 Mountain Climbers

20 Hollow Rocks

10 KB Swings @ 20 kg

WOD

EMOTM 10 min:

5 Inverted Row

5 Burpees

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 07/9-12

Tidligt formiddags træning med kæresten, da hun skulle videre i dagens tekst og jeg alligevel havde fri. Igår blev ligeledes min første cheat day og dermed en dag, hvor jeg ikke kunne overholde min 16/8 faste/spise cyklus, da kæresten havde fødseldagen og så skulle der jo ikke mangle noget. Så der blev fyldt godt i kroppen hele dagen igår, masser af gode carbs først på dagen, senere en tur ud og køre Segway i SegWorld og til dem der endnu ikke har prøvet det. Prøv det, kæft det er grineren.. Senere på dagen havde vi hele svigerfamilien på besøg til et ædegilde af en anden verden. :4mewantfood:

Så for, at kompensere lidt har jeg valgt idag, at prøve min første 24 timers faste, hvilket vil sige, at jeg ikke har spist siden igår aftes og ligeledes ikke spiser idag før kl. 20.00 kun med undtagelse af 2 x 4 BCAA kapsler, 4 efter træning og 4 her senere idag + en masse vand og indtil videre har jeg det super godt. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

CG Benchpress:

5 x 3 @ 40 kg

1 min rest between sets.

Weighted Pullups:

5 x 3 @ + 10 kg

1 min rest between sets.

Cable Rear Delt Raise:

3 x 15 @ 2 blokke

WOD

3 Runder:

30 AbMat Sit-ups

30 Air Squats

Tid: 4.23 min

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/9-12

Dejligt, at få trænet lidt igen ovenpå en weekend med fødselsdage, bryllup og andet familie gøjl. Så idag skulle den have god gas. Nu har jeg os haft holdt mine 2 ugers ordineret pause med de tunge løft, så var det endeligt tid til, at prøve lidt let Squat igen, hvilket var fantastisk. Må indrømme jeg har følt mig noget handicappet og at det virkeligt har påvirket mit humør, at jeg ikke har kunnet være i stand til at kunne træne noget tung ben, dog har jeg fået et par behandlinger, hvilket har gjort, at lænden har det bedre og det gik ganske fint med Squatten idag, skulderen viser også mærkbar forbedring uge for uge, så længe jeg holder mig til min nuværende plan, som udelukker en række øvelser og indebærer en del rehab! :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

Back Squat:

3 x 5 @ 80 kg

CG Benchpress:

5 x 5 @ 50 kg

Alle reps kørt med pause på brystet.

Reverse Hypers:

3 x 15 @ BW

Pullups:

4 x 8 @ BW

Band Pull aparts:

3 x 20 @ Red band

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/9-12

Hurtig omgang træning idag inden jeg havde hold, hvor jeg teamede op med Jimmy og Martin.. Blev til lidt puls og let "kom igang igen" træning til lænderyggen, heldigvis syntes den ganske fint om dagens dødløft, tror mere det er benbøjningerne der giver lidt knas. Heldigvis har jeg en tid hos min fysioterapeut imorgen, så den lige kan få lidt kærlig behandling. Håber lidt på at 2 uger mere på lavt blus og masser af udstræk kan tage spændingerne og gøre mig fri for bøvl, så vi kan løfte hard and heavy igen! :smilerock:

Opvarmning:

Mobility Drills + SMR

Sumo Deadlift:

10 x 1 @ 100 kg

30 sek rest between sets

Inverted Row:

5 x 8 @ BW

WOD

EMOTM:

5 Burpees

Max rep AbMat Sit-ups *

Goal is to reach 100 Sit-ups

Time: 5.19 min - (30 Burpees)

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14/9-12

Træning med en masser herlige mennesker, hvor der var god energi i kroppen. Eneste minus er, at min lænd har været totalt øm siden jeg var hos min fys igår, virker lidt mærkeligt, dog gik han også voldsomt til stålet, så forhåbentligt er det bare lidt eftervirkning, hvilket går over i løbet af weekenden. Ellers var det godt lige, at få strukket baglårene godt igennem med en let omgang goodmornings med fokus på maksimalt stræk og langsom ekcentrisk fase.

Derudover afholdte vi i forbindelse med, at min kæreste rejser et år til udlandet for, at studere en suprise party for hende igår oppe hos nogle gode venner under dække af en middag os 4 imellem, men da vi så kom derop og hele venneflokken var samlet blev hun gladeligt overrasket og vi havde en god aften. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

Front Squat:

5 x 5 @ 60 kg

Goodmornings:

4 x 10 @ 20 kg

CG Benchpress:

5 x 3 @ 40 kg

1 min rest between sets

Weigthed Pullups:

5 x 3 @ BW + 15 kg

1 min rest between sets

Cable Rear Delt Raise:

3 x 15 @ 2 blokke

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 17/9-12

Træning med Martin idag, totalt hyped op og klar på lir.. Er begyndt på preworkout shit igen og denne gang NOX, så der røg lige 2 scoops i også var vi igang, de næste 3 uger står nemlig på Disko imens jeg rehaber min lænderyg. Kedede mig på job igår også faldt jeg over Jim Wendlers 100 reps challenge på T-nation og tænkte, at den skulle da næsten have et skud i en lettere modificeret udgave, så den kan passes ind med min øvrige træning og rehab over de næste 3 uger indtil lænden forhåbentligt er 100 % ovenpå igen.. :smile:

(Link: http://www.t-nation....00rep_challenge )

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

Back Squat:

5 x 5 @ 90 kg

WOD

5 Runder:

20 Leg press @ Slæde + 100 kg

20 Standing Calf Raise @ BW *

Static hold for 2-3 sec in top/bottom on each rep!

Unilateral Leg curl:

5 x 10/10 @ 20 kg

1 min rest between sets

Hanging Leg raise:

5 x 20 @ BW

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18/9-12

Planlagt træning idag med Jimmy og Martin, som jeg havde forberedt en lille H2H WOD til, som del af de sidste forberedelser op til FAF i weekenden. Så imens kørte jeg lidt Disko til overkrop og imens jeg varmede op joinede Casper flokken, så han kørte med ind over mit lettere modificeret med lidt tungere kilo og lidt ekstra press indover, så han ikke skulle lide under mine skavanker og rehab af skulderen. Kørte os lidt DB rows for første gang i evigheder idag, så startede roligt ud og havde fokus på flawless reps, hvilket overraskende nok gav mig et rimeligt godt pump på ryg skinkerne taget de lave vægte i betragtning. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

CG Benchpress:

5 x 5 @ 52.5 kg

Alle reps kørt med pause på brystet.

Pullups:

4 x 8 @ BW

DB Rows:

5 x 10/10 @ 10,12,14,16,18 kg

Cable Rear Delt Raise:

3 x 15 @ 2 blokke

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 21/9-12

Træning alene idag, da de andre er draget østover til FAF i weekenden. Desværre røg min egen mulighed for, at komme med. Der skete nogle ændringer i planen, der gjorde transporten for mit vedkommende lidt for dyr og bøvlet, så i stedet står den på ekstra hold og arbejds weekend, så Jimmy kunne få fri til at komme over og konkurrere. Ellers en god træning idag, hurtigt men effektiv omgang, fik dog varmet godt igennem op til D-løften og lænden havde det okay idag med de 15 singler, samtidigt var der også super gode eksplosivitet i alle reps.. Derefter skulle der køres lidt 100 rep challenge til benerne og allerede i 2 og 3 trejde sæt blev det totalt ulideligt, men ville ikke nedjustere hverken vægt eller work/rest ratio, så måtte tage mig sammen og grinde de sidste reps ud på begge øvelser.. Sjældent har jeg oplevet så voldsomt pump på mine ben, men dejligt er det nu! Dog måtte jeg lige sidde en 5-10 min før den værste syre havde aftaget og jeg kunne gå ud i det fantastisk vejr med skybrud.. længe leve paraply!! :smile:

Opvarmning:

Mobility Drills + SMR

Sumo Deadlift:

15 x 1 @ 110 kg

1 min rest between sets

Seated Leg curl:

5 x 20 @ 50 kg

90 sek rest between sets

Leg Extensions:

5 x 20 @ 60 kg

90 sek rest between sets

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 24/9-12

Træning alene idag, men faktisk en ganske god omgang. Var dog noget betænkelig her til morgen, da lænden har været noget spændt efter, at have siddet alt for meget ned en hel weekend. Den slags sætter pludseligt sine spor og min hoftebøjere var også totalt tight idag, så brugte lige lidt ekstra tid på mobilitet opvarmningen. Heldigvis forsvandt det lidt, som træning gik og Squatten var uden problemer heldigvis, kan godt mærke at lænden bliver stærkere, men der skal stadigvæk ikke meget til at irritere den føler jeg. Så holder mig til 5x5 den næste tid og øger 2.5 - 5 kg ugentligt efter hvordan jeg føler på dagen.. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

Back Squat:

5 x 5 @ 95 kg

Bulgarian Split SQ:

5 x 10/10 @ 20 kg

Reverse Hypers:

4 x 15/15 @ BW

WOD

"DeFranco's AB Circuit"

3 Runder:

12 Sprinter sit-ups

12 V-ups

12 Toe touches

12 Hip-ups

1 min rest between rounds

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 25/9-12

Gode DOMS i både balder og baglår fra igår, herligt! Ellers endnu en god træning af slagsen. Utroligt nok oplevede jeg igen idag, at jeg fik et fantastisk pump på ved, at lave flotte gentagelser til overkroppen med lette kilo.. Det er ren Disko.. :smile: hehe. Men vigtigst er det, at skulderen indtil videre er med på ideen.. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

CG Benchpress:

5 x 5 @ 55 kg

Alle reps kørt med pause på brystet.

Pullups:

4 x 8 @ BW

DB Rows:

5 x 10/10 @ 16 kg

Cable Rear Delt Raise:

3 x 15 @ 2 blokke

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 28/9-12

Træning alene i FW og noget uoplagt desværre. Imorgen bliver fysisk den sidste dag jeg kan træne i mit elskede center på Østergrave, hvor jeg har haft min gå gang i både arbejds og trænings øjemed de sidste 4 år. Efter vores center blev opkøbt i dec. 2012 af Fitness World er det desværre kun gået en vej, hvilket har resulteret i at centeret er gået fra en god overskuds forretning til et dårligt økonomisk foretagende. Så centeret lukker pr. 1/10-12 og alle aktive medlemmer flyttes 500m over i det andet FW center i Randers centrum. Det betyder heldigvis for mig, at jeg er blevet tilbudt, at rykke med derover, dog med en nedgang i timer!! Men nu må vi se hvordan det bliver, at få daglig gå gang i det andet center med nye kollegaer o.l. Ihvertfald vil jeg prøve, at bevare min positive indstilling til at det nok skal blive godt det hele. :smile:

Opvarmning:

Mobility Drills + SMR

Sumo Deadlift:

5 x 5 @ 100 kg

Seated Leg curl:

5 x 20 @ 55 kg

90 sek rest between sets

Pistol Squats:

5 x 10/10 @ BW

60 sek rest between sets

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Så er det vist også tid til en lille updatering omkring mit skades forløb og en status på mit ny opstartede IF-projekt :smile: M.h.t første punkt, så er min skulder for tiden i markant bedring, kan tydeligt mærke en forskel uge fra uge, hvilket er super fedt. Har efterhånden fået skabt nogle gode rammer omkring min genoptræning og en progression der ser ud til at hjælpe processen godt på vej, dog lidt i snegle fart. MEN enhver fremgang er et positivt tegn også har jeg endeligt lært, at acceptere, at der er visse ting jeg ikke vil komme til at kunne i den nærmeste fremtid, aka. OH lignende pres, KB øvelser o.l. da de vil irriterer min slimsæk i skulderen for meget, så ud med dem er de røget også må de ryge ind igen senere. :smile:

Lænden derimod er en anden historie. Uheldig som jeg er fik jeg erhvervet mig en låsning i lænden for knap 6 uger siden. Har forsøgt mig lidt med 2 ugers pause helt uden Squat og dødløft med vægt og har dernæst startet stødt og roligt op igen imens jeg har fået behandling hos min fys for, at fremskynde processen lidt. Bedre er det dog også blevet og min lænd lader sig nu ikke negativt mærke mere i hverdagen med mindre jeg har siddet for meget ned og alt hvad der involvere løb, benøvelser med kropsvægt og/eller lav vægt er også helt fint. Men hvad angår det lidt tunge så kan jeg mærke, at der til tider fortsat er irritation og spændinger i området selvom vægten har været "lav" og teknikken virkeligt har været i hovedsædet. Så i stedet for, at risikere et tilbagefald eller, at hindre kroppens naturlige regeneration, så har jeg valgt i næste måned udelukkende, at fokusere på old school BW benøvelser, sprint, slædetræk og den slags også tage al Squat med vægt og dødløften helt af programmet. Det passer os fint med, at når jeg i slutningen af oktober måned drager sydover for, at besøge kæresten i Barcelona, så kan jeg forhåbentligt starte op igen på noget mere seriøst bentræning når jeg kommer retur og har mere ro på det hele og lænden forhåbentligt er bedre. Kommer dog uden tvivl til at savne det tunge, men tror det er den rette beslutning for nu!

For, at lave det her post bare lidt længere kommer der også lige en update på mit IF projekt. Indtil nu har jeg kørt 4 uger efter Martin Berkhans 16/8 Lean gain approach (Link: http://www.leangains.com/ ) , hvilket jeg føler har været en positiv oplevelse. På de 4 uger er min vægt gået fra 76.2 til 75.0 kg. Dog synes vægten mere stabil over de sidste 10 dage og forventer, at kunne holde den omkring de 75-ish kg. :smile:

Kropsvægt: 75.0 (- 1.2 kg)

Bodyfat: 8.6 til 7.7 % (-0.9 %)

Bryst mål: 101 cm (+ 1 cm)

Biceps: 37 cm (uændret)

Lår mål: 61 cm (- 1.5 cm) <- *

Talje mål: 79.5 cm (- 4.5 cm)

* Skyldes formentligt manglende volume grundet hekseskud i lænden + tab af væske i kroppen!

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 29/9-12

Træning idag med Danny, Jimmy og Casper, hvilket resulterede i en meget lang mobilitets opvarmning med dertil hørende snak og ja så os lidt træning efterfølgende. I aften står den på hygge og en stor fed burger i selskab med nogle herlige mennesker når vi skal se video fra FAF i weekenden. :smile:

Opvarmning:

SMR + Mobility Drills

WOD

5 Runder:

10 Inverted Row

10 Push ups

1 min rest between rounds

Band Pull aparts:

5 x 20 @ Red band

Hanging Leg raise:

5 x 20 @ BW

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Kous,

Det er super godt at høre du har fremgang med skulderen, omend den ikke er klar til kamp endnu. Det vigtigste er jo at acceptere en skade - og det har du gjort. Det samme med lænden, som jo er super ærgerligt for dig. Uden at vide særlig meget om det, kunne en kiropraktor så ikke være en mulighed når det er noget låsning?

Det bliver godt til dig at komme ned og besøge kæreste - fed i har den mulighed. Der er kun én ting at gøre indtil da - træn dagsformen knivskarp ;)

Link to comment
Share on other sites

Kous,

Det er super godt at høre du har fremgang med skulderen, omend den ikke er klar til kamp endnu. Det vigtigste er jo at acceptere en skade - og det har du gjort. Det samme med lænden, som jo er super ærgerligt for dig. Uden at vide særlig meget om det, kunne en kiropraktor så ikke være en mulighed når det er noget låsning?

Det bliver godt til dig at komme ned og besøge kæreste - fed i har den mulighed. Der er kun én ting at gøre indtil da - træn dagsformen knivskarp ;)

Du har så evigt ret Lasse. Hvor uheldig jeg end har måtte føle mig over, at ramle ind i den ene skade efter den anden, så nytter det ikke, at whinne over det og lidt hårdt sagt til mig selvom så rammer den slags jo heller ikke bare folk uden, at de på den ene eller den anden måde selv har budt det velkommen ved måske ikke helt, at have lyttet til og respekteret kroppens signaler i jagten på de ultimative resultater og utålmodigheden der i den proces kan følge. Ikke desto mindre har hele denne proces lært mig meget omkring mig selv og gjort mig stærkere mentalt i form af den anerkendelse, som du selv nævner.. Så nu handler det bare om, at få det bedre ud af det og finde glæden i de tegn på fremgang der trods alt viser sig i denne tid med skulderen.

Som du siger har jeg jo pludseligt en god mulighed for, at fokusere lidt mere på metcons og derved opnå en skarp dagsform, hvilket da pt. også er målet. Har også nogle før billeder fra da jeg startede mit IF projekt, så kunne være fedt, at få taget nogle status billeder om en måneds tid for, at kunne se den fysiske forskel.. :smile:

M.h.t Kiropraktor, så har jeg tænkt på det faktisk. For selvom den behandling jeg får hos min fys virker lindrende, så er det som om der er nogle spændinger der fortsat sidder der og desværre let kan fremprovokeres under belastning..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share