Kost i USA


Albertsen33
 Share

Recommended Posts

Fruen og jeg tar ca 26 dage til staterne, øst kysten.

Det er jo ikke nogle hemmelighed at det ikke er verdens sundeste mad der bliver serveret på hoteller fx. til morgen? Nogle forslag til hvad der kunne købes/spises derovre?

Til frokost kan man jo sigte efter noget kylling salat og lign.

Til aften, tja 600 gr. Steak :yahoo:

Og hvis folk ellers ligger inde med guldkor, then bring em'

Turen går fra NYC til Miami

Link to comment
Share on other sites

Du har absolut lige så gode muligheder for at spise sundt i US. Tværtimod vil jeg sige at udvalget generelt er langt større, og det er et land med langt flere sportsfolk.

Mon ikke du kan finde ud af at blande din youghurt med havregryn, eller lade være med at overhælde dine æg med bacon fedt, og undlade pandekager med Sirup. Jeg tror det.

Rigtig god tur, enjoy.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil sige at man bare skal lade være med at spise op. Din kost i 26 dage har intet at sige for din sundhed generelt, hvis den ikke er helt ekstrem,mdu ikke har sygdomme i forvejen og du ikke er elite elite idrætsudøver. Og et par kilo kan man smide igen, hvis det går helt galt. Så hold op med at være hysterisk.

Nyd turen og den lokale mad, som er en del af amerikansk kultur, omeletten med smeltet ost, hashbrowns, bacon og baked beans, amerikanske pandekager med blåbær, smør og ahornsirup til morgenmad og til frokost... :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share