321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Igår d. 13/3-10

Efter mit løb, hoppet jeg en tur i svømmehallen, selvom det ikke var lysten og energien der drev.

det blev til lidt småt:

200m opvarmning (25m UV, 100m crawl, 75m bryst).

4 * 200m (25m UV, 25m crawl, 50m bryst, 50m crawl, 50m bryst).

Ialt sørgelige: 800m.

Men lidt har også ret, og man bliver nød til a stoppe imens legen er god... Set i bakspejlet burde jeg ikke have taget i svømmehallen, da jeg efterfølgende gik ned med kulderystelser og svedture...

Resten af weekenden står på RESTITUTION!

Link to comment
Share on other sites

Har idag stadig været påvirket af weekendens influenza ligende tilstand, Så jeg droppet løbe turen for idag, med tanken om at det er bedre at komme sig fuldstændigt end at kører videre i samme tempo og samtidig stadig være halv flad.

Men morgen idræt det skal der være plads til.

40minutters Krav Maga.

Opvarmning : 10 push ups, 15 sit ups, intensiv skygge boksning.

1min 30sek: slag kombinationer (max tempo).

1min 30sek: front spark (max tempo).

1min 30sek: knæ (max tempo).

2min: blanding af oven stående.

10min kampleg ( her lå jeg på ryggen og blev holdt nede af 7 mand, hvorpå jeg skaulle kæmpe mig op og ud af cirklen).

Det var idrætten for idag, god måde at komme langsomt op i gear igen... Imorgen giver vi den lige et nyk mere med tommelskruen.

Link to comment
Share on other sites

DAY OF BODYWEIGHT! :king:

Morgenen startet med at jeg mødte (som altid) tidligt på arbejde, og pludselig slog det mig... LØBE BANEN VAR SNE FRI! :4jumpy:

Så jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at tage et par runder, jeg udførte det som interval træning (ja det er nemlig rigtigt, det har min fysioterapeuet ellers forbudt mig, men hva' pokker) :4whistling:

det blev til:

400m spurt, 1minuts pause, * 3.

Så blev det tid til den egentlige morgen idræt:

25m løb.

Pull ups 10(OH).

25m løb.

Push ups 10.

25m løb.

Lunges 10

25m løb.

Sit ups 10.

25m løb.

Rygbøjere 10

25m løb.

Cirklen blev udført i 4 minutter * 4.

Der udover har det været en "hård" arbejdsdag, med masser af tunge løft, slæb og skub :weight_lift:

Kan ihvertfald mærke at kroppen er blevet brugt... Og det er jo en fantastisk følelse :alright:

Men energi til et eftermiddags trænings pas i miniput klassen, det skal der være plads til også selvom man lige har været skrantene :tongue:

Det blev idag kun til bronze cirkler, dog var der smæk på!

3 * Bronze cirkel. Tid: 05min 22sek. (desværre ikke en PR i denne omgang, reaktions øvelserne slider mine skuldre ned!)

Resten af dagen står den på MAD :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Idag er det ikke blevet til andet end en lille løbe tur, kroppen var generalt lidt træt (har ikke helt rystet "sygdommen" væk endnu, så passer ekstra på og giver kroppen den hvile den kræver!)

Men forfriskende var det nu alligevel at komme ud og nyde skoven lidt, det skal siges at det var en rimelig kupperet rute jeg havde valgt mig.

Al løbet var faktisk ikke løb men nærmere lidt hurtig lunt.

Dog gav jeg gas op af de talrige stejle bakker... Flere andre morgen løbere bandet ihvertfald; "forpulet lorte bakke", når jeg passeret dem :tongue:

5,7km (ca ihvertfald.) 28minutter.

hygge!

Link to comment
Share on other sites

Endelig føler jeg mit HELT på toppen oven på min lille "periode" :sun:

Og jeg føler mig igen frisk og STÆRK :showoff:

Mit løb halter stadig efter min skade (som jeg ikke er ovre endnu, men det lysner dog forude!)

Og jeg får hurtigt trætte ben, men det er jo bare som med alle andre pauser, der må bare arbejdes hårdere :4boxing: også skal det nok gå den rigtige vej. Det tosset er at kroppen, nærmere bestemt benene ikke kan hvad de har kunne. Men det tror hjernen :wootdance: , så kan ikke lade vær med at føle et lille stik af utilstrækkelighed når jeg bliver træt i benene efter:

En metode som jeg har set i nogle af de andre log's kaldet tabatta, som jeg har fundet interresant og derfor måtte prøve kræfter med:

20 sekunders MAX spurt, 10 sekunders pause * 8.

det lyder ikke af meget, og derfor var jeg lidt skeptisk da jeg her til formiddag snørret skoene og gik igang med dagens løbe pas. Benene blev dog hurtigt tunge, allerede på 5 omgang brokket musklerne sig (måske et resultat af flere måneders inaktivitet :blink: ) og på 8 og sidste omgang måtte jeg BRØLE for at nå samme distance som i de andre sæt :devil:. Jeg løb skiftevis op og ned ad en lille bakke for at peppe løbet lidt op. Jeg kunne helt sikkert mærke at det gik lige i benene men om den slags træning har nogen effekt på længere sigt (og i så fald hvor lang tid der går før effekten kan mærkes) må stå hen i de uvisse, lidt endnu. Men intil videre er det ikke sidste gang jeg har løbet den form for løb... Det gør ondt og det tager ingen tid :worship:

Efterfølgende var det tid til dagens styrketræning også her begav jeg mig ud i nået nyt (jep, var lige i pioner mode idag :biggrin: ) Har nemlig fået stykket et "nyt" program sammen og fået ændret i sammensætningen af programmet så det skulle tilgodese hele min træning lidt bedre. Havde jo også kørt det gamle program i en rum tid, og var derfor også tid til fornyelse.

ARNOLD DUMBELL PRESS

3 * 8 REPS 14KG.

LATERAL DUMBELL RAISE (en ny øvelse for mig :4trumpet: )

8 * 6KG.

8 * 7KG.

8 * 7KG.

FRONT PULL DOWN

8 * 50KG.

8 * 55KG.

8 * 55KG.

ONE ARM ROW

3 * 8 REPS 18KG. (ville have gået op til 20kg, men de 18kg føltes som rigelig idag :bottom: )

UPRIGHT ROWING

8 * 10KG.(plus stang)

8 * 10KG.(plus stang)

8 * 12,5KG.(plus stang)

DEADLIFT

8 * 60KG.

8 * 80KG.

8 * 80KG. (dette sidste sæt var med pust og støn, føler mig altid svækket og ør efter dødløft :cry3: )

HAMMER CURLS

3 * 8 REPS 14KG. (god vægt for mig, ikke for meget til at spolere teknikken og alligevel må jeg kæmpe for de sidste gentagelser. :dumbbell_lift: )

REVERSE CURLS

8 * 12,5KG.

8 * 15KG.

8 * 15KG. (var godt nok træt og udmattet i sidste sæt, benene rystet og der var ikke meget JUICE tilbage i kroppen :kickass: )

Sluttet af med lidt core træning. Det var langt fra tilfredsstillende men der var intet guf tilbage i kroppen.

PLANKEN

1minut, 30 sekunder med 20KG på lænden.

Træning blev sluttet af med en ordentlig omgang udstrækning.

Træning idag har været super god, kroppen slapper ihvertfald dejligt af nu og som i kan se har jeg skrevet en del om mine oplevelser af mine nye programmer og metoder.

Og når dette er sagt skal det også siges at, jeg også begyndt på en ny protein shake, den smager infamt men den skullle være god, så jeg giver den en fair chance. Uden protein tilskud kan min krop slet ikke følge med i min trænings volume, er simpelthen for spinkel til at kunne klare den med almen kost. :ilovemuscle:

I må alle nyde resten af dagen. Og :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Idag skulle den oprindeligt stå på en god lang tur i svømmeren men af flere årsager:

1) Svømmehallen er i øjeblikket en finansiel umulighed :crazy:

2) Skal arbejde "konstant" hele næste uge, så min bedre halvdel så gerne at jeg kortet lidt ned på dagens program.

3) Her er det brænd godt vejr og det skal hyldes med en løbe tur. :worship:

Derudover er det på løbet jeg halter mest, og det er en uddannelses mæssig nødvendighed at jeg kommer godt op i gear på det område inden Maj. Dog skal min skade stadig have hvile og kærlige tanker. Men næste uges store arbejds byrde burde give skaden den nødvendige hvile, nu hvor jeg ikke har tid til at smadre den.

Morgen træningen bestod af:

100 PUSH UPS.

100 SIT UPS.

100 SQUATS.

(kørte det som cirkel træning; 25 af hver.)

Tid: 05:04.

Løbe turen tilgår senere!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

så blev der endelig svømmet, og hold da op hvor var det godt.

jeg fik endelig svømmet efter 789's program og det har været det bedste program jeg længe har svømmet!

En rigtig god kombination af sprint, distance og UV.

svømningen bestod af:

200m opvarmnng (25m UV, 50m, crawl, 50m bryst, 25m crawl)

4 * 200m (50crawl, 50bryst, 50 crawl, 50 bryst)

5 * 100m (crawl, bryst, crawl, bryst, crawl, alle sæt blev begyndt med 25m UV. Pause: 1,15min)

6 * 50m (25m UV, 25m crawl/bryst)

200m afsvømning (lidt blandet hygge)

Ialt: 2000m.

Super god træning, der gik lige i skuldrene og lungerne, Det må der gøres mere i!

Nu står den på hygge med konen og filmen: 2012.

I må hygge jer.

Spændende program. Har du det til at ligge?

Arbejder du ikke i Forsvaret? De finansiere vel din svømmetræning?

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Spændende program. Har du det til at ligge?

Arbejder du ikke i Forsvaret? De finansiere vel din svømmetræning?

Jo det gør jeg, desværre har de i slagelse valgt at afskaffe vores aftale om bla. at give os løn for den træning vi laver i fritiden. Kasernen lejer sig godt nok ind i en svømmehal hver morgen, men der er aldrig mulighed for at afsætte tid til at benytte den aftale!... Så det er og bliver for egen regning, lidt endnu.

Sidst jeg forhørte mig var svaret; "Al din personlige træning, kan du betragte som interresse timer!"

Svømme programmet har jeg tyv stjålet fra en gammel log (fra 2004). Men har dog alle trænings pas'ne liggende, da det kun er de programmer jeg kører efter. Bare sig til, så smider jeg dem til dig.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Dagens løb:

6,5KM JOGGING. Tid: 32:45 (Ikke nogen fantastisk tid, men må jo gå stille og rolig tilværks)

De første 3km blevet jogget meget roligt, og fungeret primært som "opløsnings" løb, da jeg var stiv i hele kroppen. Men efterhånden som kroppen blev varmet godt op satte jeg gradvist hastigheden op på de sidste 3,5km så det endte ud med 85% ydelse. Det er første gang siden Jul at jeg er over 5km og det var også det primære mål.

---------------------

Loggen kommer til at ligge stille den næste uges tid, da ugen står i arbejdets tegn.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Lige et lille indlæg i en ellers presset uge. Tid er der ingen af så det meste af min fysiske aktivitet er arbejds relateret og det er indtil videre blevet til ca 20KM m. 25kg. og en pokkers masse LUNGES m. 25kg. (200+) og SQUAT m 25kg. (200+)

Derudover blev det mandag til:

100 PUSH UPS.

100 SIT UPS.

Tirsdag:

PUSH UPS 10(skulder bredde) - 10(breddere fat) - 10(MAX bredde) X 2

Onsdag:

3 * BRONZE CIRKEL (med fokus på teknik, uden tid, dog under 12 minutter)

Mine Achilessener har givet lyd fra sig omkring en 21 tiden hvor jeg derefter har skåret ned på min vægt, for problem frit at kunne forsætte tjenesten.

Planen var ellers at have løbet lidt interval løb om aftenen. Men grundet fusserne har jeg sat det i bero.

Link to comment
Share on other sites

rigtig godt at hører at det går godt med din genoptræning

så kan vi måske snart så småt begynde at løbe lidt sammen?

jeg har købt mig et bælte som ligger ude i centeret så nu har vi ingen undskyldninger ;)

Ja det kunne være nice, men er dog stadig i de begyndelse af genoptræningen, passer meget på ikke at overbelaste mine fusser mere end højst nødvendigt.

VERY NICE. Det har også manglet en del, kommer mandag og fredag i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Så gik den CRAZY arbejds uge og jeg ser kraftigt frem til at komme igang igen.

Ja idrætten har været så smålig så det næsten ikke er værd at skrive om, men som i kan se har jeg valgt at gøre det alligevel.

Torsdag:

15 minutters ryg øvelser.

LUNGES ca 100stk m 25kg (spredt ud over hele dagen)

Fredag:

600m spurt i støvler og uniform.

SIT UPS 15.

PUSH UPS 10.

RYG ØVELSE 10.

Imorgen har jeg lyst til en tur i svømmeren, resten af dagen skal gå med at genoplade mine (fuldstændig) flade batterier, Så jeg er klar til at komme i svingninger igen.

X 2

Link to comment
Share on other sites

Idag har kroppen stadig givet udtryk for at den er træt oven på ugens arbejde og jeg har derfor valgt ikke at udsætte den for svømningens vedvarende belastning, istedet valgte jeg at BOOSTE motivationen med et par gamle kendinge i form af en omgang bodyweight og en smule hygge jern.

3 X BRONZE CIRKEL.

tid: 05:13

(PR!!! Dog var det ikke alle rep's der ville kunne tåle en emsig frømands borende blik og hang til ommere!)

----------- PAUSE (8minutter)------------

PUSH UPS 100

SIT UPS 100

SQUATS 100

tid: 04:49

(Øvelserne blev gennemført som et cirkel program, 25 * 4. Endnu en PR!!! på trods af at kroppen, primært armene blev trætte allerede under 2 sæt)

Det var vidst bodyweight nok for en dag. Men det virket efter hensigten, trænings motivationen vendte stærkt tilbage. Så jeg suppleret kropsvægten med lidt vægt træning efter lyst, øvelserne blev udført med mit for hånden værende udstyr.

DUMBELL CURLS

10 * 12,5KG.

8 * 12,5KG. (ved ikke lige hvad i alverden der gik galt!)

10 * 12,5KG.

TRICEP ØVELSE (kan ikke navnet på øvelsen, men man tager vægten om bag nakken, så strækker og bøjer man armene i en lodret bevægelse, hvis nogen kan navnet er de mere end velkomne til lige at smide et svar ind.)

20 * 17,5KG.

15 * 17,5KG.

15 * 17,5KG.

FLYERS

15 * 11,5KG.

10 * 11,5KG.

10 * 11,5KG.

Dengang jeg startet på vægt træning og i den forbindelse skar ned på alle mine kropsvægts programmer, havde jeg forventet at min tid på henholdsvis 3 * bronze og guld cirkel ville stige nu hvor jeg kun dyrker bodyweight 1 dag om ugen. Men siden jeg er kommet rigtig igang med vægtene har jeg fået flere PR'er på kropsvægts øvelserne, jeg klager ikke men er stadig uforstående!

Nå, nok om min tanke spin.

Resten af dagen står den på en god gå tur med hunden og ellers hygge med vennerne!

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Idag stod engentlig i fridagens tegn, men fik chancen for at tage et smut på arbejde alligevel, så det gjorde jeg selvfølgelig og på hjem turen var der stadig masser af gnist og energi, så glædet mig akstra meget til at komme ned i vægt grotten!

Dagens træning så således ud:

BENCH PRESS

8 * 50KG.

8 * 55KG.

8 * 55KG.

(Det er ca min egen kropsvægt, så indtil videre er det tilfredsstillende.)

FLYERS

3 * 8 12KG.

MILITARY PRESS

8 * 12KG.

8 * 12KG.

8 * 14KG.

SEATED PULLEY ROW

3 * 8 45KG.

WEIGHTED DIPS

8 * BW + 10KG.

8 * BW + 15KG.

8 * BW + 15KG.

FRONT PULL DOWN

8 * 50KG.

8 * 55KG.

8 * 55KG.

REAR LATERALS

8 * 6KG.

8 * 6KG.

8 * 7KG.

LUNGES

20 * 35KG.

15 * 40KG.

10 * 40KG.

BACK EXTENSIONS

8 * 5KG.

8 * 5KG.

10 * BW.

CORE TRÆNING:

PLANKE

2 MINUTTER, m. 20KG.

PLANKE SIDE H/V

90 SEKUNDER.

Alt i alt, en super trænings dag som har efterladt kroppen rolig men med overskud af energi.

Overvejet at løbe en tur, men i sidste ende valgte jeg at droppe den da jeg skal ud og løbe imorgen og ikke vil friste skæbnen med mine sener.

Link to comment
Share on other sites

Påske vejret skal naturligvis nydes i fulde drag, så løbe skoene blev snørret og lungerne brugt! :gal:

5KM

- 3km løb; 12:20.

- Pause 40sekunder.

- 8 X bakkeløb (60m "kraftig" stigning. Spurt op, lunt ned); 08:00. Den trak tænder ud :devil:

- Pause 80sekunder. (lige imens jeg fik løbe jakke på igen)

- 2km jogging; 09:40. (helt stille og roligt får ikke at belaste senerne yderligere :4crutches: )

Tid: 32minutter.

Efterfølgende fik jeg øje på min pull up stang og det ville jo være surt at have investeret penge i sådan en fin dims, også ikke bruge den.

Så det blev til en omgang pull ups imens jeg fik kværnet mit protein snask.

PULL UPS:

-1-2-3-4-5- (OH, still hanging)

-2min pause.

-1-2-3-4-5- (OH, still hanging)

-2min pause.

-1-2-3-4-5- (OH, still hanging)

(Den sidste cirkel var rigtig strid, blev nød til at "svinge" en smule på de sidste 3 pull ups)

Så vil jeg kalde det for en dag og ellers få styr på hytten!

Fortsat god træning! :4thumbup:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Morgens træning blev til en omgang teknisk træning af guld cirkler :superman: .

Der blev holdt 1minuts pause imellem hver cirkel for at optimere teknikken. Det blev gjort fordi at jeg i den tredje cirkel har en tendens til at vælte rundt som en sæk kartofler der forsøger ikke at "spilde" sin indhold :newtongue: Og det virket efter hensigten, jeg lagde ud over fokus på teknikken (fuldstændigt korrekte øvelser) også vægt på at tage dem i mit MAX tempo.

3 X GULD CIRKEL tid: 12:35 (effektiv arbejds tid)

(Selvom fokus var rettet mod teknik, hev den stadig tænder ud og jeg blev nød til at vente i 10minutter før jeg var sikker på at kunne holde maden indenbords :king: )

Efter en omgang müsli morgen fodder gik turen til svømmehallen, og det var jeg lige i stødet til! :sun:

Da jeg ankom til svømmehallen blev jeg overrasket over ALLE de mennesker (primært københavnere :laugh: ) som væltet rundt i hele svømmehallen, også "svømme banerne" flød med badedyr af både gummi og kød & blod!

Men det var ikke nok til at stoppe mig i min higen efter en seriøs omgang flyderi.

Svømme passet bød både på: teknik, distance, sprint og UV.

300m rolig opvarmning (crawl, bryst og en smule uv)

3 X 400m pause 1 minut (100m crawl, 100m bryst, 100m crawl, 100m bryst. )

100m rolig (50m bryst, 50m crawl)

5 X 100m (100m crawl,100m bryst, osv. Allerede på tredje sæt meldte kvalmen sig, og jeg måtte synke adskillige gange :4whip:)

100m rolig (Her fik jeg igen styr på systemet!)

10 X 50m (25m dyk, 25m crawl/bryst. Dette gik uforventet godt på trods af at kroppen var nået træt og uforberedt på adskillige gange at blive trampet på og sparket til. Alle dyk blev dog gennemført alligevel :4thumbup: )

300m rolig afsvømning

Et super nice svømme pas som bekræftet mig i, at selvom jeg ikke har fået trænet det så meget har på det sidste, så kan jeg stadig trække igennem! :crazy_pilot:

Alt i alt: 3000m. (i flot stil :tongue: )

Efterfølgende var jeg til fysioterapeuet, som sagde at min behandling snart vil værre over stået :w00t:

Fortsat god træning!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Stærkt svømmepas. Godt langt pas i baljen.

Det er cool hvis du gider, at smide svømmeprogrammet i en PM :smile:.

Hvad er dine planer i FSV?

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Stærkt svømmepas. Godt langt pas i baljen.

Det er cool hvis du gider, at smide svømmeprogrammet i en PM :smile:.

Hvad er dine planer i FSV?

Så smider jeg lige programmet til dig.

Indtil videre skal jeg starte på en uddannelse i Aalborg til Maj,

hvor jeg vil være fastlåst det næste halvandet år.

Efterfølgende er planen at søge X-X-X.

Hvad siger dine planer?

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Torsdag (opv til påske frokost):

PULL UPS 25.

SITUPS 25.

FINNESLAG 25.

PUSH UPS 25.

Idag stod programmet egentlig på styrke træning men eftersom jeg skal være i hvidovre (bor et godt stykke derfra) 0930 og mit trænings center først åbner kl 0900 så er jeg blevet nød til at cutte det, heldigvis går turen i svømmeren igen.

Fredag (opv til svømmeren og efterfulgt herre frokost)

PULL UPS 25.

SIT UPS 25.

FINNESLAG 25.

PUSH UPS 25.

Svømme programmet tilgår imorgen, når jeg er blevet ædru efter herre frokosten idag. :beerchug:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

SVØMNING:

1000m GLID (teknisk træning i 100m bassin, et ovalt bassin som 100m bassinet i DGI byen tvinger en til at fokusere på teknikken da man ingen "pauser" får som man normalt gør ved vendingerne. 100-200m crawl/bryst serier).

KLATREVÆG DGI BYEN X 4.

DIVERSE UDSPRING.

God omgang teknisk træning sammen med drengene, med godt tempo... Skal lige siges at 100m bassin, DET TRÆKKER TÆNDER UD!

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

MED ONDT SKAL ONDT FORDRIVES!

Dagen har været præget af tømmermænd,tømmermænd og atter tømmermænd! :gal:

Som jo er et direkte resultat af påskens udskejelser ( :beerchug: ).

Og som dagen skred frem og jeg så småt kunne begynde at kæde 2 tanker sammen, stod det klart at straffen måtte falde prompte i form af:

5KM LØB tid: 20:40.

En satans løbe tur der bekræfter mig i at al indtagelse af alkohol, må sættes på standby for at blive klar til uddannelses start! :clap:

Link to comment
Share on other sites

Så er ugen gået igang igen og dagens træning har budt på:

LØB 15 minutter.

BENCH PRESS

2 * 8 @ 50KG.

(Har de sidste par dage været plaget af en ærelig skulder, som smerter når den rammer en bestemt position :crazy: har mistanke om at det er en sene eller en nerve der sidder i klemme. Men resultatet var at irretationen blev for stor. Prøvet efter følgende DUMBELL PRESS men det var FULDSTÆNDIG umuligt! Håber at det går i sig selv, har ikke brug for flere kropslige problemer)

FLYERS

3 * 8 @ 12KG.

MILITARY PRESS (med stang)

3 * 8 @ 30KG.

SEATED PULLEY ROW

3 * 8 @ 42,5KG.

(Her blev lagt stor vægt på den rette teknik)

WEIGHTED DIPS

8 * 10KG.

8 * 15KG.

8 * 17,5KG.

FRONT PULL DOWN

3 * 8 @ 50KG.

REAR LATERALS

3 * 8 @ 6KG.

LUNGES

3 * 20 @ 40KG.

(Den sled, lunges er bare ikke mit speciale :blush: )

BACK EXTENSIONS

2 * 8 @ BW+5KG.

1 * 10 @ BW.

CORE TRAINING

PLANKEN: 2 minutter m. 20KG.

(still a :devil:men regner med at snart at smide en 5'er mere på)

RYG BRO m. 1 ben hævet H/V 90 sekunder.

LØB 15 minutter.

Syntes ikke at jeg havde det helt store at skyde med idag, ingen fremgang, men igen, det kan man jo ikke forvente af hver trænings pas.

Hele styrke træningen har også været præget af at finde ud af hvad min skulder kan og ikke kan. For derefter at sidde og spekulere over en årsag som ikke har vist sig endnu :unhappy:

Men at forvente, IKKE at få nogle små skader når man vælger at lægge fokus på hele kroppen på en gang, det ville være godtroende :cool:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share