HenrikJ - Now cutting :o


HenrikJ
 Share

Recommended Posts

Har ikke fået trænet rigtigt i et godt stykke tid pga. problemer med skulderen - det virker dog som om den er ved at få det bedre prøvede at køre tungere bænk idag for at se hvordan den reagerede hvilket gik overraskende godt.

Jeg er igang med at cutte som jeg har været siden 1 december og det går ok på trods af skod træning.

Har fået investeret i en vægt som virker og d. 1 december vejede jeg 93.5 jeg er nu nede på 89.7 hvor jeg regner med der er noget væske og kan tydeligt se der er røget noget spæk fra maven...

Nu står den så på mere seriøs træning og forsøg på at bibeholde massen, desværre føler jeg mig så tynd :laugh: og har lyst til at æde igennem for at komme op på de +90 igen...

Planen er som det ser ud nu, at fortsætte til jeg rammer 85 og så tage den derfra, jeg er bare bange for jeg føler mig for lille og tynd...

Dagens træning:

blev til noget overkrop idag, med fokus på bænk / chins - imorgen står den på mave, ben, lænd.

Bænk:

5x91

5x101

5x111

8x111

5x121

er glad for skulderen ikke brokker sig mere, det var tiltrængt med en pause - den står dog ikke på skulder øvelser / DB press lige med det samme.

chins:

en del sæt af 8-10 gentagelser

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vægten er nu nede på 87.5 men min vægt påstår min fedt% er 19.5 :laugh:

dagens træning bryst / biceps (BB!!!!!!!)

Bænk:

15 x 91

10 x 111

8 x 111

6 x 111

10 x 91

Havde håbet på 3 x 10 x 111 meeen kcal underskud sucks....

essensens biceps rutine :laugh: helt smadrede arme :wink:

Så prøvede jeg at lære at front squatte men har problemer med at få stangen til at ligge ordentligt.

Skrå bænk(high) DB:

10 x 36

10 x 36

Triceps pushdown:

2 x 8 x 50

2 x 8 x 40

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Så prøvede jeg at lære at front squatte men har problemer med at få stangen til at ligge ordentligt.

Hey HenrikJ!

Det er FitW du træner i, ikke?

Prøvede selv at Frontsquatte med deres stænger et par gange - kunne slet ikke få det til at virke. Men i TSK hvor jeg træner nu, er der ingen probs (med undtagelse af min ryg, der slet ikke kan klare det). Ordentlige stænger og magnesium er ret essentielt ved frontsquat synes jeg!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share