Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

LOL.

Ehh ja?

Ham havde jeg også som teorilærer da jeg tog bilkørekort. Gik trods alt på gym lige ved siden af. Nærmest alle af mine venner fra dengang tog kort der.

Han kan godt lide sig selv. Ikke så skarp, men ret underholdende.

Min lærer blev kaldt EgoKim af sin kone. Alle pigerne på mit hold (samme lærer da vi var på intensivt kursus) HADEDE ham fordi han altid svinede een til når man lavede fejl. Piger stresser for meget. Jeg syntes det var morsomt, men jeg er også sej.

Mvh

Oksen

Link to comment
Share on other sites

Ham havde jeg også som teorilærer da jeg tog bilkørekort. Gik trods alt på gym lige ved siden af. Nærmest alle af mine venner fra dengang tog kort der.

Han kan godt lide sig selv. Ikke så skarp, men ret underholdende.

Min lærer blev kaldt EgoKim af sin kone. Alle pigerne på mit hold (samme lærer da vi var på intensivt kursus) HADEDE ham fordi han altid svinede een til når man lavede fejl. Piger stresser for meget. Jeg syntes det var morsomt, men jeg er også sej.

Mvh

Oksen

Kim har jeg hørt om. Ham kommer vi dog ikke til at have noget at gøre med på MC linjen.

Jeg kan se på trustpilot at dine (og mine) betragtninger går igen :-D

Link to comment
Share on other sites

Du er heldig at du har alderen med dig - og ikke er en 18 årig knægt der tager kortet nu med de nye regler !

Det er godt nok en ynk at køre på en 125 cm3 med 15 hk jeg kørte knægtens mc hjem fra der hvor vi havde købt den det var næsten pinligt men heldigvis havde jeg tonet visir :)

men pøj pøj med kortet

Link to comment
Share on other sites

Du er heldig at du har alderen med dig - og ikke er en 18 årig knægt der tager kortet nu med de nye regler !

Det er godt nok en ynk at køre på en 125 cm3 med 15 hk jeg kørte knægtens mc hjem fra der hvor vi havde købt den det var næsten pinligt men heldigvis havde jeg tonet visir :)

men pøj pøj med kortet

Enig. Omvendt virker det også crazy at jeg efterfølgende frit kan gå ud og erhverve mig en 190hk's MC, og slå mig og andre ihjel med. Jeg synes HK begrænsningen burde været relateret til perioden man har haft kortet, nærmere end alderen.

Anyway, vi må se. Jeg glæder mig ihvertfald til at komme rigtigt igang

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe skal du gå og bøzze den med de dersens små vægte? Var der ikke noget med, at du skulle nuke en 3'er på 235?

Tag nu fat, sømand!

En 3'er på 235 burde jeg kunne lave. Men i sidste ende drejer det jo sig om 1RM.........det ved vi begge

Og du har forklaret mig, at alt under 255 ikke er i "Nuke" kategorien.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke følt mig på toppen i dag

Hurtig omgang i Easy gym, supersettet med græsslåning, og ukrudtsfjerning. Jeg dopede mig med hindbær fra haven undervejs. Vild i dag, syg i morgen

Bænkpres med pause

1 x 10 x 60

1 x 5 x 100

5 x 5 x 127,5

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Lørdag lavede jeg lidt mere

Fat bar curls:

1 x 8 x 38

3 x 8 x 43

Søndag gik jeg fra kl 8 til 15.30 på en byggeplads og hjalp med nedrivning. Dvs afmontering af gulve, og isolering her under. Efterfølgende bortskaffelse af en masse vinduessektioner, og stål affald. Lad os bare sige at jeg godt kan mærke at det ikke er det jeg laver til daglig

BVK i dag

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 90

1 x 5 x 100

1 x 5 x 107,5 - YEAH

1 x 4 x 100 - skidtet gled, og det kostede en masse kræfter at få den på plads igen

1 x 5 x 95

Push pers

1 x 5 x 60

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 3 x 90

1 x 2 x 95 - Ik meget skud i dag. Trætte arme

3 x 3 x 90

3 x 3 x 85

Link to comment
Share on other sites

Min træning er lidt i limbo for tiden.

Ikke fordi det ikke er sjovt, men fordi jeg har travlt. Ligeledes har jeg været uden makker i et par måneder, hvilket har gjort at over 50% af mine pas er afholdt der hjemme.

Logskrivningen er ligeledes blevet lidt triviel, da der ikke er så meget gok i de andre logs.

Øvs

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Jeg "keder mig". Jeg har trænet for mig selv 2-3 måneder or so. Min træning går nogenlunde, men savner lidt modspil. zzzzzz

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 140

1 x 5 x 170

1 x 5 x 180

1 x 5 x 190

1 x 5 x 200 - PR

1 x 5 x 180

High incline benchpres

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

1 x 8 x 85

3 x 8 x 87,5

Det har jeg ikke lavet længe. Voldsomt lang bane, hårdt for armene.

Link to comment
Share on other sites

Vi har haft 6 års bryllupsdag. Så ud over lidt aktiviteter i byen i formiddag, så har vi gjort rent og ordnet hus, og lavet mad til familien som var hos os til kl 22. Den dårlige samvittighed meldte sig pga manglen på squat. Jeg gik i skuret som var bagende varmt, så det blev til en omgang (droppede sidste sæt.....flot Storm) men fik bygget op til en tung 5'er

Lang dag. MC i morgen kl 8...

5 Juli 2014

Squat

8x20

8x60 5x100 5x125 5x140 5x135 5x130

Link to comment
Share on other sites

Giv lige dig selv noget credit for at komme ud at træne med 140lg på nakken på en dag som dennne..

Yeah well. Men hvis er for overbærende med sig selv så bliver det jo aldrig til noget. Min træning er jo lidt noget slask i forvejen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share