Armstrong styrt


Tube
 Share

Recommended Posts

Ellers en fantastisk spændende etape i dag - næsten episk. Der skal nok blive snakket en del om de sekunder hvor Hamilton opfordrer de andre til at de skal vente på hans gamle kaptajn. Heldigvis, kan man sige, vandt han så overlegent at det ikke gjorde nogen forskel.

Link to comment
Share on other sites

Ellers en fantastisk spændende etape i dag - næsten episk. Der skal nok blive snakket en del om de sekunder hvor Hamilton opfordrer de andre til at de skal vente på hans gamle kaptajn. Heldigvis, kan man sige, vandt han så overlegent at det ikke gjorde nogen forskel.

Som jeg så det, så havde Ullrich allerede sat tempoet ned - det var nogle af dem der derved kom op til Ullrich der lige fik en besked! En dag som i dag er cykelløb alt andet overlegent at følge - selv om The Open i går var ret så spændende. Det gjorde helt ondt i min sjæl at se hvad der skete for Bjørn

Link to comment
Share on other sites

Armstrong siger i et interview at der var problemer med bagskifteren efter styret. Det er sandsynligvis geardroppet der er slået skævt - det kan føre til at kæden "blokere" et øjeblik ved skift - og så er det bare med at klikke ud hvis man ikke skal hives ned af ens egen fremdrift... så det var nok det der skete 2. gang.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg er egentlig ikke så overrasket over at Ulrich og Hamilton m. fl. ventede. Det er jo fair play - intet andet, og det praktiseres så vidt jeg ved en hel del, i hvert fald i Tour de France - siger jeg uden at have specielt meget forstand på cykelsport :)

Jeg har bare hæftet mig ved efterhånden en hel del anekdoter som d'herrer Mader og Leth har rystet ud af ærmet når de kedede sig lidt. F.eks. at der ikke er nogen der kører når den gule trøje tisser :) Engang mener jeg også at huske at have hørt at de sagde, at hvis feltet kørte igennem én af rytternes hjemby, tillod de andre den pågældende rytter lidt "line" for at han havde tid til at stå af og hilse på familien. Men måske det mere var i gammel tid..?

Jeg ved ikke om det er røverhistorier, men jeg håber da at det passer. Det ville da være nogle smukke træk, i en sport der ellers godt kan vise sit grimme ansigt i ussel mammons navn (men dog meget af den :) ), en gang i mellem.

/T-P

Link to comment
Share on other sites

Drama, drama, drama. Ja det er rigtigt som der bliver skrevet at større spænding og større drama end mandagens etape bliver svær at opdrive. For den da - det var spændende og dramatisk. Jeg kom helt til at svede bare ved at se etapen. :tongue: Ufatteligt at Armstrong kunne finde ind i rytmen igen og sætte de andre af efter sit styrt.

TW

Link to comment
Share on other sites

Ellers en fantastisk spændende etape i dag - næsten episk. Der skal nok blive snakket en del om de sekunder hvor Hamilton opfordrer de andre til at de skal vente på hans gamle kaptajn. Heldigvis, kan man sige, vandt han så overlegent at det ikke gjorde nogen forskel.

Som jeg så det, så havde Ullrich allerede sat tempoet ned - det var nogle af dem der derved kom op til Ullrich der lige fik en besked! En dag som i dag er cykelløb alt andet overlegent at følge - selv om The Open i går var ret så spændende. Det gjorde helt ondt i min sjæl at se hvad der skete for Bjørn

Nu var det jo ikke samme dag de to ting skete, men søndag var også fantastisk spændene....ja...Dumb&Dumbers fjernsyn legede....zap-zap-zap-zap-zap......

Jeg har også ondt af THomas Bjørn, men jeg har også et los i røven til ham....nu han spillet SÅ mange turneringer og på højt højt plan i så mange år...han VED man ikke skal ha travlt, og det er TÅBELIGT at blive stående i bunkeren, og slå med det samme....ud af bunkeren....træk vejret, tænk dig om - spil.

Men Touren er spændene i år. ikke at jeg ikke under LA at vinde sin 5 titel i træk og skrive mere historie end dage i trøjen samlet, fr det GØR jeg - men mon ikke at han priser sig MERE lykkelig for en sejr i et år hvor han rent faktisk bliver presset end de andre år hvor han sådan set bare kunne kommet den sidste dag for at hente pokalen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share