Ny DK ungdomsrekord i 100m


Spock
 Share

Recommended Posts

hans træner hedder Stefan Hari. Det er også hans far. Hans far har trænet flere tidligere Danske mestre på sprint og har vist løbet ret hurtigt på en 400m hæk.

Han har trænet i omkring et årstid.

Det er en rimelig god og stor sprint gruppe ude i Hvidovre Atletik. bla. med 2 tidligere dansk mester i 400m i gruppen. Faciliteterne er også virkelig gode får dansk standard.

Gruppen træner meget klassik long to short. Med fokus på vægttræning og lang interval om vinteren. En kortere formtopning til DM indendørs og så mere fokus på hastighed henover sommeren.

Der køres også masser af generel træning, gymnastik og alt hvad der også høre med til klassisk atletik træning.

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

Han kan godt gå hen og blive rigtig vild. Han er slet ikke i nærheden af sit fysiske potentiale endnu. Så er spørgsmålet om han bliver ved med at løbe, når han bliver senior og kommer ud i verden og får tæv af et par dopede amerikanere/Jamaicanere.

Link to comment
Share on other sites

Min kære storebror kom også og snakkede om ham efter løbet.

Han havde været ude på stadion og var vildt imponeret (Han har selv trænet atletik i en evighed - og det er sjældent jeg har hørt ham være så begejstret over en præstation).

Meget flot at han er den hurtigste i verden i år i hans aldersgruppe...

Lad os håbe udviklingen fortsætter...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

David var et stort talent. I hans egne posts. Som jeg husker det blev han gået noget på klingen efter at have postet en video, hvor han hoppede på trapper, i slowmotion. Var det mon i dagsform tråden?

Der blev lovet at nu skulle vi alle få at se hvor langt talentet rakte, når den danske atletik season begynte, var det i 2012?

Ifølge david havde han også en lillebror der om muligt var et endnu større talent en ham selv.

jeg ved ikke om vi nogensinde får nogen af dem at se.

Det er muligt han var/er et talent, men der er ingen officielle løb han har deltaget i så vidt vides. Er det korrekt upsummering?

Link to comment
Share on other sites

video hvor han springer var vild! han er rimelig eksplosiv og det var flot teknisk. Sprint videon var på amatør niveau.

Det havde jeg ikke nogen baggrund for at vurdere.

Jeg syntes dog det var rimelige krav der blev stillet til ham om på et tidspunkt at dokumentere sit talent.

Link to comment
Share on other sites

David lyttede skam fint til andre. Jeg ved han har søgt råd hos flere herinde fra, i tidernes morgen. Så det er ikke helt så sort/hvidt som du fremstiller det Christian.

Derudover har han udviklet sig ret meget på den menneskelige side, siden han var aktiv herinde. Så jeg tror ikke du skal være bekymret for hans lillebror.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke det er fair at skrive at han ikke kunne noget. Det kan godt være at han aldrig fik sat en ny rekord i 100m, men jeg husker stadig en video der viser et vertical leap på lidt over 1m fra stående.

Det er sku vanvittigt. Han var / er freaky atletisk. Det svarer til at han kan ramme backboardet i basketball med hovedet og muligvis kunne ramme ringen med hovedet med tilløb... Det er altså de færreste i Danmark der er så eksplosive.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share