"Klump" i min øreflip


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Får engang imellem en lille fast "klump" i øreflippen, det forsvinder i løbet af et par dage igen...

Hvad er det, og er det normalt?

Er ret sikker på det er en bums. Jeg har haft en lille sag i øreflippen de sidste 10 år. Tror det er en bums der besluttede sig for at slå sig ned permanent.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er bumser/hudorme lidt ala. det her Link

FUCK HVOR ER DET NASTY! (her skulle der så være en smilie der brækkede sig for hårdt) føj føj!

Nå men, hvis der aldrig kommer synlige bumser ved øreflippen men kun de der klumper, kan det være væske dannelser p.g.a hormonelle forandringer i kroppen.

- Det var ihvert fald den forklaring en af mine venner fik, da han gik til lægen med et ligne problem.

Link to comment
Share on other sites

Har du hul i øret, kan det være betændelse :smile:

Nej

Er ret sikker på det er en bums. Jeg har haft en lille sag i øreflippen de sidste 10 år. Tror det er en bums der besluttede sig for at slå sig ned permanent.
Ja det er bumser/hudorme lidt ala. det her Link

Det virker lidt for stort til en bums... troede jeg inden jeg så klippet.

Men det er også fastere i formen end en bums, plus jeg havde også bumse teorien, og hvad end det var, så kunne det ikke presses ud med vold...

Link to comment
Share on other sites

Får engang imellem en lille fast "klump" i øreflippen, det forsvinder i løbet af et par dage igen...

Hvad er det, og er det normalt?

Det er sikkert en talg - "knude". De har det med at komme og gå... og hvis man piller ved dem har de det i øvrigt med at blive ømme og betændte - ligesom en bums.

Har selv en overgang haft glæde af en midt på brystkassen, som var ret irritabel.

Men med klumper/knuder er nu bedst at spørge lægen :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share