Alternativer til polar team2


don155
 Share

Recommended Posts

Hej Mol

Jeg har et gps/pulsmåler(garmin 405) ur ur og er glad for det, og overvejer at investere i nyt grej. En af de funktioner der er på markedet som jeg syntes er spændende er polar team sport produkter.

Kort fortalt kan man påføre sig et pulsbælte og så vil ens data blive opsamlet af en "kasse" som blot skal være inden for en afstand af 100m af ens person.

I forbindelse med nogle af de idrætter jeg dyrker(kampsport), er det at bære ur(eller være 3-4 meter tæt på det) ikke praktisk. Derfor kunne det være spændende at have en anden mulighed for at få tal for ens puls uden uret... = polar team sports...

Men så vidt jeg kan se sælges de kun i sæt til 10 personer... Hvilket er ret dyrt når man blot mangler til en person.

Kender i et lignende produkt til 1 person uden andre krav end at man ifører sig et bælte ? Eller andre gadgets der vil kunne måle ens puls uden at man skal være tæt på modtager med ens sender(pulsbælte)

Mvh

Don155

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share