Penge ud vinduet ?


Diddley
 Share

Recommended Posts

Efter at have brugt formuer på MRP og proteinpulvre generelt går jeg nu med en slet skult fornemmelse af at have smidt en masse penge ud af vinduet.

Hvorfor betale en masse penge for pulver med 40g protein, når jeg lige så godt kunne have købt mælk, youghurt, æg, tun, kylling ...... Gu er det nemt, men det er jo lige før det er dyrere end at få protein gennem oksemørbrad.

Jeg overvejer nu seriøst om ikke jeg har købt det sidste brev med pulver fra GNC. Jeg er også ved at være træt af smagen af "extreme chocolate".

:puke2:

Jeg vil stadig blive ved med proteinshakes lige efter træning, da timingen her har betydning, og det er urimeligt svært at opdrive valle-protein hvis ikke det er i pulverform.

Er jeg den eneste der går rundt med fornemmelse af at holde liv i en industri, der dybest sælger mig noget jeg ikke har brug ? :confused3:

Link to comment
Share on other sites

hmm.. ved nu ik om pengene er spildt?? .. jeg har li købt en bøtte fra CN (choko) .. og vil sige at jeg hovedsageligt bruger det efter træning, da jeg ikke er særlig sulten når jeg har løftet jern .. og så tager jeg os en shake de dage hvor jeg ikke har fået mit daglige behov :D

Link to comment
Share on other sites

Forudsat at man ikke har nogen problemer med at indtage mælkeprodukter er det da langt billigere end at købe proteinpulver.

Hvis man kan få noget billigt proteinpulver og samtidigt skal have store mængder protein, bliver livet noget nemmere med proteinpulver. Især hvis man jeg ikke kan tåle mælkeprodukter. Det er derfor jeg bruger det, og jeg synes mine penge er givet godt ud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share