Fedtmåling efter stort vægttab?


ban1128
 Share

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg er en mand på 29 år og 178 høj, som de sidste 3 1/2 år har lagt mit liv om fra alt for mange usunde sager til et liv med motion og sund kost hver dag..

Træner thaiboksning 3 gange om ugen plus løfter vægte 4 gange om ugen.

Startede ud med en vægt på 170 kg og er nu nede på 89 kg.

Men men men det har resulteret i en masse løs ud, hvilket lægerne mener vejer omkring 5 - 6 kg.

Nu er mit problem så at jeg gerne vil vide hvad min fedtprocent er..

når jeg står op og slapper af så får jeg "øldunk" der trækker utrolig meget i mine mavemuskler så jeg automatisk strammer op i maven.

Derfor vil jeg høre om nogen herinde kan fortælle hvordan jeg kan måle min fedtprocent, så jeg kan finde ud af om der er mere på kroppen der skal smides.. :)

Link to comment
Share on other sites

Godt gået! :clap: Medmindre du er blevet en kodyl styrkeløfter vil du stadigt have fedt at brænde af ud over de fem-seks kilo hud. Til gengæld kan det godt være at fedtmåling med tang der virker super på de fleste, ikke lige kan bruge i dit tilfælde! Du er dernede og har været igang så længe, så de sidste kilo ikke er så nemme at smide, men fem kilo mere burde være muligt ved en ihærdig og vedholdende indsats. Og måske huden følger med med tiden - i gamle dage tilrådede man hampehandsker, men det var måske bare tågesnak....

Hvad angår huden: Kvinder, der har råd, ville vælge operation. Jeg ved ikke hvad jeg selv ville gøre. Tror jeg i din alder stadigt ville håbe på hjælp fra kroppens naturlig tilpasningsevner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share