QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Hej i logxen. Jeg har været et smut i det smukke nordlige Thailand i nogle dage og i morgen tidlig er jeg af sted på et lille smut til øen Koh Samet. I dag har jeg derfor udført en hurtig omgang pull-ups, dippere, horisontal pull-ups og maveøvelser i legestativet. Til stor undren for de kære vagtfolk.

Ha' det godt venner. Der trænes rigtig BB igen på mandag.

God tur til Koh Samet :smile:

En hyggelig lille ø.

Link to comment
Share on other sites

OUTLAW!

Så' der genudsendelse:

http://www.youtube.com/watch?v=x94hc46MfX4

Jeg har tidligere postet denne gode videosekvens, (og kort efter dukkede hende der... hvad var det nu hun hed op. Hende med hestene og hunden og alt det der. Et dobbeltnavn. Line-Marie... Nej, hvad fanden var det nu venner?), nåh men, i dag gik der outlaw i den og derfor får I videoen den igen - og denne lille historie.

(Jeg har også bisp og patter i dag. Og læg tilmed. Min Harley-Strømer chopper går i øvrigt stadig ud i tide og utide på trods af alskens reperationer... )

Til sagen! Sagen er nemlig, at i dag var indsamlingsdag for offentlige ansatte med hjelm (igen) også kendt som politirazzia. Når politiet ser en falang på motorcykel ser de en sparegris på to hjul og vinker ham derfor ind til siden. Derefter udspiller der sig et lille teaterstykke, hvor vi taler dansk-engelsk-thai med hinanden strisseren og jeg. Jeg lader som om, at jeg ikke ved, at mit kørekort ikke er gyldigt. Han lader som om, at han vil have mig til at tage på politistationen for at få et gyldigt et af slagsen. Herefter spørger han mig, om jeg er på vej til Pattaya, for ligesom at hinte, at det vil være en omvej, at tage forbi politistationen. Jeg spørger så, om han kan hjælpe mig, og han skæver over skulderen for at se, om hans overordnede holder øje med ham. Hvis han bliver holdt øje med, udfylder han blanketter og kigger sig noget mere over skulderen. Når chefen kigger væk, får han 200 baht af mig, som tak for, at han er en flink fyr, der kan hjælpe mig fra at tage forbi stationen, og så tøffer jeg videre. I dag misforstod jeg dog situationen og kom til at give ham 380 baht.

Fire timer senere skete det igen. Begge gange fik jeg at vide, at man ikke må køre MC i yderbanerne. Det vidste jeg faktisk ikke første gang. Anden gang var jeg en idiot: Der var trafikprop på hovedvejen mod min lejlighed, hvilket der kun er, når der er razzia. Alligevel blev jeg i yderbanen, og blev satme stoppet igen. Teaterstykket gentog sig, og denne gang nøjedes jeg med 200 battemænd. Herefter trak jeg ud, og kørte ud i midterbanen for at køre udenom en lastbil, som polisen også var ved at få sparepenge fra. På den anden side af lastbilen stod der så en strisser, der ikke havde set, at jeg lige havde været vinket ind - og han vinkede mig derfor ind til siden igen. Her valgte jeg Reno Raines-løsningen, vred håndtaget i bund og bragede ud i natten med karatespark og indianere i husvogne hvirvlende omkring mig til højre og venstre. Bum var lyden, der hørtes!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Idiot1 & 2: I am the Lawn!

Det betyder jeg er græsplænen!

Idiot 3: Er du sikker? Jeg gider ikke kigge på wiki, jeg spørger bare.

Idiot 4: Lorenzo har den ultimative fysik. Jeg kan i øvrigt anbefale Mega Shark vs. Giant Octopus, hvis du gerne vil se ham i en bærende rolle i en A-film.

* * *

PROJEKT X-TRA STORE BØFFER

Projekt X, ja det hed de fine superhelte fra The Uncanny X-Men i de gode gamle dage. (Jeg kender denne melodi. Kender jeg den fra andre steder?)

Og i dag trænede jeg for at blive en rigtig superhelt. Det var triceps og yoken, der skulle have en tur med badeanden.

Omklædningen var i øvrigt fyld op med herrer i herretrusser. Det er utroligt udbredt lader det til. I DK er det kun børn under 8 år og styrkeløftere, der gør sig i den slags, men her i butikken er det for alle. Måske man skulle begynde at sælge Björn Borg herude og tjene millarder. Ja du læste rigtigt: Millioner! Af thai baht.

Pull-ups:

10 UH

8 OH

8 UH

7 OH

7 UH

7 OH

7 UH

7 OH

Dips:

12 @ bw

10 @ 5 kg

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

15 @ 5

15 @ bw

Cable rows: (OH greb skulderbredde)

10 @ 45 kg

10 @ 50

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

Hyggede mig i Concept2'eren forleden og det gav anledning til pump i trappen, så jeg prøvede at efterligne roningen, men det duede ikke rigtigt.

Cable triceps:

10 @ 25

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 32.5

10 @ 32.5

Quantanamo Calf: Jeg har opfundet denne tilgang i håb om udødelighed-

15 @ 110 + 15 @ bw + 10 @ 100 + 10 @ bw

15 @ 110 + 15 @ bw + 10 @ 90 + 10 @ bw

Stående one arm DB Rows:

12 @ 50

12 @ 60

12 @ 70

12 @ 80

12 @ 80

12 @ 80

Prøvede denne i dag, og den er klart at foretrække i forhold til både DB rows med knæ på pude og stående DB rows med begge armer. Den er faktisk det jeg vil kalde rigtigt god.

Lying DB extensions:

12 @ 25

12 @ 30

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

12 @ 30

DB Shrugs:

10 @ 100 lbs

10 @ 100 lbs

Swiss ball crunches:

20

Rotator:

4 sæt.

Lidt udstrækning.

Og så hjem til Flette Flex og se Wall Street 2, som faktisk var bedre end forventet og langt bedre end 1'eren. There I said it.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det er tid til noget logs igen. Og til at komme godt i gang med lidt god logs er det jo dejligt med lidt underlægnings. Og endnu engang har den fine fyr, som jeg kalder Brune Kris, lavet en sang, der er behagelig for øregangene. Så kald på din lillesøster og din mor, tag de bare strømpesokker på og ryd stuegulvet, for nu kommer der loggemandsopdatering med labre danserytmer lige til at blive glad i sødmælksindtaget af (hvis man er hr. MamboMads).

Bare tryk på skru op, play, tag den bærbare under armen, og dans så for helvette da, imens du læser om, hvordan jeg skød den af til træning i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=qHxlzcAPbBE

TILBAGE I DANMARKSMANDSTRÆNING!

Hihi venner, jeg er tilbage i Danmark, og det fandeme lidt mærkeligt, men jeg har været i Gym og træne, og det er lige sagen. Et fremragende sted at træne vil jeg kalde det. Jeg har trænet der i et par uger, og er stødt på Gud og hvermand.

I dag trænte jeg:

Pull-ups:

12 UH

10 UH

8 UH

8 UH

8 UH

7 UH

7 Smal neutral

7 Smal neutral

Jeg har haft lidt knas med min biceps, som jeg har insisteret på at ramme med høj volumen. Den var ellers lige kommet i sving igen, med næsten på, men så kom jeg til at lægge arm med CBB i lørdags, og så blev den sarsramt igen. Jeg kan derfor kun (og af en eller anden grund), køre UH og smal neutral greb, når jeg hiver i pinden.

Dips:

12

20

12 @ 15

11 @ 15

10 @ 15

9 @ 15

12

20

Mine triceps var meget meget trætte, men alligevel stærkere end længe.

Pull-downs med smal neutral greb:

5-6 sæt op til 70 på begge stacks.

Lying decline DB triceps:

12 @ 11

12 @ 13,5

10 @ 16

10 @ 16

10 @ 16

10 @ 16

Donkey calf:

10 + 15 @ 40 kg KB

10 + 15 @ 40 kg KB

Kneeling DB rows:

12 @ 30

12 @ 40

12 @ 45

12 @ 50

12 @ 50

Calf in hack squat:

15 @ 160 + 20

15 @ 160 + 20

Shrugs:

12 @ 50

12 @ 50

Triceps cable extensions:

10 @ ? ´+ 5 + 5

10 @ ? + 5 + 5

10 @ ? + 5 + 5

Face pulls:

2 x 12 @ 35

Crosstrainer:

10 minutter, hvor den fik en over lampen, så Super Jew, som jeg kørte sammen med, var helt imponeret.

Det var vist det. Sikke en træning. Det er så hyggeligt i the Gym.

Fik I danset venner?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hey, hva så? Sker der noget herinde?

Jeg har trænet i the Gym i dag.

Det var ben, bagkæde og skuldre.

18 sæt ben!

Der var også dødløft igen. Jeg har nemlig talt med Jørgen B., som har givet mig fifs, som jeg følger og hopla, så prøver vi igen.

Jeg trænede military for første gang i 2-3 år. Fuck jeg er blevet slap.

Laterals 15 sæt

Front raises + rear lats og facepulls.

Jeg skriver på denne måde, for at forvirre mine muslinger.

Det var en hyggelig træning. Hansen var der. Og THE JUICE, og MAMBO og Trolobol og MarkyMark og Beerman. Og andre mennesker.

Hej igen ven

Link to comment
Share on other sites

Hey, hva så? Sker der noget herinde?

Jeg har trænet i the Gym i dag.

Det var ben, bagkæde og skuldre.

18 sæt ben!

Der var også dødløft igen. Jeg har nemlig talt med Jørgen B., som har givet mig fifs, som jeg følger og hopla, så prøver vi igen.

Jeg trænede military for første gang i 2-3 år. Fuck jeg er blevet slap.

Laterals 15 sæt

Front raises + rear lats og facepulls.

Jeg skriver på denne måde, for at forvirre mine muslinger.

Det var en hyggelig træning. Hansen var der. Og THE JUICE, og MAMBO og Trolobol og MarkyMark og Beerman. Og andre mennesker.

Hej igen ven

Flot træning!

Det er tydeligt at se, du har læst på internettet.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Meget gerne.

Hvad er din skægmålsætning?

Når de øverste hår på overlæben, når ned til munden klipper jeg mig en truckermoustache!

Hvad med din målsætning? Tom Hanks i Castaway?

Skal du så også være yoked?

Yoked up på traps!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share