Teddy's Allround træning


teddy
 Share

Recommended Posts

Efter 2 uger af TJ's dødløft cyklus virker det sgu til at være noget jeg kunne være glad for, så må vi se hvad det giver på max.

Det kombineret bla med en masse ladders med min KB i military er feeeeeeee træning

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så fik jeg hevet mine KB med på lidt udendørs træning idag i det gode vejr, kan bare slet ikke sammenlignes med at træne indendørs.

Men har været syg en lille uges tid, så blev kun til en smule swings og lidt getup, men fedt var det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg hevet mine KB med på lidt udendørs træning idag i det gode vejr, kan bare slet ikke sammenlignes med at træne indendørs.

Men har været syg en lille uges tid, så blev kun til en smule swings og lidt getup, men fedt var det :smile:

jamen velkommen tilbage så. Det er super fedt med udendørstræning :superman:

Link to comment
Share on other sites

endnu en fantastisk dag med sol, blev til noget TGU med 24kgs under åben himmel, har ikke kørt med den ret længe, men er begyndt at køre ret godt.

Sluttede træningen af med at prøve lidt BU pres med min 16kg og lykkedes i første forsøg med højre hånd, havde jeg slet slet ikk regnet med, så dagens sejr;-)

Link to comment
Share on other sites

Idag stod den på alm træning. I dl følger jeg for tiden TJ's single cyklus og afsluttende KB military og chins mixed sammen i ladders.

Et par timer efter kunne jeg så ikke lade mine kb stå, så valgte at køre 6min swing 15:15(15 sec arbejde, 15 sec jogging)

Link to comment
Share on other sites

Ca 10 min opvarmning/udstrækning

8min swings 15:15(15 sec swings, 15 sec active rest)

Føler jeg er ved at være oppe i tempo med swings efterhånden :wink:

Prøvede at lave den med pulsbælte på idag, men da jeg ikke har prøvet det før er det jo ikk rigtig til at sige hvordan pulsen er.

Link to comment
Share on other sites

havde fornøjelsen af en times træning med Guarden og for pokker jeg er ødelagt idag.. Men fik trænet en masse teknik i Swings, Cleans, Snatch og getup, super fedt og kan helt klart anbefales til folk der godt vil lære noget mere om træning med KB :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share