Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

De senere uger har jeg ændret min protokol lidt, så jeg squatter 2 x om ugen, og dødløfter 1 gang. Og jeg kører kun tung dødløft, hver 3-4 uge. Det lader til at virke udemærket

Konventionel dødløft

5x150

3x175

3x195

3x210

3x190

 

Meget meget fornuftig serie. Jeg tror måske jeg skal tilbage til 2019 siden jeg har reppet 210, men jeg er ikke sikker. De 210 foregik med bælte, men alle sæt foregik naturligvis i klipklapper som det jo hører sig til

Link to comment
Share on other sites

Lege kammerat i boksen

Flat dumbell pres

12x24

4x55

5x55

5x55

5x55

4x55

 

Jeg har en ambition om at forsøge at reppe 65kg db'erne i år. Lets see. Jeg kunne godt tænke mig at det skete i en konstallation hvor albuer og skuldre ikke fløjter hen af gulvet når jeg forsøger

Link to comment
Share on other sites

Igår Tirsdag skulle den egentlig stå på tung dødløft. Men kroppen var uoplagt, træt og flad. Men jeg fik alligevel taget mig sammen.

Jeg lavede 5 rep på 150, og så var der et eller andet der satte sig i lænden. Great.

Jeg lavede udstrækning af baglår i vildskab, og kørte et sæt på 5x110 og et på 5x130, men det blev ved med at trække/nive, så jeg stoppede.

Det er der stadig i dag, og der er en tydelig stivhed i venstre side. Måske er jeg officelt ved at blive et gammelt skrog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share