Daglig Træning for iPhone


LukasMendez
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg er lige begyndt at bruge en iPhone app ved navn Daglig Træning, som lyder til at skulle være rigtig god, med mange muligheder.

Men da jeg i forvejen er ekstremt undervægtig, ville jeg lige hører inden om det er den rigtige træning hvis jeg vil vinde vægt og muskler? For har nemlig hørt om folk der har tabt sig på denne måde, og det er jo godt for dem, men det er jo ikke lige det jeg vil..

Håber i kan hjælpe mig :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved heller ikke om eksrem er det rigtige ord.. Men jeg er meget tynd, mit BMI ligger på 16

Ekstrem er det ikke, men du er undervægtig og træning kan desværre ikke hjælpe dig med at tage på.

Du skal spise noget mere(gerne sundt), prøv med at spise endnu et måltid om eftermiddagen, mellem kl 12 og kl aftensmad, f.eks kl 15-16.

Hvor gammel er du?

Edited by mr_defecto
Link to comment
Share on other sites

Kan du skrive hvad du spiser på en normal dag?

f.eks:

morgen mad: havregryn med mælk og en teske sukker.

frokost: 4 stykker ruebrød med pålæg

aftensmad: 200 gram kylling med grønt/pasta.

Morgenmad: Havregrynd med mælk og en spiseske sukker eller 2 boller og så spiser jeg op til fire rundstykker i weekenden.

Frokost: 2-3 Rugbrød, får 3 stykker med i madpakke.

(Mellem måltid): Engang i mellem nudler, eller et rugbrød.

Aftensmad: Forskelligt, men 8/10 er det noget med kød, to store portioner for det meste + Pasta, Kartofler og grønt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share