Mugges log


mugge
 Share

Recommended Posts

Så var det Eremitageløbet. det klarede jeg på 1 time og 21. En forbedring af min tid fra sidste år på 1 minut, Ville godt have været under 1 time og 20 minutter, Men det må blive til næste år. Men sikke et menneskemylder.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 80,2 kg

Så blev det dag for maxforsøg i bænkpres. En disciplin jeg gamle slapsvans er ganske svag i.

10x20 kg

2x 40 kg

1x 50 kg

1x 60 kg

1x 65 kg

1x 70 kg (Failure)

Hanging leg raise

8x BW

DB Curl

10x 16 kg

5x 16 kg

3x 16 kg

Sluttede af med lidt triceps pull Down.

Så mine max i diciplinerne til wendler 5 3 1 er som følger

Dødløft 110 kg

Squat 90 kg

Bænkpræs 65 kg

Military 45 kg

Mine mål for det kommende år skulle så gerne blive at nå op på halvandet gang min kropsvægt i squat og dødløft. Det vil sige 120 kg. Om muligt gerne min kropsvægt i bænk. Men det er mere tvivlsomt om det kan nås. I løb vil jeg gerne forbedre min tid på 5 og 10 km, hen i retning af 23 minutter på 5 km og 43 minutter på 10 km.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Løbetur i dag i Søndermarken heraf en gang 2,5 km med harefunktion v. 5 min/km og en gang v. 6 m/km. I alt 10 km. Jeg så de havde lavet indstillingerne om, så man nu kan tage den ved 4,5 min/km. Det er lidt tillokkende at prøve kræfter med.

15 km løbet i denne uge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Morgenvægt 80,4 kg

Var på ferie i sidste uge; træningsmæssigt blev det til en enkelt 10 km løbetur, med nogle flinke mennesker på en tid lidt over 54 minutter.

I dag start på Wendler 5 3 1

1. uge 1. dag

Bænkpres

10x20 kg

5x 40 kg

5x 45 kg

7x 50 kg

DB curls

8x 16 kg

8x 16 kg

4x 16 kg

Close grib bench pres

10x 30 kg

10x 30 kg

10x 30 kg

Link to comment
Share on other sites

Wendler 531

2. uge 2. dag

En smerte i hoften, har fået mig til at beslutte at droppe dødløft og køre to gange squat i programmet. Jeg har tidligere haft samme smerte i forbindelse med DL og det forsvandt, da jeg holdt inde med DL.

Squat

10x20 kg
3x 55 kg
3x 65 kg
5x 75 kg

DB pres
3x10x 18 kg

Næste gang tager jeg 20 kg

Hyper extensions
3x 10x BW+10 kg

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Løbetur i dag i Søndermarken heraf en gang 2,5 km med harefunktion v. 5 min/km. Ialt 7,5 km.

Svær sygdom i den nærmeste familie vil påvirke mit liv i den kommende tid. Jeg vil prøve at finde tid til træning, da det hjælper til at give mig det nødvendige mentale overskud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share