Manager log!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Træning d. 24/4 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Bænk

10 x 60kg

8 x 80kg

6 x 90kg

6 x 90kg

6 x 90kg

Lat Pulldowns

10 x 72kg

8 x 82kg

8 x 82kg

6 x 82kg

ScareBROs

8 x 8.75kg

8 x 8.75kg

8 x 8.75kg

- kort træning efter en hård omgang med Kassen til Berlin. Den har stået på en diæt af rum & coke i den del dage og det har sat sine spor på træning, motivation og fedt %. Føj jeg er ulækker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 25/4 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Military

10 x 20kg

10 x 40kg

8 x 50kg

8 x 50kg

DB Cørlz

8 x 18kg

8 x 19kg

8 x 20kg

Laterals

10 x 13kg

10 x 13kg

10 x 13kg

- igen lidt skod træning da min diet og motivation er sucky sucky. Jeg starter højst sandsynligt snart på noget kreatin og håber på lidt højnet motivation. Nu går jeg en uge i møde med full-on WO og diet.

Link to comment
Share on other sites

Endeligt opdatering af den mest ulækre log!

Det er nemlig rigtigt compadre! Selv i morgen skal jeg træne mange sportsgrene. Jeg starter med en 5 minutters cardio med at spanke the monkey. Derefter 8 huller, ja rigtige huller golf, på Passebækgård og sen eftermiddag STYRKETRÆNING med mine bros, Simon og Wood. Det er en anabolic monday!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 27/4 2009

- FDK Nørrebro med min bro SimonHP

Opvarmning

3min på BROcept 2

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Crunches on swissball

2 x 12 @BW

Pull Ups

30reps @ 8 sets

Dips

10 @ BW

8 @ BW+10kg

8 @ BW+10kg

Preacher Cørlz standing

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

- alt alt for varmt og lummert til træning. Igen demotiveret. Dog optur at spille 9huller på Niva og gå ned i handicap. Mindre optursmoment var en løbetur med min bror til Frederiksberg og tilbage. Ad en dårlig form på strækning på 4.3km

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: Den var vigtig at logge, for ikke at ødelægge billedet af din ulækre hoolistiske tilgang til træning.

Armsving aka bikæpzswung på tysk er yderst vigtig i min opvarming - blodet flyder langt ud i mine åre så jeg kan løfte mere.. det gir mig 6kg på toppen.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 28/4 2009

- FDK Nørrebro med mine bros SimonHP og Wood

Opvarmning

3min på BROcept 2

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

DB inclince presses

10 x 28kg

8 x 30kg

8 x 30kg

6 x 32kg

6 x 32kg

Markløft

10 x 100kg

8 x 120kg

8 x 120kg

- længe siden så tog en slapper.

ScareBROs

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

8 x 10kg

supersettet med..

Triceps cable pushdowns

10 x 36.75kg

10 x 38.25kg

10 x 38.25g

10 x 41kg

Latereals

10 x 12kg

10 x 12kg

10 x 12kg

10 x 14kg

Rigtig dejlig træning med mine bros. Megt bedre end i går. Det er måske fordi jeg startede med NO-XPLODE!! Så mine veins popped out like they were gardenhoses!!

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre træningen gik bedre i dag! Bro, hvis du ikke laver pis angående N.O explode så pas på med at indtage det så sent taget din søvnhistorik i betragtning - det indeholder et shitload af koffein og det har som bekendt en halveringstid der kan give dig betragtelige problemer med at sove når det indtages så sent!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Godt at høre træningen gik bedre i dag! Bro, hvis du ikke laver pis angående N.O explode så pas på med at indtage det så sent taget din søvnhistorik i betragtning - det indeholder et shitload af koffein og det har som bekendt en halveringstid der kan give dig betragtelige problemer med at sove når det indtages så sent!

Jeg har for første gang prøvet et scoop i dag. Jeg tester det lige nogle dage og ser det an. Tak for at du har min back. Ses i morgen

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 30/4 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

3min på Concept2

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Millitary

10 x 40kg

8 x 50kg

8 x 50kg

8 x 50kg

BB Cørlz

12 x 35kg

12 x 35kg

12 x 35kg

10 x 35kg

Cable Crossovers

10 x 17.5kg

10 x 17.5kg

8 x 17.5kg

Hammersmith Hiroshima & Nagasaki

10 x 40kg

12 x 40kg

10 x 40kg

Udemærket træning. Efter træning stod den på grill med mine bros og nogle lækre tøser. Vi fik flashet lidt gunz og bulkede i form af BB grillmad. Det var sjovt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian

Nu har jeg spurgt din Bro Simon og han kom med en fin begrundelse om at han gerne ville kunne passe et bestemt buskemærke. Nu spørger jeg så dig:

Hvorfor træner du ikke ben eller nedre ryg for den sags skyld? Synes ikke det hænger så godt sammen med dine mål. Helbred, velvære, solid styrke, lavere fedtprocent mere fedtfri masse synes jeg alt sammen er kontraindikerende ikke at træne halvdelen af kroppen. :smile:

Men ellers fed log og god drengerøvsstil. Fedt at der er plads til masser af alkohol og damegalej :cool:

Mål: Generel godt helbred og velvære, god solid styrke i compund øvelser, lavere fedtprocent, øge fedtfri masse samt god og velbalanceret kost(krydret med et helvedes alkohol indtag i weekenden)

Ps. Man kunne eventuelt nøjes med Tj's breathing squat program. Så er squatten eneste benøvelse og overstået på et enkelt sæt. Booster testniveauet, sætter stofskiftet i vejret så Gun træningen bagefter bliver endnu bedre :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian

Nu har jeg spurgt din Bro Simon og han kom med en fin begrundelse om at han gerne ville kunne passe et bestemt buskemærke. Nu spørger jeg så dig:

Hvorfor træner du ikke ben eller nedre ryg for den sags skyld? Synes ikke det hænger så godt sammen med dine mål. Helbred, velvære, solid styrke, lavere fedtprocent mere fedtfri masse synes jeg alt sammen er kontraindikerende ikke at træne halvdelen af kroppen. :smile:

Men ellers fed log og god drengerøvsstil. Fedt at der er plads til masser af alkohol og damegalej :cool:

Ps. Man kunne eventuelt nøjes med Tj's breathing squat program. Så er squatten eneste benøvelse og overstået på et enkelt sæt. Booster testniveauet, sætter stofskiftet i vejret så Gun træningen bagefter bliver endnu bedre :cool:

Hej Troels,

Tak for dit fine indlæg i min log.

Jeg vidste at det spørgsmål kom før eller siden. Det er faktisk lidt af det samme som Simon. Jeg er som du kan se på mine stats ret høj og da det ikke er alle jeans mærker der kommer i 33/34- 36 med godt plads til quads og med et moderne slim snit så undlader jeg for meget bentræning. Jeg har en model som jeg er ret glad for som sidder slim uden at det bliver for meget og vil helst ikke have dem strammere. Desuden cykler jeg også :laugh:

Hvad angår nedre ryg så har jeg stadig et/to ugentligt pas med dødløft. Hvad kan du anbefale af supplement? Jeg vil også lige kigge på TJ's program.

Link to comment
Share on other sites

Hej Troels,

Tak for dit fine indlæg i min log.

Jeg vidste at det spørgsmål kom før eller siden. Det er faktisk lidt af det samme som Simon. Jeg er som du kan se på mine stats ret høj og da det ikke er alle jeans mærker der kommer i 33/34- 36 med godt plads til quads og med et moderne slim snit så undlader jeg for meget bentræning. Jeg har en model som jeg er ret glad for som sidder slim uden at det bliver for meget og vil helst ikke have dem strammere. Desuden cykler jeg også :laugh:

Hvad angår nedre ryg så har jeg stadig et/to ugentligt pas med dødløft. Hvad kan du anbefale af supplement? Jeg vil også lige kigge på TJ's program.

Hehe, troede mest det var en pigeting det der med at kunne passe nogle bestemte bukser eller kjole :tongue: Men synes det er fair nok. Jeg er selv gået mere og mere over til at træne for det æstetiske og ikke bare vikingpower træning.

Jeg må indrømme jeg overså ene pas dødløft fordi du kalder det markløft. Laver man dødløft og træder godt igennem på cyklen så er det da også muligt at få nogel nogenlunde ben.

Spøer said it. Og goodmornings, alm hyperextensions og Rumænsk dødløft. Advarsel...De kan dog give røvhypertrofi :tongue:

Det er nu ikke noget bestemt, vil bare gerne kunne passe en nogenlunde procentdel af forskellige bukser på markedet.

Det må så være en anden procentdel af de bukser jeg går i. For vi har ca. samme højde og drøjde og mine lår er næsten 70cm i omkreds, og passer fint en 36/34 i de fleste mærker. :smile:

Og går BTW ikke kun i jack&jones selvom jeg da har et par derfra :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 30/4 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP og DJ WOOD!

Opvarmning

3min på Concept2

Armsving

Fønsby Crunches

12 @ BW

Armbøjninger

10 @ BW

Bench Press

10 x 60kg

5 x 90kg

5 x 90kg

5 x 90kg

5 x 90kg

5 x 90kg

OH Triceps Extensions

10 x ??kg

12 x ??kg

12 x ??kg

10 x ??kg

- flot Kristian, korttids hukommelse er ikke eksisterende.

Hanging reverse crunches

8 x BW

8 x BW med twist

8 x BW

- super dejlig øvelse for lækker core. Den skal jeg helt sikkert lege mere med.

Kort men fin træning. Wood havde nogle flotte PR's i dag. Det er optur når ens bro får PR's.

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 1/5 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

25 min cykling ved level 9/10

Lat pull downs

8 x 82kg

8 x 89kg

8 x 89kg

5 x 89kg

Yates Rows

8 x 90kg

8 x 90kg

8 x 90kg

8 x 90kg

Laterals

8 x 14kg

8 x 14kg

8 x 14kg

DB Cørlz

8 x 18kg

8 x 18kg

- just for teh pömpz

Nu er jeg på vej ud med rødderne til vores "general prøve" til vores Sommerfest. Den kommer til at stå på grill og hygge stacket med booze. God lørdags hygge i solen. I aften håber jeg at der er tid og overskud til at mødes med mine bros i KBH.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 4/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP og Wood

Opvarmning

Small talk med en gammel flamme fra Gymnasium tiden. Hun er hot :blush: Ja jeg fik hendes nummer.

Millitary Press

10 x 40kg

8 x 50kg

8 x 50kg

6 x 60kg

1 x 70kg

1 x 70kg

Pull Ups

8 x BW

6 x BW

6 x BW

6 x BW

EZ-bar Cørlz

10 x 30kg

8 x 40kg

8 x 40kg

Laterals

10 x 13kg

10 x 13kg

10 x 13kg

10x 13kg

Reverse hanging crunches

6 x BW

6 x BW

8 x BW m. twist

Over and out.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share