iLog


Krumborg
 Share

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 23/5, FitnessDK Nørrebro

Har ikke cyklet siden i går. Har bil i disse dage, så har den en tur hos mekanikeren for at skifte tandhjul + diverse.

Morgenvægt: 73,3 :crazy: Pizzaen i går har sat sine spor. Holdt dog kalorierne nede set over hele dagen.

Nem træning. Kun bænken krævede lidt saft men var også med overskud. Fik knævret med Mr. mini-swole, ganske hyggeligt.

Bænkpres

7x5 @ 77,5 kg

Hacksquat calfraises

4x20 @ 55

Bed.

Russian twists

3x10 @ 5 kg

Supersettet med:

Saxon bends

3x6 @ 4 kg

Stræk af hams, tractus, psoas, glut medius og pecs.

One arm dumbell prone lower trap raise :tongue:

3x10 @ 3 kg

St. alternate db curl

1x12 @ 11 kg

3x8 @ 15 kg

Laterals

4x8 @ 8 kg

I aften/nat på job, står den på Weber-grillede frankfurtere i bacon og marineret kylling + ps3 med Insaniac :superman: Inden da - massage :superman:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23/5, FitnessDK Nørrebro

Har ikke cyklet siden i går. Har bil i disse dage, så har den en tur hos mekanikeren for at skifte tandhjul + diverse.

Morgenvægt: 73,3 :crazy: Pizzaen i går har sat sine spor. Holdt dog kalorierne nede set over hele dagen.

Nem træning. Kun bænken krævede lidt saft men var også med overskud. Fik knævret med Mr. mini-swole, ganske hyggeligt.

Bænkpres

7x5 @ 77,5 kg

Hacksquat calfraises

4x20 @ 55

Bed.

Russian twists

3x10 @ 5 kg

Supersettet med:

Saxon bends

3x6 @ 4 kg

Stræk af hams, tractus, psoas, glut medius og pecs.

One arm dumbell prone lower trap raise :tongue:

3x10 @ 3 kg

St. alternate db curl

1x12 @ 11 kg

3x8 @ 15 kg

Laterals

4x8 @ 8 kg

I aften/nat på job, står den på blow-job i frankfurteren med Insaniac :superman: Inden da - massage :superman:

:superman:

Lyder hyggeligt :smile:

Bøs-karle gad dælme godt være på med lidt PS3.

Link to comment
Share on other sites

Lyder hyggeligt :smile:

Bøs-karle gad dælme godt være på med lidt PS3.

De første pikke i svøb er kørt ned. Du kigger bare forbi :cool:

Træning på Nørrebro eller Nygårdsvej mandag? Så må vi lige få lokket lange, tykke, slappe TP med. He needs it.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 25/5, FitnessDK Nørrebro

Morgenvægt 72,5

Det trak lidt i skulderen under bænken så skærer dips fra indtil smolov er overstået. Smed lidt flyers ind i stedet. Skubber 10x3 til onsdag og drøner en masse fisk ned i mellemtiden.

Bænkpres

8x4 @ 83 kg

Kropshævninger, smal UG

5x6 @ bw

1x5½ @ bw

Hyper extensions

3x15 @ bw

SL DL

1x12 @ 40 kg

1x8 @ 60 kg

3x6 @ 70 kg

Inc. flyers

3x20 @ 11 kg

Stræk, tromle, flex

Inc db curls

4x8 @ 13 kg

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28/5, FitnessDK Nørrebro

Bænkpres

1x3 @ 90

Incline DB bænk

2x8 @ 34 kg

1x11 @ 30 kg

1x10 @ 30 kg

Hacksquat calfraises

6x10 @ 55 kg

Supersettet med

Alt. calfraises

6x15-12 @ bw

Facepulls

5x15 @ 20 kg

Cable pushdowns

1x15 @ 30 kg

1x13 @ 37,5 kg

1x10 @ 43,5 kg

1x7 @ 51,25 (stack)

1x12 @ 40 kg

Saxon bends

2x8 @ 3 kg

St.db hammer curls

2x10 @ 22 kg

Incline db curls

1x22 @ 8 kg

1x16 @ 8 kg

Bænken trak i skulderen, så hopper på noget medium-light-heavy i variende øvelserne indtil den opfører sig pænt. Fokus på dips og DL from now on :superman: Næste træning mandag, arbejder 40 timer weekenden over.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20/5, FitnessDK Nørrebro

Funny story. Fik brændt min lænd af til træning og er helt sikker på det ikke var sket, hvis ikke denne foregående begivenhed havde fundet sted med dertil hørende aggresivitet som biprodukt.

Inden træning er jeg nede forbi Jupiter for, at hente min cykel - aftalt pris for at få rettet hjulet: 102 kr.

Det blev så det dobbelte da den søde ekspedient havde glemt at sige det var fra 102 kr. Fino, dårlig service men bagatel.

Triller afsted mod fitdk og min dæk kører stadig ujævnt som om det var punkteret. Fiser tilbage igen og fortæller at problemet ikke er løst. "Hmm, du skal sgu have skiftet dækket også, det bliver 302 oveni. vi kan have den klar til i morgen." :w00t:

5 gange den aftalte pris og dobbel så lang reperationstid :superman: Brokkede mig og fik skrællet 150 kr. af + have den klar et kvarter senere.

Pullups

1x5 @ 15 kg

1x3 @ 15 kg

1x9

1x6

Dips

4x12

Hyper extensions

3x15

DL OHG, singles.

3x1 @ 40 kg

3x1 @ 70 kg

3x1 @ 90 kg

3x1 @ 100 kg

3x1 @ 110 kg

1x1 @ 120 kg Snap!

Typisk. Teknikken sad perfekt og der var tom stang hele vejen igennem. Var den sidste planlagte single.

EZ curls

3x8 @ 30 kg

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20/5, FitnessDK Nørrebro

Funny story. Fik brændt min lænd af til træning og er helt sikker på det ikke var sket, hvis ikke denne foregående begivenhed havde fundet sted med dertil hørende aggresivitet som biprodukt.

Inden træning er jeg nede forbi Jupiter for, at hente min cykel - aftalt pris for at få rettet hjulet: 102 kr.

Det blev så det dobbelte da den søde ekspedient havde glemt at sige det var fra 102 kr. Fino, dårlig service men bagatel.

Triller afsted mod fitdk og min dæk kører stadig ujævnt som om det var punkteret. Fiser tilbage igen og fortæller at problemet ikke er løst. "Hmm, du skal sgu have skiftet dækket også, det bliver 302 oveni. vi kan have den klar til i morgen." :w00t:

5 gange den aftalte pris og dobbel så lang reperationstid :superman: Brokkede mig og fik skrællet 150 kr. af + have den klar et kvarter senere.

Hvorfor ikke få det ordnet hos El Hassan 150 meter henne ad Nørrebrogade? Jeg gav 125 kr. for at få skiftet 2 eger og rettet hjulet.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Lidt disko her til aften. Lænden er ved at komme sig.

Pullups

1x10 @ bw

3x6 @ 5 kg

Dips

1x15 @ bw

4x12 @ 10 kg

Leg raises

2x12 @ bw

Hypers

3x15 @ bw

Bilateral seated leg curl

2x12 @ 15 kg

Shaky

Skulls

4x8 @ 30 kg

45 deg. incline db curls

1x12 @ 11 kg

4x9 @ 13 kg

1x18 @ 9 kg

1x13 @ 9 kg

Min fødder begyndte at sove under calfraises, så de blev droppet.

Link to comment
Share on other sites

Der er alligevel omsonst at træne læg i mit tilfælde. Mine underarme er større en kalvene me thinks.

Det er da rettere en undskyldning for at træne dem end for at ditche dem?

Hold da kæft nogle kedelige øvelser ellers... Skal du aldrig igang med noget rigtig træning?

Link to comment
Share on other sites

Det er da rettere en undskyldning for at træne dem end for at ditche dem?

Hold da kæft nogle kedelige øvelser ellers... Skal du aldrig igang med noget rigtig træning?

Tjo, men de respondere ikke rigtig på vægte. Har prøvet forskellige combos af intensitet, volumen, reprange, loading - er kun når jeg kommer i gang med løb at de begynder at gro lidt.

Nemlig! Det er ikke andet end pseudo-træning så længe man ikke kan brænde bagkæden af :unhappy: Er i gang med fys-behandling for min slitage-skade i benern og skal til et rehabbe min lænd nu, så tør ikke sætte tidshorisont på.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 4/6, FitnessDK Nørrebro

Fik en bonus fridag i dag, da chefens bil brød sammen i går og jeg derfor sad på job 17 timer til kl 2.

Kommer nu i tanke om, at jeg missede stræk, øv.

Prøvede at fronte men det javede straks i knæet. Boxen spillede tilgengæld perfekt. Bænken spillede også fint.

Fletter nyt program sammen til fredag hvor jeg skal på Nygårdsvej med en gammel IK-kending.

Incline db press

5x5 @ 28 kg

Yates

2x8 @ 60 kg

2x8 @ 75 kg

Intet fra lænd.

Dips

1x20

1x12 @ 10 kg

2x10 @ 20 kg

Box squat

3x12 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 70 kg

Intet fra knæ eller lænd + flamingo-skiver.

Facepulls

4x15 @ 17,5 kg

Hypers

2x20

Supersettet med:

Hanging leg raises

2x20

Db flyers

3x15 @ 13 kg

One arm db præstekrøl

5x10 @ 10 kg

Link to comment
Share on other sites

Du er nød til rette din avatar tekst krumme...den går ikke længere...

Tænker jeg slet ikke over. Du har helt ret men nu bliver jeg naturligvis nødt til at beholde den :tongue:

edit: har da været i IK 4-5 gange det sidste halve år. Er det ikke mere end dig big chief? :poking: (Kan ikke helt huske hvornår du tog afsted)

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share