Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

En tykkere log må vel betyde at ROM bliver kortere i presdelen. Så min logik siger mig at en lidt tykkere log er lettere at presse med end en tyndere :-)

Måske. Men den er svær at vende, fordi du skal hente den længere ude fra. Det samme når du skal presse den, fordi den kommer til at hænge længere ude fra kroppen.

Link to comment
Share on other sites

En tykkere log må vel betyde at ROM bliver kortere i presdelen. Så min logik siger mig at en lidt tykkere log er lettere at presse med end en tyndere :-)

Troels - din logik er off.

En tyndere log, betyder, at den er tættere på kroppen, hvorfor den er nemmere at cleane, racke og presse. ROM bliver marginalt mindre, hvorimod det betyder en hel del, at den er tættere fra kroppen.

De 32 cm. tykkelse er den officielle tykkelse på en log.

Jeg prøvede en 22 cm. i Target - det er nemmere og giver overhovedet ikke samme problemer som en 32 cm. - ærgeligt nok.

Edit: Blackice kom først.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

BVK i dag........

Crazy dag på arbejde igen. Nogen gange kunne det være fint at kunne give lidt indsigt i hvad dette dækker, meeeen det er nok ikke smart.

Frontsquat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 3 x 90

1 x 3 x 95

1 x 3 x 100

1 x 3 x 105

1 x 3 x 107,5

1 x 3 x 102,5

1 x 3 x 100

1 x 3 x 95

High incline dumbell pres

1 x 12 x 21

1 x 8 x 31

3 x 8 x 41

1 x 5 x 41

1 x 7 x 36

1 x 8 x 36

Jeg sluttede med lidt statisk hold med vores 61kg db's.......Det var noget sovs

Link to comment
Share on other sites

Venner.......Jeg er meget meget træt af min arm

De samme spændings smerter er så småt ved at vende tilbage (hvilket desværre nok er uundgåeligt, så længe jeg bliver ved med at bruge armen der delvist er i stykker)

Vil FHK løse mit problem? Og i så fald, hvor meget?

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Venner.......Jeg er meget meget træt af min arm

De samme spændings smerter er så småt ved at vende tilbage (hvilket desværre nok er uundgåeligt, så længe jeg bliver ved med at bruge armen der delvist er i stykker)

Vil HGH løse mit problem? Og i så fald, hvor meget?

Ja! Alt!

Hvis du er et skravl, kan du jo ringe :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har placebo, kraniosakral terapi og religion. Det er 10x stærkere.

Jeg tager bitcoins... eller...

Fedt....det lyder godt. Jeg har noget bedre end bitcoins. Jeg har ATP's krypterede bitcoin wallet som repræsenterer formuer. Du skal bare lige få data ud......det nemt Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Som varslet her i log land, tog jeg til Kauf og blev manipuleret på det groveste, alt i mens vi drøtede annekdoter omkring hvordan jeg gerne ville kunne bænke 170 raw, og hvordan Kauf inderst inde gerne ville være landmand.

Kauf er det man kalder en guttermand. Nu er der løsnet op i skroget igen. Min træning for fremtiden bliver noget dyrere, når jeg to gange pr måned skal til service hos Kauf. Men i det mindste går de til noget godt.

Efter endt behandling tænkte jeg "perfekt", ny serviceret, og god som ny, nu træning

BVK

Jeg hookede op med en i klubben, og besluttede at joine hans plan, så vi kunne følges......for sådan er jeg

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

Bælte her fra

1 x 3 x 125

1 x 3 x 132,5

1 x 3 x 140

1 x 3 x 147,5

1 x 3 x 132,5

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 5 x 122,5

1 x 5 x 125

2 x 5 x 120

Military pres

1 x 8 x 50

1 x 8 x 55

1 x 8 x 57,5

1 x 7 x 60

1 x 8 x 55

Pudsigt nok, er milli noget pølle for armen

Inden milli havde jeg efter aftale med Dr. Kauf kørt 4 x 8 curls med hver arm. henholdsvis 2 x 8 normal curl, og 2 x 8 hammer. Dette super slow, og med hele 7kg. Det var tydeligt, at især hammer var noget skod. Det gjorte nuller naller i biceps, og 7kg var det eneste der var realistisk i dag. Funky at jeg kan lave 3 så relativt tunge løft inden, og så er det at løfte en 7kg håndvægt et problem.

Link to comment
Share on other sites

Flot træning. Til næste gang: Aftalen var ca. 15 reps. per set, Hr. Flothed. 2x15 normal curl, 2x15 hammer curl. Superslow og samme tempo igennem hele bevægebanen. Med den vægt dine arme kan klare. Du har måske hørt det som 15-20 reps. pr. øvelse? Nuvel, det er ikke korrekt :shades:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share