TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Fy for søren det blev en stærk juice..

To worldclass gutter i hvert deres felt. Gad mægtig godt blende begge ders talenter...

Det eneste der nok er muligt i dette liv, uden krudt, er nok chins :)

Jeg er ikke sikker på, at bænken er inden for rækkevidde for nogen af os på MOL, selv med krådt ;)

Link to comment
Share on other sites

Doc --> enig, men når man kun trækker med en arm ka jeg love dig for at et kg hist og her er meget ;).. Spotos raw bænk er så vild, han er modbydelig til at presse. Tjek evt hans youtube kanal 'sincityiron'..

Jeg er ikke i tvivl om, at det kan mærkes med selv lidt øget vægt i én fingers Chins :) Men stadig fjollet, når man noget SÅ awesome - tag to i stedet ;D

Tjekkede Spoto - nasty :D

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Onsdag. 040913

HS skill

OA towel hangs: 5x

KB MP: 5x24kg, 3x32kg, 3x40kg... PR! Har aldrig lavet andet end singles med 40eren..

Skater SQ: 3x5x16kg

KB Swings: 5x10x24kg

Fesen omgang igen, dog med pr i pres.. Burde ha rested Idag også, men en smule træning skader ikke..

Edited by TRS
Link to comment
Share on other sites

T --> tak, ser meget frem til snart at sku køre ladders med den..

Fynne --> testede faktisk pistols forleden, og selv med kun 5kg føles d rigtig skidt i ryggen. Så jeg går hellere efter dobbelt beast press og dobbelt beast chins ;)..

Iøvrigt, pavel mener ikke håndstand er cirkusgøjl. Man blir stærk af det!

Link to comment
Share on other sites

060913. Torsdag

Sling ass. OAC:

4 hul fra top: 1

5 hul fra top: 1

6 hul fra top: 1

7 hul fra top: 1

8 hul fra top: 1

9 hul fra top: 1 .... Tæt på næsten at være fuld one arm..

Side plank: 1min

Let hurtig "træning" for ikke at presse CNS. Tæt på at være klar igen.. Chins blev superstættet med skjorte stryning og pakning af kuffert. Imorgen logetur med 10 MEGET tørstige homies..

Forhåbentlig MAX kampklar mandag..

Link to comment
Share on other sites

060913. Torsdag

Sling ass. OAC:

4 hul fra top: 1

5 hul fra top: 1

6 hul fra top: 1

7 hul fra top: 1

8 hul fra top: 1

9 hul fra top: 1 .... Tæt på næsten at være fuld one arm..

Side plank: 1min

Let hurtig "træning" for ikke at presse CNS. Tæt på at være klar igen.. Chins blev superstættet med skjorte stryning og pakning af kuffert. Imorgen logetur med 10 MEGET tørstige homies..

Forhåbentlig MAX kampklar mandag..

Sling assisted?

Kan du uddybe setup?

Link to comment
Share on other sites

Meget :)) dog r d alkohol pause tid nu. Min krop har opført sig meget mærkeligt den seneste tid = konstant syg og dårligdom i hele kroppen..

090913. Mandag

KB MP: 3x3x32kg

Chins (med pause): 5x1,2,3,4,5x20kg

Skater SQ: 5x1,2,3,4,5x10kg

BW 96kg!! WTF.. Ska ned under 90 igen. Prøvede mit nye prewo Idag, Craze. Gav intet andet end hovedpine og tryggen i næsen..

En smule hangovers stadig :)

Link to comment
Share on other sites

Glem det! Alt statistik i denne log siger, at du har 'dødstømmer' mandag.. Tirsdag er du fortsat knust og kommer ikke meget længere end opvarmningen og lidt let.. Derefter er du måske klar onsdag eller torsdag ;)

Ser ud til, at du er liidt foran ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share