Søger friske folk til interview :-)


MJF16
 Share

Recommended Posts

Hej alle :-)

Jeg er en 26-årig studerende ved Syddansk Universitet, der i øjeblikket er i gang med at skrive mit bachelorprojekt. I den forbindelse søger jeg folk mellem 18 og 30 år, der er friske på at deltage i et interview.

Projektet omhandler folks forhold til sundhed og i forlængelse heraf, deres brug af proteinrige produkter; det vil altså være en fordel hvis du har en smule kendskab til eller selv køber/kender nogen der køber proteinrige produkter.

Interviewet vil tage i omegnen af 30-60 min., og finder sted engang efter d. 5 oktober efter aftale med dig. Det vil kun være mig selv og dig som respondent der er til stede under interviewet, og det vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt og bliver kun brugt i projektets øjemed.

Har I nogle spørgsmål og/eller er interesseret i at deltage i interviewet er I velkomne til at lægge en kommentar, skrive en PB eller skrive en mail til [email protected] :-)

Venlig Hilsen Maria

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share