Resultater fra DM-a


Rod
 Share

Recommended Posts

Han prøvede på 290kg i alle 3 forsøg. En af dem blev ihvertfald underkendt på manglende pause på brystet og en anden vidst på skæv udstrækning. De så ret tunge ud for ham, og han er vidst lidt fra sin topform endnu :)

Men Niels har nok selv forklaringen :)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ja Anders og jeg blev enige om at de 310kg Niels lavede i squat (raw) var et af stævnets vildeste løft... det så så nemt ud... man kan kun bukke sig i støvet for en mand som Niels :devil:

Troels så du ikke Niels's sidste løft i bænk? den fløj op men blev underkendt på manglende pause tror jeg... men der var virkelig smæk på :blink:

Link to comment
Share on other sites

Troels så du ikke Niels's sidste løft i bænk? den fløj op men blev underkendt på manglende pause tror jeg... men der var virkelig smæk på 

Jo, det gjorde jeg! Og det var helt klart også det bedste af dem. Synes dog stadig han før har været en del mere overbevisende i sine løft. Men selv ikke i topform så er han alligevel suveræn herhjemme i den tungeste klasse :)

(Øhh, og det skal selvfølgelig ikke forstås sådan at det ikke var flot det Bjørklund præsterede til DM :) )

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok en stykke fra topform endnu, men det skal jeg efter planen heller ikke være før EM til august så jeg var sådan set tilfreds med hvordan det gik til DM. Jeg er faktisk en måned foran planen lige nu.

Selvom jeg da gerne ville have vundet, så var formålet at prøve en stram trøje igen, og det sidste løft ville have været OK til de fleste internationale stævner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share