31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

Træblok Pinch løft

En masse forskelligt - timed holds, træk til bryst osv. 17 kg går nogenlunde nemt, 18 er som limet til jorden :dry:

TD Thumbless Wrist Curl

5x10+10 @ 12 kg

TD Reverse Wrist Curl

3x8+8 @ 8 kg

Wrist Roller

3x3 @ 3 kg

Hurtig grebstræning.. Underarmene er godt pumped :devil:

Link to comment
Share on other sites

KB et bens Military

3x6+2 @ 16 kg

Modsat ben og hånd.

Compliments to Mr. Kauf/Guarden :smile: I er sgu et par sprængfarlige banditter, hvis i snupper ret mange med 24'eren..

Hehe, har lige set den her - taktak - du er godt på vej :superman:

Har lige fået "Mutter" ind af døren.. Hvis ikke "Mein hertz brennt" "Sonne" og "Feuer Frei" kan få en op på mærkerne, kan man lige så godt gå på pension. :4band:

Og her rammer du fuldstændig hovedet på sømmet!!!! Hvis det ikke virker kan man ligeså godt hyggeløbe i skoven til TV2 og Gnags :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

A1 - Armbøjninger på sekskantede håndvægte 3x10

A2 - Evil Wheel 3x5

The Bear - No6bach edition

5x3 @ 44 kg

Frivend - Mili - 2x backsquat - Bag hovedet pres.

Mine håndled og frontsquat er ikke gode venner.

Sledgehammer front levering

En del singles - jeg skal have ved pænt langt fremme

TD Zottman Curl

3x8+8 @ 12 kg

Mave

3x15

Edited by no6bach
Link to comment
Share on other sites

I øvrigt underholdende at være i centeret igen - det kan simpelthen kun være i et lille center på den jyske hede, man finder en 16-17 årig knægt med en halv liter cola, i fast rutefart mellem curl stativet, skulder maskinen og bryst maskinen. Gode solide 12+ sæt med 5 min pauser :laugh::cool:

I givet fald er ligger Vesterbro (og Svendborg for den sags skyld) på den jyske Hede. But then again - er vi ikke alle jyder?

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

I givet fald er ligger Vesterbro (og Svendborg for den sags skyld) på den jyske Hede. But then again - er vi ikke alle jyder?

:innocent:

Alt det med Etiopien som livets vugge er bare noget nogle konspiratoriske, ondsindede og venstreorieterede forskere har fundet på :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :sun:

Armbøjninger på håndvægt

3x15

KB Snatch

5x15/15 @ 16 kg

KB Milipress varianter

Omkring 10 sæt af BOP, enbens halløj og fingerspids

KB Frontsquat

3x45 sek. kontinuerligt

TD BOR

3x8/8 @ 24 kg

TD Wristcurl

3x8/8 @ 14 kg

Afholder lidt opsparet ferie i tiden, så benyttede formiddagen til at gå 7 km i skoven. Super nice..

Har desuden fået stillet en lejlighed midt i Århus centrum i udsigt til August, hvor jeg flytter.

Er livet ikke herligt? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forresten..

Er der nogen af jer, der har handlet ved Ironmind eller måske noget tilsvarende Amerikansk? Jeg bestilte et par nye CoC's for over 14 dage siden. Betalingen til Ironmind er lavet men jeg har ikke hørt fra toldvæsnet endnu.

Nogen, der kender typisk tidshorisont?

Link to comment
Share on other sites

Forresten..

Er der nogen af jer, der har handlet ved Ironmind eller måske noget tilsvarende Amerikansk? Jeg bestilte et par nye CoC's for over 14 dage siden. Betalingen til Ironmind er lavet men jeg har ikke hørt fra toldvæsnet endnu.

Nogen, der kender typisk tidshorisont?

Det var nogenlunde den tid det tog da jeg bestilte mine COC i fordums tid. Forvent et smæk på et par kr. Jeg fik på 485 dkr. i told :unhappy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Når det er sagt, så bestilte du jo også en ordentlig røvfuld så hut jeg hvisker... :wink::blush:

Det er selvf. rigtigt. Men jeg bestilte en ordentlig røvfuld, så fik refunderet forsendelsen. Ellers er der en pris på omkring 250 kr mener jeg det var. Så om den ekstra udgift kommer i forsendelsesomkostninger eller told er jo hap som hip :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens (morgen)træning

A1 Towel Chin

3x5

A2 Evil Wheel

3x5

KB OA Swing

3x20/20 @ 16 kg

Armbøjninger på håndvægt

3x15

Lever Bar

3x8 @ 7 kg

Mave

3x15

Edit: Fik det vildt underligt da jeg kom ind. Helt typiske sukkerkold symptomer. Håber det bliver bedre inden jeg drager til konfirmation :dry:

Edited by no6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænk

3x5 @ 85 kg

2x5 @ 75 kg

Sgudahelvede jeg er blevet slap her.. Use it or loose it (Måske er det godt det samme :tongue: )

DB BOR

3x8/8 @ 24 kg

Mærkelig let med en almindelig DB

DB Military

1x5/5 @ 24 kg

2x5/5 @ 22 kg

Løb

10 min i middel tempo

+ en masse mave/ryg SS

Lige endnu en grund til, at en lade er bedre end et center.

Der er ingen "Jeg-vil-ha-store-gunz-og-pecz-NU" typer, der blokerer (læs, roterer insbyrdes imellem) den eneste stang i centeret.

Hilsen en muggen "Jeg-fik-ikke-dødløftet-no6bach"

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænk

3x5 @ 85 kg

2x5 @ 75 kg

Sgudahelvede jeg er blevet slap her.. Use it or loose it (Måske er det godt det samme :tongue: )

DB BOR

3x8/8 @ 24 kg

Mærkelig let med en almindelig DB

DB Military

1x5/5 @ 24 kg

2x5/5 @ 22 kg

Løb

10 min i middel tempo

+ en masse mave/ryg SS

Lige endnu en grund til, at en lade er bedre end et center.

Der er ingen "Jeg-vil-ha-store-gunz-og-pecz-NU" typer, der blokerer (læs, roterer insbyrdes imellem) den eneste stang i centeret.

Hilsen en muggen "Jeg-fik-ikke-dødløftet-no6bach"

HAhaha :laugh: :laugh:

Du skal næsten prøve at komme til nørrebro - hvis du ikke kan lide gunz-n'-pecz typerne, vil du løbe skrigende ud af centeret :laugh: - husk at medbringe stramt tøj og masser af dårlige jokes du kan fyre af så højt så alle i centeret kan høre det, når kvinderne går forbi :tongue:

Hvordan ser det egentlig ud i Aulum? er det snart brændekløvningstid der også? Jeg skal til at nyde godt af flækøkse og masser af træ og bedre træning fåes jo næsten ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når du siger stramt tøj mener du vel kun t-shirts? Bukserne er GASPs de bedste - lange naturligvis.

Ej, jeg har sgu egentlig ikke noget imod de gutter. Det er trods alt god underholdning, at se dem kæmpe med 4 x forced reps med efterfølgende kærtegnelse af diverse overkropsmuskler :laugh:

Kunne godt være man skulle hive fat i flækøksen. Herovre vestpå plejer vi jo godt nok at opnå stordriftsfordele ved brug af kløver :4george:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Slegdehammer Front Lever

3x3/3

Træblok Pinch Løft

3x10/10 sek @ 18 kg

Wrist Roller

3x3/3 rul @ 3 kg

Bliver overrasket hver gang.. Burn! :firebounce:

Dead Hang Towel Chin

2x5

Der kommer forhåbentlig et pas mere senere - hvis ellers min skulder tillader det :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Når du siger stramt tøj mener du vel kun t-shirts? Bukserne er GASPs de bedste - lange naturligvis.

Ej, jeg har sgu egentlig ikke noget imod de gutter. Det er trods alt god underholdning, at se dem kæmpe med 4 x forced reps med efterfølgende kærtegnelse af diverse overkropsmuskler :laugh:

Kunne godt være man skulle hive fat i flækøksen. Herovre vestpå plejer vi jo godt nok at opnå stordriftsfordele ved brug af kløver :4george:

Haha, selvfølgelig er det kun t-shirts, der er stramme - man må sgu ikke kunne se benene :laugh:

Mine forældre har sgu også en kløver, men nu hvor Catten og jeg alligevel skal ned og passe deres gård, har de fået besked på at lade kløveren stå, så jeg kan ordne vinterens brænde - det er feee' træning at bruge et par timer/en halv dag i solen på den måde :superman:

... Og pas nu for helvede på den skulder.. :4whip:

Kauf (talking out of baaaad experience)

Link to comment
Share on other sites

Sguforhelvede da :mad:

Har reddet mig en solid omgang smerter i lysken, igen igen igen...

Kunne mærke det allerede fredag aften efter fodbold kamp, og det er bare blevet værre. Prøvede at tage til træning i aften, men det var helt sikkert no go :unhappy:

Nu må vi se. Af erfaring ved jeg, der går et sted mellem en halv uge og et halvt år.

Link to comment
Share on other sites

Eftersom det ikke kunne blive til megen træning i aften, har jeg brugt tiden på at strikke seks færdige "dage" sammen.

Jeg vælger/trækker så en af programmerne umiddelbart inden jeg går i gang, og kører på den måde sløjfen færdig inden jeg begynder forfra :smile:

Lade_Tr_ning_5_og_6.doc

Lade_Tr_ning_3_og_4.doc

Lade_Tr_ning_1_og_2.doc

Center_Tr_ning_1_og_2.doc

En omgang snatch kan betyde alt fra SSST til 2x10 reps afhængig af form og motivation. Ligeledes selvfølgelig med de andre øvelser.

Forhåbetlig er jeg snart klar til at komme igang..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share