Dedication => Shredded => SHREDICATION


Paideia
 Share

Recommended Posts

hej MOL!

Så er jeg gået i eksamenslæsnings mode. Skal op på tirsdag og jeg synes emnet er spændende, så det er bare om at nå hele pensum. Godt jeg logger i stedet!

Eftersom jeg stresser, betyder det, at jeg ikke kommer ned at crossjizz'e, hvilket er dumme prioriteringer. Sådan er jeg.

I stedet:

Guerilla cardio

4 min opvarmning

8x 20/10 hhv. sprint/gang (farten var ikke super høj, måske 22km/t)

4 min cool-down

Hjemme i stuen

1 max set standard-stance push-ups

1 max set crunches

1 max set decline push-ups

1 max set crunches

1 max set diamond push-ups

1 max set crunches

1 max set wide-stance push-ups

Kommentar: tja... hvis jeg er utilfreds med træningsindholdet i mine work-outs, må jeg bare blive mere effektiv. Distancen på løbet fra lidt ynkelig ift de sidste gange, men benene er stadig lidt ristet efter i går. Mañana skal der læses. Kan det kombineres med tanning? Oh dear...

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

I dag første træning (crossjizz) siden DHL, som jeg klarede på lidt under 22 minutter. Langt fra mit mål.

Workout @ Butcher’s Lab 04.09.2012

Opvarmning:

Play catch w/ med-ball – rugby passes, no-arc passes

Squats on med-ball while partner does 30 Russian swings (20kg)

Balance on med-bal

Pistol squat technique

Pistol squats on med-ball

2x10 pistol squats. Nice!

WOD

21-15-9 (60kg BB)

Front-Squats

Push-press

Box-jumps

Tid: Blev ikke færdig på 15 minutter. Jeg var helt død. Og det var mine håndled også (manglede 7 push-presses til sidst). Need wristwraps!

Bonus:

3x

HSPU stance-2-plank x4

30 bicycle sit-ups

Kommentar: fuck jeg blev nakket

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher’s Lab 06.09.2012

Opvarmning:

400m løb

Bear crawls

Crab-walks (forwards & backwards)

Spider-man crawls

WOD “300”

25 chin-ups (strict)

50 deadlifts

50 push-ups

50 v-sits

50 box-jumps

50 KB Cleans (16kg)

25 chin-ups (strict dvs. umuligt)

Tid: 17:20

Kommentar: Knap så slem som den forleden, men tough. Chin-ups var døden, og tog ca. 4-5 minutter til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher's Lab 16.09.2012

Bænk:

15x20.0kg

10x70.0kg

3x110.0kg

Fail @ 140.0kg

1x130.0kg

10x80.0kg

10x80.0kg

10x80.0kg

9x80.0kg

7x80.0kg

7x80.0kg

7x80.0kg

8x80.0kg

6x80.0kg

6x80.0kg

Squat:

15x20.0kg

10x60.0kg

6x100.0kg

7x100.0kg

8x100.0kg

7x100.0kg

6x100.0kg

7x100.0kg

Kommentar: Hej squats! Jeg har savnet dig!

Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher's Lab 17.09.2012

Opvarmning:

skulle skide lige inden jeg skulle ud af døren. Det plejer at være et nogenlunde godt tegn på, at jeg er ved at komme i form.

Ankom lidt for sent, herefter

Diverse KB øvelser (20kg)

Skill-work:

KB Snatch (32kg)

WOD:

Tabata (8x 20/10)

Burpees 7

Lunges 11

Box-jumps 7

KB Swings (24kg) 6

Bonus:

60 sek Leg-raises w/ partner

60 sek planke

45 sek leg-raises

Kommentar: Shit, det var åndssvagt.

Efter næsten 3 mdr. i crossjizz CPH med diverse pauser, må jeg konstatere niveauet i Butcher's er bare lidt højere. Som den flittige læser har bemærket, er jeg ikke i nærheden af der, hvor jeg havde til hensigt at være, og nu hvor jeg faktisk får småtravlt, har jeg brug for en plan, der kører lidt af sig selv. Som i Jaanies log, noget der automatisk bevæger sig mod en ny ligevægt.

Derfor er mit mål følgende:

Min 3 træningspas i ugedagene.

styrketræning min 1 gang i weekenden.

Herudover fokus på smidighed, kost og generelt velvære.

Jeg vil tage ned at måle body composition i FitnessDK igen i weekenden. Tror næppe det er godt!

Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher's Lab 18.09.2012

Opvarmning

Diverse mobilitetsøvelser og udstræk. Dejligt!

Dødløft teknik

WOD #1 - Dødløft

10x60.0kg

10x90.0kg

10x110.0kg

10x120.0kg

herefter var jeg rimelig øm i lænden, men ingen sagde noget til min teknik.

Herefter var det:

Dødløft @ 60.0kg i 1 minut

-----------> I died

Kommentar: Nåede 30 på 30 sekunder, og så var min lænd fuldkommen i klemme - det var ubegribelig smertefuldt. herudover fattede jeg ikke var idioten af en træner foretog sig. Han stod og legede med sin iPod i 5 minutter mens folk i salen dødløftede. Hvad er det, han får løn for? Det er den slags, der gør at jeg kan finde på at droppe et center. Idiot.

At jeg er irriteret på ham har nok en del at gøre med, at jeg var ret bange for, at min teknik fejlede, eftersom jeg har haft nogle ubehagelige problemer før i tiden. Under alle omstændigheder blev de rimelige akutte her til aften. Der var dog en fys til stede, så jeg fik is på og nu skal jeg vist slappe af indtil næste uge, hvor han har tid til at kigge på mig.

Det kan også være, det bare er dumt at kaste sig ud i den slags med dødløft. Jeg så flere der gav den gas med megakrumme rygge og jeg tænkte WTF.

De gange jeg er blevet sat til dødløft i crossjizz cph var det med meget større omsorg og fokus på korrekt teknik, og jeg havde det rigtig godt efterfølgende på trods af godt med kilo og gentagelser. Så måske er det her, forskellen ligger. Crossjizz CPH går op i teknik men Butcher's vil bare smadre igennem uden så meget pis. Hvis og når jeg får skaden udbedret burde jeg nede til Garagen og benytte mig af Fame Boys gavmilde tilbud.

Jeg var i hvert ærgelig over jeg måtte droppe det hele og cykle hjem, mens de andre tog Helen. Vil prøve at underholde mig selv med planke, push-ups, mavebøjninger og udstræk den kommende uge. FUCK!

Derudover har jeg haft en dejlig dag, hvor jeg har været i skole fra 9-18. Det skal jeg kun gøre 12 gange igen i mit liv. Det er en dejlig tanke. De fag jeg har er spændende, min økonomi får det stille og roligt bedre, og jeg synes jeg har bedre overblik. Lejligheden føles stadigvæk ikke som et rigtigt hjem, der er stadig en del mangler (møbler, vægdekorationer, lamper, en ordentlig seng), men det går fremad. Jeg deltager i CEPOS Uni og får opfyldt nogle intellektuelle behov jeg ikke gør på polit, jeg har kastet mig over aktier, så det er dejligt at føle mig som ægte kapitalist igen. Og jeg har fået nogle opmuntrende nyheder mht. muligheder efter studiet, så forhåbentligt er der gode nyheder til januar.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

puha sikke noget lortelort med lænden!

Jeg kan godt forstå du er frustreret over det med træneren, det er faktisk min største anke når det kommer til Crossfit som jeg ellers længe har synes virkede mega fedt. Jeg tør bare ikke rigtig lave de øvelser som det indebærer når der kommer tid på og adrenalinen banker, hvis ikke jeg er hundrede på der er en der kigger på min teknik samtidig.

Jeg kan ikke helt få crossfit til at give mening. At man skal lave en masse løft og øvelser som er beskrevet som værende teknisk krævende og med højt skadespotentiale ved forkert udførelse. At man skal gøre det på tid, på et hold og med en måske delvist uddannet træner, som måske/måske ikke har tid til at kigge på ens teknik fordi der også er 10 andre tumlinger på holdet og ja, det jo kan være musikken trænger til en upgrade.

Rigtig tit når jeg er oppe og træne så ser jeg nogle tumlinge der laver crossfit på måder som selv jeg med min begrænsede erfaring tænker ikke kan være sundt, jeg har tænkt at det nok var bedre i et center der fokuserede direkte på crossfit og som havde ordentligt uddannede trænere, men når jeg læser hvad du skriver bliver jeg godt og grundigt sur.

Det kan godt være man træner på eget ansvar, og det kan godt være du "selv" klokkede i din teknik, men jeg synes ikke det du beskriver ved trænerens opførsel er okay. Jeg synes det er neglect ud over den neglect der er indbygget i konceptet i sig selv. Og jeg synes faktisk de skal have at vide at det ikke er okay at sætte folk til at smadre dødløft ud og så stå og spille pik med deres ipods.

Det er sgu ikke okay. Jeg synes faktisk du burde indgive en skriftlig klage.

Link to comment
Share on other sites

puha sikke noget lortelort med lænden!

Jeg kan godt forstå du er frustreret over det med træneren, det er faktisk min største anke når det kommer til Crossfit som jeg ellers længe har synes virkede mega fedt. Jeg tør bare ikke rigtig lave de øvelser som det indebærer når der kommer tid på og adrenalinen banker, hvis ikke jeg er hundrede på der er en der kigger på min teknik samtidig.

Jeg kan ikke helt få crossfit til at give mening. At man skal lave en masse løft og øvelser som er beskrevet som værende teknisk krævende og med højt skadespotentiale ved forkert udførelse. At man skal gøre det på tid, på et hold og med en måske delvist uddannet træner, som måske/måske ikke har tid til at kigge på ens teknik fordi der også er 10 andre tumlinger på holdet og ja, det jo kan være musikken trænger til en upgrade.

Rigtig tit når jeg er oppe og træne så ser jeg nogle tumlinge der laver crossfit på måder som selv jeg med min begrænsede erfaring tænker ikke kan være sundt, jeg har tænkt at det nok var bedre i et center der fokuserede direkte på crossfit og som havde ordentligt uddannede trænere, men når jeg læser hvad du skriver bliver jeg godt og grundigt sur.

Det kan godt være man træner på eget ansvar, og det kan godt være du "selv" klokkede i din teknik, men jeg synes ikke det du beskriver ved trænerens opførsel er okay. Jeg synes det er neglect ud over den neglect der er indbygget i konceptet i sig selv. Og jeg synes faktisk de skal have at vide at det ikke er okay at sætte folk til at smadre dødløft ud og så stå og spille pik med deres ipods.

Det er sgu ikke okay. Jeg synes faktisk du burde indgive en skriftlig klage.

Tak for respons :)

jeg vil påpege, at crossfit i USA koster henved det dobbelte, hivs ikke mere end hvad det gør i DKK simpelthen af den årsag, at der er mange flere trænere på, og for at bliver "certified" skal man betale ham der den tykke, der har det en stor sjat penge for at kunne sige man kan jizz'e som en ægte jizz'er.

Derfor er crossfit i DKK så fandens billigt ift. andre steder. Derfor skal man heller ikke brokke sig for meget, hvis kvaliteteten ikke er derefter.

Derudover har jeg bøvlet med det der lændeproblem længe - det kommer hver gang jeg dødløfter undtagen de gange, jeg havde god hjælp nede i crossfit CPH. Det er delvist min egen skyld at kaste mig ud i de mange reps uden at have varmet mere op, nu hvor jeg vidste jeg var skrøbelig.

Når det er sagt er det bare for dumt træneren leger med sin iPod, når han får penge for at holde øje med folk. Den billige pris afspejles i hans manglende trænererfaring, men når det er sagt synes jeg ikke, at han skal virke så uinteresseret i hvordan hans elever dødløfter. Herfor konkluderer jeg manden er idiot. Han tænker sikkert det samme om mig efter jeg bad ham komme hen og se på mig.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Workout @ Butcher's Lab 27.09.2012

Dukkede op i Lab'en lidt over kl 20, og gik straks over til Press.

Standing Military Press

15x20.0kg

10x50.0kg

8x50.0kg

7x50.0kg

7x50.0kg

6x50.0kg

6x50.0kg

Hyper-Hyper

12 @ BW

12 @ BW

12 @ BW

12 @ BW

12 @ BW

mega god stretch!

Pull-Ups

8 @ BW

8 @ BW

7 @ BW

8 @ BW

6 @ BW

KB Crunches

20 m/ 16kg

20 m/ 16kg

20 m/ 16kg

Planken (pause lig med den tid man holdte planken)

45 sek @ BW + 20kg

30 sek @ BW + 20kg

30 sek @ BW + 20kg

12 sek @ BW + 20kg

Burpee-Box-Jumps

20 på 35 sekunder

Kommentar: Fysioterapeuten konstaterede en låsning, og har givet manglende mobilitet og forholdsvis svag kerne skylden.

Jeg vil holde mig til planen... 2-3 gange crossjizz om ugen, en enkel løbetur ugentligt, og 2 gange styrketræning og så vil jeg gå efter en masse volumen for at opbygge noget mere uholdenhed (og mazz). Jeg har sinddsyg travlt i disse dage, men alting går fremad, herunder finanser (ENDELIGT), universitetet, og jobbet. Mit liv er ufattlig ensformet, men jeg trøster mig selv med tanken om, at om et år er jeg formentlig ved at være færdig med kandidaten efter at have fuck'et rundt som en idiot siden jeg blev student.

Mobiliteten og kernen skal virkelig have en skalle de kommende 3 mdr.

Derudover vil jeg gerne blive bedre til følgende løft:

1. Dødløft

2. Squats (Back-Squat, Front-Squat, OH-Squat)

3. Cleans

4. Snatch

5. OH-Press

6. Pull-Ups

7. Push-Ups

8. Bench-Press

Det er egentligt er ret stort projekt at ville alle de løft, men den kommende weekend vil jeg prøve at tænke på et program der vil give mening i forhold til de mål.

Med hensyn til målene, jeg har haft til nu: de er stadig gældende, men de kommer åbenbart noget længere tid at opnå. Jeg vil gerne i mål på den mest hensigtsmæssig (og bæredygtig) måde, og takket være crossfit er jeg blevet opmærksom på en "blind spots" i min form som jeg nu vil tage mig tid til at udbedre. Og som en eller anden klog mand en gang har sagt: "Anything worth doing, is worth doing right."

Thanks for reading, håber du får en herlig weekend!

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher's Lab 28.09.2012

En dejlig dag, venner - jeg har udrettet stort set ingenting. Ud over at træne, selvfølgelig :smile:

Har taget lidt forskud på weekenden, da jeg i morgen og søndag befinder mig på CEPOS Uni, hvor jeg skal indoktrineres med blasfemiske tanker forkyndt at diverse forbryderiske liberale og borgerlige. I øvrigt udgør de andre unge mennesker, der er med, en sjov, alsidig og spændende skare, så indtil videre er jeg mere end glad for at bruge tid på det. Det er også et dejligt afbræk fra politstudiets mange, til tider, kliniske og upersonlige ligninger.

Opvarmning

Skulder mobilitet med kosteskaft + det løse. Ikke så vildt.

WOD "Cindy" (20 min AMRAP)

5 pull-ups

10 push-ups

15 squats

Runder: 14

Bonus: 2x Tabata

Mavebøjninger & englehop! Straf!

Kommentar: Englehop var døden efter de mange squats... fik flået lidt hud af under cindy. Fandt endelig ud af at kippe... sådan nogenlunde. Jeg brugte i hvert fald knæene lidt mere og det hjalp helt åndssvagt meget. Var mega død efter de første 7-8 runder men så kom monkey-swings'ene og det gik stærkt herefter.

Hjemme at lave tortillas af majsmel fra chilibutikken i Studiestræde - ikke så palæo, men jeg er heller ikke palæo i disse dage. Har et mindre lager af stivelse (med og uden gluten) fra i vinters og da jeg prøver at spinke og spare er det blevet til en masse crap den sidste måneds tid. Til gengæld er madudgifter faldet til lige under 1.300 kroner. Jeg kan i øvrigt berette at efter to mdr. med nemlig.com regnede jeg ud, at lå mine samlede madudgifter på næsten 3.000., så det dropper jeg igen. Jeg vender nok tilbage til paleo når jeg har spist hele min beholdning slavemad (kulhydrater) men indtil da er jeg blot endnu en tyk amerikaner.

Dejligt at være lidt igang igen. Der bliver ikke trænet i weekenden, dog forhåbentligt bliver det til løbetur og masse af udstræk! I øvrigt er gårsdagens work-out redigerede. Jeg glemte hyper-hypers.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher's Lab 01.10.2012

Opvarmning

En masse ævl. Det var nu meget godt + jeg have time't mit måltid to timer inden, så dunken var tung!

WOD "99 problems but a burpee ain't one"

Ja, det nu ikke mig, der finder på disse navne. Sikke noget poesi

11 HSPUs

22 Dips

33 Lunges

44 pull-ups

55 push-ups

66 sit-ups

77 air-squats

88 tuck-unders

99 burpees

Tid: 31:00

Og det var muligvis det mest ubehagelige, jeg har prøvet længe. Under burpees ville de tacos bare gerne op... shit, det var straf. Men det var weakness der forlod kroppen idag, så endorfinerne meldte sig på banen hurtigt derefter. Hjemme at downe prots, stræk ud og se på offentlige budgetter i kontinuert tid. Skal derudover til samtale med nogle vigtige mennesker imorgen. Uhhhh!

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ Butcher's Lab 02.10.2012

Dukkede op i lab'en. vidste ikke rigtig hvad jeg ville... har bare ingen struktur endnu. Var dog glad under alle omstændigheder.

Armstrækkere:

20 @ BW + 20kg

15 @ BW + 20kg

12 @ BW + 20kg

12 @ BW + 20kg

12 @ BW + 20kg

Rotating Sit-Ups

2x25 @ BW

2x20 @ BW

2x20 @ BW

2x20 @ BW

Back-Squats

10x20.0kg

8x60.0kg

8x100.0kg

7x120.0kg

5x130.0kg

5x130.0kg

5x130.0kg

Ok vægt, føltes som om jeg havde god form. Tror jeg kan regne med at min 5RM er omkring de 140. Der skal opbygges en god bundstyrke.

TGUs

2x6 @ 24kg

2x5 @ 24kg

2x6 @ 24kg

Kommentarer: masser af udstræk. Er lidt træt af jeg ikke har taget mig sammen til at få noget mere struktur.

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest min træning. Lige nu er jeg bare ikke sikker på hvordan jeg skal struktuere min træning. Jeg har talt med en bro nede i Lab'en - han anbefalede en uge på med crossjizz og udholdenhed, og en uge på med VL og SL. Hvad synes du?

Workout @ Butcher's Lab 04.10.2012

Har betalt nogle penge for at være med på 4x Atlas hold (VL). I dag lavede vi TRÆK

Opvarmning

Skulder + hoftemobilitet. Lærte nogle gode ting. Og føj, jeg er en stram fætter. Dernæst med en pind. Lulz... jeg er hopeless...

Træk

3x20.0kg

3x20.0kg

3x20.0kg

3x30.0kg

3x30.0kg

3x40.0kg - ah, nu begynder jeg at skulle tænke mig om

3x40.0kg

3x40.0kg

Det var en sjov øvelse - tror der er store marginalgevinster at hente dér! Jeg stank!

High-Bar Back-Squat aka OL Ben

8x90.0kg

8x110.0kg

4x130.0kg

3x140.0kg

Kropshævninger

13 @ BW

10 @ BW

8 @ BW

Nice! Kunne godt have taget 15 i første sæt, tror jeg :)

Kommentar: Der blev brugt en del tid på instruktion, og så talte jeg lidt med manden, og han foreslog netop at køre en uge på, og en uge off. Det lød altså ret lækkert i mine ører. Næste torsdag er jeg tilbage. Det ujævne gulv i BL gør, at jeg har faktisk rimelig vilde DOMS i venstre, men ikke højre ben.

Det var en ret mild omgang træning, så jeg er tilbage igen i morgen. Denne weekend bliver en heftig omgang læsning!

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Den idé er jeg ikke så vildt med. Hvad med fokus på styrke efter en fast plan: Wendler, GSLP, Conjugated method, Dan John's "even easier strength" eller noget helt andet - og så spæde op med WODS/skills 2-3 gange om ugen? Så kan du altid flytte fokus senere. Det er min erfaring, at der ikke skal så meget til at vedligeholde en fornuftig top-styrke.

Jeg gør selv det samme. P.t. med en super let progression fra min VL-coach (den kan du også prøve). Senere før regionals skifter jeg så og har mere fokus på høj vol. i WODS og skills. Ville jo også passe fint, hvis du bare ønsker god dagsform til sommer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg fulgte faktisk dit program fra Charles Staley hen over sommeren. Det gik faktis ok godt, nu hvor jeg tænker på det. Burde jeg nok overveje igen.

Eller så vil jeg bare bruge din log som program.

Nu kører jeg i hvert fald måneden ud med Butcher's, så tager jeg stilling efter min eksamen 2.11.

Workout @ Butcher's Lab

Atlas holdet i dag. Har ikke trænet siden i torsdags. Dårlig effektivitet.

Opvarmning - lidt mobilitet og bvadr...

Vi trænede stød i dag. Har jeg prøvet før, men håbede på, at jeg ville lære noget nyttigt. Fik egentlig at vide, at jeg ikke var så køn at se på, men jeg kunne godt finde ud af det. Hmph. Men det blev til frivend og stød, hedder det vistnok.

Det endte med

Stød:

3x70.0kg

3x70.0kg

3x70.0kg

og så

2x80.0kg

Det sidste var pres. Fuck det gjorde naller i håndledene.

Anyways, lollede lidt rundt og så ville jeg træne dødløft:

Dødløft

5x110.0kg

6x110.0kg

8x110.0kg

8x110.0kg

4x110.0kg

Hyper-hypers:

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

10 @ BW

8 @ BW

Så begyndte det at ømme sig i ryggen.

Til sidst:

Armstrækkere

20 @ BW + 20kg

10 @ BW + 20kg

10 @ BW + 20kg

10 @ BW + 20kg

10 @ BW + 20kg

12 @ BW + 20kg

12 @ BW + 20kg

11 @ BW + 20kg

Tog nogle længere pauser, så ville bøde for useriøsitet ved flere sæt. Ind at strække lidt ud. Useriøs træning i to mdr. har virkelig betydet tabt fremgang, men ikke noget, jeg ikke tror jeg kan generobre til jul (og lidt til).

Herefter

Link to comment
Share on other sites

Var det bro AA eller Lille Lærke bro?

Regardless, hvis du gerne vil være stærk, skal du styrketræne konsistent. 2x om ugen er meget bedre end 4x hver anden uge. Det behøver ikke at være meget andet en squat, pres, chins, bænkpres og rows plus lidt VL måske i de uger hvor Atlas ikke er VL.

Basalt styrkearbejde bør ligesom basal konditionering være en fast del af dit træningsprogram, hvis målet er at blive et bæst. :)

Link to comment
Share on other sites

Var det bro AA eller Lille Lærke bro?

Regardless, hvis du gerne vil være stærk, skal du styrketræne konsistent. 2x om ugen er meget bedre end 4x hver anden uge. Det behøver ikke at være meget andet en squat, pres, chins, bænkpres og rows plus lidt VL måske i de uger hvor Atlas ikke er VL.

Basalt styrkearbejde bør ligesom basal konditionering være en fast del af dit træningsprogram, hvis målet er at blive et bæst. :)

Det var en vis Hr. Anders Knudsen. Jeg synes faktisk, det er ok. Jeg vil gerne være, som du så smukt antyder, et bæst :) tak for ideerne... jeg kan godt lide, at du gør det simpelt.

Hvad Stjerne-drengen sagde.

Hvilken Charles Staley-version kørte du?

Den med de 14 sæt a 2 reps og 7 sæt a 1 rep. Jeg kom op på 7x1x140 i bænk, men jeg droppede helt squats fordi jeg var doven - synes det var et ret heftigt program. Har svært ved at se hvordan man skulle få det til at hænge sammen med 7-8 kerneøvelser. Men virkede, det gjorde det sgu, også med kalorieunderskud og palæo.

Workouts @ Butcher's Lab 15.10.2012

Opvarmning

Vi løb rundt i salen, baglæns, forlæns, sidelæns, og så på et tidspunkt lykkedes det mig lige akkurat at støde til en kasse. Herved væltede jeg, og ikke på en flot måde. Jeg brugte ansigtet som bremse, og har flækket en tand. Må hellere finde en tandlæge i morgen.

WOD #1

50 Burpees

50 F2B

50 Russian Swings

40 Burpees

30 F2B

30 Russian Swings

40 Burpees

20 Russian Swings

20 F2B

20 Burpees

20 F2B

20 Burpees

10 F2B

10 Russian Swings

eller noget i den retning, det gav i hvert fald ingen mening. Men det var en makker WOD og derfor var intensiteten god. Min makker var i dårligere form end mig, så der var ingen undskyldninger for ikke at smadre igennem mine ture. Det var ok pres, men ikke sindssyg pres.

WOD #2 For alle perioder ti = {0,1,2... n} hvor n = 9 og ti - ti-1 = 1 minut

udfør: ti= 10 + i armstrækkere til og med periode tn

Kommentar: kom hele vejen op til 9. periode, men nåede vist kun 17 armstrækkere i sidste runde. En stor fed falliterklæring.

Anyways, trist dag, men det er sådan det går nogle gange. Lige nu handler det bare om at komme ned i Butcher's så ofte kroppen orker det, tømme køkkenet for lortemad/spare penge, og læse til eksamen den 2.11. Og nu også redde min tand.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share