Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Fandt nogle konkurrence-nogen til halv pris fordi de havde været brugt til en konkurrence. Købte 28 og 32, så nu har jeg 16, 24, 28 og 32.

Jeg har jo reelt trukket mig for en del år siden, men nu endnu mere udtalt fordi jeg både er gammelmands-langsom og desværre stadig fed. Jeg leger spillende træner med en anden. Dvs vi skiftes til at stå for træningerne og tage ansvaret i kampene. Vi skal være prugelknabe i 3 div i år. Vi har mistet vores litauer fra sidste år (klart rækkens bedste spiller) så i år bliver nok noget af en udfordring.

Link to comment
Share on other sites

Fandt nogle konkurrence-nogen til halv pris fordi de havde været brugt til en konkurrence. Købte 28 og 32, så nu har jeg 16, 24, 28 og 32.

Jeg har jo reelt trukket mig for en del år siden, men nu endnu mere udtalt fordi jeg både er gammelmands-langsom og desværre stadig fed. Jeg leger spillende træner med en anden. Dvs vi skiftes til at stå for træningerne og tage ansvaret i kampene. Vi skal være prugelknabe i 3 div i år. Vi har mistet vores litauer fra sidste år (klart rækkens bedste spiller) så i år bliver nok noget af en udfordring.

Okay, det kan være vi ses næste sæson så ;)

Link to comment
Share on other sites

Fandt desværre en masse undskyldninger for ikke at træne i weekenden, men det blev da til en lang gåtur lørdag på ca 10 km.

I dag baskettræning. Vi slås med skader og afbud så var kun 7, men med det i mente en god træning med masser af afslutninger og derefter en masse 3mod3. Er godt træt nu.

Link to comment
Share on other sites

Basketkamp i dag.

Jeg Coachede mere end jeg spillede i dag,så det blev nok kun til et kvarter.

Vi hentede 16 pinde mod et bedre hold end os og udlignende i 3. Men så var der også udsolgt. Bænken får de sidste 5 m og vi taber stort, men alligevel gode momenter at tage med videre.

Til aften 3 runder med 25 swings, 15 squats og 10 strækkere. Kb16 24 og 32.

Edited by stinger
Link to comment
Share on other sites

Dangens basketkamp. Jeg måtte spille alt for mange minutter da vi havde skader på vores inside-spillere. Men jeg slap levende igennem og vi fik et w på udebane så det er jo luksus på en dag hvor tankerne ellers er fyldt op med terror i Paris.

Om lidt koncert med De Eneste To. Det ser jeg frem til.

Link to comment
Share on other sites

Presset uge på arbejde og en syg søn nu, hvilket betyder alt for lidt søvn.

Så det er blevet til al for lidt træning denne uge.

Basket mandag var lidt tamt pga mange afbud. Det endte med at blive tre kvarters helbane hovedsageligt med spillere fra 2. Holdet, men luntede da lidt frem og tilbage.

Torsdag træning til gengæld fin. Grundig opvarmning og en del sprinter imellem skud og Layup intervaller. Og så 4mod4 halvbane med straf mellem hver kamp. Her var kroppen fuldstændig drænet bagefter.

Håber at junior falder i søvn i aften, så jeg kan svinge lidt med kanonkuglerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share