Mugges log


mugge
 Share

Recommended Posts

Træning i FW

Bænkpres
3x8x 42,5 kg

Skrå bænkpres

3x6x40 kg

Military pres
4x6x 35 kg

Good mornings
3x8x 40 kg

BOR
3x8x 42,5 kg

Hyperextensions

3x8xBW+10 kg

Close grip bænkpres

Test af hvor mange jeg kan tage fem gange, da jeg vil bruge denne øvelse til at træne triceps. Endte konservativt på 35 kg.

Biceps db curl
2x6x 16 kg

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Debut på 1000 meter intervaller i solskin og varme ved søerne. Første del af Skt. Jørgens Sø mellem Åboulevard og Danasvej/Kampmannsgade er omkring 1000 m.

Opvarmning 1,5 km

3x 1000 meter intervaller.- 4,0 minutter pr. interval for de to første og 4,5 på den sidste, jeg havde håbet på, at jeg kunne tage fire intervaller .

1,5 km afjog.

I alt 6 km

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde lidt ondt i knæet efter en times fodbold i gården med knægten i går inden min løbetur. Så jeg droppede dødløft

Skrå BB bænk
4x6x42,5kg

Military pres
4x6x37,5kg

Chin ups
1x3 BW
1x3 BW
1x3 BW
1x3 BW
1x2 BW

Pull Downs
3x10x 45kg

Biceps curl
1x10x 15 kg

1x 9x 15 kg

1x 6x 15 kg

Link to comment
Share on other sites

Mange tak JSC. Træningen giver overskud og afstresning til en travl hverdag, og så syntes jeg faktisk, det er sjovt. Hvis jeg kan inspirere andre til at dyrke træning hele livet, er jeg meget stolt.

Idag ville jeg have løbet intervaller, men de gamle ben var ikke til for meget fart, når det er tredje dag i træk med løb. Så det blev til 6,35 km i roligt tempo rundt om søerne

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger selv træning til afslapning, terapi mv. Og jeg elsker det :) Min kone spørger af og til, om jeg heller ikke er motiveret/oplagt etc., når vi skal op og træne? Irriterende (for hende) er svaret altid nej. Jeg svinger mellem at glæde mig til næsten hysterisk begejstring. På 20. år. Det er en gave :)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 78,7 kg

Træning i FW. Ved 19.00 minder frivægtsrummet nu lidt om Nørreport St. i myldretiden. Det er klart bedre kl. 8.00 om morgenen. Men det var OK.

Bænkpres
3x8x 45 kg

Military pres
1x4x 40 kg

1x4x 40 kg

1x 4x 40 kg

1x3x 40kg

Det var tungt.

Good mornings
3x8x 42,5 kg

DB rows

3x8x 24 kg

BOR
3x8x 45 kg

Hyperextensions

3x8xBW+10 kg

Close grip bænkpres

20x22,5 kg

10x25 kg

10x25 kg

DB curls

1x8x16 kg

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Så var det Friløbet. På en kølig men tør dag uden vind af betydning. Det blev en tid på 54,45 minutter til de 10 km. Det er 5.28 min/km. Særdeles tilfredsstillende. Jeg fik løbet timet helt perfekt. Holdt lidt igen på de første 5 km, hvor det alligevel er slalom at komme hurtigt frem, og så havde jeg overskud på den sidste halvdel, hvor der er bedre plads.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Jeg har planlagt min træning i efterår/vintersæson til Wendler 5 3 1 tre gange om uge og så løb 2-3 gange om ugen med start efter søndag, hvor jeg sluttet løbesæsonen af med E-løbet.

Til brug for Wendler skal der findes max-løft, så det skal afklares, hvor svag jeg er. Først Sumo dødløft

Max test Sumo dødløft

4x 60 kg

1x 80 Kg

1x 90 kg

1x100 kg

1x110 kg

1x 115 kg (Failure)

Herefter lidt støtteøvelser

DB pres

3x10x 23 kg

Hyper extensions

3x10x BW+15 kg

Fransk pres

1x10x 10 kg

2x10x 15 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share