Manager log!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Træning d. 5/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

3mins på crosstrainer

Diverse armsving.

10 x BW Push ups

10 x BW Fønsby crunches

10 x BW Fønsby back raises

Bench Press

10 x 60kg

8 x 70kg

6 x 90kg

6 x 90kg

2 x 100kg

2 x 100kg

ScareBROS

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

supersettet med...

Triceps pushdowns

10 x 38.75kg

10 x 38.75kg

10 x 38.75kg

10 x 38.75kg

- shiiit det er hårdt.

Cable Crossovers

10 x 17.5kg

10 x 15kg

8 x 15kg

8 x 15kg

supersettet med...

Hammer Cørlz

10 x 17kg

8 x 17kg

8 x 17kg

8 x 17kg

- epic fatigue!!

sluttede af med 15min medium intense crosstrainer. Lækkert at komme til at svede lidt.

Hvad vil folket anbefale af PWS når der skal cuttes lidt? Jeg plejer at tage 2 scoops 80% prots og 1-2scoops malto. Er det optimalt?

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 6/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP og Wood

Opvarmning

3mins på crosstrainer

Diverse armsving.

10 x BW Push ups

10 x BW Fønsby crunches

Chin Ups

10 x BW

8 x BW

6 x BW

6 x BW

5 x BW

Standing EZ-bar cørlz

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 30kg

Laterals

10 x 13kg

10 x 13kg

10 x 13kg

10 x 13kg

Hammersmith Hiroshima og Nagasaki gunmachine

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

Det var alt hvad dagen bød på. Der har været nogle gode træningsdage og ser frem til lidt hvile i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Træningen kører jo godt for tiden :smile: Skal du være ulækker i weekenden eller står den blot på restitution? Vi må i øvrigt lige snart hooke op med spoer igen og se cocaine cowboys færdig - jeg burde kunne få fat i en kopi der rent fatisk virker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan lige svare for Kristian (ud fra hvad jeg hørt af hans planer), for da han er på date i aften kommer han først online i morgen når hun er taget hjem :tongue:

Torsdag: Uvist (men ihvertfald træne)

Fredag: Fest på Nexus

Lørdag: Peter Visti & Kjeld Tolstrup på Kassen

:w00t:

Date? Sophie?

Nexus er da torsdag? Jeg var der sidste torsdag - det var helt sindssygt så mange mennesker der var - det var faktisk for meget og vi endte med at smutte. Jeg havde ellers svoret jeg ikke ville på druk denne weekend, men lige så snart weekenden nærmer sig kribler det sgu lidt i kroppen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Vi må i øvrigt lige snart hooke op med spoer igen og se cocaine cowboys færdig - jeg burde kunne få fat i en kopi der rent fatisk virker.

QFT! Det var faktisk ret frustrerende at vi ikke kunne se den færdig.

Lørdag: Peter Visti & Kjeld Tolstrup på Kassen

Hmmm... Det lyder jo ret godt! Ulle og jeg er på Amager hos Landsholdssvømmeren, men ved ikke om vi skal være der hele aftenen og ved heller ikke hvor vi skal hen af hvis vi tager videre. Jeg husker lige på det!

Jeg havde ellers svoret jeg ikke ville på druk denne weekend, men lige så snart weekenden nærmer sig kribler det sgu lidt i kroppen :biggrin:

Haha! Men jeg skal på INGEN måde være så drunk som jeg var sidst! Bliver nødt til at kunne spise nogen om søndagen og få et eller andet ud af dagen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej bros! Godt at se I kan skabe til aktivitet i min lille dagbog.

Jamen som Simon rigtigt nok siger så ser mit program helt nøjagtigt ud som han annoncerede.

Hvis I ikke har nogen planer i aften så tager vi og ser Cocaine Cowboys? Let me know?!

:blush: Ja, det var Sophie :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jamen som Simon rigtigt nok siger så ser mit program helt nøjagtigt ud som han annoncerede.

Han er en bro!

Hvis I ikke har nogen planer i aften så tager vi og ser Cocaine Cowboys? Let me know?!

:blush: Ja, det var Sophie :cool:

Jeg kan ikke i aften. Skal se Wolverine med Jens Pecs, Ulle-dulle og en old friend :wolverine:

Sophie >> :wub:

Link to comment
Share on other sites

:innocent:

Jaer, men der er noget privatfest i lokalerne fredag hvor Wood skal spille.

Haha kender det SÅ godt. Hvad er planerne så? :cool:

Egentlig har jeg jo også en eksamensopgave jeg skal have gang i, men jeg kunne meget vel finde på at slå vejen forbi lørdag :shades:

QFT! Det var faktisk ret frustrerende at vi ikke kunne se den færdig.

Haha! Men jeg skal på INGEN måde være så drunk som jeg var sidst! Bliver nødt til at kunne spise nogen om søndagen og få et eller andet ud af dagen :laugh:

Spoer for 10. gang: "Jeg går nu - farvel" :laugh:

Hej bros! Godt at se I kan skabe til aktivitet i min lille dagbog.

Jamen som Simon rigtigt nok siger så ser mit program helt nøjagtigt ud som han annoncerede.

Hvis I ikke har nogen planer i aften så tager vi og ser Cocaine Cowboys? Let me know?!

:blush: Ja, det var Sophie :cool:

Jeg skal stå i block'en til 22 - desværre :unhappy: Hvis du skal have free movies er du dog velkommen til at komme forbi - jeg har din back!

Link to comment
Share on other sites

Hej igen allesammen, har I savnet mig?

Der har desværre ikke været så mange træningspas siden sidst men der er derimod sket en masse andet sjov og ballade.

Lad os starte i kronologisk rækkefølge..

Torsdag d. 7 Maj

Lidt spontant får Simon og jeg købt nogle billeter til BROverine i Imperial kl. 2130. Det viser sig så rent faktisk at Spøer, Ulrik, Jens Pecs og deres kæreste skulle se den på samme kanal. Efter lidt burger konsumering på Burger King OG MacDonalds begav vi os mod Imperial. I lobbyen møder vi en utrolig flot ung fyr.. woow, hvor ville jeg gerne ligne ham. Han præsenterede sig som Cillius! Efter endt film, hvilket var ret god underholdning. Den har også lidt BB!! tendenser, tog Simon og jeg lige forbi Kassen til en enkelt cocktail. Ak ja, en enkelt bliver til mange og vi ender i køen til Luux kl. 2 - efter laaang tids venten dropper vi det for at prøve Den Glade Gris.. der var dog lukket for adgang pga for mange mennesker. Nåh men så går vi videre og kigger forbi K3 - der vader vi bare ind uden at vide at grunden til at folk har lyserøde armbånd på er et fribar arrangement. Så efter kort tid finder vi ud at der er fribar så vi læsker lidt billigt sprøjt i os og er samtidig vidne til en dørmands(2m høj og 130kg) hårdføre metoder da han langer en splejset fyr 3-4 mega kællinge lussinger. Det skuffede dog en hel del da servicen i baren var elendig og der var blod og diverse på toilettet. Det var fandme klamt. Dog nogle enkelte optursmomenter i form af lækre bitches.

Efter K3 begav vi os mod IN for at slutte af med maner - i indgangen købte vi to sæt gummihandsker og fik flexet lidt i indgangen til stor fornøjelse for Bettina på 17år fra Ishøj. Nåh men vi fik givet den god gas og hyggede og gevaldigt med resten af prol- Danmark. Natten endte kl. 7 da kroppen var for katabolsk. Hjem i seng med en prot shake og restituere.

Fredag d. 8 Maj

Mega slemme tømmermænd gjorde jeg kun kunne ligge i sengen med prot shakes og film. Jeg fik kigget lidt på Fanboys hvilket var optur. Kl. 19 skulle DJ Wood, Simon og jeg til dinner hos Hammond. Hun bor lige ved siden af CBS. DJ Wood skulle spille på Nexus til et privat arrangement og jeg tog med som moralsk opbakning. Vi ankommer til Nexus ved 21.30 tiden og får stillet op. Arrangørerne fortalte os at vi havde fribar hvilket passede os fint så den stod på rum & cola, Fernet Branca og Fiske shots. Det endte med et fedt set og han sluttede godt af med hans eget Knalle Kalle remix. Da vi var hurtigt færdige tog vi en vogn til Kassen for at få det sidste sjov med. Her var der som vanligt godt gang i den og festen var på sit højeste. Jeg endte hjemme i min seng kl. 5

Lørdag d. 9 Maj

Planen var som hele tiden at jeg skulle på Kassen til Kjeld Tolstrup og Peter Vistis 7 timers set men skæbnen ville det anderledes. Jeg har døjet lidt med en visdomstand som vokser frem nu og skaber lidt irritation engang i mellem, men det har jeg kunne klare med klorhexidin og painkillers. Nu er sagen dog en anden - min bror siger jeg ligner en Mummitrold pga hævelse. Fuck det lort! Nåh men det endte med at jeg sad hos tandlægevagten kl. 2100 og 700kr senere(fucking bastards) kunne jeg cykle hjem igen med beskeden om at kontakte min egen tandlæge mandag og få den ordnet. Så ingen fest til mig lørdag aften.

Søndag d. 10 Maj

Jeg skulle have været til Holland i dag men pga tanden må jeg kapitulere og lade min bror og far tage alene afsted. Jeg tør ikke tage afsted med min tand og jeg skulle meget gerne have en akut tid i morgen hos tandlægen. Ak ja... shit det sucks.

Det var så den weekend update - og hvilken en af dem hva!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 10/5 2009

med udsigt til en visdomstands operation en af de kommende dage så så jeg det nødvendigt at brænde lidt ud.

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

DB incline presses

10 x 26kg

8 x 30kg

8 x 30kg

8 x 30kg

6 x 32kg

Yates rows

10 x 70kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

8 x 90kg

Triceps pushdowns

10 x 38.75kg

10 x 41.25g

5 x 42.25kg

Hanging reverse crunches

6 x BW m. twist

6 x BW m. twist

6 x BW

Hammersmith Hiroshima & Nagasaki

10 x 40kg

10 x 40kg

Hurtig træning. Jeg har fået det væsentligt bedre med tanden så tager sgu afsted til Holland alligevel. Smutter om 30min og kommer hjem igen i morgen aften. Dejlig hurtig tur med mulighed for lidt god shopping.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 12/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

5mins Crosstrainer

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Opvarmning

Dødløft

8 x 100kg

6 x 120kg

1 x 120kg

Legcurls

8 x 15kg

6 x 15kg

8 x 15kg

Hammerstrength-curls

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

Laterals

10 x 13kg

10 x 13kg

8 x 13kg

Rigtig skidt træning. Mistænker lidt at det var fordi vi trænede om morgenen - mit carb depot var low. Mennnn derimod var det optur at jeg lige fik flashet mine missiler i det gode vejr.

billede0026.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 13/5 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

5mins Crosstrainer

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Bench Press

10 x 60kg

8 x 80kg

5 x 90kg

5 x 90kg

1 x 100kg

1 x 105kg

Triceps PushDowns

10 x 36.25kg

10 x 36.25kg

10 x 36.25kg

Reverse hanging crunches

6 x BW m. twist

6 x BW m. twist

supersettet med..

Overhead triceps extensions

8 x 28kg

8 x 28kg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 14/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

5mins Crosstrainer

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Millitary

10 x 50kg

8 x 50kg

6 x 60kg

5 x 60kg

Chins

10 x BW

8 x BW

6 x BW

6 x BW

Laterals

10 x 13kg

8 x 13kg

8 x 13kg

6 x 13kg

EZ bar cørlz

10 x 40kg

10 x 40kg

8 x 40kg

- Ganske fin træning i dag. Vi sluttede træningen af med en tur rundt om søerne i powerwalk stil. Det er vidst lige omkring de 6km? Godt vejr og lækre bitches på ruten. Den tur tager jeg igen på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil starte med at fortælle mine kære læsere om en lille anekdote fra det virkelige liv. Lad mig citere mig selv fra i går..

- Ganske fin træning i dag. Vi sluttede træningen af med en tur rundt om søerne i powerwalk stil. Det er vidst lige omkring de 6km? Godt vejr og lækre bitches på ruten. Den tur tager jeg igen på lørdag.

Under denne omgang powerwalk var vi vidne til en voldsom udrykning fra københavns brandvæsen - en ambulance fik motorcykel eskorte til Riget. I undrer jer måske om hvad der var hændt? Dette er meget meget simpelt.

Det var en ung studine der med sin fyr havde kørt ca. 110km/t på Amagermotorvejen, de sad og hyggede snakkede da en hurtig bil pludseligt passerede dem.... det viste sig at være Pussywagon der strøg forbi med 165km/t. Det faldt hende naturligvis ganske interessant så I sin kådhed ville hun hoppe ud af bilen for et lift med Spøer til TSK! Men det lykkedes hende desværre ikke da Pussywagon havde passeret med 165km/t. Heldigvis er pigen i god stand nu på Riget men hun sukker stadig efter et lift med Pusssssywagon som kører minimum 165km/t

og nu til noget mindre interessant.. dagens træning.

Træning d. 15/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

5mins Crosstrainer

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Bench Press

10 x 60kg

3 x 100kg

3 x 100kg

3 x 100kg

20 x 60kg - buuurrrnn i mine pecs!

Hammer Cørlz

10 x 16kg

10 x 17kg

10 x 17kg

8 x 20kg

Overhead triceps extensions

10 x 28kg

10 x 31.5kg

10 x 31.5kg

12 x 24kg

Ganske udmærket træning.

Link to comment
Share on other sites

Efter at have været hjemme i seng kl. 2 og stod op kl. 0730 for at køre min kære farmor til konfirmation i Kalundborg så jeg mig tid til lidt cardio i Fitnessdk.

Cykel

10min

Løbebånd

2km med incline @ 4.0 ca. 17min

Det var det... håber min bro Simon er klar på powerwalk om søerne i aften.

Link to comment
Share on other sites

Det var en ung studine der med sin fyr havde kørt ca. 110km/t på Amagermotorvejen, de sad og hyggede snakkede da en hurtig bil pludseligt passerede dem.... det viste sig at være Pussywagon der strøg forbi med 165km/t. Det faldt hende naturligvis ganske interessant så I sin kådhed ville hun hoppe ud af bilen for et lift med Spøer til TSK! Men det lykkedes hende desværre ikke da Pussywagon havde passeret med 165km/t. Heldigvis er pigen i god stand nu på Riget men hun sukker stadig efter et lift med Pusssssywagon som kører minimum 165km/t

LOL - hun lignede en kludedukke, da hun ramte asfalten. Gad sgu ikke stoppe - barely doable og mine gunZ skulle tæskes, så de kunne peake om aftenen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 18/5 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Yates rows

10 x 60kg

10 x 80kg

10 x 90kg

10 x 90kg

ScareBROs

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

Triceps pushdowns

12 x 38.75kg

12 x 38.75kg

12 x 38.75kg

12 x 38.75kg

Hanging reverse crunches

8 x BW

8 x BW

6 x BW

Fin træning - bare alt for mange bozos og intet eyecandy. Nu er det spisetid og så en tur rundt om søerne med SimonHP. Det blir dejligt i det gode vejr.

Link to comment
Share on other sites

FitDK Nørrebro in a nutshell… :nonono:

Ellers ser det sgu' da ud til at i får fyret noget regelmæssig træning af! Er du parat til tangen 1. juni? :w00t:

True that!

Jeg tror allerede at vi har en vinder :blush: Men lad os da prøve og se.. diæten kører fint nok pt og det bliver da til lidt cardio om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 19/5 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Millitary

10 x 50kg

6 x 60kg

6 x 60kg

6 x 60kg

2 x 70kg

- b00mz

EZ bar cørlz

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

- super kort men intensiv træning. Skal hurtigt ud af døren til fødselsdag hos mama. Lækker mad og sikkert også lidt kage. Kage er dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share