Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, kahlua-kalv skrev:

Det ses på kiloene... 

Squat ligger jeg tæt på dig. Bænk vel omkring det halve.

Men stærkt du gør det alligevel :)

Thanks. Jeg har engang været oppe og squatte 1RM på cirka 190. Det krævede en meget kontinulering, indsats. Det er lææænge siden

Link to comment
Share on other sites

ThomasNA var lige forbi og hente 2 sæt håndvægte hos mig :-D . Livet er en sjov ting. Thomas og jeg "kender" kun hinanden fra MOL. I dag er han advokat for mig (Når jeg en sjælden gang har brug for den slags)

I dag havde jeg lyst til at presse mig i smadder

Bænkpres med stop

10x70

5x110

3x120

1x130

1x145

4x1x140

Dumbell rows

5x8x43

Link to comment
Share on other sites

Flat dumbell pres

10x43

10x46

8x50

5x52,5

5x52,5

 

(Dem på 52,5 er dem jeg nogen gange har beskrevet som 55. Når jeg vejer dem så siger badevægten at de er omkring 55. Men i følge skiverne, og standard vægten for håndtaget, så burde de veje omkring 52,5......dont know) 

Link to comment
Share on other sites

18 timer siden, Oksen fra Århus N skrev:

Jeg havde betop påtænkt at anstille en forespørgsel omkring, hvor langt, I var med flytte-projektet. Det bliver spændende for jer.

Vi overtager nøglerne til gården d 1 December. Og så skal vi være ude af vores eget d 30.12

 

Så vi har 4 uger til at male, flytte osv. 

For vores eget vedkommende har vi kun  boet 7år hvor vi er nu. Men vi har alligevel 300m2 under tag. Så det er en frygtelig masse skrammel der skal flyttes. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share